Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-06-14, 20:59   #31
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Hur går era tankar kring kallblodsloppet?

4 Joker C.K är ju väldigt snabb ut i volt oberoende på spår vid en snabb blick i lopparkivet, dock tror JO Persson att den är bäst med ryggresa. Tror Örjan också det eller väljer han att testa spets månne?

5 Guli Rubin har ju varit väldigt bra i vår men står nu på samma volt som Joker C.K senast 20 m före. Spår 5 i volten är ruskigt stor galopprisk, 4 gånger av 6 från just det spåret har det blivit galopp direkt värt att notera är att Westholm kört själv dessa gånger och de 2 gånger som den gått iväg felfri har det varit med andra kuskar. (Torbjörn "Kallblod" Jansson & Linda Forsberg)

Springspårshästarna känns inte jätte heta heller, kusken Tina Lagesen varnar att hästen inte är snabb ut trots springspår så när kusken säger så känns det ju inte som nån kanonstart på lut.

Alltid svårt att plocka in 20m nu på sommaren men kanske rent av så enkelt att Ove A drar i högertömmen tidigt och tuggar ner allt på startvolten...
PAVE FAKS!
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-14, 21:20   #32
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
PAVE FAKS!
2ggr på plats känns som tänkbart på honom...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-14, 21:31   #33
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 092
Sharp$: 6127
Standard

Gjort en genomgång och tycker det känns som en rolig omgång med hyfsad potential men samtidigt risk för få skrällar. Mina tankar i nuläget:
1: Känns väl som rätt favoriter i 1,4,6. Vill dock inte släppa 3 som jag var inne på senast och sedan de finska hästarna. Lutar åt större gardering.
2: Tror kanske Mille M blir favorit till slut och tycker det är befogat. Lutar åt spik på den.
3: Även här känns de tre favoriterna huvudet högre även om jag har lite svårt se scenariot där WE vinner. På skrällsidan är 1 uppenbar från bra läge och 8 utifrån intrycket senast.
4: Klara besked från SO bekräftar min känsla att det är fördel Pave Faks. Vill dock betala för 2 och 6 också på något sätt.
5: Här var jag inne på att spika Shocking Superman vid första anblick men efter att ha läst på så är jag mer tveksam. Var ju evigheter sedan den vann och är inte en del av hypen grundad i tränarens optimism!? Jag är nu ist inne på att den kan vara sos på Eder Bob som borde spetsa och vem ska sätta upp tempot sen. Är Nobel Amok emot det scenariot men är tveksam på formen där. Tokdraget vid gardering är Voulez Vous som visade helt nya talanger senast och Hawk Cliff som är oerhört härdad i silver och gör bra lopp för det mesta.
6: Har svårt s att över 50 % är befogad från spår 12 och med spännande ändringar på Zinko Jet är jag inne på att spika den. Bakom där är Wrongdoer ständigt underskattad.
7: Jag tycker att spåret avgör till Propusions fördel och den är klar förstahäst. Men gillar Makethemark och vill nog ha med den på något sätt. Möjligen även MillionDR men svårt se att han kör i spets.

Är nära det slutgiltiga. Ska välja tredje spik av Propulsion och Eder Bob och/eller spela reducerat. Det känns dock lite svårt med reducerat då potentialen blir begränsad.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-14, 22:02   #34
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Fleet Admiral uppe i 3ggr på Unibet...sitter lugn ett tag till, men vid 3,50 blir det nog svårt
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-14, 23:23   #35
 
Trazans avatar
 
Reg.datum: jan 2019
Inlägg: 63
Sharp$: 2550
Standard

Blir förvånad om det blir någon högre utdelning imorgon. Känns som i princip samtliga lopp är väldigt skiktade och det är 3-4 hästar som sticker ut. Överlag känns det som att strecken sitter ungefär som de ska. Har dock hittat några som jag i nuläget tycker känns spelvärda:

- Pave Faks (16 %). Har vunnit den här tävlingsdagen tidigare och brukar i regel komma i form nu. Finns tveksamheter på de två som är mer spelade och vi kan nog räkna med att Ove A kommer köra för att vinna.
- Havbergs Knight (3 %). Spurtade positivt i skymundan senast. Går förvisso upp en klass men skulle inte säga att motståndet är värre än sist. Bra läge nu dessutom och bör vara med långt framme.
- Zinco Jet (15 %). Mitt stora drag inför imorgon och blir säkerligen spik på DD. Hemskt läge på favoriten och det är långt ifrån givet att Örjan ens ger den chansen att vinna. Salmela har höga tankar om Zinco Jet och räkna med att han är i ordning imorgon när det är V75 på Boden. Spännande utrustningsändringar och bör dessutom få en vettig resa från detta läge.
Trazan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-14, 23:55   #36
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Trazan Visa inlägg
Blir förvånad om det blir någon högre utdelning imorgon. Känns som i princip samtliga lopp är väldigt skiktade och det är 3-4 hästar som sticker ut. Överlag känns det som att strecken sitter ungefär som de ska. Har dock hittat några som jag i nuläget tycker känns spelvärda:

