Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-03-16, 20:56   #1
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Bergsåker V75


Äntligen kom listorna. Hjärtat i halsgropen vid kollandet.Jodå Y E S Y E S Y E S. Pulsen steg.

Samtidigt är det många okända namn i avdelningarna så det blir att utnyttja lopparkivet denna gång, Undrar förresten om inte Norrlands Scott tar hem kallisloppet ? Fick ju en rejäl genomkörare senast av ägaren. Tror John Östman vet bättre, att utnyttja speeden på slutet i stället. Ser verkligen fram emot denna gång Vi kör med 25 andelar i bolaget.

Senast redigerad av SO den 2020-03-16 klockan 20:57.
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-17, 08:52   #2
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 728
Sharp$: 37596
Standard

Taskig kvalitet för att vara V75, men man får göra ett försök. Kan nog bli rejäl utdelning och en del Lotto.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-17, 10:08   #3
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 132
Sharp$: 1280
Standard

Jag frågar mig har det kunnat bli någon sämre V75 omgång? Som SO skriver bara studera lopparkivet om nu det hjälper?
Bridgeman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-17, 10:27   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Var väl inte att räkna med något annat, än kvalite som en vanlig GS75...men kan nog bli riktigt bra omsättning med jackpot och "nya" svs-spelare...hoppas bara att omgången kan genomföras...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-17, 11:54   #5
 
DonDrapers avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 85
Sharp$: 2513
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Äntligen kom listorna. Hjärtat i halsgropen vid kollandet.Jodå Y E S Y E S Y E S. Pulsen steg.

Samtidigt är det många okända namn i avdelningarna så det blir att utnyttja lopparkivet denna gång, Undrar förresten om inte Norrlands Scott tar hem kallisloppet ? Fick ju en rejäl genomkörare senast av ägaren. Tror John Östman vet bättre, att utnyttja speeden på slutet i stället. Ser verkligen fram emot denna gång Vi kör med 25 andelar i bolaget.

När öppnar du för andelsköp?

/Draper
DonDraper är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-17, 16:19   #6
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DonDraper Visa inlägg
När öppnar du för andelsköp?

/Draper
Jag har bett Gotland öppna för några timmar sedan. Så det är ganska snart gissar jag. /SO
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-17, 16:57   #7
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bridgeman Visa inlägg
Jag frågar mig har det kunnat bli någon sämre V75 omgång? Som SO skriver bara studera lopparkivet om nu det hjälper?
Konstigt det där med kvalitet. Den där skåningen förfasades jämt över att det var dålig kvalitet på norrlandsomgångarna. Man måste skilja på fluktare och spelare. Jag gillar att spela på P21 loppen, skiter i om vinnartiden blir 1.21 eller 1.15. Andra gillar att oddset ska ge 1.20 och att dom vinner med 20 meter okörd. Men det är tur att smaken är olika så att alla blir nöjda - ibland
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-17, 22:18   #8
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DonDraper Visa inlägg
När öppnar du för andelsköp?

/Draper
NU ÄR DET ÖPPET!!
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-18, 10:35   #9
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Ingen lek den här omgången, fyfan det blir till att jobba alltså! Vanligtvis finns alltid några lopp där man har stenkoll på hästarna och direkt ser vilka givna sätt det kan bli kört på normalt sett. Inte den här gången!

Hobbyspelare som bara lägger ner någon enstaka timma på att plugga kan nog lika gärna elda upp insatsen direkt istället för att lämna in. Det man vet direkt är att grundraden på Challenge är ovanligt given iallafall, baaaara kryss!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-18, 12:29   #10
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Ingen lek den här omgången, fyfan det blir till att jobba alltså! Vanligtvis finns alltid några lopp där man har stenkoll på hästarna och direkt ser vilka givna sätt det kan bli kört på normalt sett. Inte den här gången!

Hobbyspelare som bara lägger ner någon enstaka timma på att plugga kan nog lika gärna elda upp insatsen direkt istället för att lämna in. Det man vet direkt är att grundraden på Challenge är ovanligt given iallafall, baaaara kryss!
Alla kommer sätta X och sätta den då
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-18, 15:14   #11
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Ingen lek den här omgången, fyfan det blir till att jobba alltså! Vanligtvis finns alltid några lopp där man har stenkoll på hästarna och direkt ser vilka givna sätt det kan bli kört på normalt sett. Inte den här gången!

Hobbyspelare som bara lägger ner någon enstaka timma på att plugga kan nog lika gärna elda upp insatsen direkt istället för att lämna in. Det man vet direkt är att grundraden på Challenge är ovanligt given iallafall, baaaara kryss!
Jag har redan lagt ner många många timmar i arkivet och jag inbillar mig att det inte blir så svårt !! (det är ju då det brukar bli miljoner - men knappast den här gången,

Lets go Earnie är i mitt tycke klar och spikas, Sett Jormas vinst senast några gånger med Love no pain i avd 2 och vilken häst! Snabb ut dessutom. I avd 5 borde 9 Merrit vinna, var ju makalös för ett tag sedan. Hade helst sett Rickard i jollen men Wäjersten går väl bra också, 1 Coogan i avd 6 står väl med tre ben i mål? Örjans form är god. Med facit i hand så vinner väl inte alla FYRA men säkert inte långt ifrån,

Nordisloppet om nu inte Norrlands Scott vinner., vilket jag hoppas) och avd 7
har väl skrällkompetens.
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-18, 15:36   #12
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Äntligen kom listorna. Hjärtat i halsgropen vid kollandet.Jodå Y E S Y E S Y E S. Pulsen steg.

