Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-06-23, 18:51   #136
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
En annan sak är att på Kalmar vinner Jägersro profiler och Kim Eriksson ofta. Jörgen och Rick va lösningen.
I söder vinner söder! Remember remember the fifth of november!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 19:11   #137
777
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 580
Sharp$: 277
Standard

---

Senast redigerad av 777 den 2019-06-23 klockan 19:14. Anledning: felpost
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 19:19   #138
GGS
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 595
Sharp$: 3333
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Dessutom är det helt andra motspelare idag på atgs V75 spel än förr i tiden. Att tro att man i längden ska slå alla spelsyndikat i utlandet och alla tusentals tillsammanssystem av helt annan storlek än man själv har råd att spela är bara en utopi/dröm. Ska man som småspelare gå in mot dessa motspelare ska man bara göra det när feelingen för en omgången är helt rätt. Annars hålla sig till spelformer där det finns rimlig chans till bra återbäring med mindre insatser.
När det gäller legolas eller snarare gällde var ju förutsättningarna helt annorlunda när man gick in på streckspel med återbäring på 150-200 procent mot 26-65 på atgs V75 spel.
Det spelar ingen roll om du spelar stort eller smått, bara man spelar vettiga rader.
Även om du bara spelar några av det stora spelsyndikatets rader så är du precis lika smart ” eller korkad” som dom. Visst tar det längre tid att få sin vinst , men i längden ska det inte vara så stor skillnad per satsad krona.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bjarnea (+10), ExtremtRik (+1), AmaerildeRimfrost (+11)
GGS är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 22:33   #139
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

...

Senast redigerad av ExtremtRik den 2019-06-23 klockan 22:50.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 23:00   #140
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Dessutom är det helt andra motspelare idag på atgs V75 spel än förr i tiden. Att tro att man i längden ska slå alla spelsyndikat i utlandet och alla tusentals tillsammanssystem av helt annan storlek än man själv har råd att spela är bara en utopi/dröm. Ska man som småspelare gå in mot dessa motspelare ska man bara göra det när feelingen för en omgången är helt rätt. Annars hålla sig till spelformer där det finns rimlig chans till bra återbäring med mindre insatser.
När det gäller legolas eller snarare gällde var ju förutsättningarna helt annorlunda när man gick in på streckspel med återbäring på 150-200 procent mot 26-65 på atgs V75 spel.

Tyvärr, rena rama galematiasen!Hur vet man när det är "rätt läge"? Det kan ha varit igår, idag eller aldrig då man aldrig har facit i hand, före loppen/omgångarna! Om man hela tiden tror att man skall kunna få "rätt" spelutdelning/spelvärde för varenda penning som du väljer att satsa, så blir det omöjligt och bara onödigt att satsa. Ibland är du rätt på det, ibland är du fel på det - ABSOLUT inget du kan veta på förhand, eller hur? Beror självklart på om du spelar för de små, eller de stora penningarna, men att påstå, före facit, att man tror sig veta att denna omgång är bättre än de andra är oftast nys - för när blir det ensamma vinnare? Jo, när skrällarna kommer där man minst anar det!


Du säger dig vara en småspelare och då gå in enbart ett fåtal gånger per år blir ju ett lotteri då du skall ha hittat rätt på raden och även rätt utdelning... Jag spelar dessutom för spänningens skull - inte bara för att bli miljonär. Vi har olika infallsvinklar där.

