Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-01-27, 19:08   #1

Reg.datum: jul 2018
Sharp$: 18420
Standard

V86 Jägersro/Solvalla 30/1

Jägersro
Längd: 1000 m
Bredd: 23,0 m (2140 m), 23,0 m (1640 m)
Upplopp: 190 m
Open stretch: Nej
Vinklad startbilsvinge: Ja

Solvalla

Längd: 1000 m
Bredd: 20,7 m (2140 m), 21,7 m (1640 m)
Upplopp: 196 m
Open stretch: Nej
Vinklad startbilsvinge: Nej

Avd1 2140 m Auto
1 Twigs Briard har mycket enklare emot nu och startsnabbheten verkar varit bättre tidigare i karriären. 2 Demolition Man F är snabbare från start och lär komma förbi första biten. 6 Nelle Atticus Jake vill jag minnas att gänget runt den var väldigt positiva till senast...

Avd2 2140m Auto
2 Quite Right måste väl ses med en bra chans här? SoS 1 Anddontsayitsover gillar jag skarpt och kan starta snabbt och få rygg på Quite Right därifrån kan det bli bra om luckan uppstår.

Avd3 2640m Auto
Det här loppet tror jag 2 Alonso Ceasar vinner, men 1&3 är givna motbud. Dock tror jag 1 blir fast invändigt men på långdistans brukar luckan kunna finnas.
4 Panamera har varit gott gåendes på 3140 m nu och kan vara härdad på den distansen och klarar kanske av lite tuffare tempo på 2640m nu.

Avd4 1640m Volt
SoS på 4 Livi Memory varit ruskigt de två senaste starterna, lite klurigt läge nu med spår 4 i volt.
8 Fast Moving Cash står på tur att få vinna med härliga spurter men inte kommit hela vägen fram, okej läge nu med spår 8 i volten.
Bella M.J från springspår verkar bli favorit och den ska väl med på kupongen.

Avd5 1640m Auto
3 Marys Overandout flyger väl till spets och där blir den hästen att slå på sprinterdistans. 9 Precious Lord är van med en hel del tuffa hästar emot och bakspår kan ju ställa till det en aning.

Avd6 2640m Volt
10 Einstein Sisu var allas vår Dahles spik senast men då valde Ulf Ohlsson att sitta kvar och bli instängd, hängde bra med i ryggar på upploppet mot tufft motstånd. 1 Balto d´Huon är snabb ut om den håller sig i trav och får då troligen spets men de lär väl släppa om de kommer nån vettig häst fram då det är lång distans som häller här.

Avd7 2140m Auto
11 Aida Boy vinner en hel del lopp, ganska bra pengar på sig med för att komma ifrån Danmark eller ja tränas och tävlas mest där.
3 Digital Data levde upp till skriket senast och leverade spets och slut enligt snacket.

Avd8 1640m Auto
4 Thelma de Glatigne har jag jagat lite ett tag från dåliga utgångslägen men nu har den verkligen chans till sin favorit position spets!
3 Odessa Celiber och 5 Beatiful Bacardi är van att möta tuffare hästar och lär utmana. 1 Vikings Grace är bra men vart hamnar den med startsnabba utvändigt?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Bowery (+5), zimonzzon85 (+5), Henkezan (+5), Torstens (+5), Henkezan (+5), Dahle (+8), Olsson43 (+9)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-29, 14:19   #2

Reg.datum: jul 2017
Sharp$: 15247
Standard

V86 Jackpot 14 miljoner Solvalla/Jägersro.
2019-01-29 11:28
Avd 1: Öppen lösning, i mina ögon tycker ja man kan ta alla här.
2 DEMOLITION MAN F. 8% Peter U. känns som min första rank . En häst som stallet har hållt högt länge och som har mött många bra hästar . Men i år har de gått lite sämre men jag bara väntar på att han ska slå till och vända. Demolition är snabb ut så kan sitta i spets och sen välja att släppa lr köra.
Sedan har vi en klar andra häst och favorit streckade 9 PARTIZAN FACE. Adrian K. Hans hemmabana. Har också kört mot bra motstånd senaste tiden, fått tuffa lopp i benen. Om snällare lopp så är den helt klart farlig.
Rank: A 2-9 B 1-6-7-3-4-5-8

Avd 2: Här kan de va så enkelt att det blir en SoS vinnare och tänkbar spik, 2 QUITE RIGHT Björn Goop. Bra spår och jättesnabb ut . Men funderar lite på hur de är med Goops stallform.
Vid gardering så är 1 ANDDONTSAYITSOVER Kevin O som jag tror får rygg på favoriten kan bli farlig då på upploppet.
Tredje streck blir 9 GREEN KEEPER U.S. Örjan K som kan va bästa hästen i loppet och har perfekt rygg på favoriten . Men vet ej hur form är när den inte startat på ett tag . Hur som helst ett smyglopp och kan va farlig vid tempo.
Rank: A 2 B 1-9 C 5-3-12-11-6-8-10-7-4

Avd 3: Ett långlopp 2640m som jag gillar, har några roliga bud här.
Klar första häst 4 Panamera Jörgen J som älskar långt och hade säkert velat ha längre men ja tror han kan vara helt enkelt bäst i loppet.
Sen har ja två starka motbud i 2 Alonso Caesar Ken E som trivs i Skåne och är en stark och oöm häst .
3 IBELIEVEINAMERICA Mathias A som också är en stark rackare och vann senast på v75 . Har bra form och oöm för position.
Rank A 4-2-3 B 1-10-6-7-8-11-5-9

Avd 4: Här kommer mitt första klara spik bud, 7 Bella MJ Torbjörn J med springspår och 1640 volt så tror jag det är spets o slut! Bra form och ett rejält sto.
Dem som vill gardera skall ta med 8 Fast Moving Cash Örjan K som har smygläge som har superform.
Rank A 7 B 8 C 10-2-4-3-5-6-1-9-12-11

Avd 5: Kortdistans som kan få en rivig öppning, har ett spetsbud och två som kan gynnas vid tempo och som är klart dem bästa hästarna.
5 Bonny Boy från stall Conrad L som har form på sitt stall. Joakim L upp nu.
Sedan 9 Precious Lord Christoffer E som kör åt Marcus L bra form i stallet där med.
10 Victory Iland Steen Juul som har en fin rad och varit och testat på v75 i Sverige i ett tufft lopp . Kan mycket möjlig vara bäst i fältet . Hoppas på tempo så speedar han ner många . Känns som tre starka A hästar.
Rank A 5-9-10 B 6-2-3-1-4-7-11-12-8

