Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-11-09, 17:26   #76
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

En spik klar - Nadal Broline! Kommer gå fort hela vägen och Nadal får draghjälp hur loppet än blir kört. Går på 700 kvar och får rygg antingen på Makethemark, eller Zenit Brick!

Får bara hoppas att något lik inte hinner emellan och gör att det blir en längd extra att ta på ledaren...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-09, 17:56   #77
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Vet att man icke skall se för mycket på tider, men kan någon vara snäll och förklara varför Goopens i fjärde, kan vara favorit? Okey, springspår och Goop, men vad har den visat hittills och vad gjorde den sist? Fyra i ett sexhästarslopp!

Edit: Har dessutom stått över två månader... Siktat hit, för visso, men...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!

Senast redigerad av Fulsprit den 2018-11-09 klockan 17:59.
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-09, 18:02   #78
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kolla Global Upfronts tre senaste starter, vilka denne har mött - tala om att gå ner i klass nu. Springspår och bra form. Spik nummer två!!!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Executive (+6)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-09, 18:04   #79
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17411
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Vet att man icke skall se för mycket på tider, men kan någon vara snäll och förklara varför Goopens i fjärde, kan vara favorit? Okey, springspår och Goop, men vad har den visat hittills och vad gjorde den sist? Fyra i ett sexhästarslopp!

Edit: Har dessutom stått över två månader... Siktat hit, för visso, men...
Bara där kapade den sin tid på 2140 A med dryga två sekunder, den lär sitta i ledning och förhoppningsvis bestämma en del och lär kapa sitt rekord på 2140 V med en rejäl del om det behövs.

Den såg lite halvdan ut första delen av upploppet senast men gick helt okej andra delen. Jag ser ingen av Darling Harbours kaliber i detta loppet. (Skulle väl vara just Global Upfront då som slagit Darling tidigare...)

Jag väljer att spika men gör det med rejäl magknip, spikar mest för att det är Goop och att den lär sitta i ledning plus att det blir jäkligt dyrt om man ska börja gardera.

Senast redigerad av viking90 den 2018-11-09 klockan 18:07.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-09, 18:28   #80
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Bara där kapade den sin tid på 2140 A med dryga två sekunder, den lär sitta i ledning och förhoppningsvis bestämma en del och lär kapa sitt rekord på 2140 V med en rejäl del om det behövs.

Den såg lite halvdan ut första delen av upploppet senast men gick helt okej andra delen. Jag ser ingen av Darling Harbours kaliber i detta loppet. (Skulle väl vara just Global Upfront då som slagit Darling tidigare...)

Jag väljer att spika men gör det med rejäl magknip, spikar mest för att det är Goop och att den lär sitta i ledning plus att det blir jäkligt dyrt om man ska börja gardera.
Ja, det enda jag är rädd för är att han lätt får ledningen och får bestämma, då kan vilken skithäst som helst vinna. Menar inte att denna är dålig men, ja, han sänkte två sekunder senast men var 5 tiondelar efter vinnaren i mål - det är 15- 20 meter efter i mål. Detta var också i varma september (tänk att säga detta, hehe).

Ja, jag tänker också en eller alla och då detta är den svåraste omgången, på pappret, i år så får det bli spik på Globalen...

Ltcka, till!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-09, 18:29   #81
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Vet att man icke skall se för mycket på tider, men kan någon vara snäll och förklara varför Goopens i fjärde, kan vara favorit? Okey, springspår och Goop, men vad har den visat hittills och vad gjorde den sist? Fyra i ett sexhästarslopp!

Edit: Har dessutom stått över två månader... Siktat hit, för visso, men...
Har inte heller blivit imponerad av Topspin i lopparkivet. Det känns som Jeppson kör bästa Goophästen i loppet. Läste någonstans att BG är tvungen att köra Topspin pga ägarförhållanden.
Av det jag sett av de två känns Arvika By Knight som den bättre hästen.

Tycker hästar som Global Upfront , Gun Palema och speedige Veroni skall med på kupongen. 12 Global Upfront är ju helt botglömd den här gången.

Poem in motion & Kiss me Tooma 3% ?

Nä här vill jag gardera Goopduon med ett gäng tilläggshästar
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-09, 18:34   #82
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Har inte heller blivit imponerad av Topspin i lopparkivet. Det känns som Jeppson kör bästa Goophästen i loppet. Läste någonstans att BG är tvungen att köra Topspin pga ägarförhållanden.
Av det jag sett av de två känns Arvika By Knight som den bättre hästen.

Tycker hästar som Global Upfront , Gun Palema och speedige Veroni skall med på kupongen. 12 Global Upfront är ju helt botglömd den här gången.

Poem in motion & Kiss me Tooma 3% ?

