Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-11-07, 16:42   #31
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 672
Sharp$: 2381
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av abborre Visa inlägg
Det förstår jag också, men ATG vet ju inte vem som fysiskt lagt spelet, det gör ev bara det utlandsbaserade bolaget eller har jag fel där?
ATG kan begära ut all info om lagda spel hos sina partners för att säkerställa att partnern följer de uppsatta villkoren. Det gör de nästan aldrig men möjligheten finns om någon anledning skulle dyka upp.

Ett av villkoren är att partnern har koll på vem slutkunden är. Så även om ATG inte har direkt tillgång till slutkundens identitet är det ingen som spelar anonymt.

De enda som har kunnat spela anonymt i poolerna har varit de som spelat via ATGs egna ombud eller på banorna.

Det finns numera ( när väl banspelet styrts upp ) inga som slipper undan och kan spela anonymt och det är själva poängen med "4e penningtvättdirektivet".

I framtiden kan vi förvänta oss ännu hårdare krav på spelbolagen. Det är t ex inte uteslutet med kreditupplysning för att rimlighetskontrollera om spelarens insättningar är i harmoni med personens övriga ekonomi.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-07, 20:17   #32
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Ska vi hålla oss till tips och tankar till lördag istället kanske?

Don’t mind me måste fan vara en bra spik så länge den han spetsar.
Någon som har feeling att någon annan än den spetsar?

Messiah i avd 1 ska ju köras i spets, men Reden som kusk... Det slutar ju inte i vinst 99/100 gånger.

Senast redigerad av Fagerdahlen den 2018-11-07 klockan 20:20.
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-07, 20:30   #33
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5199
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fagerdahlen Visa inlägg
Ska vi hålla oss till tips och tankar till lördag istället kanske?

Don’t mind me måste fan vara en bra spik så länge den han spetsar.
Någon som har feeling att någon annan än den spetsar?

Messiah i avd 1 ska ju köras i spets, men Reden som kusk... Det slutar ju inte i vinst 99/100 gånger.
Skrek inte form om Don’t mind me direkt senast, men är väl ändå en rimlig favorit. Spetsar (?) och sen ska den slås. Om inte Vic de Luxe eller någon annan toksatsas (innerspåret på Eskils är väl inte det bästa?).
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-07, 21:06   #34
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Skrek inte form om Don’t mind me direkt senast, men är väl ändå en rimlig favorit. Spetsar (?) och sen ska den slås. Om inte Vic de Luxe eller någon annan toksatsas (innerspåret på Eskils är väl inte det bästa?).
Helt rätt. Han såg rätt oinspirerad ut över upploppet.
Men han vinner ju sina lopp ifrån spets.. ingen brist på motbud dock.

Har lite feeling för Zenit brick, han verkar ha hittat tillbaka nu. Och det är ingen nackdel att det är Goop som sitter och rattar.
Har för tillfället även streckat Nadal, Make the mark & milligan men roterar i tankarna att chansa på Zenit.
Det är fan knepigt att hitta någon häst att luta sig mot denna omgång.

Espirit Sisu kan vara en bra spik dock.
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-08, 06:01   #35
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 869
Sharp$: 4380
Standard

Känns som att det kommer bli en svår lottorad på lördag om de ska bli stora pengar. Spontant känns söndagen mer som miljonregn. Men blir väl massa ologiska hästar som hittas vid helgardering el tur, ja då lär systemen kosta därefter också. Heja Tyskland, harry-boy och lottospelare...

Har ett långsökt idiotdrag
Bättre kusk så hade väl MR GOLDEN QUICK 4 % varit en kul jackpottspik... Satt fast och fick ösla kraft i sidled på upploppet medans SPEEDY FOXY VICANE sprang rakt fram
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-08, 11:09   #36
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5964


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kire1111 Visa inlägg
Känns som att det kommer bli en svår lottorad på lördag om de ska bli stora pengar. Spontant känns söndagen mer som miljonregn. Men blir väl massa ologiska hästar som hittas vid helgardering el tur, ja då lär systemen kosta därefter också. Heja Tyskland, harry-boy och lottospelare...