Avd 6: Ännu ett långlopp . Där jag kommer med ett starkt lås, båda satt fast i deras senaste starter och kommer få ha nytta av det i detta lopp . 7 Buzzer Beater Per Linderoth som varit ute i årgångsloppen och är härdad i tuffa lopp. Såg ruggigt fin ut i ryggar sist och mycket kvar att köra med.
10 Einstein Sisu Ulf Ohlsson skreks de mycket om sist men vet inte hur Uffe tänkte i de loppet när han satt kvar. Nu tror ja han är mer offensiv efter sist ! Två starka hästar som känns som stenklart lås i mina ögon.
Rank A 7-10 B 4-2-8-11-9-1-3-5-6

Avd 7 : Ett mycket öppet och roligt lopp som blandar med svenskt, danskt och norskt i loppet . Kul när danska och norska ekipage kommer hit, dem brukar ju ha påställt.
Första häst för mig 10 Strong Case Jeppe Juul . Kommer med bra rad och form från Norge och känns super intressant här . Kan ta ner alla.
5 Cannon Flame Peter U åter en dansk häst med bra form samt att Peter redan kört och vunnit med. Tror det kan va ledaren efter ett tag .
Vill också nämna en skräll i 11 Aida Boy Jan Dahlgaard som dem håller högt i Norge och har också en fin form. Som sagt tror jag att i detta lopp kan vad som helst hända, dem som har råd ta alla!
Rank A 10-5-11 B 3-6-4 C 9-1-8-7-2-12

Avd 8: Här kommer jag ut med en väldigt bra spelvärd spik (28%) i 5 Beautiful Barcardi Björn Goop som trivs bra med kortdistans och spår 5 som är statistiskt sätt bästa spår på kort ! Tror denna vinner vart hon än hamnar . Stall Melanders hästar måste komma igång snart och de hoppas ja på Onsdag.
Skrällar 3 Odessa Celeber Kenneth H som kan få ett fint lopp i draget .
2 Drizzle C.C Pierre Nyström som är en kapabel häst men varit ifrån länge, men man vet aldrig en sådan kan smälla till efter lång vila !
Rank A 5 B 3-2-1-11 C 4-10-7-8-9-6

Hoppas ni gillar mina ideer för Onsdagens jackpot omgång !
viking90 (+5), AmaerildeRimfrost (+5)

Senast redigerad av Lazlo den 2019-01-29 klockan 16:17. Anledning: Reklam
zimonzzon85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-30, 09:44   #3

Reg.datum: jul 2018
Sharp$: 18420
Standard

Fyll på med er idéer så vi får ihop ett roligt Sharps.se Snackisar ikväll!

De är ju jackpot för tusan! Vår ombudssidan erbjuder idag 4 andelar!

Sharps Lilla 41 kr Gotland spellägare
Sharps.se Snackisar 102 kr Basse styr upp era idéer till ett roligt system
Basses All in 204 kr UNIKT Givetvis Basse som spelläggare
Sharps Stora 306 kr UNIKT Dahle spelläggare

https://tillsammans.atg.se/inbjudan/2GMP-6BFK-71499
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-30, 12:09   #4

Reg.datum: maj 2017
Sharp$: 4403
Standard

Avd 1 Lita helt på 9 nja som gjort vad eg, 1-4 åker med
Avd 2 Favorit bara för att det är Goop el? 4-11 känns roliga 9 överspelad
Avd 3 Tror nog Johans sto inte ska glömmas bort samt 4
Avd 4 Volt 1640 kan nog hända lite. Skulle vilja ha alla lyfter fram 11-8
Avd 5 1640 spetshäst, 13% känns som ett fynd nr 3 spik ..
Avd 6 Hoppas Ulf kör denna gång, spik 10
Avd 7 Litar inte på Digital nu tuffare o 4-5-9 känns minst lika heta
Avd 8 1640 kan vinna från olika lägen o spår 5 38 % får man va nöjd med spik 5 el lås med 4.... Blir det drag då vinner väl gubben i lådan
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-30, 12:41   #5

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 52685
Standard

Jens Sjödén till V86 Jägersro/Solvalla på Service Plays
hoola är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-30, 13:38   #6

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 1368
Standard

Mina tankar idag

AVD1: Två hästarslopp 9 Partizan Face rätt favorit mött bra hästar på slutet från dåliga lägen kommer att trivas utmärkt i detta lilla fält.
Troligen tidigt avancemang mot dödens kan få överta om den kommer tidigt.
Motbudet 1 Twigs Briard mött tuffa hästar kan troligen inte svara upp ledningen så det gäller att ta sig ut gynnad av litet fält speedar till slut kan hinna upp Adrian.
Storskräll Bikini men verkar knepig och ett sto mot hingstar och valacker brukar ha det tufft i denna relativt höga klass.

Rank 9-1-7

AVD2: Rätt favorit men har inte visat så mycket vilja till slut alltid så kan åka dit speciellt om Kevin skulle vilja köra i spets med 1.
Strulhästen 6 Mawerick Dream har bra kapacitet och kan vinna om felfri.
En annan rolig vinnare är 8 Walkie Talkie trots läget har god kapacitet och kanske kan 5 Pomeroll AM duga verkar som att Haugstad skräller varje gång nu på V86.
Sista strecket till Redens häst även om den inte brukar imponera men kan vinna här.

Rank 2-6-8-5-9-1

AVD3: Lång distans och skräll?

Min första häst är trots den lite bleka insatsen sist 1 Baxco Epice gäller att ta sig ut för Jeppe har styrkan och speeden för att ta ner dessa.
Motbud 2 Alonso Cesar från spets, 3 Ibeliveinamerica , 4 Panamera dax nu? och så min roliga skräll idé 6 Valentin fin häst som överraskat förr bra ut och får fin position.

Rank 1-2-6-4-3-8

AVD4: Ston 1640 volt.

