Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-06-16, 18:36   #1
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57030
Standard

V75 Kalmar 23 juni


Kikat lite på startlistorna men kommer inte hinna läsa på förrän till helgen. Får känslan att det är en oerhört svår omgång utan några givna spikar.

V75-1

Säger Cobbys Olifant som visat sig duga i hårda lopp men absolut ingen given vinnare.

V75-2

Oerhört knepigt lopp där alla hästar har mellan 1600 och 4000 startpoäng. Maple Hills Eto fin i spets senast. Spets och slut? Krävs nog nästan helgardering för att vara säker på att överleva.

V75-3

Härlig gulddivision i den meningen att det är ruggigt svåranalyserat med så många startkanoner och hästar som gärna drar i spets . Hur tog Flemmings Slide so Easy Oslo GP och det lopp den fick där? Disco Volante från elitloppet till Kalmar. Den blir väl favorit men kommer den enkelt till spets?

V75-4

Detta är ju ett ruggigt bra klass 2 försök. Är ju som natt och dag mot det som kördes uppe i Boden igår. Atg inte snälla mot spelarna när en sådan som Velten Versailles från Holland tillåts årsdebutera på svenska V75. Är en kanon som aldrig förlorat ett lopp men kollade precis senaste gången den startade på Jägersro och lär krävas mycket mer nu. Då kom den enkelt till spets i ett klent lopp, fick bestämma och vann lätt i ett ramlopp en V86 kväll i höstas. Rätt svårlöst annars men Gambit Brodde måste vara tidig.

V75-5

Ingen given vinnare i silver heller. Ragazzo Da Sopra spår 12. Troligen 500 meter för långt för att Secret Mission ska kunna dra i spets och vinna. Gardera på.

V75-6

Mycket svårt stayerlopp där det vimlar av hästar med tveksam form. Normalt skulle Kolgjinis megastjärna Platon Face ha toppchans. Den vann Harpers i fjor och möter bara skräp jämfört med då. Men segern i Kalmar näst senat var mot ett riktigt skräpgäng och övertygade inte i Danmark senast. Det krävs nog en del streck här med.

V75-7

Fin stoelit men är väl frågetecken gällande form här med på flera. Man har läst att Fredrik P siktat hit med Ultra Bright men vad har den visat hitills i år? Hur blir detta lopp kört?


Som sagt en av årets på förhand svåraste V75or. Känns som större risk att ingen får 7 rätt än jackpot på femmorna.

Senast redigerad av AmaerildeRimfrost den 2019-06-22 klockan 13:40.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-16, 19:51   #2
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 74
Sharp$: 3153
Standard

Tidiga tankar
V75 Avd 2 Kalmar Söndag! En första anblick av loppet så står det mellan 4 hästar! 3,4,6,12!
3 & 4 förväntas göra upp om ledningen! Spets favorit nr 4! Arkivvinnaren i loppet är nr 6 Beyblade som vann åkande senast med krafter kvar! Blir det bara lite körning mellan 3&4 så tror jag att Flemming kan bara sitta o njuta hela långa upploppet ner på Kalmar. Kolla i arkivet senaste starten! Kan vara en rolig chanspik om loppet blir som jag tror det blir kört!
Kackerlackan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-20, 16:13   #3
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Chansspik Wingait CH.
Snacka om att gå ner i motstånd
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-20, 18:03   #4
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Jäkligt tråkigt spår på Megastjärnan i andra avdelningen men det där är en för bra häst för att ha 1% på sig.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-20, 18:13   #5
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Cobbys står verkligen till för att vinna i första. I förhandssnacket talar mycket för att han ska kunna ta sig till ledning utan alltför mycket besvär. Kan nog bli favorit också, även om Uhrberg sällan blir det. Knapp i såna fall, och det ser ut att kunna bli en spelvärd spik!

I sista bankar jag nog på spets och slut för Shadow Gar! Christoffer kan den hästen bra och av de som kört är han nog bästa valet. Det blir Örjan i sulkyn bakom In Toto Sund och det ihop med stallkamratens uppvisning i Boden och hästens kross i damloppet kommer den nog bli väldigt klar favorit. Spelvärt att gå på andrahandaren här!

I övrigt några öppna lopp, jag tror man behöver ett rätt rejält system för att täcka in vinnande raden på söndag så jag öppnade upp ett lite större tillsammans-system än vanligt!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-20, 19:01   #6
Rob
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 946
Sharp$: 3081
Standard

Föreslår att mod ändrar rubriken till 23:e då det är på söndag och inte lördag som V75 är denna helg...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+2)
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-20, 22:25   #7
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Jäkligt tråkigt spår på Megastjärnan i andra avdelningen men det där är en för bra häst för att ha 1% på sig.
tycker inte man får glömma ritz guiness för den delen heller!
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-22, 13:09   #8
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17413
Standard

In Toto Sund i sista blir ju lite väl stor favorit som det ser ut enligt mig, att den ska plocka ner Shadow Gar från dödens är inte givet. Den har slagit Shadow från dödens en gång och en annan gång höll Shadow undan till seger.

Örjan brukar ju veta vad han har i tömmarna så¨han kanske inte bjuder in dom där bakom alldeles för mycket genom att köra slut på sin egna och Christoffers...

Jag kommer nog strecka på lite då det är ett långt upplopp, 1 Ginny Weasley känns rolig som kommer få ett bra lopp och intressant med Peter Ingves i vagnen som kan smyga med på innerspåret och hitta ut lagom till upploppet månne.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-22, 18:06   #9
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 669
Sharp$: 50089
Standard

Jens Sjödèn V75 Kalmar på Service Plays
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-22, 20:10   #10
 
Trazans avatar
 
Reg.datum: jan 2019
Inlägg: 63
Sharp$: 2550
Standard

Avd 1: Jag kommer inleda med en spik imorgon. Cobbys Olifant är en av de bästa hästarna i fältet och spetschansen är god. 27 % i nuläget känns klart spelvärt, jag hoppas han inte stiger så mycket mer.

Rank: 4 - 1 - 5 - 12 - 10 - 2

Avd 2: Lurigt lopp där det känns som det kan bli en riktigt rivig inledning. När jag såg listorna i söndags tänkte jag att Maple Hill’s Eto’o kunde vara en spik. Jag tvivlar dock på att han kan svara ut Alicia Bore och med startsnabba hästar invändigt också så det kan bli en jobbig resa. Jag håller honom ändå som förstahäst. Beyblade är första motbudet som jag ser det, men det finns flera roliga skrällar så här kan det löna sig att strecka på.

Rank: 4 - 6 - 1 - 8 - 5 - 9

Avd 3: Pastore Bob känns som en tveksam favorit, det var länge sedan han presterade på topp. Tycker dessutom hans startsnabbhet är överskattad. Många minns elitloppsfinalen ifjol men utan goggles öppnar han inte lika bra. Jag håller honom ändå som knapp spetsfavorit här men även om han skulle komma till ledningen så är jag inte alls övertygad om att han håller hela vägen hem. Jag lyfter upp Dante Boko som förstahäst som var grym i försöket till Sweden Cup. Det optimala vore om Ludde lyckas hitta fram till dödens på första rakan, då tror jag han har bra chans. Han har oavsett en rätt startsnabb rygg i starten så han bör få ett vettigt lopp. 12 % just nu, det känns verkligen som för lite.

Rank: 9 - 4 - 5 - 6 - 7 - 1

Avd 4: 54 % på en häst som gjort fem starter totalt, inte startat på ett halvår och dessutom har bakspår. Det verkar helt vansinnigt men med tanke på Engwerda/Ebbinges träffsäkerhet när de kommer till Sverige förstår jag ändå att Velten Versailles blir favorit. Jag tycker väl dock att han dragit iväg lite väl på strecken. Första motbudet är givetvis Gambit Brodde. Connis stallform känns fortsatt stark och Gambit Brodde är väl den klara spetsfavoriten. Tycker dessa två sticker ut lite och går det utanför dessa är det vidöppet. Speciellt med tanke på att vankas en del intressanta utrustningsändringar.

Rank: 9 - 5 - 1 - 11 - 2 - 7

Avd 5: Ruskigt öppet lopp. Det känns som Uppohoppa blivit favorit ”i brist på annat”. Secret Mission lär väl ta spets igen men det känns tveksamt att han ska kunna leda runt om när det är full väg. Ragazzo da Sopra var väldigt bra sist men läget är ju vad det är. Hazard Boko har jag haft stark feeling för men Lennartsson låter inte uppåt och ska rygga Secret Mission. Jag har just nu Wingait CH som förstahäst. Jag har följt honom på slutet och kanske kan det nu vara dags.

