Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-08-15, 09:52   #1
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 846
Sharp$: 37830
Standard

V86 Eskilstuna


Gårdagens V75:a var bra betald för dem som lyckades. Fyra rätt och tre andrareserver blev det på mitt lilla system, så hästarna var inte omöjliga på något vis. Problemet var att komma rätt på spikarna. Dagens V86:a känns både svårare och har samma problematik med valet av spikar. Tre stora favoriter i Farlander Am, Charrua Forlan och Code Bon. Den första är orutinerad, den andra tror jag är klar och den tredje ser ju imponerande ut på raden, men är ändå lite svår att sätta in mot det svenska motståndet. Få se om man kan få någon uppenbarelse under dagen.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-15, 10:04   #2
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 869
Sharp$: 4382
Standard

3 åringar o favoriten 63% löjligt högt. Coda spår 7 o möter häst som Great King 74 %. Å två ston favoriter Avd 7 som vunnit i v4 å v64. Undra vart dessa två skulle hamna mot piraten, västerbo, just wait, de vie tillägg å v75. Dagens skämt
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-15, 10:40   #3
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 646
Sharp$: 22765
Standard

En skräll som jag haft under bevakning, V86-5 nr.5 Buckle Up Pellini
Haft 2 väldigt bra avslutningar bakom bla Tesio och Ukebell Jet som tvåa och trea, så jag börja jaga den i starterna efteråt. Tyvärr galopp i alla tre, men den ska självklart få chans idag med som 3%-are. Distansen är litet minus, men det luktar körning bland flera snabba.
Hemmabana och det kanske hjälper till att han sköter sig. Markus har haft höga tankar om hästen och felfri tror jag det blir dödens kross. Bara hålla tummarna.

En till galopör som man jagat kommer ut idag med. V86-1 nr.2 Ronzon Face, andra start för BG, kanske har han lärt sig hur han ska hantera den. Men den är nästan favorit. Vågar man spika tror ni?

Senast redigerad av Dahle den 2018-08-15 klockan 10:44.
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-15, 11:25   #4
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 846
Sharp$: 37830
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
En skräll som jag haft under bevakning, V86-5 nr.5 Buckle Up Pellini
Haft 2 väldigt bra avslutningar bakom bla Tesio och Ukebell Jet som tvåa och trea, så jag börja jaga den i starterna efteråt. Tyvärr galopp i alla tre, men den ska självklart få chans idag med som 3%-are. Distansen är litet minus, men det luktar körning bland flera snabba.
Hemmabana och det kanske hjälper till att han sköter sig. Markus har haft höga tankar om hästen och felfri tror jag det blir dödens kross. Bara hålla tummarna.

En till galopör som man jagat kommer ut idag med. V86-1 nr.2 Ronzon Face, andra start för BG, kanske har han lärt sig hur han ska hantera den. Men den är nästan favorit. Vågar man spika tror ni?
Vilken svår fråga. Ronson har jag prickat och kanske har Goop hittat nyckeln till felfritt lopp. Vet inte om den grejar Berghs häst felfri och sen har vi ju tre hästar som varit ute i betydligt hårdare lopp på tillägg. Egentligen borde väl någon av dem vinna. Buckle Up ser intressant ut och går fina tider, men om det är en spik kan jag inte uttala mig om. Känner du starkt för dem så kan du ju sätta villkor att åtminstone en av dem ska vinna.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-15, 11:37   #5
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 646
Sharp$: 22765
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Vilken svår fråga. Ronson har jag prickat och kanske har Goop hittat nyckeln till felfritt lopp. Vet inte om den grejar Berghs häst felfri och sen har vi ju tre hästar som varit ute i betydligt hårdare lopp på tillägg. Egentligen borde väl någon av dem vinna. Buckle Up ser intressant ut och går fina tider, men om det är en spik kan jag inte uttala mig om. Känner du starkt för dem så kan du ju sätta villkor att åtminstone en av dem ska vinna.
Man får plugga mer framåt kvällen och avvakta mer info, bestämma senare närmare starten. Grymma pengar att spela om
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-15, 12:27   #6
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 869
Sharp$: 4382
Standard

En tidig fick det bli o efter magkänsla.. Lycka till alla...

