Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-03-19, 16:58   #31
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av elwiz Visa inlägg
Spik of the week blev nyss struken......
Den hade man ju riktig känsla för.

V75-5: 5 Kimbee Crown
mmm...kanske kompisen på sjätte kan fixa det nu...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-19, 16:59   #32
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Ängspilen är spetsfavorit i kallis och är riktigt bra, 5,50 på svs och Unibet kan nog testas...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-19, 18:36   #33
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
mmm...kanske kompisen på sjätte kan fixa det nu...
Startraketen och bedövaren Simb Murdoch är den som verkligen blir intressant efter nedstrykningen! Om man inte spikar Örre, tror han har bra chans med den där.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Stekel den 2020-03-19 klockan 18:37.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-19, 18:43   #34
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Imagine Boko ser ut att bli en av omgångens mest överstreckade. Verkar inte finnas tillstymmelse till startsnabbhet. I klass 2 över full distans som senast han vann V75 går det ju an att vara beskaffad på det viset. I klass 1 sprint, not so much!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-20, 00:01   #35
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 152
Sharp$: 9337
Standard

Gissar på att Payet blir jävligt spelvärd till slut. Utan tätkänning agerar han blött. Nu står det spets i pannan och därifrån biter han ifrån sig bra. Bara att banka in
Men bästa spiken måste ändå Lövdala P i sista vara. Visst, 4 år men här kör Emilia vad som går för att nå spets. Utan omstarter så tror jag det börjar och slutar med 6.
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-20, 08:41   #36
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Sant!


Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Konstigt det där med kvalitet. Den där skåningen förfasades jämt över att det var dålig kvalitet på norrlandsomgångarna. Man måste skilja på fluktare och spelare. Jag gillar att spela på P21 loppen, skiter i om vinnartiden blir 1.21 eller 1.15. Andra gillar att oddset ska ge 1.20 och att dom vinner med 20 meter okörd. Men det är tur att smaken är olika så att alla blir nöjda - ibland
Håller med dig om detta SO! Alltid kul när man är på banan och upptäcker att en småtränare har åkt långt med en enda häst. Ett minne från Sundbyholm en trist vardagskväll - en tränare från Rättvik, har glömt namnet, var där just med en häst som han själv körde. Den vann till 44 ggr och jag hade nog lagt en tjuga vill jag minnas . Jag kan gott gilla "sporten" i travet men än mer det
här med att fundera ut en rolig vinnare. Nu till startlistan och lopparkivet!! Ska
nog bli några Westholmare tror jag.
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-20, 09:02   #37
Gus
 
Guss avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 127
Sharp$: 1496
Standard

Brukar hänga med i travet rätt hyfsat.
Något jag däremot har missat är att Niklas Westerholm
flyttat från Romme hem till Sundsvall igen.

Har han något slags samarbete med farsan som ju hela tiden
haft en Bergsåkersfilial ?
Gus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-20, 09:48   #38
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Startraketen och bedövaren Simb Murdoch är den som verkligen blir intressant efter nedstrykningen! Om man inte spikar Örre, tror han har bra chans med den där.
Mycket intressant 0%-are, både 1 o 3 (som är dom som kan öppna), vill släppa...inte omöjligt med spets in i första sväng, då den (som du skrev) ju kan öppna riktigt rejält...en strykning till invändigt skulle inte vara fel(eller så är det just fel, då plötsligt "experterna" uppmärksammar honom )...nedstrykningen till femte för Örres tror jag tyvärr hjälper föga(funderade på att byta spik till den efter strykningen av femman), stor risk att den ändå blir över och backas bak...

Senast redigerad av mikaels den 2020-03-20 klockan 09:55.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-20, 10:29   #39
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Det verkar festats rejält(eller så har Coronan slagit sig på hjärnan) hos bolagen(5,50 på Unibet och svs), men värst är bet365 med 7!!!ggr på Ängspilen, hej-o-hå...snabb ut, springspår och RNS, klar spetsfavorit och imponerade därifrån senast...i ett annars öppet lopp så sticker den ut som ett typiskt U och ska ju absolut inte ge 7ggr (och kommer näppeligen göra det på banan heller)...