Rank: 6 - 12 - 4 - 1 - 9 - 5

Avd 6: 24 % på Platon Face måste ses som ett fynd. Han var sämre senast men stallet har förklaringar på detta och man borde väl tycka att han nu är i ordning i och med att han startar igen. Platon vann ju detta lopp ifjol och presterar han i närheten av vad han gjorde då bör han ha bra chans. Första motbudet är såklart New Life Wheels som är den troliga ledaren.

Rank: 14 - 1 - 3 - 12 - 9 - 13

Avd 7: In Toto Sund känns väl hårt spelad (53 % just nu) då det luktar dödens lång väg. Hon vann förvisso från den positionen senast men motståndet är tuffare nu. Shadow Gar är den troliga ledaren och därifrån kan hon bli svår att plocka ned om hon presterar på en liknande nivå som i Örebro för tre starter sen när hon gick i ledningen.

Rank: 2 - 6 - 1 - 8 - 3 - 9
Trazan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-22, 20:18   #11
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57030
Standard

Passar på att läsa lite betaltjänstanalyser samtidigt som jag kollar travet från Skellefteå. Intressant att läsa spelvärdes statistik on Kalmarsundsstayern. 7 av de senaste 9 ggr har någon på startvolten vunnit men samtidigt om man väger in Sjödens statistikinfo så har det alltid funnits fler hästar längst fram än längst bak så segerprocenten på dom längst bak bättre. Men frågan är hur mycket utfyllnad det varit på resp volt. Finns i alla fall ett par längst fram som enligt expertisen ska ha väldigt bra chans. V75 inget för mig i morgon. Alldeles för svårlöst för ett mindre system men tvillinglir i långlopp brukar vara kul.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-22, 20:28   #12
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 669
Sharp$: 50089
Standard

Ur Uhrbergs blogg:

Jag spikar min Cobbys Olifant när Kalmar bjuder på V75-fest
jun 22, 2019

Med tur och skicklighet kan jag kanske rama in V75:an på Kalmar denna söndag. Ja, jag spikar min Cobbys Olifant i V75-1 och med rätt resa kan Mulligan överraska i den avslutande avdelningen.

Kalmar bjuder oftast på en perfekt bana och denna söndag lär inte bli något undantag. Sol, kring 20 grader och svag vind – vad mer kan vi begära?

Ja, det är givetvis att V75 startat 14.30 och inte 16.20 som nu. Jag var i Stockholm i onsdags då styrelsen i Travtränarnas Riksförbund hade möte och givetvis fanns starttiden för V75 på dagordningen.

Vi tränare gör allt för att det åter ska bli 14.30, men hittills har det varit en fruktlös kamp.

Fina vinstmöjligheter denna söndag

Både Cobbys Olifant och Mulligan är i fin författning. Och, när det gäller Cobbys Olifant är jag riktigt optimistisk.

Han är snabb ut och kan ta ledningen, vilket givetvis är ett önskescenario. Nu är dock spets inget måste, då han visat förr att han också är stark bakifrån.

Jag såg att Travronden spikat Cobbys Olifant och jag hoppas och tror att de får rätt.

Mulligan gör sin tredje start för året. Hon var duktig tvåa i årsdebuten bakom Queen of Sand och senast blev det lite fel då jag tog rygg på ledaren och hon var inte speciellt bra den dagen.

Nåja, nu kan jag ta rygg på startsnabba Shadow Gar och därmed få en bra start. Sedan hoppas jag att det blir tuff körning därframme, vilket gynnar Mulligan.

Strecka Red Rock Canyon Ås

Jag kör Red Rock Canyon Ås åt Jerry Riordan och vi är rankad tvåa i Guiden. Hästen är fyra år, har tre raka segrar varav de två senaste med mig och han är under stark utveckling.

Jag räknar också med att vi är med i segerstriden.

Aquamarin som jag kör i V75-6 har jag vunnit V75 med tidigare men det här ser väl tufft ut.

Ni som läser Guiden vet att jag är med i tipstävlingen mellan tränare och kuskar, nu tvåa bakom ledande Peter Untersteiner. I V75-4 står det att jag tippat Dokonjo etta men det ska vara Uppohoppa.

Mina tankar om loppen

V75-1: 4 Cobbys Olifant kan öppna bra och skulle vi få ledningen kör jag i den positionen, men spets är inget måste. Barfota, helstängt och en svensk jänkarvagn – ja, det är som vanligt. 1 Sevilla är väl den tuffaste motståndaren. Han var extremt bra senast, men trots det väljer jag att spika min Cobbys Olifant. Går det, så går det …

V75-2: 1 Copaca Banan har ett lurigt läge men blir det ledning bör det räcka hela vägen. 4 Maple Hill´s Eto´o är snabb ut och kan faktiskt spetsa. Flemming Jensen har en luring i 6 Beylade. Sex streck där 10 Blue Mustasche är rysaren.

V75-3: 4 Pastore Bob är snabb ut och han var duktig i Sweden Cup som tvåa i försöket och oplacerad i finalen med sent fritt. Jag gillar 1 Policy of Truth och han kan också öppna snabbt. 3 Coktail Fortuna är svårplacerad och 7 Baron Gift kan blixtra till. Jag tar dock inte med 5 Disco Volante …

V75-4: 9 Velten Versailles är en obesegrad 4-åring med fem raka segrar, varav två fullträffar i Sverige – bland annat i V75. Jag spikar väl medveten om att tysken tagit sina segrar från tätposition. Läget är oddshöjande liksom att det är årsdebut.

V75-5: 4 Uppohoppa växer i ledning men 1 Secret Mission är nog för snabb ut, fast en lugn dödens behöver inte vara fel. 9 Hazard Boko och 12 Ragazzo da Sopra är väl de främsta från bakspår- 3 Just Wait and See kan avsluta rejält. Rysare? Ja, Wingait CH kan öppna snabbt och är bra.

V75-6: 1 New Life Whells har varit fin i två raka, speciellt då senast då han bland annat slog Bret Boko. 14 Platon Face trivs över tre kilometer, så han är också streckvärd liksom rysaren Smevikens Crusier.

V75-7: 6 In Toto Sund är härdad i Stoeliten och hon kan vinna detta lopp över 2140 från dödens. 2 Shadow Gar är given spetsfavorit och kan leda länge. Min 9 Mulligan ska tävla barfota, svensk jänkarvagn och helstängt. Det kan gå!

Mitt V75-systemförslag till Kalmar

V75-1: 4 Cobbys Olifant. Res: 1-3.
V75-2: 1, 3, 4, 5, 6, 10. Res: 7-2.
V75-3: 1, 3, 4, 7. Res: 9-5.
V75-4: 9 Velten Versailles. Res: 5-6.
V75-5: 3, 4, 6, 9, 12. Res: 10-2.
V75-6: 1, 8, 14. Res: 9-3.
V75-7: 2, 6, 9. Res: 3-1.

Systemet är på 1080 rader och kostar 540 kronor. Om man också singelstreckar nr 4 Pastore Bob i avdelning 3 blir det systemet på 270 rader och det kostar då 135 kronor.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+5)
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 06:36   #13
 
Trinitys avatar
 
Reg.datum: jun 2012
Ort: Malmö
Inlägg: 2 525
Sharp$: 1405
Standard

V75 ser svår ut på förhand men spelade detta hos Svenskaspel och hoppas på spets och slut för de båda.
Har även spelat vinnare individuellt på dem 100 kr.