Avd
1: 2, 6, 8, 9, 11 (4, 1)
2: 6, 11 (8, 4)
3: 7 Charrua Forlan (8, 4)
4: 5, 13, 14 (8, 15)
5: 1, 4, 5, 7, 11 (2, 8)
6: 2, 5, 7, 11 (8, 10)
7: 4 Raja Ribb (3, 2)
8: 2, 7 (4, 11)
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-15, 13:26   #7
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 938
Sharp$: 1178
Standard

LOTUS GIL i avd 8 , har sett heltankad ut i 2 starter, nu är det dax.
1William är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-15, 14:11   #8
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 769
Sharp$: 8974
Standard

Kan 13 Incora Zon, BFRO och nu med Jepsson, i fjärde vara ett spikämne eller är 14,15 för bra?

Kanske 5 drar till spets och tokvinner med bike och BF?
__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Gotland den 2018-08-15 klockan 14:20. Anledning: Missat femman...
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-15, 14:32   #9
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5208
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kire1111 Visa inlägg
En tidig fick det bli o efter magkänsla.. Lycka till alla...

Avd
1: 2, 6, 8, 9, 11 (4, 1)
2: 6, 11 (8, 4)
3: 7 Charrua Forlan (8, 4)
4: 5, 13, 14 (8, 15)
5: 1, 4, 5, 7, 11 (2, 8)
6: 2, 5, 7, 11 (8, 10)
7: 4 Raja Ribb (3, 2)
8: 2, 7 (4, 11)
Jag har tittat igenom dagens omgång men f-n inte hittat något matnyttigt, tror att jag hoppar helt idag.

Tycker dock att ditt system ser ut att ha lite förutsättningar. Jag hade med Raja när han stänkte till senast och kanske kan hitta till spets här. Och Charrua möter ju inga underdjur direkt....hoppas att systemet sitter för dig.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-15, 15:00   #10
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 846
Sharp$: 37830
Standard

Veio kommer jag förmodligen att spika i sista loppet. Var inne på den redan före strykningen av sexan och nu ser det ännu bättre ut.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-15, 15:00   #11
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 213
Sharp$: 57326
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Gårdagens V75:a var bra betald för dem som lyckades. Fyra rätt och tre andrareserver blev det på mitt lilla system, så hästarna var inte omöjliga på något vis. Problemet var att komma rätt på spikarna. Dagens V86:a känns både svårare och har samma problematik med valet av spikar. Tre stora favoriter i Farlander Am, Charrua Forlan och Code Bon. Den första är orutinerad, den andra tror jag är klar och den tredje ser ju imponerande ut på raden, men är ändå lite svår att sätta in mot det svenska motståndet. Få se om man kan få någon uppenbarelse under dagen.
Spikar man dom tre till runt 70 procent av insatserna så kan man nog lika gärna satsa på legolas P76 spel i kväll.

Jag läste på 3-4 timmar utan att få någon feeling för omgången och då är det bättre att bläddra vidare.

Inget avgörande har kommit fram vad gäller utrustningsändringar. Möjligtvis i det lopp där du spikar 68 procentaren Charrua Forlan. Från spår 7 känns 68 procent väldigt mycket då det låter som att flera hästar innanför ska maxas för detta lopp.

Barfota runt om, jänkarvagn och blinkers på 1an
Barfota runt om och ev skygglappar på 3an
Barfota bak och stängt huvudlag på 5an

Tyder på att det kan bli allt annat än en promenad i parken för en av omgångens jättelampor.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-15, 15:07   #12
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 846
Sharp$: 37830
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
En skräll som jag haft under bevakning, V86-5 nr.5 Buckle Up Pellini
Haft 2 väldigt bra avslutningar bakom bla Tesio och Ukebell Jet som tvåa och trea, så jag börja jaga den i starterna efteråt. Tyvärr galopp i alla tre, men den ska självklart få chans idag med som 3%-are. Distansen är litet minus, men det luktar körning bland flera snabba.
Hemmabana och det kanske hjälper till att han sköter sig. Markus har haft höga tankar om hästen och felfri tror jag det blir dödens kross. Bara hålla tummarna.