Har ett långsökt idiotdrag
Bättre kusk så hade väl MR GOLDEN QUICK 4 % varit en kul jackpottspik... Satt fast och fick ösla kraft i sidled på upploppet medans SPEEDY FOXY VICANE sprang rakt fram
Tyckte inte det såg att vara så jättemycket sparat. Om inte Sandra Eriksson får frispel för andra veckan i rad så vinner Dont Mind Me när den får bestämma. Blir det tempo vinner Dear Friend. 9 & 11 är roliga jackpotdrag om det blir körning. Men mycket talar väl för att Erik får öppna varvet på 15,5 och då är det slut.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-08, 12:50   #37
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Är det inte bergspets och garanti på "lustempo", för Milligans School?!?
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-08, 14:12   #38
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 698
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Är det inte bergspets och garanti på "lustempo", för Milligans School?!?
Uffe ska ta en längd på Goop sida vid sida... njaaaa

Jag är inte säker på att det är bergspets i alla fall
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-08, 15:00   #39
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tirich Visa inlägg
Uffe ska ta en längd på Goop sida vid sida... njaaaa

Jag är inte säker på att det är bergspets i alla fall
Överdrev lite, men öppnar den som näst senast(mot Charlua Forlan), så blir det troligtvis spets...vi får si...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-08, 15:07   #40
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 559
Sharp$: 676
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tirich Visa inlägg
Uffe ska ta en längd på Goop sida vid sida... njaaaa

Jag är inte säker på att det är bergspets i alla fall
Den tar nog två längder på Goops sida vid sida om det krävs. Extremt effektiv häst bakom bilen som i alla fall jag tror sitter i ledningen efter 100 meter. Sedan vet jag inte om den står sig mot Zenit ändå som visat bra form på slutet.
sjukstuga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-08, 16:06   #41
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Överdrev lite, men öppnar den som näst senast(mot Charlua Forlan), så blir det troligtvis spets...vi får si...
Nä !!!
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-08, 16:12   #42
 
Reg.datum: jul 2017
Inlägg: 5 018
Sharp$: 14772
Standard

Jag tror ju Dear friend bara blåser ner dem i sista avd till bra % ! Spöa ju några där sist så !
zimonzzon85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-08, 17:48   #43
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Speedy Foxy V till 8ggr på Unibet och Milligans S till 5,75, kanske kan vara något för den som tror på någon av dessa...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-08, 18:58   #44
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5964


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Angående guld. Vinner inte Nadal Broline om det blir minsta lilla tempo i loppet? Lär väl sitta som klistrad i rygg på Makethemark och får därmed en bra resa. Antingen tar Xenit Brick ledningen och då blir det Makethemark i dödens och Nadal i 2 andra ut. Eller också tar Mulligans School ledningen och då blir det Xenit i dödens, MTM i andra ut och Nadal i tredje ut.

Nadal har ju spurtat strålande på slutet men haft för långt fram. Nu är det bara 9 hästar med vilket borde gynna honom från bakspår. Bra spik till 27% när ALLA tar med de fyra som kan vinna.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5), Gus (+15)
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-08, 21:42   #45
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Min analys av guld

Spetsstriden.
Milligans School sitter i spets efter en bit. Stallkompisen Testdrive är snabb ut och kan hjälpa till genom att svara alla utom Milligans Scool.
Varken Makethemark eller Zenit brick särskilt snabba ut. Makethemark har ett andraspår och behöver bara köra rakt fram, man släpper gärna ner Zenit Brick framför sig så det borde enligt barkaret bli:

5 Milligans School ledning
1 Test drive rygg ledaren
4 Zenit Brick i dödens
2 Make the mark andra ut
9 Nadal Broline tredje ut


Jag tycker Milligans School har varit bäst när den fått smygresa motbra hästar. Är inte hästen som bara leder runt om. Det prövade man 30/9 men vek ner sig över upploppet och släppte förbi sig Makethemark,HeavySound och Nadal broline.
Däremot har man matchat yttersta eliten när man fått rygg ledaren i sundvall open trot, andra ut i jubileumspokalen samt andra ut med Propulsion i dödens i UET Trotting Masters.

Nu tror jag dock man provar i spets. Zenit Brick är inte snabb nog att utmana om ledningen tidigt men sitter garanterat (?) i dödens efter ett tag . Ger man bort ledningen efter 500m har man gett bort loppet .

Sen hänger allt på hur mycket press BG sätter på ledaren. Björn borde pressa en del med Zenit Brick som är på väg mot vinterformen medans Milligans School varit toppad till storloppen i augusti/september och borde inte ha maxform längre.
Jag tror Zenit Brick slår Milligans School från dödens men bästa loppet får då Makethemark och inte minst Nadal Broline!

Ser framför mig hur Zenit Brick knäckt Milligans School i början av upploppet, Makethemark vrids ut i tredje med Nadal i ryggen som vrids ut i fjärdespår och avgör !

Resultat om mitt badkar har rätt

1:a 9 Nadal Broline
2:a 2 Makethemark
3:a 4 Zenit Brick
4:a 5 Milligans School

Om nu inte Ulf Eriksson är så smart att han släpper ledningen med Milligans School om Björn Ställer en allvarlig fråga med Zenit Brick.
Då vinner Zenit Brick och Milligans School har bra chans att bli 2:a...
Folk har gett BG gratis spets förr..


Har säkert helt fel men just nu känns den här analysen vettig
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Torstens (+2)

Senast redigerad av Basse den 2018-11-08 klockan 21:45.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td