Kalmar - Lopp 5, 2140m Auto
Vinnare:
5 Pastor Power (7,75)

Kalmar - Lopp 6, 1640m Auto
Vinnare:
4 Maple Hill's Eto'o (6,25)

Totalodds: 48,44
Betalt:
23/6, kl. 07:24
Total insats:
50 kr

Möjlig vinst:
2 422 kr
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 09:20   #14
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 427
Sharp$: 565
Standard

Någon som har koll på när Aftonbladet har pressläggning? Läser att Kolgjini ska stryka Tony Africa idag. Om man visste att hästen skulle strykas så tidigt varför finns den då fortfarande med i startlistan när vi närmar oss lunchtid på söndagen kan man då undra. Nåja, de kanske ändrat sig och startar istället...
criba är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 09:37   #15
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1094
Standard

Velten Versailles ska jag försöka fälla, årsdebut och bakspår räcker för mig att gardera. 54%

Senast redigerad av trance_error den 2019-06-23 klockan 09:40.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 09:49   #16
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Borde inte 9 Hazard Boko kunna vinna? Eller tror ni han behöver fler lopp i kroppen?
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 09:51   #17
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Dem står bra inne på mellanvolten i långloppet! 9 Flash Hammering tex.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 10:13   #18
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Nu är Tony Afrika struken.
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 10:53   #19
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 1 014
Sharp$: 8370
Standard

AmaerildeRimfrost,,,hej


hej blir nån system i dag ?mvh...tonymike
tonymike är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 11:19   #20
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Krånglar inte med H2H eller viktning eller något annat idag, utan kör en enkel liten dubbel-parlay på både vinnare och plats för förhandsspelen:

Pastor Power 7,50/2,25
Alicia Bore 13,00/3,00
Disco Volante 6,25/2,00
Loveexplosion H.C. 11,00/4,00
Uppohoppa 4,00/1,75
Höwings Unbeatable 20,00/4,50
Shadow Gar 3,50/1,45
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 11:23   #21
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tonymike Visa inlägg
hej blir nån system i dag ?mvh...tonymike
Tjosan. Det är ju lite av hemmabana så kanske. Dock strul med wifi på datorn. Vet inte var felet är. Men om jag hittar något att utgå från kör jag säkert men inte satt mig in så mycket i omgången.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 11:44   #22
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 1 014
Sharp$: 8370
Standard

tack AmaerildeRimfrost


tack kompisssssmvh..miketony
tonymike är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 12:03   #23
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Bolagssystemet bygger på spik i första och sista. Jag kan inte spika i fjärde dagens största favorit, som startat 5 gånger i sitt liv, rest från Holland till Kalmar, har bakspår och gör årsdebut. Schas.

1) 4 r5-1 (4 har bra form, spår och Thomas spikar sig själv. Jag också. 5 är värst emot.

2) 1,3,4,6,8 r10-5 (det kommer att gå fort i detta sprinterlopp. Favoriten 1 radar segrar. Här blir det öp. Hoppas på hemmaskrällen 8)

3) 1,2,3,4,5,6,7,9 r8-5 (favoriten 4 har bra chans, men föredrar medeldistans. Loppet kan låsas på 4 och 5. Ludde kör bästa hästen 9, som har bakspår men älskar sprint. Jag helgarderar, men ger atg en chans på 8)

4) 1,5,6,9 r9-10 (garderar dagens streckfavorit)

5) 1,4,6,12 r9-10 (många låser på 4 och 12. 1 kan leda länge. 6 har kapacitet att vinna och är ett fynd till 6 %)

6) 1,3,9,12,14 r8-13 (finske 1 leder länge. 14 vann detta lopp förra året och har bra chans. Lövgren har stallform och streckas med 3. 9 urstark och bortglömd. 12 är ett ekipage, som kan hitta på vad som helst)

7) 6 r2-3 (6 visade form senast och spikas med örjan)

Kostar 1600:-. Lycka till med systemen)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 13:03   #24
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

V4
Inlämnat: 2019-06-23, 14:00
Kalmar
Söndag 2019-06-23
Start: 14:45
Kostnad: 180,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 3, 6, 7, 12 (2, 14)
2: 1, 2, 3, 4, 8, 9 (15, 10)
3: 9 Kick the Dust Ås (5, 3)
4: 9, 12, 14 (10, 6)

5x6x1x3 = 90 rader.
90 x 1 x 2,00 kr = 180,00 kr.
Totalt: 180,00 kr.
Rättningskod:Måste ut och handla men provar för speldeg till V75
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 13:08   #25
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 404
Sharp$: 4280
Standard

Känns inte rimligt att fånga så många men har 25 andelar (100 kr) spiklös V4 på Tillsammans-sidan! Bantar såklart vid färre andelar men går för pengar idag så inga fegspikar om så måste ske!
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 13:19   #26
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Äntligen fungerar wifi fullt ut så då blir jag lite taggad på att få ihop ett midsommarsystem till Kalmar...

Har lite intressanta tankar men nu får jag fan läsa på för att få ordning på det hela! Blir väl en lägre summa antar jag per andel.

Men shit vad omgången känns svår. Tror det kan bli miljoner eller jackpott för sjurättspotten!

Sen undrar jag varför folk är rädda att kopiera in rättningskoden... snälla förklara för mig... och sen undrar jag också varför det trillar in så många efterhandare. Jag börjar störa mig på det men det är väl något jag får jobba med antar jag

Nu siktar vi mot sju rätt i Kalmar!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 13:23   #27
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 1 014
Sharp$: 8370
Standard

AmaerildeRimfrost


hej amaerrildrimfrost JAG VÄNTAR
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+7)
tonymike är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 13:45   #28
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 404
Sharp$: 4280
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SistaStallskriket Visa inlägg
Känns inte rimligt att fånga så många men har 25 andelar (100 kr) spiklös V4 på Tillsammans-sidan! Bantar såklart vid färre andelar men går för pengar idag så inga fegspikar om så måste ske!
Sket i bolaget då alla ligger bakfulla Körde ett litet eget!

V4
Inlämnat: 2019-06-23, 14:39
Kalmar
Söndag 2019-06-23
Start: 14:45
Kostnad: 100,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 3, 6, 7, 12 (1, 14)
2: 1, 8 (9, 4)
3: 9 Kick the Dust Ås (5, 3)
4: 1, 8, 9, 10, 14 (12, 6)

5x2x1x5 = 50 rader.
50 x 1 x 2,00 kr = 100,00 kr.
Totalt: 100,00 kr.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
yoozoo (+7)
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 13:48   #29
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3181
Standard

Dom har inte sagt något om nr 3 i första nu. Dom har väl hållit sig undan för att den är klar
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 13:50   #30
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 404
Sharp$: 4280
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SistaStallskriket Visa inlägg
Sket i bolaget då alla ligger bakfulla Körde ett litet eget!

V4
Inlämnat: 2019-06-23, 14:39
Kalmar
Söndag 2019-06-23
Start: 14:45
Kostnad: 100,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 3, 6, 7, 12 (1, 14)
2: 1, 8 (9, 4)
3: 9 Kick the Dust Ås (5, 3)
4: 1, 8, 9, 10, 14 (12, 6)

5x2x1x5 = 50 rader.
50 x 1 x 2,00 kr = 100,00 kr.
Totalt: 100,00 kr.
Tror banne mig jag fick in 5%!
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 13:52   #31
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 317
Sharp$: 6208
Standard

Än en gång. Ta bort voltstart. Så slipper man se bästa hästarna galoppera
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 13:55   #32
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SistaStallskriket Visa inlägg
Sket i bolaget då alla ligger bakfulla Körde ett litet eget!

V4
Inlämnat: 2019-06-23, 14:39
Kalmar
Söndag 2019-06-23
Start: 14:45
Kostnad: 100,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 3, 6, 7, 12 (1, 14)
2: 1, 8 (9, 4)
3: 9 Kick the Dust Ås (5, 3)
4: 1, 8, 9, 10, 14 (12, 6)

5x2x1x5 = 50 rader.
50 x 1 x 2,00 kr = 100,00 kr.
Totalt: 100,00 kr.
Snygg början. Håller tummarna
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 13:55   #33
 
yoozoos avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 2 142
Sharp$: 8103
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SistaStallskriket Visa inlägg
Tror banne mig jag fick in 5%!
Visst satt den

V4
Inlämnat: 2019-06-23, 14:35
Andreas Oressons andelsspel
Kalmar
Söndag 2019-06-23
Start: 14:45
Kostnad: 480,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 3, 6, 7, 12, 13 (1, 14)
2: 1, 8, 9, 10 (4, 15)
3: 9 Kick the Dust Ås (3, 5)
4: 4, 5, 6, 7, 9, 10, 11, 12, 14, 15 (8, 1)

6x4x1x10 = 240 rader.
240 x 1 x 2,00 kr = 480,00 kr.
Totalt: 480,00 kr.
Min kostnad: 480,00 kr x 3/20 = 72,00 kr
Rättningskod: LTV GTG WPV
yoozoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 14:03   #34
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3181
Standard

Här är en till.

