Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-03-20, 14:33   #61
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Men Merrir är väl i andra spår när bilen släpper fältet, så det kunna ha varit värre
Det är sant och bäst kapacitet har den nog men spår 9 på kort är svårt även för dom bästa... ingen bra statistik men gå på din ide såklart ...
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-20, 14:45   #62
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Det är sant och bäst kapacitet har den nog men spår 9 på kort är svårt även för dom bästa... ingen bra statistik men gå på din ide såklart ...
Har för mig att det ligger runt 4% från nionde bakom bilen, så inte ens en ganska klar favorit i ett vanligt V75-lopp har något som helst spelvärde, nu är ju detta inget "vanligt V75-lopp", men hursomhelst...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-20, 14:46   #63
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 387
Sharp$: 1854
Standard

mitt miljon system till lördag blir så
1.2.3.6.9,10,11,12,13,14,15
1.2.3.4.5.7.8.9
spik berg 7
1,6,9,12,13
lås 4,9
1,6,8,9,10
spik emelia leo nr 6
jalle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-20, 15:01   #64
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Det är sant och bäst kapacitet har den nog men spår 9 på kort är svårt även för dom bästa... ingen bra statistik men gå på din ide såklart ...
Litar mera på Berglund

Loppanalysen: Här finns min starkaste spik i omgången i 9 Merritt som måste ha bra chans att sänka det här motståndet trots bakspår över kort distans. Sexåringen har visat fin form en längre tid och var riktigt vass vid segern på Solvalla näst senast. Senast i ett tufft V75-lopp var han hårt betrodd mot mycket bättre hästar än detta, men hamnade djupt nere i kön och när kanonen Strong Heartbeat fick köra 1.16 första varvet i ledningen var det givetvis chanslöst att vinna. Merritt gick i alla fall ett mycket starkt slutvarv i tredjespår utan rygg innan han blev stum till slut och galopperade kort före mål.
Ingen fara med formen tror jag och att det troligen varken blir barfota eller jänkarvagn som det är anmält stör mig ingenting eftersom hästen gått så pass bra med skor och sulky. Motståndet den här gången är summor enklare än Strong Heartbeat och My Sweden som han mötte senast och det borde också bli ganska bra fart på loppet från start vilket gynnar Merritt.
Med en ganska bra startrygg tror jag att Merritt sitter vettigt på det direkt och sedan sänker han dessa via ett starkt slutvarv om han är lika bra som på slutet. Spik!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-20, 15:04   #65
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
1,6 o 14 blir det på min kupong, känns som en "smaksak" mellan förstavalet av dessa...
15 hästar på 1640 volt och många på första volten. Det är jääävligt kallt med tillägg då (springspår eller ej). Ordentligt skrällopp men jag ska försöka spika mig ur det då streck behövs på annat håll. Troligtvis blir det Lövdala men mycket kvar att plugga.


Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Men Merrir är väl i andra spår när bilen släpper fältet, så det kunna ha varit värre
Statistiskt iskallt läge det också på sprint (i allt annat än lägsta klassen möjligtvis). Jensas blogg kommer väl ut närsomhelst nu och jag väntar mig att han har siffror som backar upp det. Hur många vinner från sista utvändigt i kortlopp på V75?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-20, 15:11   #66
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 387
Sharp$: 1854
Standard

missat flera miljon vinster för man ändrat systemet efter man lyssnat på dom som är experter två gånger har man blivit ensam vinnare på v75an och en gång på v86an men vad gör man joo ändrar systemet så nu går jag min egen väg
jalle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-20, 15:15   #67
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 674
Sharp$: 2391
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
15 hästar på 1640 volt och många på första volten. Det är jääävligt kallt med tillägg då (springspår eller ej). Ordentligt skrällopp men jag ska försöka spika mig ur det då streck behövs på annat håll. Troligtvis blir det Lövdala men mycket kvar att plugga.




Statistiskt iskallt läge det också på sprint (i allt annat än lägsta klassen möjligtvis). Jensas blogg kommer väl ut närsomhelst nu och jag väntar mig att han har siffror som backar upp det. Hur många vinner från sista utvändigt i kortlopp på V75?


Precis som mikaels redan påpekat så är det ju inte ett V75-lopp rent propp-mässigt.

Den här typen av proppar är inte det som JS statistik täcker in i vanliga fall.

Ska bli riktigt intressant att läsa vad han är tvärsäker på den här gången med tunt underlag.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-20, 15:30   #68
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Precis som mikaels redan påpekat så är det ju inte ett V75-lopp rent propp-mässigt.