Samtidigt är det många okända namn i avdelningarna så det blir att utnyttja lopparkivet denna gång, Undrar förresten om inte Norrlands Scott tar hem kallisloppet ? Fick ju en rejäl genomkörare senast av ägaren. Tror John Östman vet bättre, att utnyttja speeden på slutet i stället. Ser verkligen fram emot denna gång Vi kör med 25 andelar i bolaget.
Kunde inte hålla mig och vänta tills travronden kommer i morgon utan köpte V75 Guiden. Bara för att få stöd för mitt drag i avd 1. Ojoj, har inte kunna få mer positiv läsning. Lovade mig att spika Lets go Earnie nästa gång hästen kom ut. Fantiserade om att han skulle anmälas till V75. Yes!

Vid segern i Umeå gick hästen med VÄLDIGT TUNGA SKOR eftersom banan var svår och bland annat isfläckar. Vann ju väldigt lätt till ofattbara oddset 7,16. Dessutom går Earnie givetvis med markant lättare skor nu. Springspår passar bra säger Niklas och han är inte rädd att ta ett tredjespår i första kurvan. Gått framåt formmässigt med det loppet i kroppen och var mycket fin i måndagsjobbet. Niklas har haft en längre formsvacka men fick väl förhoppningsvis tillbaka självförtroendet efter segern i Umeå.

Allt över 4 i odds räknas som "stöld" och "olovligt förfogande av statliga medel". Har ju haft bra utdelning på mina drag sista halvåret och känner verkligen för Earnie denna gång. Vill inte att det ska hända oförutsedda saker under loppet som förstör vinstchansen. Spiiiiik.
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-18, 15:55   #13
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Jag har redan lagt ner många många timmar i arkivet och jag inbillar mig att det inte blir så svårt !! (det är ju då det brukar bli miljoner - men knappast den här gången,

Lets go Earnie är i mitt tycke klar och spikas, Sett Jormas vinst senast några gånger med Love no pain i avd 2 och vilken häst! Snabb ut dessutom. I avd 5 borde 9 Merrit vinna, var ju makalös för ett tag sedan. Hade helst sett Rickard i jollen men Wäjersten går väl bra också, 1 Coogan i avd 6 står väl med tre ben i mål? Örjans form är god. Med facit i hand så vinner väl inte alla FYRA men säkert inte långt ifrån,

Nordisloppet om nu inte Norrlands Scott vinner., vilket jag hoppas) och avd 7
har väl skrällkompetens.
Tre 15-hästarsfält, tre med 12, ett med 10. Låg klass etc. Det är grundreceptet för hög utdelning.

Coogan var jättefin senast. Men voltstart nu är ett stort frågetecken. Enbart anmälts i autostart och i de voltstarter den gjorde i början när den kom hit höll kuskarna i den ganska rejält i starten. Så jag misstänker att det trots toppspår finns en relativt stor risk att den inte kommer få någon spets och slut. Motståndet något annat än i förra loppet och med bara 10 hästar i loppet kommer de hårda tilläggshästarna hamna bra till. "Alla" kommer bara se spår 1 i volt/Örjan/Redén och toppfin i comebacken och singelstrecka den där utan längre analys än så.

Nu är omgången i stort så svår att man kanske får singla storfavoriten ändå. För det handlar mer om att få alla rätt än att hitta raderna med bäst värde i en sån här omgång. Mycket pengar blir det även med Coogan som vinnare tror jag.

Övriga du nämner är bra allihopa men finns minustecken på alla också som är dumt att blunda för:

Lets Go Ernie - Springspår visserligen men tillägg i en propp som gynnar startvolten.

Love No Pain - Galopplysten, yngst, sto, överlägset minst rutinerad.

Norrlands Scott - Proppen gynnar starthästarna, hästen har bara 4/37 från tillägg och har aldrig någonsin tagit en prischeck större än 50k.

Merritt - Distansminus, bakspår, kuskminus, avslutade senaste loppet med galopp.

Jag blir förvånad om mer än max 2 av de där 5 vinner.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-18, 21:18   #14
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

11 Klose 1,14% .. skulle han leva upp till vad han kan så är det mumma med den %.
Tyvärr inte visat något men två lopp i kroppen nu efter uppehåll och en viss Djuse i sulkyn.
Samma gäller 9 Otroligsåfin ... håller ändå 12 Angel Ovea och 13 My first Offspring högst.

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2020-03-18 klockan 21:21.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-18, 21:27   #15
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

1 Guli Major... hur ska dom nå denne? Spik
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td