V4
Inlämnat: 2019-06-23, 14:43
Kalmar
Söndag 2019-06-23
Start: 14:45
Kostnad: 384,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 3, 6, 7 (12, 1)
2: 1, 2 (8, 9)
3: 3, 5, 7, 9 (1, 8)
4: 3, 6, 7, 8, 9, 12 (14, 10)

4x2x4x6 = 192 rader.
192 x 1 x 2,00 kr = 384,00 kr.
Totalt: 384,00 kr.
Rättningskod: HWZ GTJ SPN
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
yoozoo (+7)
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 14:10   #35
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3181
Standard

Vilka stöllar som kör bort min v 4a
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 14:12   #36
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 404
Sharp$: 4280
Standard

Get Ready On Tour är den skithäst jag misstänkte den vara!
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 14:17   #37
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17413
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SistaStallskriket Visa inlägg
Get Ready On Tour är den skithäst jag misstänkte den vara!
Varför hade du med den på bara två hästar då?
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 14:20   #38
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 404
Sharp$: 4280
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Varför hade du med den på bara två hästar då?
Hoppades ha fel och bland övriga mindre framgångsrika hästar gick jag på intervjun där man sa att hästen skulle stå sig väl i avd.2. Tyvärr.
1:an var väl heller inget streck egentligen men gick på värmningen. Vinnaren skulle såklart ha varit ett streck på ren kapacitet annars.

Hade önskat massiv gardering som på min bolagsram men intresset var för klent och då fick jag banta.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+5)
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 14:20   #39
fri
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 731
Sharp$: 1517
Standard

Kör en liten skräll-LD:

3,8,9 mot 11.
__________________
"Eat your betting money but don’t bet your eating money."
fri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 14:21   #40
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Så här vart mitt andelsspel på Västertorps Tobak idag, vart tidig inlämning då jag måste iväg och jobba straxt.


V75
Inlämnat: 2019-06-23, 15:17
Västertorps Spel & Tobak, Basses Bästas andelsspel
Kalmar
Söndag 2019-06-23
Start: 16:20
Kostnad: 2 003,40 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4 Cobbys Olifant (7, 12)
2: 6 Beyblade (8, 1)
3: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 (9, 3)
4: 9 Velten Versailles (5, 1)
5: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 12 (11, 7)
6: 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 (3, 14)
7: 5, 6, 9 (2, 1)

1x1x9x1x10x14x3 = 3780 rader.
3780 x 1 x 0,50 kr = 1 890,00 kr.

Lycka till
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 14:45   #41
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Kör även jag ett litet bolag, filinlämning.
Finns inbjudningslänk under bolagsdelen här på Sharps!

Idéer so far:
Samtliga lopp garderas i olika grad, Policy of Truth garderas bara tunt, en chansning då löpningsförloppet är okänt, men innerspår blir det väl iaf!?

Finfin värmning på Exclamation Mark avd 1 vad den nu räcker till från läget , Intressant!!

Finfin värmning på Dante Boko, Pastore Bob ser jag inga fel på men mja, inte det tryck jag vill se i en toppsprinter i högsta klassen... överraskar Johan med att köra bakifrån? Förstås en dum fundering men tar bort honom helt!


För stunden tror jag hyfsat mkt på Cobbys Olifant (avd 1), Red Rock Canyon Ås (avd 2, trots att den går upp i klass efter vinster, utvecklas också, och stall i form), Policy of Truth , Secret Mission (avd 5), Platon Face(avd 6, garderas, främst med på start stående hästar), Shadow Gar (avd 7 formstall, ledning, skrällstreck på Ultra Bright)

Senast redigerad av ExtremtRik den 2019-06-23 klockan 14:46.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 14:55   #42
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 404
Sharp$: 4280
Standard

https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...3-85891921a510

En V5 på tillsammans-sidan! In Toto Sund spik! 96 kr - 10 andelar
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 15:02   #43
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Dagens försök på Västertorps:

V75
Inlämnat: 2019-06-23, 15:50
Västertorps Spel & Tobak, Skäggets Kioskvältars andelsspel
Kalmar
Söndag 2019-06-23
Start: 16:20
Kostnad: 1 817,90 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10, 11, 12 (8, 9)
2: 4 Maple Hill's Eto'o (6, 3)
3: 3 Coktail Fortuna (5, 4)
4: 1, 2, 5, 6, 9, 10, 11 (7, 12)
5: 1, 2, 3, 4, 6, 8, 12 (9, 10)
6: 1, 3, 8, 9, 12, 13, 14 (5, 4)
7: 6 In Toto Sund (2, 9)

10x1x1x7x7x7x1 = 3430 rader.
3430 x 1 x 0,50 kr = 1 715,00 kr. Avgift 102,90 kr.
Totalt: 1 817,90 kr.
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 15:02   #44
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 504
Sharp$: 3510
Standard

spik på r 10 i första
jeanpier007 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 15:07   #45
 
Reg.datum: jul 2017
Inlägg: 5 021
Sharp$: 14790
Standard

V75
Inlämnat: 2019-06-23, 15:59
Axevalla Travbana, Jimmys Rekat o Klarts andelsspel
Kalmar
Söndag 2019-06-23
Start: 16:20
Kostnad: 1 232,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4, 10 (1, 5)
2: 6 Beyblade (1, 4)
3: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 9 (2, 8)
4: 1, 2, 5, 9 (6, 11)
5: 12 Ragazzo da Sopra (4, 1)
6: 1, 3, 5, 8, 9, 12, 13, 14 (4, 7)
7: 2, 5, 6, 8, 9 (3, 1)

2x1x7x4x1x8x5 = 2240 rader.
2240 x 1 x 0,50 kr = 1 120,00 kr. Avgift 112,00 kr.
Totalt: 1 232,00 kr.
Min kostnad: 1 232,00 kr x 1/10 = 123,20 kr
zimonzzon85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 15:09   #46
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

V75
Inlämnat: 2019-06-23, 16:07
Kalmar
Söndag 2019-06-23
Start: 16:20
Kostnad: 300,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4 Cobbys Olifant (1, 5)
2: 1, 3, 4, 6 (10, 5)
3: 1, 3, 4, 5, 9 (6, 7)
4: 9 Velten Versailles (5, 1)
5: 1, 4, 6, 9, 10, 12 (3, 5)
6: 1, 3, 9, 12, 14 (13, 8)
7: 6 In Toto Sund (2, 3)

1x4x5x1x6x5x1 = 600 rader.
600 x 1 x 0,50 kr = 300,00 kr.
Totalt: 300,00 kr.
Rättningskod:
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 15:10   #47
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 1 014
Sharp$: 8370
Standard

SYND KOMPISSS


Visst satt den

V4
Inlämnat: 2019-06-23, 14:35
Andreas Oressons andelsspel
Kalmar
Söndag 2019-06-23
Start: 14:45
Kostnad: 480,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 3, 6, 7, 12, 13 (1, 14)
2: 1, 8, 9, 10 (4, 15)
3: 9 Kick the Dust Ås (3, 5)
4: 4, 5, 6, 7, 9, 10, 11, 12, 14, 15 (8, 1)

6x4x1x10 = 240 rader.
240 x 1 x 2,00 kr = 480,00 kr.
Totalt: 480,00 kr.
Min kostnad: 480,00 kr x 3/20 = 72,00 kr
Rättningskod: LTV GTG WPV
tonymike är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 15:13   #48
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 404
Sharp$: 4280
Standard

V75
Inlämnat: 2019-06-23, 16:10
Sundbyholms Travbana, Sista Stallskrikets andelsspel
Kalmar
Söndag 2019-06-23
Start: 16:20
Kostnad: 1 187,99 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 3, 4, 7, 8 (5, 10)
2: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 (2, 11)
3: 1, 2, 3, 4, 5, 9 (7, 6)
4: 1, 2, 5, 6, 7, 9, 10, 11 (12, 3)
5: 4 Uppohoppa (12, 1)
6: 14 Platon Face (1, 3)
7: 6 In Toto Sund (2, 3)

5x9x6x8x1x1x1 = 2160 rader.
2160 x 1 x 0,50 kr = 1 079,99 kr.
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 15:18   #49
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Efter mycket om och men och någon sen ändring blev systemet såhär! JOBBA!