Nä här vill jag gardera Goopduon med ett gäng tilläggshästar

Ja, Arvika helt klart före Goopens och som du säger - stormvarning på Veroni. Westholm tycker denna känns bättre än någonsin i jobben!!! Men att ha bakspår på 20 tillägg, är som att ha 40 meters tillägg!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-09, 18:38   #83
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Är inte Veroni PU tränad?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-09, 18:40   #84
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Ja, det enda jag är rädd för är att han lätt får ledningen och får bestämma, då kan vilken skithäst som helst vinna. Menar inte att denna är dålig men, ja, han sänkte två sekunder senast men var 5 tiondelar efter vinnaren i mål - det är 15- 20 meter efter i mål. Detta var också i varma september (tänk att säga detta, hehe).

Ja, jag tänker också en eller alla och då detta är den svåraste omgången, på pappret, i år så får det bli spik på Globalen...

Ltcka, till!
Betänk att hästen inte fick bli bättre än TREA för då hade han gått ur klassen !!!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5), Fulsprit (+5)

Senast redigerad av SO den 2018-11-09 klockan 18:44. Anledning: felstav
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-09, 18:47   #85
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Betänk att hösten inte fick bli bättre ön TREA för då hade han gått ur klassen !!!!
Jag ser att du gör som jag och träffar Ö istället för Ä

Jag vet inte hur många inlägg jag fått redigera mig själv då jag upptäckt att jag lyckats skriva hösten istället för hästen

Tummen ner för den som placerede Ö och Ä så nära varandra
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5), SO (+4)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-09, 18:48   #86
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Är inte Veroni PU tränad?
Självklart är han det! Är för mycket inne på Westholms hästar för tillfället, hehe!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-09, 18:50   #87
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Betänk att hästen inte fick bli bättre än TREA för då hade han gått ur klassen !!!!

Hmm, ett mycket bra argument, faktiskt! Dessa mygelkuskar och tränare gör allt för att tjäna lite mer i slutändan...

Ett annat rysarbud är Uppohoppa - kan vinna från dödens, en bra dag...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-09, 19:13   #88
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5202
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Glöm inte Jepson/Dahlén...Senast 5 starterna 2 galopper 2 vinster 1 andraplats. Formen är nog allt där. Spår 12 är ju ingen höjdare men jag ser det bara som streck% minskande. Annars tänkte jag varnat lite för Athos Race med.

Spår 1 för Doctorn behöver ju inte vara så illa, kolla bara hur kusken "hittade" ut senast...
Athos Race? Fullkomligt chanslös här. Åke Lindblom? ”Skulle bara vinna” i näst senaste starten, ”bara galopp eller dödens emot”, på rätt distans.

Vad hände?

Fullkomligt avklädd av Jepson och Vischi Holz. Hade inte en sportmössa att svara när den kom farande, skilde väl 50 meter i mål?

Hur f-n ska den vinna här? På kortspeed från rygg ledaren? Tillåt mig hånle.

Då tror jag mer på bedövaren Uppochhoppa, 2%.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-09, 19:14   #89
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Jag börjar vackla lite angående Maintainabilitys chanser i andra avdelningen.

Vid första anblicken kändes det som en bra vinstchans från springspår på tillägg och få hästar på startvolten. Jag har imponerats av Maintainability tidigare med de bra insaterna har kommit i billigare lopp. Har ju floppat 4/4 på rikstoton. Hmmmm

Dessutom är det ju Micke Nybrinks drag så bara det borde ju halvera vinstchansen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5), Gotland (+5), Executive (+2)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-09, 19:30   #90
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Jag börjar vackla lite angående Maintainabilitys chanser i andra avdelningen.

Vid första anblicken kändes det som en bra vinstchans från springspår på tillägg och få hästar på startvolten. Jag har imponerats av Maintainability tidigare med de bra insaterna har kommit i billigare lopp. Har ju floppat 4/4 på rikstoton. Hmmmm

Dessutom är det ju Micke Nybrinks drag så bara det borde ju halvera vinstchansen

Håller med - har plockat bort Maintainability - är tydligen en korsryggshäst som sliter så det blir höst och vinter och kallt, fuktigt - stor risk för detta i morgon. Hård bana vankas troligtvis också - inte bra för korsryggen då...

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Athos Race? Fullkomligt chanslös här. Åke Lindblom? ”Skulle bara vinna” i näst senaste starten, ”bara galopp eller dödens emot”, på rätt distans.

Vad hände?

Fullkomligt avklädd av Jepson och Vischi Holz. Hade inte en sportmössa att svara när den kom farande, skilde väl 50 meter i mål?

Hur f-n ska den vinna här? På kortspeed från rygg ledaren? Tillåt mig hånle.

Då tror jag mer på bedövaren Uppochhoppa, 2%.

Jepp - Uppohoppa är mycket intressant - satt fast med mycket sparat senast efter ett planerat snällt lopp...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td