Springspår och Tobbe brukar betyda bra start men 7 Bella M.J galopperade från samma läge i regi Lugauer så kanske inte.
4 Livi Memory klarat av spåret tidigare utan problem ok ut kan kanske köras till spets efter en bit?.
6 Petunia viss kapacitet ok ut från springen kan bli spets skrällchans.
2 Itakhi Boko kapabel ok läge kan vinna om kusken gör ett bra jobb?.
8 har dålig startrygg som troligen galopperar annars har givetvis Örjan en ok chans med denna formhäst.
10 Topspin inte någon märkvärdig häst men med Björns hjälp kan det gå.

Rank 4-7-2-6-8-10

AVD5: 1640 auto

Favoriten 5 Bonny Boy osäker och med ny kusk trolig galopp.
2:a handaren 9 Precious Lord bra sist sämre gången innan slipper brodd nu räknas men för mycket streckad.
10 Victory Island bra Juul häst kommer till slut kan vinna.
6 IL Boscaiolo på gång bra läge stallet på gång given.
4 Speedy Sallöv långskott dock bra i hårt gäng näst sist kan rensa bort nästan alla.

Rank 6-10-9-5-4-7-2-3

AVD6: Lång distans voltstart med tillägg ett lopp där det kan skrälla till.

Från framvolten räknas 2 Pyrolator som galopperade bort segern sist, 4 Rim Perfect i ny regi stark häst med viss kapacitet dock sto.
På tillägget står loppets huvudkonkurenter 10 Einstein Sisu och 7 Buzzer Beater de gör troligen upp om segern i loppet kanske chansspik på 7 som nog dras fram av 10 in på upploppet kan då speeda ner denna.

Rank 7-10-4-2

AVD7: Ett öppet lopp en eller många?
Vem spetsar där kan möjligen lösningen på detta lopp hittas de som säkert laddar är 1,3 och 4 av dessa gör 1,3 upp om ledningen och är bägge givna på kupongen.
Om toktempo kommer 6 och 10 in i matchen.

Rank 3-1-4-6-10-12

AVD8: Auto sprint och ston.
Till spets 4 Telma De Glatine körs där? om släpp tar nog 5 Beautiful Bacardi över och kan då dirigera loppet och rinna undan om svar öppnas loppet upp.
1 Viking Grace är en bra finsk häst som har chans om den kommer ut Uffe fixar nog det?
10,11 fina hästar men lägena usla om överpace.
kanske skräll av Haugstad här med 3 Odessa Celeber men det är mindre troligt efter senaste insatsen.

Rank 5-1-4-11-10-3

zimonzzon85 (+5), viking90 (+8)
NORTHLAD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-30, 13:58   #7

Standard

Haicon kan den svara ut favoriten?

Vermo 24.5.2017 - Lähtö 3: https://veikkausmedia.fi/?video=20170524_11_103
Basse (+5)
Gammal 2019-01-30, 15:09   #8

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 11975
Standard

Mr tråkig har lirat, blev tre kombar på Unibet. Partisanen(2,20), Bella(3,50) o Einstein(2,35) är materialet...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-30, 15:35   #9

Standard

Oj, svs har 2,75 på P, 3,75 på B o E samma som uni, blev tre kombar till med Quite Right till 2,40...
Gammal 2019-01-30, 15:44   #10

Standard

Blev en dubbel till, P o Digital Data(2,10) på svs...
Gammal 2019-01-30, 17:55   #11

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 30288
Standard

Mina spikfunderingar

9 Partizan Face i avd1 står bra inne i loppet. Dagens motståndare håller Bronsdivisionsklass och i den klassen har ju Partizanen krossat förr.

Bara 9 hästar i loppet borde passa utmärkt. Lugn avgång och man kan välja sätta in attacken när det passar. Adrian lär säkert avancera tidigt och vem svarar upp Partisanen när den kommer? Vid svar är det fortfarande bra chans att man vinner från dödens.

Man är storfavorit och jag spikar. Det är värt en del att inte ha slösat streck direkt i första. Det finns andra favoriter att fälla idag.

5 Beautiful Bacardi BG upp ffg och Jänkarbiken på igen, det skriker ju ut att man laddat för att vinna idag. Jag tror man blir släppt till ledningen och då skall loppet vara över. Oskar J spetsade sist från spår7 bakom bilen men Thelma de Glatigne men släppte i andra sketed spets till BG med Shorthanded Jag. Jag tror på ett liknande scenario idag.
OJA ger sig direkt nör BG vill ta över ledningen.

SOS 5 Beautiful Bacardi

Favorit jag vill fälla:

10 Einstein Sisu ser ut att bli dagens största favorit. UO satt kvar med Einstein Sisu när de kom i tredjespår sist. Jag är helt övertygad om att Uffe var med på vad som hände men tyckte att hästen inte kändes 100 sist. Uffe går alltid för vinst och hade gått på om hästen kännts kanon. Man fick aldrig fritt men det gnistrade inte om Einstein över upploppet. Gav inte intrycket av att ha ”allt sparat ”

Klar favorit i fara enlig mig.
4 Rim Perfect med BG upp från formstallet Meilink, 7 Buzzer Beater med form och
8 Djorkaeff Sisu som gjorde en mersmakande comeback sist måste med på kupongen
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-30, 18:03   #12

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NORTHLAD Visa inlägg
Haicon kan den svara ut favoriten?

Vermo 24.5.2017 - Lähtö 3: https://veikkausmedia.fi/?video=20170524_11_103
Imponerande!
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-30, 18:13   #13

Reg.datum: jul 2017
Sharp$: 15247
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Mina spikfunderingar

9 Partizan Face i avd1 står bra inne i loppet. Dagens motståndare håller Bronsdivisionsklass och i den klassen har ju Partizanen krossat förr.

Bara 9 hästar i loppet borde passa utmärkt. Lugn avgång och man kan välja sätta in attacken när det passar. Adrian lär säkert avancera tidigt och vem svarar upp Partisanen när den kommer? Vid svar är det fortfarande bra chans att man vinner från dödens.

Man är storfavorit och jag spikar. Det är värt en del att inte ha slösat streck direkt i första. Det finns andra favoriter att fälla idag.

5 Beautiful Bacardi BG upp ffg och Jänkarbiken på igen, det skriker ju ut att man laddat för att vinna idag. Jag tror man blir släppt till ledningen och då skall loppet vara över. Oskar J spetsade sist från spår7 bakom bilen men Thelma de Glatigne men släppte i andra sketed spets till BG med Shorthanded Jag. Jag tror på ett liknande scenario idag.
OJA ger sig direkt nör BG vill ta över ledningen.