V75
Inlämnat: 2019-06-23, 16:17
Johan Salomonssons andelsspel
Kalmar
Söndag 2019-06-23
Start: 16:20
Kostnad: 576,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4 Cobbys Olifant (10, 7)
2: 1, 4, 5, 9 (3, 2)
3: 1, 3, 7, 9 (4, 2)
4: 1, 2, 9, 11 (7, 5)
5: 1, 3, 6 (2, 12)
6: 1, 2, 3, 4, 5, 14 (13, 7)
7: 2 Shadow Gar (8, 5)

1x4x4x4x3x6x1 = 1152 rader.
1152 x 1 x 0,50 kr = 576,00 kr.
Totalt: 576,00 kr.
Min kostnad: 576,00 kr x 7/36 = 112,00 kr
Rättningskod: LVW MTL VZS
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 15:19   #50
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

1: 4 Cobbys Olifant (5, 7)
2: 1, 4, 5, 6, 8, 9 (10, 7)
3: 3, 6, 9 (5, 1)
4: 2, 5, 6, 9, 10 (1, 4)
5: 6 Wingait C.H. (12, 1)
6: 3, 5, 8, 12, 13, 14 (1, 9)
7: 2 Shadow Gar (6, 3)

1x6x3x5x1x6x1 = 540 rader.
540 x 1 x 0,50 kr = 270,00 kr.
Totalt: 270,00 kr.
Rättningskod: CPW GTH ZZV
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 15:21   #51
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3181
Standard

Tack Linda f....a
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 15:21   #52
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6131
Standard

Hopplöst svår omgång men värt ett försök
4,10,12
1,4,6,7,10
9
2,5,7,9
12
1,3,12,12,14
6
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 15:22   #53
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Men helvetes jävla skit vad tråkigt
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 15:22   #54
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Jävla sopa Uhrberg! lämna in licensen. Hur fan kör du? På väg att skapa en fet jävla olycka och så galopperar du på köpet!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 15:22   #55
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Linda Sedström kapar benen på Cobbys. Stäng av henne från allt v75.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
yoozoo (+20)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 15:24   #56
 
yoozoos avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 2 142
Sharp$: 8103
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tonymike Visa inlägg
Visst satt den

V4
Inlämnat: 2019-06-23, 14:35
Andreas Oressons andelsspel
Kalmar
Söndag 2019-06-23
Start: 14:45
Kostnad: 480,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 3, 6, 7, 12, 13 (1, 14)
2: 1, 8, 9, 10 (4, 15)
3: 9 Kick the Dust Ås (3, 5)
4: 4, 5, 6, 7, 9, 10, 11, 12, 14, 15 (8, 1)

6x4x1x10 = 240 rader.
240 x 1 x 2,00 kr = 480,00 kr.
Totalt: 480,00 kr.
Min kostnad: 480,00 kr x 3/20 = 72,00 kr
Rättningskod: LTV GTG WPV
Mmm ganska surt men så är det i travets värld
yoozoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 15:24   #57
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Linda Sedström kapar benen på Cobbys. Stäng av henne från allt v75.
Får vänta på reprisen, men nog såg det ut som att Uhrberg stoppade in sin egen hästs ben i köttkvarnen där?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 15:26   #58
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17413
Standard

Jaha ja att Sevilla höll upp ledningen trodde jag ju aldrig
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 15:26   #59
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

RIP Ryssebos psyke förresten, den har inte haft roliga resor i sina dar! Skalle av stål om den inte tar stryk av det där snart.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 15:26   #60
 
tornados avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 601
Sharp$: 3825
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Får vänta på reprisen, men nog såg det ut som att Uhrberg stoppade in sin egen hästs ben i köttkvarnen där?
Uhrbergs fel tycker jag
__________________
Mot strömmen det är Där pengarna finns....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+1)
tornado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 15:26   #61
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Är Uhrberg full - vilken djävla nedtagning för att nå vinnarhålet med en urstark häst?!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 15:27   #62
 
Reg.datum: jan 2019
Inlägg: 240
Sharp$: 1244
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Jävla sopa Uhrberg! lämna in licensen. Hur fan kör du? På väg att skapa en fet jävla olycka och så galopperar du på köpet!
du har rätt
travbonus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 15:29   #63
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Fan vad man spyr på kuskarna ibland
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 15:30   #64
DIF
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Mariehäll - gräddhyllan
Inlägg: 1 847
Sharp$: 1679
Standard

Tack Uhrberg !! Inte snällt mot spelarna!
Vad fan tänker du med? Med favoriten som du bara kan gasa med.
Sällsynt klantigt! Ovärdigt
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 15:34   #65
 
Reg.datum: jan 2019
Inlägg: 240
Sharp$: 1244
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DIF Visa inlägg
Tack Uhrberg !! Inte snällt mot spelarna!
Vad fan tänker du med? Med favoriten som du bara kan gasa med.
Sällsynt klantigt! Ovärdigt
han är værdiløs
travbonus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 15:35   #66
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Inte Linda S fel iaf....det kan ni inte påstå....
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+3)
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 15:36   #67
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
Inte Linda S fel iaf....det kan ni inte påstå....
Hon är ju inte felfri för hon tar ju upp kraftigt!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+5)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 15:37   #68
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Hon är ju inte felfri för hon tar ju upp kraftigt!
Tja, vilka kuskar tar inte upp? Hur många fälls för det? Här var det nog mer Uhrbergs fel....
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+1)
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 15:39   #69
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 317
Sharp$: 6208
Standard

Stryper tempot för snabbt gör Linda, dock så fattar jag inte varför uhrberg inte bara håller farten rakt fram, vet ju att Westholm kommer och pressar, så antingen dödens eller 2.a utv.

Betydligt bättre med nått av dom alternativen än köra galopp och störa andra samt få böter. Med en favorit och tillika stark häst
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+1), ExtremtRik (+11)
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 15:40   #70
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 669
Sharp$: 50089
Standard

Lite "gråstänk" i Eriks korta polisonger?
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 15:42   #71
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Uhrberg var självkritisk i intervjun efteråt, det säger mer än allt annat för hans första tanke brukar inte vara att ta på sig trånga situationer själv. Försökte kör go-cart med en folkrace-bil, då kan det bli så.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 15:42   #72
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 317
Sharp$: 6208
Standard

Om Linda inte kört nått så hade cobbys kommit förbi, men hon var mest ivägen för 4an. Sen tog hon upp kraftigt för att hon vet att hennes häst är mkt sämre och inte klarar av dödens. Om hon bara kört rakt fram en stund Så hade hon fått rygg ledaren eller blivit avlöst.

Dom tänkte för mkt helt enkelt.
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 15:52   #73
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Exakt samma trio och tvilling i avd 1 och 2
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 15:53   #74
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Tur att det blir V5 i dag också:
V5
Inlämnat: 2019-06-23, 16:45
Magnus Nyléns andelsspel
Kalmar
Söndag 2019-06-23
Start: 17:07
Kostnad: 240,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 3, 4, 5, 6 (1, 9)
2: 9 Velten Versailles (5, 1)
3: 1, 3, 4, 6, 8, 12 (9, 10)
4: 1, 3, 12, 14 (13, 9)
5: 2, 6 (3, 9)

5x1x6x4x2 = 240 rader.
240 x 1 x 1,00 kr = 240,00 kr.
Totalt: 240,00 kr.
Min kostnad: 240,00 kr x 1/2 = 120,00 kr
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 15:59   #75
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Beyblade blev till och med knapp favorit till slut på V75 och ganska klar på vinnarspelet. En häst med noll chans till spets och med Flemming som inte levererat på V75 på år och dag.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 15:59   #76
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57030
Standard

Missade de två första V75 loppen då jag inte kunde lämna hanöbuktens 20 gradiga vatten men har ju börjat väldigt favoritbetonat ser jag. Dock fem lopp kvar. Dålig V75 omsättning ser jag också.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 16:03   #77
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hur kan man göra Velten Versailles till storfavorit - borta ett halvår, saknar alltså tävlingstempo och bakspår på en hypersnabb sommarbana, samt kortlopp - är folk redan fulla?!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 16:05   #78
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Hur kan man göra Velten Versailles till storfavorit - borta ett halvår, saknar alltså tävlingstempo och bakspår på en hypersnabb sommarbana, samt kortlopp - är folk redan fulla?!
Ja den är märklig alltså. Spår 9-sjukan, folk tror det är något magiskt kanonspår "han sitter fint till i andraspår direkt" som man vinner jättemycket ifrån. Har usel statistik över just 1600.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 16:06   #79
 
Reg.datum: jul 2017
Inlägg: 5 021
Sharp$: 14790
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Ja den är märklig alltså. Spår 9-sjukan, folk tror det är något magiskt kanonspår "han sitter fint till i andraspår direkt" som man vinner jättemycket ifrån. Har usel statistik över just 1600.


