Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-11-08, 21:57   #46
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Angående guld. Vinner inte Nadal Broline om det blir minsta lilla tempo i loppet? Lär väl sitta som klistrad i rygg på Makethemark och får därmed en bra resa. Antingen tar Xenit Brick ledningen och då blir det Makethemark i dödens och Nadal i 2 andra ut. Eller också tar Mulligans School ledningen och då blir det Xenit i dödens, MTM i andra ut och Nadal i tredje ut.

Nadal har ju spurtat strålande på slutet men haft för långt fram. Nu är det bara 9 hästar med vilket borde gynna honom från bakspår. Bra spik till 27% när ALLA tar med de fyra som kan vinna.
Stämmer utmärkt med min analys.

Lyckas Björn skrämma UE tillräckligt för att få överta får ju Nadal Broline andra ut och en ännu bättre resa. Zenit kommer ju inte till spets i ett nafs så det borde gått undan första halvan av loppet i så fall.

Nu har vi fått fram en Spik!

Nadal vinner med bägge loppscenarierna

Enda emot är om Zenit Brick är dålig för dagen , vilket jag inte tror
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-08, 22:14   #47
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Stämmer utmärkt med min analys.

Lyckas Björn skrämma UE tillräckligt för att få överta får ju Nadal Broline andra ut och en ännu bättre resa. Zenit kommer ju inte till spets i ett nafs så det borde gått undan första halvan av loppet i så fall.

Nu har vi fått fram en Spik!

Nadal vinner med bägge loppscenarierna

Enda emot är om Zenit Brick är dålig för dagen , vilket jag inte tror
...påminner om mitt tidigare resonemang...Hehe, är nog bäst att ta alla fyra, men hur i helsike ska man få det att gå ihop totalt sett denna omgång, behövs ju minst två spikar och man hittar ju inte en enda...nåväl, vi har ju några timmar på oss...

Senast redigerad av mikaels den 2018-11-08 klockan 22:18.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-08, 22:22   #48
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
...påminner om mitt tidigare resonemang...Hehe, är nog bäst att ta alla fyra, men hur i helsike ska man få det att gå ihop totalt sett denna omgång, behövs ju minst två spikar och man hittar ju inte en enda...nåväl, vi har ju några timmar på oss...
Är ganska säker på att du har rätt i att Milligans School spetsar - men jag tror inte att det blir lusttempo som du skrev tidigare :-)

Vi får hjälpas åt här inne och vaska fram några guldkorn.

Nadal är den första jag hittat hittils - vi behöver 1-2 spikar till
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-08, 22:34   #49
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Någon som verkligen det verkligen sprutar form ur öronen om är 8 Hawk Cliff i avd 6!

Avgjorde från dödens hur lätt som helst näst sist.
Senast fick man en dålig rygg i megalampan Ural som knappt gick framåt i lördags.
Man satt kvar för länge i den ryggen i tron om att det var en bra rygg- när man völ klev runt Ural gick man bästa av allla över upploppet!
Roheryn vann men Hawk Cliff gav enligt mig bästa intrycket.

Frågan är bara var man hamnar från spår 8?

Lyckas Björn Goop trolla till sig en Ok resa borde Hawk Cliff ha bra chans,

Nurmos har ju grym stallform för dagen.

Senast redigerad av Basse den 2018-11-09 klockan 00:14.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-08, 22:40   #50
 
Reg.datum: aug 2016
Inlägg: 715
Sharp$: 1715
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Någon som verkligen det verkligen sprutar form ur öronen om är 8 Hawk Cliff i avd 6!

Avgjorde från dödens hur lätt som helst näst sist.
Senast fick man en dålig rygg i megalampan Ural som knappt gick framåt i lördags.
Man satt kvar för länge i den ryggen i tron om att det var en bra rygg- när man völ klev runt Ural gick man bästa av allla över upploppet!
Roheryn vann men Hawk Cliff gav enligt mig bästa intrycket.

Frågan är bara var man hamnar från spår 8?

Lyckas Björn Goop trolla till sig en Ok resa borde Hawk Cliff ha bra chans,

Nurmos har ju grym stallform för dagen.
Tror inte mycket på den. Dels pga det usla spåret men framförallt distansen. Den har aldrig sprungit en 12-tid på 2140. Vilket flera andra hästar gjort, tom vunnit på låga 12-tider.
Cyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-08, 23:09   #51
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cyran Visa inlägg
Tror inte mycket på den. Dels pga det usla spåret men framförallt distansen. Den har aldrig sprungit en 12-tid på 2140. Vilket flera andra hästar gjort, tom vunnit på låga 12-tider.
Dundrar man in som tvåa från spår 11 med 11.1 i tid, en sekund bättre än man tidigare lyckats springa så visar man verkligen form. Borde kunna en låg 12-tid utan problem över full distans. Inget bra spår men definitivt en av fyra som jag tittat lite extra på hittills.

Tror mer och mer på att Mega Star i femte avdelningen är alldeles galet lågt streckad. 2.8% när hästen senast från spår 11 blir tvåa på 11.2 och sänker med 1.5 sekunder. Form och varning trots lång distans o volt nu!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-08, 23:34   #52
777
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 580
Sharp$: 277
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Någon som verkligen det verkligen sprutar form ur öronen om är 8 Hawk Cliff i avd 6!

Avgjorde från dödens hur lätt som helst näst sist.
Senast fick man en dålig rygg i megalampan Ural som knappt gick framåt i lördags.
Man satt kvar för länge i den ryggen i tron om att det var en bra rygg- när man völ klev runt Ural gick man bästa av allla över upploppet!
Roheryn vann men Hawk Cliff gav enligt mig bästa intrycket.

Frågan är bara var man hamnar från spår 8?