En omgång som är "rätt" är enkom den där du sätter sjuan - alla andra är loser-omgångar! Beror endast på var du sätter ribban - om du nu är en "småspelare" så kan du inte alltid gå för miljonvinsten - särskilt inte på ett fåtal omgångar per år! Vad är oddsen för att du spelr "rätt" omgång för små summor just de gånger när spelvärdet är det "rätta"?
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 23:57   #141
ab5
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 317
Sharp$: 1245
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Tyvärr, rena rama galematiasen!Hur vet man när det är "rätt läge"? Det kan ha varit igår, idag eller aldrig då man aldrig har facit i hand, före loppen/omgångarna! Om man hela tiden tror att man skall kunna få "rätt" spelutdelning/spelvärde för varenda penning som du väljer att satsa, så blir det omöjligt och bara onödigt att satsa. Ibland är du rätt på det, ibland är du fel på det - ABSOLUT inget du kan veta på förhand, eller hur? Beror självklart på om du spelar för de små, eller de stora penningarna, men att påstå, före facit, att man tror sig veta att denna omgång är bättre än de andra är oftast nys - för när blir det ensamma vinnare? Jo, när skrällarna kommer där man minst anar det!


Du säger dig vara en småspelare och då gå in enbart ett fåtal gånger per år blir ju ett lotteri då du skall ha hittat rätt på raden och även rätt utdelning... Jag spelar dessutom för spänningens skull - inte bara för att bli miljonär. Vi har olika infallsvinklar där.

En omgång som är "rätt" är enkom den där du sätter sjuan - alla andra är loser-omgångar! Beror endast på var du sätter ribban - om du nu är en "småspelare" så kan du inte alltid gå för miljonvinsten - särskilt inte på ett fåtal omgångar per år! Vad är oddsen för att du spelr "rätt" omgång för små summor just de gånger när spelvärdet är det "rätta"?
Klart du på förhand kan veta om det är en bra omgång. Det är ju på förhand man bedömer omgången. Det är rätt läge när du hittar tillräckligt många hästar som du på förhand anser har större vinstchans än sin spelprocent. Då kan man spela spelvärda rader. Sen ska omgången ogärna vara av en karaktär där man riskerar jackpott.

Bara för att en häst inte vinner behöver det inte vara ett dåligt spel. Att Velten Versailöes nu i efterhand nämns som "omgångens bästa spik" blir ju bara löjligt.
48%, 2.56 i vinnarodds, inte startat på evigheter, få lopp, bakspår m.m. känns väl på förhand inte som en jättespelvärd spik.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5)
ab5 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-24, 13:08   #142
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ab5 Visa inlägg
Klart du på förhand kan veta om det är en bra omgång. Det är ju på förhand man bedömer omgången. Det är rätt läge när du hittar tillräckligt många hästar som du på förhand anser har större vinstchans än sin spelprocent. Då kan man spela spelvärda rader. Sen ska omgången ogärna vara av en karaktär där man riskerar jackpott.

Bara för att en häst inte vinner behöver det inte vara ett dåligt spel. Att Velten Versailöes nu i efterhand nämns som "omgångens bästa spik" blir ju bara löjligt.
48%, 2.56 i vinnarodds, inte startat på evigheter, få lopp, bakspår m.m. känns väl på förhand inte som en jättespelvärd spik.
Man kan vända på det. Som jag nämnde velade jag mellan att spika den eller att ta tre andra. Det slutade med att jag tog fyra stycken inkl den. Men mina tankar gick såhär...

Den hade riktigt bra tider. Den lär ha utvecklats på det knappa året den inte startat, den är fyra nu och inte tre när den var överlägsen. Fem raka är inget man skojar bort då den vunnit på bra tider. Det är en respekterad tränare.

Under 50% på en häst som antagligen är helt överlägsen. Men klart, sen ser man spöken och man vänder på det hela. Uppehållet kan vara negativt, bakspåret kan ställa till det etc. Men är hästen överlägsen som den borde vara spelar de där sakerna ovan ingen roll.

Jag är enormt besviken på mig själv att jag inte spikar den. Det var ett dåligt beslut före loppet. Jag är nöjd med andra val men som helhet är jag lite irriterad på omgången då jag borde gjort ett bättre jobb.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-24, 13:18   #143
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 674
Sharp$: 2392
Standard

"Förr i tiden" hade vi inte behövt gissa på det här sättet.

Jag saknar kravet på någon start inom någon rimlig tidsgräns bakåt i tiden för att få vara med på V75.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Viroid (+10)
Strappa71 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara



td