2140m är det ju?
zimonzzon85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 16:08   #80
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57030
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Hur kan man göra Velten Versailles till storfavorit - borta ett halvår, saknar alltså tävlingstempo och bakspår på en hypersnabb sommarbana, samt kortlopp - är folk redan fulla?!
Sanningen är väl att den aldrig med dessa förutsättningar borde fått starta på V75. Omöjligt att veta hur den utvecklats från 3 till fyraåring i årsdebuten i slutet av juni.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 16:09   #81
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zimonzzon85 Visa inlägg
2140m är det ju?

Jepp - kollade fel loppkriterier. Men den är ändå sjukt att den är dagens andra största favorit, med dessa parametrar...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 16:10   #82
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Usch vad dåligt det går. Inga marginaler alls, med lite flyt vinner ju Baron Gift... och Slide So Easy var ju en av många... funderade att helgardera loppet först! Jaja.. felbeslut på felbeslut. Pastore Bob var ett skämt!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 16:11   #83
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Beyblade blev till och med knapp favorit till slut på V75 och ganska klar på vinnarspelet. En häst med noll chans till spets och med Flemming som inte levererat på V75 på år och dag.
Insta Jinx
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 16:11   #84
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Där hade vi däremot en lite spelvärd Flemming-kuse, man kunde ju ana att hästen är hyggligt iordning i förra starten. Men eftersom han skulle ta det så försiktigt idag trodde jag ju inte den skulle hinna fram till någon seger.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 16:11   #85
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17413
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Beyblade blev till och med knapp favorit till slut på V75 och ganska klar på vinnarspelet. En häst med noll chans till spets och med Flemming som inte levererat på V75 på år och dag.
The Iceman strikes, när man minst anar det.

Var det tack vare genomköraren i Oslo kanske?
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 16:11   #86
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57030
Standard

Flemmings megastjärna Slide so Easy från Oslo GP till Kalmar och bara 3 procent i en vidöppen gulddivision.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 16:14   #87
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Tur att man lirade en slant på 2an när man såg att det började 1-1, 1+1=?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+1)
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 16:16   #88
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Insta Jinx
Nåja det var ju att han var favorit jag vände mig emot, det ska han fan aldrig vara på V75. Här var det ju helt tvärtom, på 2% är Flemming nästan alltid bra.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+2)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 16:18   #89
 
tornados avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 601
Sharp$: 3825
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Tur att man lirade en slant på 2an när man såg att det började 1-1, 1+1=?
HAHAHA

Bättre än bingolotto juuuu

STORT STORT GRATTIS

Väl uträknat......
__________________
Mot strömmen det är Där pengarna finns....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
tornado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 16:20   #90
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Tur att man lirade en slant på 2an när man såg att det började 1-1, 1+1=?
Då vinner nummer fyra nästa då - enkelt! 1+1+2=4. Inte svårt att vara expert...

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+1)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 16:23   #91
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Då vinner nummer fyra nästa då - enkelt! 1+1+2=4. Inte svårt att vara expert...

Carotene vinner nästa!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 16:24   #92
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Borta på V75 så jag prövar en raket på de V75 dragen som återstår

RAKET
Inlämnat: 2019-06-23, 17:21
Kalmar
Söndag 2019-06-23
Start: 17:26
Kostnad: 80,00 kr
Vadet gäller startnummer

Lopp
8: Vinnare 9 Velten Versailles
9: Vinnare 4 Uppohoppa
11: Plats 5 Wild Love

1 x 80,00 kr = 80,00 kr.
Totalt: 80,00 kr.
Rättningskod: BVT FTG TST
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 16:28   #93
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Carotene vinner nästa!
Inte omöjligt - stall i storform! Varför inte Gambit Brodde från spets?
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 16:36   #94
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Snyggt kört och vältränat - bara bäst och jag håller käft...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+5)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 16:37   #95
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57030
Standard

Herregud vilken häst Ebbinge har. Fantastiskt att se sådana stjärnor i klass 2.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 16:37   #96
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Oj vilken onödig favorit att försöka fälla ... Vilken häst! I årsdebuten dessutom.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 16:37   #97
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

De holländska är lika överlägsna som Gocciadoros hästar när de kommer hit.
Den stora skillnaden är att Ebbinge kan köra häst också
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 16:39   #98
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Snyggt kört och vältränat - bara bäst och jag håller käft...
Ja förutom att han väl svarade Christoffer lite väl sent när han körde fram va? Men den där hade vunnit hur fan de än hade kört nästan.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+3)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 16:39   #99
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Vilket steg på på Royal T.N. Härligt! Blev för tufft, men intrycket tar jag med mig till nästa start! Även Untersteiners Deliscious Ice - spurtade enormt!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 16:40   #100
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Inte omöjligt - stall i storform! Varför inte Gambit Brodde från spets?
Den ska väl köras snällt eller har jag missuppfattat något? Men visst, det är en bra häst med fartresurser för att kunna vinna! Men andrahästen i stallet har också bra fartresurser. Dock borde väl utlänningen vara helt överlägsen, fem raka vinster. Bakspår spelar ingen roll då, den kommer kliva runt allt bara. Borde ju utvecklats en del sen senaste starten.

EDIT: Haha, de hade tydligen redan kört loppet men mina kommentarer var åtminstone som ifall de inte kört loppet Snöade in lite på Chernobyl så
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+3)

Senast redigerad av AmaerildeRimfrost den 2019-06-23 klockan 16:42.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 16:40   #101
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Man skulle spikat storfavoriten Velten Versailles och garderat Cobbys i första.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 16:41   #102
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Nu går jag all in på Hazard Boko plats vinnare tvilling trio mm

Man kan ju säga så här att han har ju inga problem att komma igenom med 1och 2 som startryggar.
Slog ju Perssons häst från spår 7 i årsdebuten medans Wingait CH hade spår 4. Men Persson dök ju mot sargen och gömde sig ioförsig.

Den va ju urusel

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-06-23 klockan 16:57.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 16:45   #103
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Får jobba in det enda som lever idag o det hänger på Jeppe i nästa

V5
Inlämnat: 2019-06-23, 17:04
Kalmar
Söndag 2019-06-23
Start: 17:07
Kostnad: 225,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 (4, 9)
2: 9 Velten Versailles (5, 1)
3: 12 Ragazzo da Sopra (4, 1)
4: 1, 3, 12, 13, 14 (9, 8)
5: 2, 3, 6, 8, 9 (1, 5)

9x1x1x5x5 = 225 rader.
225 x 1 x 1,00 kr = 225,00 kr.
Totalt: 225,00 kr.
Rättningskod: GPS GTC VSR
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 16:56   #104
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57030
Standard

Vilken prestation av Kolgjinis megastjärna Partizan Face. Snacka om rättvisa vinnare idag.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 16:58   #105
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Adjö o tack för mig, chanslös spik o Ludde gjorde en snygg manöver!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+3)
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 17:01   #106
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Nej nu drar vi ur sladden på det här med att kalla var och varannan häst för megastjärna va? Två hästar med över 1,3mkr på kontot, en av de mer klasslösa silverloppen i år. Hade det gått i norr så hade du hunnit såga klassen i loppet flera gånger under veckan Olle.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Timotimo (+1)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 17:01   #107
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57030
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av coolmanriver Visa inlägg
Adjö o tack för mig, chanslös spik o Ludde gjorde en snygg manöver!
Ludde tillhör även på gamla dar verkligen toppkuskarna i världen. Aldrig sett honom under alla år köra bort en häst på passiva styrningar.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 17:03   #108
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Ludde tillhör även på gamla dar verkligen toppkuskarna i världen. Aldrig sett honom under alla år köra bort en häst på passiva styrningar.

Nej, men på att överforcera kusarna, eller köra i för hårt tempo så att de galopperar antingen i början, eller till slut - det har vi sett massor utav...



__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hoola (+3)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 17:04   #109
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Mika Forss - GULD-intervju!!!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 17:06   #110
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57030
Standard

Dragit in ett par hundra netto på två små tvillingar . Omsätter 50 kr på en chansdubbel.

I stoeliten räknar jag med att Persson ställt iordning stochampionatsvinnaren Ultra Bright eller att skorycket på Wild Love slår helt rätt idag. Båda outsiders.

1,3,8,9,14 ska räcka i första.

10 komber x 5 kr.