SOS 5 Beautiful Bacardi

Favorit jag vill fälla:

10 Einstein Sisu ser ut att bli dagens största favorit. UO satt kvar med Einstein Sisu när de kom i tredjespår sist. Jag är helt övertygad om att Uffe var med på vad som hände men tyckte att hästen inte kändes 100 sist. Uffe går alltid för vinst och hade gått på om hästen kännts kanon. Man fick aldrig fritt men det gnistrade inte om Einstein över upploppet. Gav inte intrycket av att ha ”allt sparat ”

Klar favorit i fara enlig mig.
4 Rim Perfect med BG upp från formstallet Meilink, 7 Buzzer Beater med form och
8 Djorkaeff Sisu som gjorde en mersmakande comeback sist måste med på kupongen

Vi har samma idéer ikväll Basse
Basse (+5)
zimonzzon85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-30, 18:24   #14

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 7301
Standard

Mina snabba tankar idag:
1: Gillar favoriten mkt och hade den ju som klar då när den var grym. Men tycker den är i fara idag och kommer att gardera. Är lite inne på 4.
2: Lutar åt chansspik på Kevin, sos
3: Tror favoriten har bra chans. Gott om skrällar bakom, t.ex. 5,9 och 12
4: Streckar 4-8 och noterat att 5 är helt bortglömd denna gång
5: Gasglada kuskar på 6 och 7 gör att 3 knappast får sitta ifred. 5, 9 och 10 känns hetast och kanske spelar jag på att 10 bara är bäst.
6: Vill eg. fälla favoriten och de på start borde vara gynnade. Men samtidigt lätt Salmela så positiv senast att den kan vara stenklar hur loppet än blir kört.
7: Kommer att gardera favoriten som känns sårbar nu. 5 och 4 i första hand där 5 nog är min förstarank.
8: Klart att favoriten har chans men jag vill nog ha med den andra toppspåren samt finske 1 och 12 som känns obehaglig med Örjan trots spåret.
tvablaa är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-30, 18:30   #15

linfres avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 5741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Mina snabba tankar idag:
1: Gillar favoriten mkt och hade den ju som klar då när den var grym. Men tycker den är i fara idag och kommer att gardera. Är lite inne på 4.
2: Lutar åt chansspik på Kevin, sos
3: Tror favoriten har bra chans. Gott om skrällar bakom, t.ex. 5,9 och 12
4: Streckar 4-8 och noterat att 5 är helt bortglömd denna gång
5: Gasglada kuskar på 6 och 7 gör att 3 knappast får sitta ifred. 5, 9 och 10 känns hetast och kanske spelar jag på att 10 bara är bäst.
6: Vill eg. fälla favoriten och de på start borde vara gynnade. Men samtidigt lätt Salmela så positiv senast att den kan vara stenklar hur loppet än blir kört.
7: Kommer att gardera favoriten som känns sårbar nu. 5 och 4 i första hand där 5 nog är min förstarank.
8: Klart att favoriten har chans men jag vill nog ha med den andra toppspåren samt finske 1 och 12 som känns obehaglig med Örjan trots spåret.
Bra tankar. Vill också spika sista men Örjan+Redén skrämmer helt klart. Men stämmer verkligen tankarna kring lopp 3? Det är bara 11 hästar i loppet så 12an känns iskall

Senast redigerad av linfre den 2019-01-30 klockan 18:43.
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-30, 18:35   #16

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 2231
Standard

Kör en 20 ggrs som uppvärmning till V86

V5
Inlämnat: 2019-01-30, 18:33
Solvalla
Onsdag 2019-01-30
Start: 18:39
Kostnad: 120,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4 M.T.Malkin (5, 3)
2: 2, 4, 8 (9, 6)
3: 3 Hankypanky Rubyred (7, 9)
4: 4 Valle E.W. (2, 3)
5: 3, 10 (9, 1)

1x3x1x1x2 = 6 rader.
6 x 20 x 1,00 kr = 120,00 kr.
Totalt: 120,00 kr.
Rättningskod: LLB RTQ QVC

En större med kapacitet

V5
Inlämnat: 2019-01-30, 18:36
Solvalla
Onsdag 2019-01-30
Start: 18:39
Kostnad: 288,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4 M.T.Malkin (5, 3)
2: 2, 4, 8 (9, 6)
3: 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9 (10, 4)
4: 2, 3, 4, 5, 6, 7 (4, 2)
5: 3, 10 (9, 1)

1x3x8x6x2 = 288 rader.
288 x 1 x 1,00 kr = 288,00 kr.
Totalt: 288,00 kr.
Rättningskod: KLM RTW ZVB

Senast redigerad av coolmanriver den 2019-01-30 klockan 18:37.
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-30, 18:43   #17

Standard

Ojojoj vad Göran Wester drog på
Gammal 2019-01-30, 18:54   #18
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5246
Standard

Dagens Stänkare:
8 Walkie Talkie
Vet inte hur det ska gå till, knepigt spår, inte vassaste kniven i sulkyn men det här är ingen dålig märr och har iaf gått betydligt bättre tider än megalampan. 3%!

Dagens utgång på tvilling:
3 Odessa Celeber
Slog lampan regelrätt för någon start sedan, bra märr om i ordning, borde vara mer streckad trots Skalman, 9%.

Dagens spik:
1 Baxo Epice
Ingen Martin de Bos med i fältet ikväll, litar på att Jeppe trasslar sig ut i tid och då blir det inte ens hårt i mål. 13%!
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-30, 19:06   #19

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39610
Standard

1) Partizan Face kändes som en spik när jag såg startlistan, men jag är inte säker på att Adrian får det här loppet gratis. Svårt att sia om formen på såväl favoriten som motbuden. De har alla mött tufft motstånd.

2) Goopens häst känns inte heller stenklar. Vinner väl då jag garderar upp loppet.

3) Här kan man ta en handfull hästar, men jag singlar Alonso Caesar och hoppas på ledning runt om. Den här hästen har faktiskt vunnit över Illuminati på lång distans.

4) Bella M.J. blir singelstreck på många system då man räknar med ledning runt om. Vettig chans, men det kan hända lite i de här loppen så det får bli några streck.

5) Fyra hästar gör upp. Juul är helnöjd med sin häst, 3 och 5 gör upp om spets. Jag spikar dock Precious Lord och hoppas på lite tempo där framme.

