Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-01-15, 13:20   #46
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Nu är Zelante CR 17% detta skulle va en liten halvskräll men nu är den klar andrahandare till lite för hög spelprocent kan jag känna ... lär stiga till 20% vid start. Får man Sevilla till 60% må tro?

Man kanske ska spika 1an här då och hoppas att den rinner undan.

Gjorde det ändå bra från bakspår mot Barista Oak senast och Jocke alltså ... Han lär göra nåt i loppet som blir fel.. som många säger 40m och det kan lätt bli 60m om Sevilla får en dålig start.. börjar tänka om lite här (griller i huvudet)

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2020-01-15 klockan 13:26.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-15, 13:32   #47
 
Reg.datum: jul 2019
Inlägg: 140
Sharp$: 440
Standard

Religious är en favorit och kanonhäst. Tror den skulle om den behövde, ta hem det här racet från dödens också. Mika Forss, spets, form. Spik

Boulder Luke i 6:e släpper jag inte. Hade spik på den i söndags då den fick elakt lopp emot sig. 3-4 hästar i det här loppet och Boulder skall med till 6-7%. Kan skrälla.

Milord i 7:e är de uppåt på och i spårtrappor är ju spår 5-8 väldigt bra. Kanske en rövarspik :-)
Flyer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-15, 13:39   #48
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Nu är Zelante CR 17% detta skulle va en liten halvskräll men nu är den klar andrahandare till lite för hög spelprocent kan jag känna ... lär stiga till 20% vid start. Får man Sevilla till 60% må tro?

Man kanske ska spika 1an här då och hoppas att den rinner undan.

Gjorde det ändå bra från bakspår mot Barista Oak senast och Jocke alltså ... Han lär göra nåt i loppet som blir fel.. som många säger 40m och det kan lätt bli 60m om Sevilla får en dålig start.. börjar tänka om lite här (griller i huvudet)
Jag har tyvärr inte sett svar på hur Hanna kommer köra. Men gör hon "som man ska" och grillar dem hela vägen och går i mål på en hög 13-tid. Då är det inte lätt att nypa den! För då måste man göra höga 11 för att vinna och det är det inte många hästar (eller kuskar) som klarar.

Men innerst inne så har jag ingen feeling för att hon kommer busköra med hästen såpass som hon skulle behöva. Utan de bakom får nog slag på henne och någon kommer kriga ner ledaren då. Zelante stiger i streck nu och börjar bli riktigt ointressant. 5 och 8 däremot fortsatt extremt spelvärda, låser nog på en tilläggstrio!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5), HuBBaBuBBa (+8), HuBBaBuBBa (+9)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-15, 13:40   #49
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 638
Sharp$: 22761
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Nu är Zelante CR 17% detta skulle va en liten halvskräll men nu är den klar andrahandare till lite för hög spelprocent kan jag känna ... lär stiga till 20% vid start. Får man Sevilla till 60% må tro?

Man kanske ska spika 1an här då och hoppas att den rinner undan.

Gjorde det ändå bra från bakspår mot Barista Oak senast och Jocke alltså ... Han lär göra nåt i loppet som blir fel.. som många säger 40m och det kan lätt bli 60m om Sevilla får en dålig start.. börjar tänka om lite här (griller i huvudet)
Eller så gör man som mikaels, avvaktar och ser på vilken % Sevilla ligger strax innan start. De flesta vill fälla, så den kommer gå ner i %. Under 60 kan det vara en helt ok spik.
Nu håller mikaels på med V/P odds, men på strecken kan den va ok om den nu rasar ner lite.
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-15, 13:42   #50
 
Frasse77s avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Ort: Skövde
Inlägg: 438
Sharp$: 1249
Standard

Zelante CR gick 14,2 på Jägersro full distans näst senast och rent matematiskt måste då Sevilla gå runt 12,4 - 12,5 för det ska bli dött lopp. (Huvudräkning så kan skilja ngn tiondel)

Trav är ju inte matematik men det är en bra vägledare så sedan får man ta med andra parametrar.
Frasse77 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-15, 13:44   #51
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Grabbar glöm inte spårtrappa i DD1 och 14 Judges Memphis skulle inte jag plocka bort.
Andre Eklund på hemmabana som totalt bortglömd... Slog Dallas och Vilkens Dome och andra hyfsade hästar sist men kunde inte rå på Sato men hade spår utvändigt om denne.

Vilken smällkaramell!!