Sen får man masa sig hem till 19.30 i morgon för att se alla de fantastiska fyraårsstona försöka kvala in till stosprintern i morgon.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 17:08   #111
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Flash H va det lite skrik på sist. Mött bra motstånd och lite bättre distans. Jörgen tar revange för galoppen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 17:12   #112
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Nu blir det dubbel på 9,12 - 6 x 200 kr till 30 resp 20 ggr så räddas dagen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Protesgoran (+5), Fulsprit (+10)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 17:20   #113
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Jag kör min födelsedag som vinnare nu! HubbaBubba måste ha gjort något rätt i hans analys så

DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2019-06-23, 18:19
Kalmar
Söndag 2019-06-23
Start: 18:20
Kostnad: 40,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 14 Platon Face
2: 8 Dear Friend

1 x 40,00 kr = 40,00 kr.
Totalt: 40,00 kr.
Rättningskod: BZN FTJ RVZ
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 17:26   #114
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Flash H va det lite skrik på sist. Mött bra motstånd och lite bättre distans. Jörgen tar revange för galoppen.
Yess nu dubbel i andra 2,3,6
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 17:27   #115
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Flash Hammering har jag varit ute på i evigheter, men nu spikade jag Platon Face och ja, vi ser ju hur det ser ut när Fru Fortuna inte gillar mig...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 17:28   #116
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57030
Standard

Där gick värdet upp över 200 tkr. Som väntat en väldigt svår V75a . Var rätt beslut att avstå.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 17:29   #117
GGS
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 595
Sharp$: 3335
Standard

Värden i teorin

1 4561401-- 19064-- 818
2 608856-- 3251-- 189
3 1562635-- 7821-- 412
4 9658578-- 31530-- 1121
5 9361391-- 30955-- 1109
6 300845-- 1642-- 99
7 2.953828E+07-- 52012-- 1443
8 4899280-- 20103-- 848
9 3303421-- 14833-- 684
GGS är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 17:31   #118
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Nu blir det dubbel på 9,12 - 6 x 200 kr till 30 resp 20 ggr så räddas dagen.
Dubbeloddsen halverades. Kanske någon mer än jag som gick in lite hårdare. Få se om Örjan kan fixa dagen.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 17:32   #119
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Där gick värdet upp över 200 tkr. Som väntat en väldigt svår V75a . Var rätt beslut att avstå.
Du avstår när det är svårt, du avstår när det är för enkelt, du avstår när ATG anordnar spelet, du avstår när det är sommar, du avstår när det är molnigt, du avstår när det har varit sol mer än tre dagar, du avstår när det inte är Legolas och du avstår nog även då!

Du avstår spel på hästar helt enkelt!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Altoc (+10), oinkk (+5), hoola (+5), ExtremtRik (+17), Fulsprit (+25)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 17:41   #120
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Man skulle spikat storfavoriten Velten Versailles och garderat Cobbys i första.
Ehh nej, man skulle spikat båda då de inte hade lopp i kroppen
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 17:42   #121
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Du avstår när det är svårt, du avstår när det är för enkelt, du avstår när ATG anordnar spelet, du avstår när det är sommar, du avstår när det är molnigt, du avstår när det har varit sol mer än tre dagar, du avstår när det inte är Legolas och du avstår nog även då!

Du avstår spel på hästar helt enkelt!
Och sen är det för mig personligen ett mysterium att Olle överhuvudtaget får in sina spel på Legolas skämtsida, den funkar ju inte för någon annan
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 17:47   #122
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Yess!! 38 ggr degen tack!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 17:48   #123
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57030
Standard

Kul med två hästar på dd när den ena galopperar innan bilen släpper och den andra sitter stenfast med rubbet sparat.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 17:48   #124
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Såg ut som Johan ramlat ur sulkyn in på upploppet i sista, aldrig sett en kusk försvinna sådär! Blev ett blufflopp som jag trodde det här sista.

Synd man inte fick med sig rätt spik i sjätte där man i slutet valde mellan 8 och 9, kunde ju blitt några femmor iallafall.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 17:52   #125
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57030
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Du avstår när det är svårt, du avstår när det är för enkelt, du avstår när ATG anordnar spelet, du avstår när det är sommar, du avstår när det är molnigt, du avstår när det har varit sol mer än tre dagar, du avstår när det inte är Legolas och du avstår nog även då!

Du avstår spel på hästar helt enkelt!
Ja jag går in på V75 kanske 5 ggr om året numera och det är jag stolt över. Det finns mycket bättre spelformer för mindre insatser.

Sen är frågan om din taktik att spela på i stort sett allt varje dag och inte ens lämna in systemen reducerade är mer framgångsrik . Har ingen koll på det men jag saknar själv både ekonomiska resurser och tid för att spela så.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 18:03   #126
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57030
Standard

Dessutom är det helt andra motspelare idag på atgs V75 spel än förr i tiden. Att tro att man i längden ska slå alla spelsyndikat i utlandet och alla tusentals tillsammanssystem av helt annan storlek än man själv har råd att spela är bara en utopi/dröm. Ska man som småspelare gå in mot dessa motspelare ska man bara göra det när feelingen för en omgången är helt rätt. Annars hålla sig till spelformer där det finns rimlig chans till bra återbäring med mindre insatser.
När det gäller legolas eller snarare gällde var ju förutsättningarna helt annorlunda när man gick in på streckspel med återbäring på 150-200 procent mot 26-65 på atgs V75 spel.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 18:05   #127
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ExtremtRik Visa inlägg
Och sen är det för mig personligen ett mysterium att Olle överhuvudtaget får in sina spel på Legolas skämtsida, den funkar ju inte för någon annan
Olle=Rune? Just a thought!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+1)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 18:09   #128
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Ja jag går in på V75 kanske 5 ggr om året numera och det är jag stolt över. Det finns mycket bättre spelformer för mindre insatser.

Sen är frågan om din taktik att spela på i stort sett allt varje dag och inte ens lämna in systemen reducerade är mer framgångsrik . Har ingen koll på det men jag saknar själv både ekonomiska resurser och tid för att spela så.
Som jag skrev för någon dag sen borde de flesta vara mer selektiva men jag undrar fortfarande... kan du inte skriva innan när du ska spela eller inte.. så kan vi efteråt säga att borde stått över för det var för svårt eller för enkelt!

Idag var en kanonomgång. Att jag sen släpper Partizanen och ytterligare någon skräll är dåligt! Med lite annorlunda upplägg kunde jag nog haft fem eller sex idag, men sju kändes för svårt att få ihop även för mig efteråt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+5)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 18:10   #129
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Haha ON THE DOT kom med i 1a V75(Eskiltuna) med 65 poäng, kommer bli kul att se om han gasar
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 18:21   #130
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Dem står bra inne på mellanvolten i långloppet! 9 Flash Hammering tex.
Detta va mitt första inlägg. Spikade på mitt system och DD.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+9)
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 18:31   #131
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Olle=Rune? Just a thought!
Olle extraknäcker som valförrättare. Det skulle Rune (som jag känner väl) aldrig göra. Men att Olle är en högt utbildad Malmöbo med enormt intresse för och kunskap om trav och spel är klart. Kanske kompis med Rune och till och med tillhör Runes pokergäng. Jag har stor respekt för Olle och gillar, att han skriver här. Men Legolas som spelföretag är en parasit, som är på väg att dö.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+50), Frasse77 (+50)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 18:45   #132
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Tänkte på en sak att man sänder inte upp en häst från Holland för att bli 3a 4a på v75. Sen att det är årsdebut spelar nog ingen roll om hästen är väldigt förberedd och när den aldrig har förlorat. Rick va där för ett enda race. Och för att vinna 100.000kr Nåt jag bara tänkte på nu i efterhand eftersom jag själv tog bort den från systemet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+5)

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-06-23 klockan 18:46.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 18:48   #133
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Olle extraknäcker som valförrättare. Det skulle Rune (som jag känner väl) aldrig göra. Men att Olle är en högt utbildad Malmöbo med enormt intresse för och kunskap om trav och spel är klart. Kanske kompis med Rune och till och med tillhör Runes pokergäng. Jag har stor respekt för Olle och gillar, att han skriver här. Men Legolas som spelföretag är en parasit, som är på väg att dö.
Jag respekterar alla som skriver här. Sen tiltar jag ibland och undrar hyr det står till med kreti och pleti! Här finns mängder med kunskap,men ibland snear jag. Både på Olle och efterhandare som jag skrev innan. Jag har själv mina brister! Vi är bara människor. Men en armbåge kan vi må bra av ibland!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 18:50   #134
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