Den här typen av proppar är inte det som JS statistik täcker in i vanliga fall.

Ska bli riktigt intressant att läsa vad han är tvärsäker på den här gången med tunt underlag.
Nej där finns nog inte så mycket siffror att ta på. Men jag har sett många voltlopp på kort distans köras och är tvärsäker på att tillägg har riktigt dålig statistik. Skulle inte förvåna mig om så mycket som hälften av dem vinns från ledningen. De flesta hästar kan sprattla på rätt fort i 1600 meter så rutinen och hårdheten på tilläggshästarna blir inte lika utslagsgivande. Tvärsom gäller i stayerloppen där tilläggshästarna ofta tar dem på utmattning även om de sitter still till 800 meter kvar (om det inte finns någon klassklättrare i ledning då). Mycket hänger självklart på förutsättningarna, och just det talar väl ännu mer för detta nu. Tilläggshästarna är inga kanoner i vardande utan kämpar snarare för att hävda sig med de pengar de nu har samlat på sig. Många hästar i vägen också.

Det andra sprintloppet är ju propp-mässigt någonstans mellan klass 1 och 2. Och kvaliteten kanske är mer klass 2. Så det talar ju lite för bakspårsfavoriten, i klass 2 kan de runda om de är huvudet högre. Men över 40%, det känns väldigt högt.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-20, 16:09   #69
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Smällen i omgången 7 Corroded .... spets o slut 1% med voltexperten.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-20, 16:13   #70
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Dito


Citat:
Ursprungligen postat av jalle Visa inlägg
missat flera miljon vinster för man ändrat systemet efter man lyssnat på dom som är experter två gånger har man blivit ensam vinnare på v75an och en gång på v86an men vad gör man joo ändrar systemet så nu går jag min egen väg

Dito.
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-20, 16:18   #71
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Förstår inte varför många tycker denna omgång är så svår... tror på låg utdelning och smällen kommer i första om det kommer nån smäll överhuvudtaget.

Alla
7
7
1,5,6
2,4,6,8,9
1,6,8
1,6,14

inget svårt.... byter till 7-7 i andra och tredje då så shooter blir glad
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+5)

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2020-03-20 klockan 16:55.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-20, 16:34   #72
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 733
Sharp$: 37600
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Förstår inte varför många tycker denna omgång är så svår... tror på låg utdelning och smällen kommer i första om det kommer nån smäll överhuvudtaget.

Alla
2
2
1,5,6
2,4,6,8,9
1,6,8
1,6,14

inget svårt
Många på förhand svaga favoriter. Jorma åker till Bergsåker för att köra en häst, ett fyraårigt sto mot äldre hingstar etc. Hon hoppar emellanåt, har aldrig startat på distansen och är nerstruken till innerspåret. Hon kommer säkert bli testad rejält av motståndarna. Fördel ston, men hon står inte särskilt bra inne i loppet för det. Unleash The Steel också fyraårigt sto mot äldre hingstar etc. Hon kan nog ta spets om felfri. Hoppar en hel del och lär nog heller inte få sitta i fred. En enda seger i livet, knappast någon stjärna. Ängspilen framstår inte som någon överlägsen häst i det här gänget. Osäker och vann visserligen förra loppet, men segrar inte så ofta. Merritt ute på kort distans, men från bakspår och behöver flyt med loppet. Jag tror inte på något hårt tempo. Coogan kan absolut vinna, men är ändå överstreckad mot t.ex. tilläggshästarna. Här finns roliga skrällar. Usiana Face är knapp favorit, men behöver troligen loppet. Försöker nog ändå hålla ut Lövdala Symphonie. I första loppet är det jämnt streckad mellan de betrodda. Det finns goda utsikter till en hög utdelning.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-20, 18:48   #73
Rob
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 946
Sharp$: 3081
Standard

Tycker det är lite intressant att de flesta system och tips i sportbladet kräver plus-inloggning, men Nybrinks tips har alltid varit öppna för alla. Som att dom säger att han inte är den bästa, så strategin borde vara att gå emot dvs..
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-20, 19:38   #74
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 664
Sharp$: 50024
Standard

Jens Sjödèn V75 Bergsåker lördag på Service Plays
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Staketkusken (+1)
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-20, 19:53   #75
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Jens Sjödèn V75 Bergsåker lördag på Service Plays
Intressant läsning av doktor Sjödén, Han spikar MERRIT (!) och även Queer Fish. Passar mig bra
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td