- Pave Faks (16 %). Har vunnit den här tävlingsdagen tidigare och brukar i regel komma i form nu. Finns tveksamheter på de två som är mer spelade och vi kan nog räkna med att Ove A kommer köra för att vinna.
- Havbergs Knight (3 %). Spurtade positivt i skymundan senast. Går förvisso upp en klass men skulle inte säga att motståndet är värre än sist. Bra läge nu dessutom och bör vara med långt framme.
- Zinco Jet (15 %). Mitt stora drag inför imorgon och blir säkerligen spik på DD. Hemskt läge på favoriten och det är långt ifrån givet att Örjan ens ger den chansen att vinna. Salmela har höga tankar om Zinco Jet och räkna med att han är i ordning imorgon när det är V75 på Boden. Spännande utrustningsändringar och bör dessutom få en vettig resa från detta läge.
Pave Faks är uppe i sin rätta klass nu dock och Ove A har så förtvivlat svårt på V75.

Zinco Jet slutar väl på 25% men fortfarande en rätt bra spik på det, jag tror den har bäst vinstchans i loppet.

Sjusiffrigt lär det näppeligen bli, men kan slå sig över 100k! Volt i första kan ställa allt på ända (minns hur det slutade sist), sen är stovoltloppen skrällgeneratorer av rang. Och kallblodsloppet långt ifrån givet. Tror man sen att Amiralen torskar så är man hemma även om Proppen grejar det.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-15, 08:47   #37
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Det kanske är som Jens säger. Makethemark har ju vilat ett tag och fått återhämta sig rejält och med 4 lopp i kroppen nu och har gjort det fantastiskt bra och hade nog vunnit elitloppet med lucka. Siktat mot det här loppet och jag tror nästan han kan ta sig förbi i starten tillomed. Proppen torskade ju mot Ontrackpiraten ju så det är bara ett djur och han kanske har dippat i form.

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-06-15 klockan 08:51.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-15, 09:31   #38
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Rent tidsmässigt borde inte Zinco Jet ha nån chans och en 4åring som möter äldre. Tycker 1 och 8 är bra. 8 har vunnit 5 raka. Men tar nog med 3 ändå om han nu är kapabel att sänka sitt rekord.

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-06-15 klockan 09:39.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-15, 09:44   #39
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Det kanske är som Jens säger. Makethemark har ju vilat ett tag och fått återhämta sig rejält och med 4 lopp i kroppen nu och har gjort det fantastiskt bra och hade nog vunnit elitloppet med lucka. Siktat mot det här loppet och jag tror nästan han kan ta sig förbi i starten tillomed. Proppen torskade ju mot Ontrackpiraten ju så det är bara ett djur och han kanske har dippat i form.
Form slår klass.
Jag chansar på att spika Make The Mark
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-15, 09:52   #40
ms
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 495
Sharp$: 2133
Standard

Nån vänlig själ som har Spelvärdets spikar?
ms är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-15, 09:56   #41
 
Nicklass avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Linköping
Inlägg: 654
Sharp$: 1497
Standard

Forza sting i avd 2 har samma uppgift som digital track hade för 2 veckor sedan. Springer den 14 blankt har den mer än 10% chans att vinna.
Nicklas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-15, 10:10   #42
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56998
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ms Visa inlägg
Nån vänlig själ som har Spelvärdets spikar?
Zinco Jet avd 6 och Propulsion avd 7.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ms (+100)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-15, 10:32   #43
ms
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 495
Sharp$: 2133
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Zinco Jet avd 6 och Propulsion avd 7.
Tack!
ms är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-15, 11:30   #44
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17411
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Fleet Admiral kommer ju att dras emot överallt ser jag nu, så blir att ligga lågt och isåfall ta den när den klättrat upp över 3ggr, vilket den troligtvis inte ger på banan sen...
Börjar dala i procenten nu med.

Jag är lite inne på att det kommer dyka upp inlägg här ikväll efter avd 6 som går i stil med "klassblandning"....
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-15, 12:12   #45
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Det här bolagssystemet har sju rätt som fokus - inte att dra in en hög pott. Därför blev det bara en spik och feggardering i sista, där jag på eget system kommer att ha fem streck.

1) 1,2,4,6,9 r8-10 (om det inte blir omstart tar 1 - bfb - ledningen SoS.

2) 1,5,10,12,13,14,15 r3-7

2 r7-10

4) 2,3,4,5,10,11,15

5) 9,10 r7-2

6) 1,3,12 r5-4

7) 4,5 r1-3

Kostar 1470:-. Lycka till!
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td