6) Einstein Sisu är svår att gå emot. Måste ha en bra chans att krossa det här gänget. Spik!

7) Digital Data var också en tidig tanke. Kan leda runt om. Jag hoppas att Håkan K. laddar och tar emot favoriten. Då öppnar det upp för gardering.

8) Hoppas att klara sista loppet på de tre mest streckade.

Senast redigerad av Shooter den 2019-01-30 klockan 19:13.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-30, 19:09   #20

Standard

Hehehe det låset med 2*4*8 skulle bara suttit om dom hade varit vakna nu blev dom 2.3.4 istället surt:(
Gammal 2019-01-30, 19:21   #21
Administrator

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 6369
Standard

V86:1 2140a.

Här kommer Pokemon Ås sannolikt ta ledningen, men körs inte där. Demolition Man F eller Kung Edward tar nog över. Sen kommer Partizan Face för att få ta över och sen styra från spets. Där ska den slås. Frågan är väl mest vilket humör Adrian är på. Full gas eller ekonomikörning? Det kommer nog avgöra. Man får måla på med några om man inte törs spika.

V86:2 2140a.

En av dagens största kommer ut här och Björn siktar nog på att tidigt få överta spets från 1 Anddontsayitsover. Lyckas man med det är mycket vunnet. Men vi synar och hittar en hel del roligt bakom. 9 Green Keeper har rygg på favoriten från start och får en bra resa. 1 Anddontsayitsover släpper troligtvis spets men från kommer luckan finns chansen att man sätter nosen först. Streck även för 3,6,11

V86:3 2640a.

Står spetsstriden mellan 2 Alonso Caesar och 5 Elof Palema? Kommer PU köra till med 8 Inertial? Det finns ändå en risk (chans?) att det blir lite tempo trots distansen. Det skulle definitivt öppna för vår chansspik 10 Havefunwithme. Stallet låter iaf uppåt. Bakom
där räknas också 1 Baxo Epice men hamnar väl invändigt. Andra streckvärda är 3 Ibelieveinamerica, 6 Valentin och 4 Panamera.

V86:4 1640m Volt

Fint stolopp där vi tror en hel del på Tobbes styrning 7 Bella MJ. Men det finns frågetecken och vi väljer att gardera även här. Spets tar 3 Scarlets Grace som får Erik A upp nu. Släpper väl troligtvis till favoriten om de kommer iväg ok. Men det finns andra roliga motbud. Vi är som många vet svaga för spår 8 i volt och här hittar vi gubben i lådan som sitter upp bakom 8 Fast Moving Cash. Att Örjan hittar ut är det väl ingen som tvekar på och ekipaget ska givetvis med på lappen. Vi tar även med Djuses 6 Petunia samt 5 Imma Hannover som måste få vinna snart.

V86:5 1640a.

Tre hästar sticker ut på strecken - 5,9,10. Det förvånar inte om vinnaren finns i den gruppen. Men då det är ett 1640 och Jägersro ska man nog leta lite på de invändiga spåren. 3 Marys Overandout är startsnabb och har 1-2-0 därifrån på tre försök i Sverige. Skrällhästar
kan vara 2 Hives med JU eller 4 Speedy Sallöv med Stefan P. Visserligen länge sen den vann, men spåret attraherar här.

V86:6 2640v.
Här kommer omgångens största favorit ut i form av 10 Einstein Sisu. Styrningen senast blev helt fel och nu måste det väl ändå vara dags. Vi spikar! För de som garderar känns 7 Buzzer Beater tidig. Även 4 Rim Perfect och 8 Djorkaeff Sisu är tänkbara om favoriten har en sämre dag samt dunderskrällen 2 Pyrolator som måste hålla sig till rätt gångart.

V86:7 2140a

Här blir det en intressant spetsstrid. 3 Digital Data eller 4 Franklin Face. Då 4 kommer från stall Kolgijni, kan man ju gissa hur det blir kört här. Det borde bli tempo och öppna upp sig för någon annan vinnare. Vi förordar 1 Haicon som nog kommer få rygg ledaren.
Sen 10 Strong Case m Jeppe Juel, 12 Bailey Bakkely (veckans kioskis). Vidare 5 Cannon Flame samt 6 Nome Dee.

V86:8 1640a.

Vi avslutar med ett riktigt fint stolopp över kort distans. 5 Beautiful Baccardi har rätta spåret och fina förutsättningar så visst är segerchansen god. Vi har råd med gardering och tar i första hand med 4 Thelma de Glatine som det börjar bli dags för. Med ska även 1 Vikings Grace som får Ulf upp samt 11 Chapter n Deo som gör det bra hela tiden och kör de för hårt där framme så biter det nog bra tillslut. Vi höjer slutligen även ett varningens finger för 7 Pearl Face.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
lenninen (+8), Basse (+8)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-30, 19:27   #22

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av linfre Visa inlägg
Bra tankar. Vill också spika sista men Örjan+Redén skrämmer helt klart. Men stämmer verkligen tankarna kring lopp 3? Det är bara 11 hästar i loppet så 12an känns iskall
Haha, du har en poäng. 11 Aslan D.K var det jag tänkte på
Gammal 2019-01-30, 19:54   #23

HuBBaBuBBas avatar

Standard

V86
Inlämnat: 2019-01-30, 19:53
Solvalla, Jägersro
Onsdag 2019-01-30
Start: 20:30
Kostnad: 40,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 9 Partizan Face (7, 1)
2: 1, 2, 5, 9, 11 (3, 6)
3: 1, 2, 4, 10 (3, 8)
4: 7 Bella M.J. (4, 8)
5: 3 Marys Overandout (10, 5)
6: 10 Einstein Sisu (4, 7)
7: 1, 3, 4, 5 (6, 10)
8: 5, 11 (1, 3)

1x5x4x1x1x1x4x2 = 160 rader.
160 x 1 x 0,25 kr = 40,00 kr.
Totalt: 40,00 kr.
Rättningskod: GFD STW QXB
Gammal 2019-01-30, 19:58   #24

Standard

Så här blev det till slut:
9-alla
1,2
2
4-2,5,6,7,8,10
10
10
5-1,3,4
5-alla

Minst 2 A i avd 1,4,7,8
Gammal 2019-01-30, 20:04   #25

Standard

Dagens system

https://www.speltjanst.se/trotting/s...81f2a/5y2dDbJ7

Lycka till alla

Gammal 2019-01-30, 20:08   #26

evetons avatar

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 4509
Standard

Jeppe Juel baissar chansen med Baxo Epice. Med anledning av taskiga träningsförhållanden har man inte kunnat toppa inför detta som han önskat. Med tanke på hur det sett ut med avslagen senaste dagarna kanske man kan gå "all in" och dunka in spiken till 14%?

