Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-03-07, 12:49   #121

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39611
Standard

1) Man at Work möter ett inte alltför märkvärdigt gäng, men att spika en häst från åttondespåret 1640 auto - nej! Floris Baldwin åker också med men det krävs tempo för att den ska komma in i matchen, så det blir självklart några framspår också.

2) Green Mamba gjorde bort sig senast. Jag tror inte det händer två gånger i rad då hon står på benen de flesta starter. Ett tag tänkte jag gardera henne, men jag tror att hon vinner och det bör vara en bra spik, även om hon är lite väl mycket streckad.

3) Vem som sitter i spets av Sir Ratzeputz och Gareth Boko är svårbedömt då Västerboonthenews nog drar iväg i starten. Funderar på att lyxa till det med ett tredje streck på Baron Gift. Där är formen tveksam och hästen radar inte direkt upp segrarna, men det behövs lite krydda på systemet när omgången ser rätt favoritbetonad ut.

4) Första tanken var att spika Osen Prinsessa. Ensam på första fållan och allt, men fan vilken osäker häst. Hon vinner inte ihjäl sig heller på senare tid. Så jag garderar nog då det kan rensa fint i loppet.

5) King of Everthing spikade jag förra gången och om inte det loppet sitter i så måste chansen vara strålande igen.

6) Det här är ett öppet lopp och jag vill inte ranka någon före de andra. Garderas!

7) I onsdags satt jag med sju rätt på V86 och en spik i sista som inte höll. Jag avskyr att vara tunn i sista loppet och naturligtvis hade jag tänkt gardera upp det här, men så kom jag på andra tankar för att få ihop systemet. Il Duce Boko från stall i toppform och med en tävlingssugen Conrad från perfekt spår. Tja, det ser ut som en spik när man vrider och vänder på loppet. Princess S.W. är annars tidig.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-07, 12:51   #122

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Mest givande på twitter inför omgången. Han Herred gick från fingervarm till ganska kall nu när det ser ut att finnas vissa körorder där. Simb T ungefär lika intressant fortfarande, ingen oväntad info egentligen och han ligger fortfarande på låg %.

Reijo:
"Han Herred var inte som bäst senast. Nu ser jag helst att han får ett lopp i ryggar. Vi ändrar lite utrustning på honom och kör jänkarvagn och BF ro. Huvudlag bestämmer vi efter värmningen men någon form av stängt huvudlag. Ligger lågt efter senaste insatsen."

Dalborg:
"Mycket frågor ang Simb Triumph start på V75 i dag (avd 6 nr 2) Hästen är väldigt hetsig i träning och mer än nu vanligt just nu. Spår 2 i volt är ett svårt spår och jag skulle tippa på 50/50 på felfri avgång. Problemet är att han kan galoppera om jag får hålla för hårt i honom. Skulle han dock kliva i väg (vilket han gjort alla utom 1 gång i volt) så är han riktigt snabb ut och skulle han komma till ledningen så är han bäst där och då kör jag gärna där också. Då tror jag han säljer sig dyrt! Men många OM"

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-07, 12:54   #123

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 3138
Standard

Jag låser avd1 på 8 Man at Work och 5 Kick Off Classic. Är som Hubba lite inne på att MAW lägger sig i dödens och reglerar detta, men dubblar med KOC som mötte bra mycket tuffare hästar senast. Barfota och Goop nu! Andra, tredje ytter och vrider ut på upploppet när MAW kopplat grepp på ledaren? Får bli en tvilling 5,8 samt ett vinnarspel på 5.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
NicklasA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-07, 13:06   #124

Stekels avatar

Standard

Och jag tar ett varv till med syn av "baggen" i första då innan jag ger mig iväg till banan.

1. Den är inte speciellt startsnabb. Hoppade den gången jag hittade då den verkligen laddades från start. Backas oftast ner annars, så det tyder väl på att man inte kan köra hursomhelst från start utan viss galopprisk.

2. Jag räknar till 13:1-3-0 på distansen genom karriären.

Visst, spåret har bra statistik, Goop är kung och loppet är inte årets tuffaste silverdivision. Men det måste väl vara åt helvete med hela 20%? Inte bästa hästen, kommer inte till spets utan är tvärtom nästan garanterad andraspår eller värre hela vägen.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gammal 2020-03-07, 13:08   #125

Stekels avatar

Standard

Nybrink är rolig:

"Tydligen är Sir Ratzeputz kastrerad på gamla dagar och när man sett honom på banan med den balansen blir man nästan sugen att prova själv."