En till galopör som man jagat kommer ut idag med. V86-1 nr.2 Ronzon Face, andra start för BG, kanske har han lärt sig hur han ska hantera den. Men den är nästan favorit. Vågar man spika tror ni?
Jens Sjödén utnämner Buckle till spik.

5 Buckle up Pellini (2,7 procent) gynnas inte av nedstrykningen men har fortfarande ett toppspår. Som den bättre av de lägesgynnade får han tipset. Han var ju faktiskt jättebra i senaste felfria loppet, en likadan prestation räcker till seger här. Tre raka galopper är oddshöjande! Spets eller dödens är det som gäller i sådana här lopp [sidan 64 igen]. Hästen ska vara favorit till segern om han når någon av dessa positioner - och det gär han väl?
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-15, 15:13   #13
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 846
Sharp$: 37830
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Spikar man dom tre till runt 70 procent av insatserna så kan man nog lika gärna satsa på legolas P76 spel i kväll.

Jag läste på 3-4 timmar utan att få någon feeling för omgången och då är det bättre att bläddra vidare.

Inget avgörande har kommit fram vad gäller utrustningsändringar. Möjligtvis i det lopp där du spikar 68 procentaren Charrua Forlan. Från spår 7 känns 68 procent väldigt mycket då det låter som att flera hästar innanför ska maxas för detta lopp.

Barfota runt om, jänkarvagn och blinkers på 1an
Barfota runt om och ev skygglappar på 3an
Barfota bak och stängt huvudlag på 5an

Tyder på att det kan bli allt annat än en promenad i parken för en av omgångens jättelampor.
Charrua bör vinna mot de här även från dödens, men låt dem köra lite i början så tror jag att de släpper oavsett vad de säger i tipsen på förhand. En som är intressant med utrustningändringar är Valentine Heart. Jänkarvagn som förra gången och dessutom barfota runt om ikväll.

Senast redigerad av Shooter den 2018-08-15 klockan 15:15.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-15, 15:15   #14
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 213
Sharp$: 57326
Standard

Barfota runt om nu anmält på Pyhagoras Face med. Första gången på 1,5 år. Oavsett vad Walmann säger om att det inte har någon betydelse är det värt att notera att man valt tillfällen med omsorg att köra den barfota runt om. Man gjorde det i kriteriefinalen (2a) i kungapokalen och i detbykvalen som fyraåring. Dvs i hästens stora uppgifter som unghäst.
Om det blir revolutionerande i kväll återstår att se men var inte långt ifrån att mitt lir till 60 ggr på Milligans School satt i jubileumspokalen . Där hade i alla fall utrustningsändringarna på den enorm betydelse för prestationen .
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-15, 15:18   #15
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 213
Sharp$: 57326
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Barfota runt om nu anmält på Pyhagoras Face med. Första gången på 1,5 år. Oavsett vad Walmann säger om att det inte har någon betydelse är det värt att notera att man valt tillfällen med omsorg att köra den barfota runt om. Man gjorde det i kriteriefinalen (2a) i kungapokalen och i detbykvalen som fyraåring. Dvs i hästens stora uppgifter som unghäst.
Om det blir revolutionerande i kväll återstår att se men var inte långt ifrån att mitt lir till 60 ggr på Milligans School satt i jubileumspokalen . Där hade i alla fall utrustningsändringarna på den enorm betydelse för prestationen .
Den fick ett 30 kr lir till 75 ggr hos legolas på skorycket. Inte mer därför att det nog är ett ännu större långskott än Milligans School igår.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara



td