En annan sak är att på Kalmar vinner Jägersro profiler och Kim Eriksson ofta. Jörgen och Rick va lösningen.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 18:50   #135
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Tänkte på en sak att man sänder inte upp en häst från Holland för att bli 3a 4a på v75. Sen att det är årsdebut spelar nog ingen roll om hästen är väldigt förberedd och när den aldrig har förlorat. Rick va där för ett enda race. Och för att vinna 100.000kr Nåt jag bara tänkte på nu i efterhand eftersom jag själv tog bort den från systemet.
Ja, det var givet. Valde att spika den mot att ta rre andra. Slutade med fyra inkl den. Men självklart omgångens bästa spik. Dock är det kaos i huvudet för att reda ut omgången!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 18:51   #136
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
En annan sak är att på Kalmar vinner Jägersro profiler och Kim Eriksson ofta. Jörgen och Rick va lösningen.
I söder vinner söder! Remember remember the fifth of november!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 19:11   #137
777
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 580
Sharp$: 277
Standard

---

Senast redigerad av 777 den 2019-06-23 klockan 19:14. Anledning: felpost
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 19:19   #138
GGS
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 595
Sharp$: 3335
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Dessutom är det helt andra motspelare idag på atgs V75 spel än förr i tiden. Att tro att man i längden ska slå alla spelsyndikat i utlandet och alla tusentals tillsammanssystem av helt annan storlek än man själv har råd att spela är bara en utopi/dröm. Ska man som småspelare gå in mot dessa motspelare ska man bara göra det när feelingen för en omgången är helt rätt. Annars hålla sig till spelformer där det finns rimlig chans till bra återbäring med mindre insatser.
När det gäller legolas eller snarare gällde var ju förutsättningarna helt annorlunda när man gick in på streckspel med återbäring på 150-200 procent mot 26-65 på atgs V75 spel.
Det spelar ingen roll om du spelar stort eller smått, bara man spelar vettiga rader.
Även om du bara spelar några av det stora spelsyndikatets rader så är du precis lika smart ” eller korkad” som dom. Visst tar det längre tid att få sin vinst , men i längden ska det inte vara så stor skillnad per satsad krona.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bjarnea (+10), ExtremtRik (+1), AmaerildeRimfrost (+11)
GGS är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 22:33   #139
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

...

Senast redigerad av ExtremtRik den 2019-06-23 klockan 22:50.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 23:00   #140
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Dessutom är det helt andra motspelare idag på atgs V75 spel än förr i tiden. Att tro att man i längden ska slå alla spelsyndikat i utlandet och alla tusentals tillsammanssystem av helt annan storlek än man själv har råd att spela är bara en utopi/dröm. Ska man som småspelare gå in mot dessa motspelare ska man bara göra det när feelingen för en omgången är helt rätt. Annars hålla sig till spelformer där det finns rimlig chans till bra återbäring med mindre insatser.
När det gäller legolas eller snarare gällde var ju förutsättningarna helt annorlunda när man gick in på streckspel med återbäring på 150-200 procent mot 26-65 på atgs V75 spel.

Tyvärr, rena rama galematiasen!Hur vet man när det är "rätt läge"? Det kan ha varit igår, idag eller aldrig då man aldrig har facit i hand, före loppen/omgångarna! Om man hela tiden tror att man skall kunna få "rätt" spelutdelning/spelvärde för varenda penning som du väljer att satsa, så blir det omöjligt och bara onödigt att satsa. Ibland är du rätt på det, ibland är du fel på det - ABSOLUT inget du kan veta på förhand, eller hur? Beror självklart på om du spelar för de små, eller de stora penningarna, men att påstå, före facit, att man tror sig veta att denna omgång är bättre än de andra är oftast nys - för när blir det ensamma vinnare? Jo, när skrällarna kommer där man minst anar det!


Du säger dig vara en småspelare och då gå in enbart ett fåtal gånger per år blir ju ett lotteri då du skall ha hittat rätt på raden och även rätt utdelning... Jag spelar dessutom för spänningens skull - inte bara för att bli miljonär. Vi har olika infallsvinklar där.

En omgång som är "rätt" är enkom den där du sätter sjuan - alla andra är loser-omgångar! Beror endast på var du sätter ribban - om du nu är en "småspelare" så kan du inte alltid gå för miljonvinsten - särskilt inte på ett fåtal omgångar per år! Vad är oddsen för att du spelr "rätt" omgång för små summor just de gånger när spelvärdet är det "rätta"?
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-23, 23:57   #141
ab5
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 317
Sharp$: 1246
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Tyvärr, rena rama galematiasen!Hur vet man när det är "rätt läge"? Det kan ha varit igår, idag eller aldrig då man aldrig har facit i hand, före loppen/omgångarna! Om man hela tiden tror att man skall kunna få "rätt" spelutdelning/spelvärde för varenda penning som du väljer att satsa, så blir det omöjligt och bara onödigt att satsa. Ibland är du rätt på det, ibland är du fel på det - ABSOLUT inget du kan veta på förhand, eller hur? Beror självklart på om du spelar för de små, eller de stora penningarna, men att påstå, före facit, att man tror sig veta att denna omgång är bättre än de andra är oftast nys - för när blir det ensamma vinnare? Jo, när skrällarna kommer där man minst anar det!


Du säger dig vara en småspelare och då gå in enbart ett fåtal gånger per år blir ju ett lotteri då du skall ha hittat rätt på raden och även rätt utdelning... Jag spelar dessutom för spänningens skull - inte bara för att bli miljonär. Vi har olika infallsvinklar där.

En omgång som är "rätt" är enkom den där du sätter sjuan - alla andra är loser-omgångar! Beror endast på var du sätter ribban - om du nu är en "småspelare" så kan du inte alltid gå för miljonvinsten - särskilt inte på ett fåtal omgångar per år! Vad är oddsen för att du spelr "rätt" omgång för små summor just de gånger när spelvärdet är det "rätta"?
Klart du på förhand kan veta om det är en bra omgång. Det är ju på förhand man bedömer omgången. Det är rätt läge när du hittar tillräckligt många hästar som du på förhand anser har större vinstchans än sin spelprocent. Då kan man spela spelvärda rader. Sen ska omgången ogärna vara av en karaktär där man riskerar jackpott.

Bara för att en häst inte vinner behöver det inte vara ett dåligt spel. Att Velten Versailöes nu i efterhand nämns som "omgångens bästa spik" blir ju bara löjligt.
48%, 2.56 i vinnarodds, inte startat på evigheter, få lopp, bakspår m.m. känns väl på förhand inte som en jättespelvärd spik.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5)
ab5 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-24, 13:08   #142
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ab5 Visa inlägg
Klart du på förhand kan veta om det är en bra omgång. Det är ju på förhand man bedömer omgången. Det är rätt läge när du hittar tillräckligt många hästar som du på förhand anser har större vinstchans än sin spelprocent. Då kan man spela spelvärda rader. Sen ska omgången ogärna vara av en karaktär där man riskerar jackpott.

Bara för att en häst inte vinner behöver det inte vara ett dåligt spel. Att Velten Versailöes nu i efterhand nämns som "omgångens bästa spik" blir ju bara löjligt.
48%, 2.56 i vinnarodds, inte startat på evigheter, få lopp, bakspår m.m. känns väl på förhand inte som en jättespelvärd spik.
Man kan vända på det. Som jag nämnde velade jag mellan att spika den eller att ta tre andra. Det slutade med att jag tog fyra stycken inkl den. Men mina tankar gick såhär...

Den hade riktigt bra tider. Den lär ha utvecklats på det knappa året den inte startat, den är fyra nu och inte tre när den var överlägsen. Fem raka är inget man skojar bort då den vunnit på bra tider. Det är en respekterad tränare.

Under 50% på en häst som antagligen är helt överlägsen. Men klart, sen ser man spöken och man vänder på det hela. Uppehållet kan vara negativt, bakspåret kan ställa till det etc. Men är hästen överlägsen som den borde vara spelar de där sakerna ovan ingen roll.

Jag är enormt besviken på mig själv att jag inte spikar den. Det var ett dåligt beslut före loppet. Jag är nöjd med andra val men som helhet är jag lite irriterad på omgången då jag borde gjort ett bättre jobb.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-24, 13:18   #143
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 674
Sharp$: 2392
Standard

"Förr i tiden" hade vi inte behövt gissa på det här sättet.

Jag saknar kravet på någon start inom någon rimlig tidsgräns bakåt i tiden för att få vara med på V75.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Viroid (+10)
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td