Spiritus (+1)
Gammal 2020-03-07, 13:12   #126

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 3138
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Och jag tar ett varv till med syn av "baggen" i första då innan jag ger mig iväg till banan.

1. Den är inte speciellt startsnabb. Hoppade den gången jag hittade då den verkligen laddades från start. Backas oftast ner annars, så det tyder väl på att man inte kan köra hursomhelst från start utan viss galopprisk.

Visst, spåret har bra statistik, Goop är kung och loppet är inte årets tuffaste silverdivision. Men det måste väl vara åt helvete med hela 20%? Inte bästa hästen, kommer inte till spets utan är tvärtom nästan garanterad andraspår eller värre hela vägen.
Fast andra spår behöver väl inte vara sämre än att smyga på innern över 1640m? Jag har säkert helt fel, men hoppas inte det
NicklasA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-07, 13:15   #127

Sharp$: 11975
Standard

Svenskorna har jagat ifatt massor på Johaug i kollen...in på svt1, ni som inte är där redan...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-07, 13:16   #128

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39611
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Svenskorna har jagat ifatt massor på Johaug i kollen...in på svt1, ni som inte är där redan...
Låt dem jaga, själv ska jag ta en promenad.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-07, 13:17   #129

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6564

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg

Och Man at Work har ett värre spår och har statistiken 7:1-2-0. Spelad till 28%, kommer inte till spets och ligger garanterat i andraspår.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-07, 13:22   #130

Sharp$: 11975
Standard

JAAAAAAA!!!!! Frida spöar Johaug!!!!
mr_stylez (+25), Basse (+10)
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-07, 13:26   #131

Reg.datum: jul 2018
Sharp$: 18421
Standard

Citat:

Skoj som attans!

Trodde hon gjorde bort sig när hon gick förbi på toppen av Hellnerbacken men det löste ju sig när hon fick rygg på Johaug på knölen och kunde spurta förbi enkelt på upploppet via "open stretch"
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-07, 13:28   #132

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasA Visa inlägg
Fast andra spår behöver väl inte vara sämre än att smyga på innern över 1640m? Jag har säkert helt fel, men hoppas inte det
Nej där har du ju en poäng. Men det beror ju på tempot också, kör dansken järnet där framme som han pratat om så blir det ju ofta så att luckor kommer och de som liftat med på innerspår bakom är normalt sett de som tar sig förbi. På det är ju Han Herred fortfarande intressant för han lär sitta i andra-tredje inner och är lågt streckad.

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Och Man at Work har ett värre spår och har statistiken 7:1-2-0. Spelad till 28%, kommer inte till spets och ligger garanterat i andraspår.
Den statistiken ser tunn ut. Men det är något annat när man tittar på vilka lopp det rör sig om, där har har vi ju en riktig V75-nötare. Lite som Linus Boy, den vann inte heller mycket men handlade mer att den fick jobba mycket från dåliga spår snarare än att han var dålig.

Ja garanterad andraspår är den ju, ingen tvekan. Det är minus.

Någon skrev att den inte har några "meriter" på V75 trots jättemånga starter. Men det är inte bara segrar som är meriter i min bok. Han har sju raka starter på V75 med två finaler inbakade och facit 7: 0-4-1 med fjärdeplatser som sämst. Är inte det "meriterande" så vet jag inte.

Gammal 2020-03-07, 13:30   #133

mr_stylezs avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 5212
Standard

Citat:
Galet! Hon kommer dominera totalt i många år framöver den tjejen =)
Gammal 2020-03-07, 13:42   #134

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 1014
Standard

Var är SO ??
Behöver en spik i isbjörnsloppet !!
Gammal 2020-03-07, 13:46   #135

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 351
Standard

Dagens V75. Lopp 1 spik nr 8 Men at Work, eller hur Hubba. Lopp 2 nr 8 och 12 lås. Lopp 3 nr 2,4,5(hoppas på västerbo on The News).LOPP 4 spik nr 9 Reime Kongen. Lopp 5 spik nr 3 L. L Royal. Lopp 6 nr 1,3,5,6,8 (varnar för norska hästarna 1 och 8) Lopp 7 nr 1,4,5,7,9,11(varnar för de norska hästarna 1 och 7.)Lycka till och utmana gärna mig på challenge!
Santorini är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td