Senast redigerad av eveton den 2019-01-30 klockan 20:15.
eveton är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-30, 20:23   #27

Reg.datum: maj 2016
Sharp$: 295
Standard

Vega Östervang 2%?

Startsnabb med Spår 1 och 1640
Gjorde det bra senast strax efter Frances Yoda från spår 9 på kort distans.
Får bli omgångens chansspik

Senast redigerad av Toll den 2019-01-30 klockan 20:25.
Toll är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-30, 20:23   #28

evetons avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg

Dagens spik:
1 Baxo Epice
Ingen Martin de Bos med i fältet ikväll, litar på att Jeppe trasslar sig ut i tid och då blir det inte ens hårt i mål. 13%!
Aaah, ser nu att jag tydligen var tvåa på den, men det känns lite mer betryggande att jag inte verkar vara ensam...

God tur!
Gammal 2019-01-30, 20:26   #29

Nicklass avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 1671
Standard

Är patizan face den mest översträckade idag? Har inte varit något vidare senaste loppen. Nu är det tydligen spets o slut från bakspår. Nae jag garderar den här

Chansspikar i avd 2. Tyckte den var riktigt fin på snöbana senast. Tror den kan vinna utvändigt mot tunt motstånd. Lycka till alla.

Avd
1: 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9
2: 5 Pomeroll Am
3: 1, 2, 3, 10
4: 4, 6, 7, 8
5: 3, 5
6: 4, 10
7: 3, 5
8: 5 Beautiful Bacardi
Nicklas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-30, 20:27   #30

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

V86
Inlämnat: 2019-01-30, 20:26
Solvalla, Jägersro
Onsdag 2019-01-30
Kostnad: 300,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 9 Partizan Face (7, 1)
2: 2, 5, 9 (11, 1)
3: 1, 2, 3, 4, 10 (8, 6)
4: 4, 6, 7, 8 (2, 5)
5: 3, 5, 9, 10 (2, 6)
7: 3 Digital Data (5, 4)
8: 1, 3, 4, 5, 11 (2, 7)

1x3x5x4x4x1x1x5 = 1200 rader.
1200 x 1 x 0,25 kr = 300,00 kr.
Totalt: 300,00 kr.
Rättningskod: MCL STR RNK
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-30, 20:30   #31

Reg.datum: maj 2016
Sharp$: 295
Standard

V86
Inlämnat: 2019-01-30, 20:28
Solvalla, Jägersro
Onsdag 2019-01-30
Kostnad: 486,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 9 (7, 4)
2: 1, 2, 3, 5, 6, 8, 9, 11, 12 (4, 10)
3: 1 Baxo Epice (2, 10)
4: 4, 7, 8 (2, 6)
5: 1 Vega Östervang (10, 5)
6: 4, 7 (10, 8)
7: 1, 5 (3, 4)
8: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 11 (10, 8)

2x9x1x3x1x2x2x9 = 1944 rader.
1944 x 1 x 0,25 kr = 486,00 kr.
Totalt: 486,00 kr.
Rättningskod: CMM ZTP PNH
Toll är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-30, 20:31   #32

Standard

V86
Inlämnat: 2019-01-30, 20:04
Västertorps Spel & Tobak, Sharps Snackisars andelsspel
Solvalla, Jägersro
Onsdag 2019-01-30
Kostnad: 2 499,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 9 Partizan Face (1, 2)
2: 1, 2, 3, 5, 8, 9, 11 (6, 12)
3: 1, 2 (4, 10)
4: 2, 4, 5, 6, 7, 8, 10 (3, 1)
5: 2, 3, 5, 9, 10 (6, 1)
6: 2, 4, 7, 8, 10 (9, 11)
7: 5 Cannon Flame (3, 1)
8: 3, 4, 5, 11 (1, 2)

1x7x2x7x5x5x1x4 = 9800 rader.
9800 x 1 x 0,25 kr = 2 450,00 kr. Avgift 49,00 kr.
Totalt: 2 499,00 k
Gammal 2019-01-30, 20:32   #33

Standard

V86
Inlämnat: 2019-01-30, 20:10
Västertorps Spel & Tobak, Basses All ins andelsspel
Solvalla, Jägersro
Onsdag 2019-01-30
Kostnad: 3 916,80 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 9 Partizan Face (1, 7)
2: 1, 2, 3, 5, 6, 8, 9, 11 (12, 4)
3: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 10 (11, 7)
4: 4, 7, 8 (2, 5)
5: 2, 3, 5, 9, 10 (6, 7)
6: 4, 7, 8, 10 (2, 9)
7: 1, 3, 4, 5 (9, 6)
8: 5 Beautiful Bacardi (4, 11)

1x8x8x3x5x4x4x1 = 15360 rader.
15360 x 1 x 0,25 kr = 3 840,00 
Gammal 2019-01-30, 20:33   #34

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Suck! hahahahahah Uselt Kolgjini!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-30, 20:34   #35

Shooters avatar

Standard

Snyggt! Kunde inte ha börjat bättre.

V86
Inlämnat: 2019-01-30, 19:06
Solvalla, Jägersro
Onsdag 2019-01-30
Kostnad: 281,25 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 4, 9 (2, 7)
2: 1, 2, 3, 5, 9 (11, 6)
3: 2 Alonso Caesar (1, 3)
4: 2, 4, 6, 7, 8 (10, 5)
5: 9 Precious Lord (5, 10)
6: 10 Einstein Sisu (7, 8)
7: 1, 3, 4, 5, 10 (9, 6)
8: 1, 5, 11 (4, 3)

3x5x1x5x1x1x5x3 = 1125 rader.
1125 x 1 x 0,25 kr = 281,25 kr.
Totalt: 281,25 kr.
Rättningskod: CKJ TTN QXG
Gammal 2019-01-30, 20:34   #36

Reg.datum: aug 2016
Sharp$: 1715
Standard

Vadå stenhårt i mål, är de blinda? Herregud.