Sen har vi 15 Townshend Broline med Henriette oxå som har mest pengar, snabbaste tiderna och en av dom bästa kuskarna. Till 2% vilket skämt.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-15, 13:47   #52
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Jag har tyvärr inte sett svar på hur Hanna kommer köra. Men gör hon "som man ska" och grillar dem hela vägen och går i mål på en hög 13-tid. Då är det inte lätt att nypa den! För då måste man göra höga 11 för att vinna och det är det inte många hästar (eller kuskar) som klarar.

Men innerst inne så har jag ingen feeling för att hon kommer busköra med hästen såpass som hon skulle behöva. Utan de bakom får nog slag på henne och någon kommer kriga ner ledaren då. Zelante stiger i streck nu och börjar bli riktigt ointressant. 5 och 8 däremot fortsatt extremt spelvärda, låser nog på en tilläggstrio!
Jag håller med att den börjar bli ointressant då är 8an ett mycket roligare streck om man väljer att gadda.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-15, 13:48   #53
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Frasse77 Visa inlägg
Zelante CR gick 14,2 på Jägersro full distans näst senast och rent matematiskt måste då Sevilla gå runt 12,4 - 12,5 för det ska bli dött lopp. (Huvudräkning så kan skilja ngn tiondel)

Trav är ju inte matematik men det är en bra vägledare så sedan får man ta med andra parametrar.
Ja ett lås på 1,8,9 skulle väl känns både kul och tryggt med chans på storfavissfall. Speciellt på ett stort andelsspel.

Mvh
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-15, 13:51   #54
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Visst är 6 Högstenastalldräng en bra häst men lite kuskskillnad nu mot Jepson som fick det att se riktigt bra ut sist men den blev avslagen sista biten även med honom och det här är för mig ett skrällopp så man ska nog kanske chansa bort den för att få med nån annan skräll.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-15, 13:55   #55
 
Frasse77s avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Ort: Skövde
Inlägg: 438
Sharp$: 1249
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Ja ett lås på 1,8,9 skulle väl känns både kul och tryggt med chans på storfavissfall. Speciellt på ett stort andelsspel.

Mvh
Det är detta som är tjusningen med trav för det finns så mycket olika variabler att ta hänsyn till före, och sedan kanske det är så enkelt att 60-65% var en bra spik.

Det enda man kan göra är att gå helt oavkortat på sin egna idéer om dom så är 5% eller 50% och vilken väg du än väljer så kommer jag som andelsköpare inte gnälla i alla fall.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+10)
Frasse77 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-15, 13:55   #56
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Frasse77 Visa inlägg
Zelante CR gick 14,2 på Jägersro full distans näst senast och rent matematiskt måste då Sevilla gå runt 12,4 - 12,5 för det ska bli dött lopp. (Huvudräkning så kan skilja ngn tiondel)

Trav är ju inte matematik men det är en bra vägledare så sedan får man ta med andra parametrar.
Ja det beror ju lite på taktiken. Väntar hon in dem kan hon nog hälsa hem. Hårt dragande i spets kan det vara hygglig chans att hålla undan. Jag kommer ändå betta på att hon inte väljer rätta taktiken, eller att de nyper henne ändå.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-15, 13:59   #57
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Det värsta som kan hända är att spika 6an i första och så vinner 1an till 32% .. då skulle man spy hehe
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-15, 13:59   #58
 
Frasse77s avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Ort: Skövde
Inlägg: 438
Sharp$: 1249
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Ja det beror ju lite på taktiken. Väntar hon in dem kan hon nog hälsa hem. Hårt dragande i spets kan det vara hygglig chans att hålla undan. Jag kommer ändå betta på att hon inte väljer rätta taktiken, eller att de nyper henne ändå.
Tror som dig att hon ej klarar att köra på klockan. Men är inte hundra på att det är Lövgren som går segrande ur detta ändå.
Frasse77 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-15, 14:04   #59
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Eller så gör man som mikaels, avvaktar och ser på vilken % Sevilla ligger strax innan start. De flesta vill fälla, så den kommer gå ner i %. Under 60 kan det vara en helt ok spik.
Nu håller mikaels på med V/P odds, men på strecken kan den va ok om den nu rasar ner lite.
Hehe, jo..Sevilla är under lupp, blir det motdrag pga överstreckning så nyps den sisådär vid defileringen, till glada 2,50(kanske inte troligt, men inte omöjligt heller)...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-15, 14:16   #60
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 669
Sharp$: 50089
Standard

Försökte lägga in Berglunds tips på Service Plays - det gack ej...
Kan Moderatorn flytta?
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td