Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-08-12, 11:13   #271
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 637
Sharp$: 22763
Standard

Istället för att glädjas åt riktigt bra trav och vara stolta att vi har 2 så pass bra hästar, ni tjafsar om vem som är bättre. Jag är glad att jag fått se och uppleva en sån Åby Stora igår, och att den fick avgöras på det sättet. Hur ofta händer det???
De flesta av oss där hoppades på dött lopp, och det hade varit mest rättvist.
Sen vem som är bäst av dem 2 får tiden visa.
för båda
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-12, 11:42   #272
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 092
Sharp$: 136
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Istället för att glädjas åt riktigt bra trav och vara stolta att vi har 2 så pass bra hästar, ni tjafsar om vem som är bättre. Jag är glad att jag fått se och uppleva en sån Åby Stora igår, och att den fick avgöras på det sättet. Hur ofta händer det???
De flesta av oss där hoppades på dött lopp, och det hade varit mest rättvist.
Sen vem som är bäst av dem 2 får tiden visa.
för båda
Kan man inte både glädjas över vilket fantastiskt upplopp det var och ha en åsikt om vem som är bäst också?
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-12, 11:56   #273
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 330
Sharp$: 1950
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Istället för att glädjas åt riktigt bra trav och vara stolta att vi har 2 så pass bra hästar, ni tjafsar om vem som är bättre. Jag är glad att jag fått se och uppleva en sån Åby Stora igår, och att den fick avgöras på det sättet. Hur ofta händer det???
De flesta av oss där hoppades på dött lopp, och det hade varit mest rättvist.
Sen vem som är bäst av dem 2 får tiden visa.
för båda
Försvarar en som anser att propulsion är bäst och blir dumförklarad. Båda är bra
pelleplutt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-12, 12:04   #274
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 495
Sharp$: 3947
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pelleplutt Visa inlägg
Försvarar en som anser att propulsion är bäst och blir dumförklarad. Båda är bra
Båda är riktigt bra! Men det som triggade mig mest i veckan är att nästan alla experter sågade Propulsion innan start och att Readly vinner överlägset, alla tipstjänster förutom Berglund och en annan.

Om man nu är så jäkla blåögd då, så tycker jag man kan kliva ner ifrån sitt "Expertjobb" och låta nån vettig person sköta det.

Vi får som sagt vänta på ett revanschmöte och att båda ekipagen går med optimal balans, men jag tror att våra "experter" här i landet är lite mer försiktigare med sina uttalanden i framtiden.
Jarmop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-12, 12:05   #275
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 092
Sharp$: 136
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jarmop Visa inlägg
Båda är riktigt bra! Men det som triggade mig mest i veckan är att nästan alla experter sågade Propulsion innan start och att Readly vinner överlägset, alla tipstjänster förutom Berglund och en annan.

Om man nu är så jäkla blåögd då, så tycker jag man kan kliva ner ifrån sitt "Expertjobb" och låta nån vettig person sköta det.

Vi får som sagt vänta på ett revanschmöte och att båda ekipagen går med optimal balans, men jag tror att våra "experter" här i landet är lite mer försiktigare med sina uttalanden i framtiden.
Fast de utgick väl från bfro och hur det skulle gått då stod skrivet i stjärnorna.
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-12, 14:37   #276
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Irwin Visa inlägg
Var kan man se målfoto mellan Propulsion och Readly?
Varsegod uppförstorat målfoto 1 cm tillgodo

https://pbs.twimg.com/media/DkVjtJEX4AEGpcE?format=jpg
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-12, 16:32   #277
777
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 580
Sharp$: 277
Standard

Hade Björn Goop suttit bakom Readly så hade han lätt gungat in den de sista metrarna, säkerligen vunnit med nos minst. Det såg vi ju i Pd'A.
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td