Lyckas Björn Goop trolla till sig en Ok resa borde Hawk Cliff ha bra chans,

Nurmos har ju grym stallform för dagen.

Nurmos har 31 i segerprocent! Vinner alltså nästan vart tredje lopp!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5)
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-08, 23:39   #53
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Dundrar man in som tvåa från spår 11 med 11.1 i tid, en sekund bättre än man tidigare lyckats springa så visar man verkligen form. Borde kunna en låg 12-tid utan problem över full distans. Inget bra spår men definitivt en av fyra som jag tittat lite extra på hittills.
Vilka 4?

Jag är också nere på 4 just nu

3 Esprit Sisu som det inte går att förneka att den höjt sig rejält på slutet

2 Athos Race - Bra spår och Lindblom kan överraska med den här som känns lite bortglömd på strecken

5 Stonewashed Diamant varit kanonbra , bra spår , ok %

8 Hawk Cliff med motivering från tidigare inlägg


Står nog över 1 Doctor Doxey Zenz som nog blir över från start från innerspåret.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-08, 23:49   #54
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17411
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Vilka 4?

Jag är också nere på 4 just nu

3 Esprit Sisu som det inte går att förneka att den höjt sig rejält på slutet

2 Athos Race - Bra spår och Lindblom kan överraska med den här som känns lite bortglömd på strecken

5 Stonewashed Diamant varit kanonbra , bra spår , ok %

8 Hawk Cliff med motivering från tidigare inlägg


Står nog över 1 Doctor Doxey Zenz som nog blir över från start från innerspåret.
Glöm inte Jepson/Dahlén...Senast 5 starterna 2 galopper 2 vinster 1 andraplats. Formen är nog allt där. Spår 12 är ju ingen höjdare men jag ser det bara som streck% minskande. Annars tänkte jag varnat lite för Athos Race med.

Spår 1 för Doctorn behöver ju inte vara så illa, kolla bara hur kusken "hittade" ut senast...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
777 (+2), Basse (+5)

Senast redigerad av viking90 den 2018-11-08 klockan 23:53.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-09, 00:00   #55
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Vilka 4?

Jag är också nere på 4 just nu

3 Esprit Sisu som det inte går att förneka att den höjt sig rejält på slutet

2 Athos Race - Bra spår och Lindblom kan överraska med den här som känns lite bortglömd på strecken

5 Stonewashed Diamant varit kanonbra , bra spår , ok %

8 Hawk Cliff med motivering från tidigare inlägg


Står nog över 1 Doctor Doxey Zenz som nog blir över från start från innerspåret.
De fyra som jag i en första överblick markerat som mest intressanta är följande...

Nr 3 - Esprit Sisu (framspår och segerrik, ingen jag vill åka på med Erik)

Nr 5 - Stonewashd Diamant (Bra spår, segerrik med ok tider, men inte mött så tufft motstånd)

Nr 8 - Hawk Cliff (senaste loppet, Nurmos och Björn)

Nr 11 - Indy Lane (Visserligen Jorma från bakspår, men varit ute i tuffa lopp mest hela tiden. 11.9 över medel senast från kasst spår. Segerrik med 4% känns intressant)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-09, 00:02   #56
 
Reg.datum: maj 2016
Inlägg: 130
Sharp$: 557
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Vilka 4?

Jag är också nere på 4 just nu

3 Esprit Sisu som det inte går att förneka att den höjt sig rejält på slutet

2 Athos Race - Bra spår och Lindblom kan överraska med den här som känns lite bortglömd på strecken

5 Stonewashed Diamant varit kanonbra , bra spår , ok %

8 Hawk Cliff med motivering från tidigare inlägg


Står nog över 1 Doctor Doxey Zenz som nog blir över från start från innerspåret.
Jag håller med dig om 2 Athos Race. Tror den spetsar och körs där. Frågan är om den får vara ifred och orkar. Men upploppet är inte jättelångt heller. Fin rad har den också. Måstestreck eller chansspik för den järve.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5)
Rakka är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-09, 00:05   #57
777
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 580
Sharp$: 277
Standard

...

Senast redigerad av 777 den 2018-11-09 klockan 00:08.
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-09, 00:08   #58
777
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 580
Sharp$: 277
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 777 Visa inlägg
Nurmos har 31 i segerprocent! Vinner alltså nästan vart tredje lopp!

Måste nog ta med 4 Zenit Brick i guld
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-09, 00:12   #59
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 777 Visa inlägg
Måste nog ta med 4 Zenit Brick i guld
Ja det känns lite jobbigt att ta bort den.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
777 (+5)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-09, 00:28   #60
 
Reg.datum: maj 2016
Inlägg: 130
Sharp$: 557
Standard

V75-1 och 4 är riktiga mystackar enligt mig. Kan inte befoga spik på varken Rajah Silvio eller Claude Debussy utan har 12 streck just nu..

I 4:e borde väl BGs 3 eller 6 få ett kanonlopp. Kan 2 med Ulf få rygg ledaren eller tom ta spets ? Undrar om 14 Veroni kan hinna fram då. 9 Poem In Motion får nog tufft att vinna. Riktigt svårt lopp.

I V75-5 har jag försökt hitta argument att spika. Möjligtvis Can Lane men tycker det finns en del som talar emot. Isåfall är Jula Extreme från kanonspår en spets och slut kandidat.

Just nu har jag dock 1,5,7,8,10,11 markerade på kupongen. Ramon Dekkers är inte fy skam men ska till en klockren start från spår 5 om den ska kunna hota ordentligt.

I sista loppet tror jag Dont Mind Me, Dear Friend och Disco Volante borde räcka. Men Speedy Foxy, Isor Håleryd och Mr Golden Quick är bra emot..

Det är tufft när systemutkasten är 5 siffriga..
Rakka är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td