Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-04-23, 10:36   #16
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Skövde
Inlägg: 238
Sharp$: 5401
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kire1111 Visa inlägg
Inte va oförskämd nu ang Antonio, men är inte det lite av ett önsketänkande med tanke på kusken?
Han några dåliga lopp, men även bra också! Fast jag hade hoppats på Skoglund!!
jAnman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-23, 11:20   #17
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

3140m, open-stretch(tidigt framme o ledaren kan mycket väl släppa direkt), får bara Jompe kör-order så kan detta lösa sig alldeles utmärkt...finns dock andra scenarier också.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
jAnman (+5)
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-23, 18:47   #18
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kire1111 Visa inlägg
Inte va oförskämd nu ang Antonio, men är inte det lite av ett önsketänkande med tanke på kusken?
Antonio är ganska svårkörd. Han påminner om min finske väns - Reima Kuisla - stayerfenomen Etain Royal. Kontio var den perfekte kusken och "bar" hästen genom svängarna och höll honom i trav på rakorna. Antonio utvecklas på liknande sätt och Nurmos/Kontio är de rätta envisa sisuproffsen för den typen av häst.

Efter segern i Olympiatravet med Etain körde Reima sin enorma Merca till Grand Hotel i Stockholm. Ferrarin och de övriga tre bilarna stod hemma i Finland. Han ringde mig och ville fira. Vi gick till Stureplan med en jättekö till innenattklubben. Jag lånade Reimas Olympiamedalj och gick fram till dom flintskalliga bodybuildade portvakterna med guldörhängen och sa som det var. Välkomna som våra gäster, sa dom, och flyttade på alla urringade blondiner med spritsade läppar och byster, när lille trinde Reima eskorterades förbi. Tror ni att vi var populära den kvällen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+10), Torstens (+10), coolmanriver (+10), Gotland (+10), jAnman (+10), heddari (+10), asgaya3141 (+10)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-24, 16:21   #19
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56998
Standard

Hoppas prognoserna hinner ändras för om man tittar i smhis väderapp just nu ska regnet vräka ner hela lördagen i Mölndal. Det vore ju minst sagt trist för en sådan fin tävlingsdag och blir ju också mycket mer lotto då vad gäller spelen.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-24, 18:08   #20
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Hoppas prognoserna hinner ändras för om man tittar i smhis väderapp just nu ska regnet vräka ner hela lördagen i Mölndal. Det vore ju minst sagt trist för en sådan fin tävlingsdag och blir ju också mycket mer lotto då vad gäller spelen.
Antonio Trot gynnas av skitig bana. Han är en äkta hårding (har inte skitit på en hel vecka/ursäkta den dåliga göteborgsvitsen).

Reima skeppade över sin Ferrari från Finland. Han besökte en av sina hästar på ett stuteri nära Mariestad. Plötsligt var där en 30-sträcka med farthinder - en så kallad liggande polisman. Reima brakade över den och oljetråget demolerades. Bärgare tillkallades och eftersom ingen verkstad hade reservdelar fraktades bilen hem till Finland. Notan att få bilen körduglig gick på 280 000 kronor.

Men Reima gick in på Ford i Mariestad och ville hyra bil. Han såg väl inte ut som en herreman precis och talade knackig finsksvenska. Dom ville inte hyra ut bil till honom. Då pekade han på en Polo och sa - jag köper den. Säljaren vägrade ta bankkortet utan att få tala med hans bank - som var stängd. Reima ringde hem till bankdirektören. Efter 10 minuter var bilköpet klart.

Sens moral: Om det inte finns några farthinder eller 30-sträckor på Åby har vi en bra spik i första avdelningen. Sen köper vi en Ferrari för V75-vinsten.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Tirich (+10), SO (+10)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-25, 14:02   #21
 
Nicklass avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Linköping
Inlägg: 654
Sharp$: 1497
Standard

Jag utnämner omgångens bästa spik Avd 6 nr 5. hehe. Första varvet senast i tredje spår med blockering på 13.0. Den här gången lär det bli ledning rätt tidigt.
Nicklas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-25, 17:26   #22
777
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 580
Sharp$: 277
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Hoppas prognoserna hinner ändras för om man tittar i smhis väderapp just nu ska regnet vräka ner hela lördagen i Mölndal. Det vore ju minst sagt trist för en sådan fin tävlingsdag och blir ju också mycket mer lotto då vad gäller spelen.
Jamen det är just det som är det fina i kråksången - att det blir lotto...