Fan vad dåliga Kolginji hästarna har varit länge nu...Vilket skämt.
Cyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-30, 20:34   #37

Nicklass avatar

Standard

Härligt kung edvard!
Gammal 2019-01-30, 20:35   #38

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Adrian var för säker in på upploppet. Högmod gick före fall. Usel Kolgjinikörning (som vanligt?)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-30, 20:38   #39

Standard

Ughh borta direkt på mina system.

Snyggt Dahle och Gotland som hade med vinnare på Sharps stora och Sharps Lilla
Gammal 2019-01-30, 20:38   #40

Standard

Bra atg.... Gick inte att göra insättningar 5min före start. Fungerar fortfarande inte.
Gammal 2019-01-30, 20:39   #41

evetons avatar

Standard

Jag hade behövt strecka mer än halva fältet för att få med vinnaren, vilket inte var aktuellt då jag spikade Partizan Face...
Bara att gratulera Lövgren/Dyrberg och de som hittade den!
Gammal 2019-01-30, 20:39   #42
DIF

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1836
Standard

Årets sämsta styrning med björnstark häst!
Koljini???!!! Jösses
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-30, 20:39   #43

Shooters avatar

Standard

Jag borde ha spelat en trio med mina tre streck. Gav ju riktigt bra odds.
Gammal 2019-01-30, 20:44   #44

Shooters avatar

Standard

Onödig körning i det här vädret och en första reserv vann igen.
Gammal 2019-01-30, 20:46   #45
Banned

Standard

Citat:
Dagens Stänkare:
8 Walkie Talkie
Vet inte hur det ska gå till, knepigt spår, inte vassaste kniven i sulkyn men det här är ingen dålig märr och har iaf gått betydligt bättre tider än megalampan. 3%!
Tja, över 130ggr pengarna på tvillingen - tack för kaffet!
Basse (+3)
Gammal 2019-01-30, 20:51   #46

Standard

Ni klagar på Adrians styrning men är det ingen som inser att hästarna är dåliga? Träningen är dålig! Det är något som inte stämmer. Var inget stort fel på styrningen alls för normalt sett ska den hästen passera ledaren redan i sista kurvan.

6% segerstatistik som kusk/tränare 2018. Då är det uppenbarligen något som inte stämt länge, med TRÄNINGEN och HÄSTARNA.
Gammal 2019-01-30, 20:55   #47

evetons avatar

Standard

Gav han bort loppet nu Juel?
Gammal 2019-01-30, 20:56   #48

evetons avatar

Standard

Galopp, men det var tomt i det läget
Gammal 2019-01-30, 20:56   #49

Shooters avatar

Standard

Vad är det för fel på Jeppe Juel? Han vägrar att släppa till Alonso Ceasar och sen ger han snällt bort loppet till Panamera istället. Där torskade min spik.
Gammal 2019-01-30, 20:57   #50
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jag borde ha spelat en trio med mina tre streck. Gav ju riktigt bra odds.
Ja, det borde du.
Gammal 2019-01-30, 20:58   #51

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Äntligen fick Panamera vinna!
Gammal 2019-01-30, 20:59   #52

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ja, det borde du.
Jag brukar spela någon trio, men idag har jag inte kört nåt extra alls.
Gammal 2019-01-30, 21:01   #53
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eveton Visa inlägg
Galopp, men det var tomt i det läget
Nja, han försökte ju förflytta sig tre hack på kort tid, hade inte hunnit fram i vilket fall men hade varit roligare om han försökt från spets. Något märklig styrning, den slutliga vinnare hade fått dödens och Untersteiners hade haft ytterligare en längd fram. Kunde ha gått..!
Gammal 2019-01-30, 21:09   #54

evetons avatar

Standard

Citat:
Nja, han försökte ju förflytta sig tre hack på kort tid, hade inte hunnit fram i vilket fall men hade varit roligare om han försökt från spets. Något märklig styrning, den slutliga vinnare hade fått dödens och Untersteiners hade haft ytterligare en längd fram. Kunde ha gått..!
Att han kom till spets var över all förväntan och överraskande. Att han släppte var kom lite som en chock, trots att hästen låg på borde han fortsatt.
Gammal 2019-01-30, 21:09   #55

Standard

9 lax i värde efter 4 avdelningar! Behövs inte mycket nu för att det skall bli 8 rättsjackpot.

Man kanske inte skall ge upp helt än? så länge man fortfarande har chans på 7 rätt.
Gammal 2019-01-30, 21:09   #56
Banned

Standard

Noterar att 7-8 (Moberg - Linderoth) står i 25ggr pengarna. Blir nog ett par hundra på den tvillingen.

Senast redigerad av Stankarn den 2019-01-30 klockan 21:11.
Gammal 2019-01-30, 21:10   #57

Standard

Citat:
Noterar att 7-8 står i 25ggr pengarna. Blir nog ett par hundra på den tvillingen.
Nr 4 lär kunna skrälla här också men tror nr 9 är helt överlägsen i loppet!

EDIT: Du är nog inte i samma lopp som mig då. Inte ens samma bana

Senast redigerad av AmaerildeRimfrost den 2019-01-30 klockan 21:12.
Gammal 2019-01-30, 21:13   #58

Standard

#Förvånad

"Oddsuppdatering: Vi har för tillfället problem med oddsuppdateringen på ATG.se. Felsökning pågår."
Gammal 2019-01-30, 21:17   #59

Shooters avatar

Standard

Suverän styrning av Christoffer Eriksson, men hästen tvärdog. Måste vara sjuk.
AmaerildeRimfrost (+2)
Gammal 2019-01-30, 21:19   #60

Shooters avatar

Standard

Får väl testa en trio.