Senast redigerad av mikaels den 2020-03-20 klockan 10:39.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-20, 10:33   #40
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Mycket intressant 0%-are, både 1 o 3 (som är dom som kan öppna), vill släppa...inte omöjligt med spets in i första sväng, då den (som du skrev) ju kan öppna riktigt rejält...en strykning till invändigt skulle inte vara fel(eller så är det just fel, då plötsligt "experterna" uppmärksammar honom )...nedstrykningen till femte för Örres tror jag tyvärr hjälper föga(funderade på att byta spik till den efter strykningen av femman), stor risk att den ändå blir över och backas bak...
Ska kolla lite närmare ikväll men gick igenom Karissa lite igår. Den kan öppna rätt bra om man vill såg det ut som. Att Örjan backar från bricka 5 på sprint låter långsökt hursomhelst. Om det inte står större uppgifter i pannan på hästen det vill säga (Lex Perfect Spirit etc.).
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-20, 10:52   #41
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Ska kolla lite närmare ikväll men gick igenom Karissa lite igår. Den kan öppna rätt bra om man vill såg det ut som. Att Örjan backar från bricka 5 på sprint låter långsökt hursomhelst. Om det inte står större uppgifter i pannan på hästen det vill säga (Lex Perfect Spirit etc.).
Tror inte att "rätt bra" räcker till mer än en vid sväng och dödens, sen om ÖK kan få henne först över linjen därifrån...kanske, kanske inte...Är(just nu) inne på att spika Kontio i tredje och Simb Murdoch, på ett ganska rejält system..."våga vinna", som min morfars syster brukade säga...

Senast redigerad av mikaels den 2020-03-20 klockan 10:58.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-20, 10:58   #42
 
mijo14s avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Ystad
Inlägg: 1 373
Sharp$: 1803
Standard

Avd
1: 1, 6, 8, 12, 13, 14, 15 (2, 3)
2: 1, 2, 3, 6, 7, 8 (9, 4)
3: 2 Love No Pain (9, 7)
4: 1, 5, 6, 9, 14 (3, 13)
5: 9 Merritt (4, 2)
6: 1, 8 (6, 10)
7: 14 Lyx Håleryd (1, 6)

7x6x1x5x1x2x1 = 420 rader.
420 x 1 x 0,50 kr = 210,00 kr.
Totalt: 210,00 kr.

Tänkte först låsa avd 3 med 2,6,7, men när jag lyssnat på Bergsåker TV och intervjun med Bergh, så lät han inte speciellt optimistisk om sina chanser mot favoriten. Spik
När nr5 ströks i avd 5 så förvandlades låset till en spik! Svårare behöver det inte vara...
Efter lite badkarskörning så var Queer Fish nära att spikas! Örjan tar en lugn start med Coogan, letar sig ut i andraspår efter 300 meter. Två hack längre bak sitter CF...Eftersom Rocky Tilly sitter i spets avvaktar Örjan. 700 kvar stöter Ulf E och Queer Fish ut Örjan och vem som är snabbast sista 300 är givet... Det trista scenariet är att favoriten tar sig ut och övertar... Lås 1,8!
Man ska inte titta på tider, men Lyx Håleryd är 30-40 meter bättre än de på start. Visst... det är kort distans och hästar i vägen, men det räknar jag med att Rikard N Skoglund löser!
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-20, 11:18   #43
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 520
Sharp$: 7926
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gus Visa inlägg
Brukar hänga med i travet rätt hyfsat.
Något jag däremot har missat är att Niklas Westerholm
flyttat från Romme hem till Sundsvall igen.

Har han något slags samarbete med farsan som ju hela tiden
haft en Bergsåkersfilial ?
Samarbete vet jag inte om man kan kalla det. Håller iaf till på Bergharns gård i Sundsvall.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gus (+10)
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-20, 11:42   #44
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
Håller med dig om detta SO! Alltid kul när man är på banan och upptäcker att en småtränare har åkt långt med en enda häst. Ett minne från Sundbyholm en trist vardagskväll - en tränare från Rättvik, har glömt namnet, var där just med en häst som han själv körde. Den vann till 44 ggr och jag hade nog lagt en tjuga vill jag minnas . Jag kan gott gilla "sporten" i travet men än mer det
här med att fundera ut en rolig vinnare. Nu till startlistan och lopparkivet!! Ska
nog bli några Westholmare tror jag.
Det är roligt att vi är olika. Men det gäller att inte blanda ihop sig.
Att tycka att kvalitén är dålig är inte så farligt. Det är inte farligt
att alltid skriva av strecklistan heller. Däremot ar det konstigt att
många alltid göra det. Varför tror man att Streckson alltid vet bäst?
Streckson är skåningar, dom kan man lita på när det gäller
norrlandstrav.

Mvh Uffe
__________________
"Why "ATGtillsammans" is a model for future lottery games"

Senast redigerad av Grant den 2020-03-20 klockan 13:38. Anledning: Vänt glasögonen fel...
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-20, 11:55   #45
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Reportage om Ängspilen(V75-4) strax på tv12, ni som tycker 7ggr på bet365 är bra, bör nog nypa detta nu...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+1)
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td