Det är ju då chansen finns till bra utdelning!!!

Tänk vad härligt att göra ett toksystem och se det gå in!!! Vara ensam??? Nä, det går nog inte tyvärr
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-25, 17:44   #23
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 674
Sharp$: 2392
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 777 Visa inlägg
Jamen det är just det som är det fina i kråksången - att det blir lotto...

Det är ju då chansen finns till bra utdelning!!!

Tänk vad härligt att göra ett toksystem och se det gå in!!! Vara ensam??? Nä, det går nog inte tyvärr

Vad är bra utdelning?
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-25, 18:33   #24
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

felpost
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-25, 19:01   #25
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Vad är bra utdelning?
Att få mer än min insats.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-25, 20:37   #26
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 330
Sharp$: 1950
Standard

Tidiga lir Varieta Lius - 6.50 på bet365, kollat in några italienska lopp med denne säger bara herre jävlar men mot Silverdivisionen så motstånd finns och spår 6 verkar inte vara en startkatapult. Men rent häst mot häst är han mitt första val.


Cobbys elifant - 7.00 plats på leovegas. Han kan ta ledningen och släppa hamnar 2-3 inner
mer än 14% platschans borde han ha. Jämnt lopp med 5-7-10 som sticker ut en aning. 7-10 med sämre lägen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mikaels (+5), SH (+100)
pelleplutt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-25, 21:29   #27
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pelleplutt Visa inlägg
Tidiga lir Varieta Lius - 6.50 på bet365, kollat in några italienska lopp med denne säger bara herre jävlar men mot Silverdivisionen så motstånd finns och spår 6 verkar inte vara en startkatapult. Men rent häst mot häst är han mitt första val.


Cobbys elifant - 7.00 plats på leovegas. Han kan ta ledningen och släppa hamnar 2-3 inner
mer än 14% platschans borde han ha. Jämnt lopp med 5-7-10 som sticker ut en aning. 7-10 med sämre lägen.
Jag satt precis på bet365 och såg om det fanns några intressanta odds, fastnade också för Cobbys Olifant. 50ggr på vinnare och 7ggr på plats är helt fantastiskt!!! Dunkade direkt! Han har en ganska bra rad, men är ju ännu bättre än så. Det här blir min V75-spik tror jag. Inget ont om krossen Vincero Gar stod för senast, men det var ju ett riktigt PISSLOPP också. Alla i det här fältet hade spöat det gänget med lätthet. Detta är ju det värsta bronsloppet jag sett på länge.


Några andra bra odds:
The Real Star vinnare 17ggr
Dokonjo plats 8ggr
Remarkable Feet vinnare 22ggr
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-25, 22:17   #28
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56998
Standard

Fortfarande säger prognoserna regn i princip hela lördagen . Ändras det inte i morgon lägger jag tiden på någon annan omgång i stället. Inget direkt extra spelvärde som motiverar att spela mot den ökande slumpfaktor som dåligt väder medför känns det som.

Tyvärr dystra prognoser även för Vaggeryd söndag så kan bli en kanonhelg för dom som gillar lite mer lottobetonade förutsättningar.

Men SMHI har haft fel förr i sina prognoser.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-25, 22:25   #29
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17411
Standard

Sorry Olle men jag hoppas det öser ner regn hela helgen, tänker inte alls på spelet/travet då mest på brandriskerna i markerna runt om hela Sverige...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Bowery (+10), Gotland (+10), plumpi (+10)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-25, 22:27   #30
777
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 580
Sharp$: 277
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Vad är bra utdelning?
Bra utdelning är över 100 000:-.
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td