1:a: 10 Einstein Sisu
2:a: 8 Djorkaeff Sisu
3:a: 4, 7
Gammal 2019-01-30, 21:23   #61

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
#Förvånad

"Oddsuppdatering: Vi har för tillfället problem med oddsuppdateringen på ATG.se. Felsökning pågår."
Inte konstigt vinnarspelet blir allt mindre populärt bland dom som ser spel på hästar som ett kunskapsspel

1. För högt spelavdrag på dagens spelmarknad
2. Nästan alla spel väldigt sent så det är väl egentligen alltid sena oddsuppdateringar. Omöjligt att veta vilket odds man får på ett v spel i poolspel när så många sitter med paddor och datorer och lägger sina spel i sista sekunden.
AmaerildeRimfrost (+3), znipstern (+1)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-30, 21:30   #62

Shooters avatar

Standard

Ha ha! De betrodda sitter och kör mot varandra och har inte en tanke på att det finns fler hästar med i loppet.
Gammal 2019-01-30, 21:34   #63

Nicklass avatar

Standard

Inte många rätt idag. Men verkar bli jackpott iallafall.
Gammal 2019-01-30, 21:34   #64

Standard

Skulle tippa att en handfull är kvar efter den smällen, typ 5 st max
Gammal 2019-01-30, 21:35   #65

Standard

Kom hem sju i kväll och läste på en timme. Kom fram till att inte spela. Snacka om att vara rätt ute ������
Gammal 2019-01-30, 21:35   #66
Banned

Standard

Kör ett sista torskspel, Odessa Celeber mot 1,2,4,7,11. En tusenlapp får det vara värt!
Gammal 2019-01-30, 21:35   #67

Shooters avatar

Standard

Rak DD: 4-5.
Gammal 2019-01-30, 21:36   #68

tornados avatar

Sharp$: 3915
Standard

Chans på sexor undertecknad.

Borde vara chanser 7or

Gjorde ett ordentligt misstag kan kosta en del...
Gammal 2019-01-30, 21:37   #69

Sharp$: 3760
Standard

detta torbjörn sitter o sover kolla detta kusk som vann hur han kämpade
jeanpier007 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-30, 21:37   #70

Standard

3-5 står i oddset 1,18 på legolas dd spel minuterna innan start. Någon som dunkat in rejält på den komben. Alldeles för rejält med en omsättning på 3000 kr. Hur tänker den liraren?
Gammal 2019-01-30, 21:45   #71

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Rak DD: 4-5.
Självklart så gick oddset ner en bit. Kom igen Goopen!
Gammal 2019-01-30, 21:45   #72

Standard

Inget bra dd lopp på Jägersro. Lustempo men utmanarna till vinnaren kunde ingenting eller galopperade. Jisses vad dålig sport det är på det svenska travet just nu. Som man längtar till våren.
Gammal 2019-01-30, 21:48   #73

Sharp$: 5062
Standard

7 rätt på ingång.

5 Bacardi för 7 rätt.
KOM IGEEEEN BJÖÖÖÖÖRN
jeeboy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-30, 21:50   #74

Standard

Måste vara 0,1 eller max 2 system kvar inför sista?
Gammal 2019-01-30, 21:50   #75

linfres avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 5741
Standard

Ja, snälla Björn ge oss en sjua idag!
Gammal 2019-01-30, 21:53   #76

Shooters avatar

Standard

Ingen Goop-effekt på den.
Gammal 2019-01-30, 21:59   #77

KalleKluts avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 18327
Standard

Riktigt bra start men det sket sig ordentligt

V86
Inlämnat: 2019-01-30, 20:30
Solvalla, Jägersro
Onsdag 2019-01-30
Kostnad: 240,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4 Kung Edward (9, 7)
2: 1, 2, 4, 5, 11 (9, 3)
3: 1, 2, 4, 5 (10, 3)
4: 3, 4, 6, 7 (8, 2)
5: 5, 10 (3, 9)
7: 1, 2, 3, 5, 6, 8 (4, 10)
8: 5 Beautiful Bacardi (11, 1)

1x5x4x4x2x1x6x1 = 960 rader.
960 x 1 x 0,25 kr = 240,00 kr.
Totalt: 240,00 kr.
Rättningskod:
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-30, 22:01   #78

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av coolmanriver Visa inlägg
Skulle tippa att en handfull är kvar efter den smällen, typ 5 st max
Hehe 2st kvar efter den smällen från 14.5 tusen till 7.2 mille
Gammal 2019-01-30, 22:04   #79

Standard

Skulle även spela med min Morbror men han fick inte in den i tid, körde en V4 istället o det blev utd. på 3 rätt 690kr ggr 2 då ingen hade med finnen i sista så det vart ju bra till slut ändå
Gammal 2019-01-30, 22:05   #80

Sharp$: 40
Standard

Sjukt svår rad men betalade inte 7 och 6 rätt riktigt dåligt? Enligt hpt så borde det gett 48k och 1900
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-30, 22:46   #81

Melanders avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 4785
Standard

Du vinner ALLTID coolmanriver Har följt dig är du en storspelare?
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-30, 23:06   #82

Reg.datum: jun 2014
Sharp$: 22694
Standard

Väldigt dåliga spikar från min sida på Sharps stora. Einstein Sisu var en riktig besvikelse, sen chansade jag med Pomerol Am, men Haugstad lyckas vinna bara de gångerna man inte har hans häst med. 6 rätt blev det men det kan man inte va stolt över.
Bara kämpa vidare. Tack till er som köper andelar och visar tålamod
viking90 (+5), fetmats69 (+5)
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-30, 23:20   #83

Standard

Den raden är verkligen inte lätt att hitta och än en gång blir det tydligt hur svårt V86 är. Nya tag på lördag
Gammal 2019-01-31, 06:54   #84

Reg.datum: maj 2017
Sharp$: 4403
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Väldigt dåliga spikar från min sida på Sharps stora. Einstein Sisu var en riktig besvikelse, sen chansade jag med Pomerol Am, men Haugstad lyckas vinna bara de gångerna man inte har hans häst med. 6 rätt blev det men det kan man inte va stolt över.
Bara kämpa vidare. Tack till er som köper andelar och visar tålamod

Samma med Goop vinner aldrig när man spikar o brukar vinna om man garderar honom. Finns det någon kusk man kan lita på
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-31, 09:11   #85

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kire1111 Visa inlägg
Samma med Goop vinner aldrig när man spikar o brukar vinna om man garderar honom. Finns det någon kusk man kan lita på
Stig Lindmark kunde man lita på, han lever dessvärre inte mer...
Gammal 2019-01-31, 12:37   #86

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Du vinner ALLTID coolmanriver Har följt dig är du en storspelare?
Bara småvinster tyvärr, men glimtar till ibland o ja travet har man sysslat med sedan mitten av 80 talet men aldrig lirat hårt utan mera hobbylirare som dom flesta Du själv då? Lirar du ngt så är det ju bara att lägga ut så får vi jobba in dom tillsammans här
Svara

td