Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-06-23, 17:42   #121
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Du avstår när det är svårt, du avstår när det är för enkelt, du avstår när ATG anordnar spelet, du avstår när det är sommar, du avstår när det är molnigt, du avstår när det har varit sol mer än tre dagar, du avstår när det inte är Legolas och du avstår nog även då!

Du avstår spel på hästar helt enkelt!
Och sen är det för mig personligen ett mysterium att Olle överhuvudtaget får in sina spel på Legolas skämtsida, den funkar ju inte för någon annan
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 17:47   #122
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Yess!! 38 ggr degen tack!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 17:48   #123
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56997
Standard

Kul med två hästar på dd när den ena galopperar innan bilen släpper och den andra sitter stenfast med rubbet sparat.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 17:48   #124
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Såg ut som Johan ramlat ur sulkyn in på upploppet i sista, aldrig sett en kusk försvinna sådär! Blev ett blufflopp som jag trodde det här sista.

Synd man inte fick med sig rätt spik i sjätte där man i slutet valde mellan 8 och 9, kunde ju blitt några femmor iallafall.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 17:52   #125
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56997
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Du avstår när det är svårt, du avstår när det är för enkelt, du avstår när ATG anordnar spelet, du avstår när det är sommar, du avstår när det är molnigt, du avstår när det har varit sol mer än tre dagar, du avstår när det inte är Legolas och du avstår nog även då!

Du avstår spel på hästar helt enkelt!
Ja jag går in på V75 kanske 5 ggr om året numera och det är jag stolt över. Det finns mycket bättre spelformer för mindre insatser.

Sen är frågan om din taktik att spela på i stort sett allt varje dag och inte ens lämna in systemen reducerade är mer framgångsrik . Har ingen koll på det men jag saknar själv både ekonomiska resurser och tid för att spela så.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 18:03   #126
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56997
Standard

Dessutom är det helt andra motspelare idag på atgs V75 spel än förr i tiden. Att tro att man i längden ska slå alla spelsyndikat i utlandet och alla tusentals tillsammanssystem av helt annan storlek än man själv har råd att spela är bara en utopi/dröm. Ska man som småspelare gå in mot dessa motspelare ska man bara göra det när feelingen för en omgången är helt rätt. Annars hålla sig till spelformer där det finns rimlig chans till bra återbäring med mindre insatser.
När det gäller legolas eller snarare gällde var ju förutsättningarna helt annorlunda när man gick in på streckspel med återbäring på 150-200 procent mot 26-65 på atgs V75 spel.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 18:05   #127
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ExtremtRik Visa inlägg
Och sen är det för mig personligen ett mysterium att Olle överhuvudtaget får in sina spel på Legolas skämtsida, den funkar ju inte för någon annan
Olle=Rune? Just a thought!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+1)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 18:09   #128
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Ja jag går in på V75 kanske 5 ggr om året numera och det är jag stolt över. Det finns mycket bättre spelformer för mindre insatser.

Sen är frågan om din taktik att spela på i stort sett allt varje dag och inte ens lämna in systemen reducerade är mer framgångsrik . Har ingen koll på det men jag saknar själv både ekonomiska resurser och tid för att spela så.
Som jag skrev för någon dag sen borde de flesta vara mer selektiva men jag undrar fortfarande... kan du inte skriva innan när du ska spela eller inte.. så kan vi efteråt säga att borde stått över för det var för svårt eller för enkelt!

Idag var en kanonomgång. Att jag sen släpper Partizanen och ytterligare någon skräll är dåligt! Med lite annorlunda upplägg kunde jag nog haft fem eller sex idag, men sju kändes för svårt att få ihop även för mig efteråt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+5)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 18:10   #129
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Haha ON THE DOT kom med i 1a V75(Eskiltuna) med 65 poäng, kommer bli kul att se om han gasar
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 18:21   #130
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Dem står bra inne på mellanvolten i långloppet! 9 Flash Hammering tex.
Detta va mitt första inlägg. Spikade på mitt system och DD.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+9)
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 18:31   #131
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Olle=Rune? Just a thought!
Olle extraknäcker som valförrättare. Det skulle Rune (som jag känner väl) aldrig göra. Men att Olle är en högt utbildad Malmöbo med enormt intresse för och kunskap om trav och spel är klart. Kanske kompis med Rune och till och med tillhör Runes pokergäng. Jag har stor respekt för Olle och gillar, att han skriver här. Men Legolas som spelföretag är en parasit, som är på väg att dö.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+50), Frasse77 (+50)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 18:45   #132
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Tänkte på en sak att man sänder inte upp en häst från Holland för att bli 3a 4a på v75. Sen att det är årsdebut spelar nog ingen roll om hästen är väldigt förberedd och när den aldrig har förlorat. Rick va där för ett enda race. Och för att vinna 100.000kr Nåt jag bara tänkte på nu i efterhand eftersom jag själv tog bort den från systemet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+5)

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-06-23 klockan 18:46.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 18:48   #133
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Olle extraknäcker som valförrättare. Det skulle Rune (som jag känner väl) aldrig göra. Men att Olle är en högt utbildad Malmöbo med enormt intresse för och kunskap om trav och spel är klart. Kanske kompis med Rune och till och med tillhör Runes pokergäng. Jag har stor respekt för Olle och gillar, att han skriver här. Men Legolas som spelföretag är en parasit, som är på väg att dö.
Jag respekterar alla som skriver här. Sen tiltar jag ibland och undrar hyr det står till med kreti och pleti! Här finns mängder med kunskap,men ibland snear jag. Både på Olle och efterhandare som jag skrev innan. Jag har själv mina brister! Vi är bara människor. Men en armbåge kan vi må bra av ibland!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 18:50   #134
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

En annan sak är att på Kalmar vinner Jägersro profiler och Kim Eriksson ofta. Jörgen och Rick va lösningen.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 18:50   #135
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Tänkte på en sak att man sänder inte upp en häst från Holland för att bli 3a 4a på v75. Sen att det är årsdebut spelar nog ingen roll om hästen är väldigt förberedd och när den aldrig har förlorat. Rick va där för ett enda race. Och för att vinna 100.000kr Nåt jag bara tänkte på nu i efterhand eftersom jag själv tog bort den från systemet.
Ja, det var givet. Valde att spika den mot att ta rre andra. Slutade med fyra inkl den. Men självklart omgångens bästa spik. Dock är det kaos i huvudet för att reda ut omgången!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td