Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-03-21, 06:42   #91
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Svante B. har en häst framför Merritt och en till höger om den.
Öppnar Ohlsson snabbt så blir det raka vägen för Wäjersten.
Vill Båth det?
Luktar Celtic i spets blir svår att nå då.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-21, 07:25   #92
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Den som är modig spikar Örjan i första. Ska nog prova det. Den som är ännu modigare spikar Erik i femte...(men måste då slå dagens snackhäst Merritt).
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-21, 07:42   #93
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Jag börjar mer och mer fundera på utdelningen, Hamnar då ganska snart på Daniel Berglunds jackpottspik, dvs Berghs i tredje avdelningen. Dagens största favorit nedstruken ett spår och är inte 100% säker från start

Berglund: Digital Dominance förlorar knappast loppet i ledningen, men bör ha bra chans även med andra upplägg och även om spelprocenten lär öka så är ju åtta procent i skrivande stund ruskigt prisvärt på en rolig jackpottspik

Att jag blev så impad av Jormas häst förra gången, kan även bero på att motståndet inte var av högsta klass. Jag vägrar att tro att mitt travöga inte längre är torrt nog...
Skulle Bergh vinna så försvinner ju en halvmiljon system...och utdelningen kan bli totalt annorlunda. Antal sålda andelar är nu 40 på SO Norrland och blir det några till så finns utrymme för att dubbla systemet med Digitalhästen. WHY NOT...
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-21, 08:09   #94
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Luktar Celtic i spets blir svår att nå då.
- Han var ute i Norge i comebacken och gjorde sin plikt kan man säga. Han ska ha gått framåt med loppet i kroppen och det känns som att hästen är bra i ordning för dagen. Han är ju väldigt startsnabb och läget blev perfekt. Jag kommer ladda vad som går från start och det bästa vore om vi kunde få ledarryggen, men det gäller ju också att hitta en bra rygg att sitta bakom. Han gick barfota runt om i Norge senast och det blir samma den här gången. Helstängt huvudlag som vanligt, men till skillnad från senast så blir det hybridvagn istället för jänkarvagn den här gången, säger Kent P Gustavsson.
...Blir nog knappast i spets, då hade han gjort en "Thomas Åhlund"(-Jag kör i spets med min 50-oddsare, kosta vad det kosta vill.), men kan ju lösa sig bra ändå...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-21, 08:57   #95
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Varför kan inte 4 Imagine Boko vinna? 9an kan vinna från bakspår men inte 4 från framspår hehe... även om den inte är en raket ut. Det va ju inte Peter Unt senast heller men krossade ändå. spelvärd spik nu när skriket på 9 Merrit är hysteriskt från alla experter.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-21, 09:19   #96
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

avd 1 och 2 och 7 är skrällopp ... avd 7, låg klass voltstart och ston även om det inte blir en omstart i sista avd så räcker det med att 1 och 6 kör mot varandra så blir det en skräll.
Skulle aldrig spika E Leo på v75... även om hon nån gång slår till. Denna nån gång är inte tillräckligt för den % hon nu står i. Bara att spika nu när jag sågat henne.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-21, 09:33   #97
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 152
Sharp$: 9337
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Skulle aldrig spika E Leo på v75... även om hon nån gång slår till. Denna nån gång är inte tillräckligt för den % hon nu står i. Bara att spika nu när jag sågat henne.
Väntar fortfarande på den där "middagen"
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+5), HuBBaBuBBa (+5)
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-21, 09:37   #98
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KalleKlut Visa inlägg
Väntar fortfarande på den där "middagen"
Jo jag vet att du spikar denne
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KalleKlut (+5)
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-21, 09:51   #99
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Kenth Åkerlund är väl ingen favorit direkt eller någon stadig V75 vinnare men är det någon gång han smäller till så är det nog i ett kallblodslopp på hemmaplan.
8 Norrbo Odin stod 20m före favoriten sist dom möttes men hoppade då i starten och hamnade runt 100m bakom. Norrbo Odin kommer tillbaka och vinner nästan loppet samt slår favoriten 6 Ängspilen med 50m. En häst jag garanterat kommer ta med.

Och då körde ändå Mats E Djuse Ängspilen så ingen dålig kusk där. Antigen är Ängspilen en riktigt dålig favorit eller 8 Norrbo Odin en riktigt bra skräll.

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2020-03-21 klockan 09:54.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-21, 10:01   #100
Rob
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 946
Sharp$: 3081
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
- Han var ute i Norge i comebacken och gjorde sin plikt kan man säga. Han ska ha gått framåt med loppet i kroppen och det känns som att hästen är bra i ordning för dagen. Han är ju väldigt startsnabb och läget blev perfekt. Jag kommer ladda vad som går från start och det bästa vore om vi kunde få ledarryggen, men det gäller ju också att hitta en bra rygg att sitta bakom. Han gick barfota runt om i Norge senast och det blir samma den här gången. Helstängt huvudlag som vanligt, men till skillnad från senast så blir det hybridvagn istället för jänkarvagn den här gången, säger Kent P Gustavsson.
...Blir nog knappast i spets, då hade han gjort en "Thomas Åhlund"(-Jag kör i spets med min 50-oddsare, kosta vad det kosta vill.), men kan ju lösa sig bra ändå...
Där låter det ju som spets för 4 Imagine Boko med Bergh. Lägg därtill att Berg tyckte att det var hans bästa chans i omgången. Grov typ med ett lopp i kroppen i år, bör gått framåt med det kan man ju hoppas. Blir min spik iaf.
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-21, 10:02   #101
 
Reg.datum: jan 2016
Inlägg: 475
Sharp$: 3449
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Kenth Åkerlund är väl ingen favorit direkt eller någon stadig V75 vinnare men är det någon gång han smäller till så är det nog i ett kallblodslopp på hemmaplan.
8 Norrbo Odin stod 20m före favoriten sist dom möttes men hoppade då i starten och hamnade runt 100m bakom. Norrbo Odin kommer tillbaka och vinner nästan loppet samt slår favoriten 6 Ängspilen med 50m. En häst jag garanterat kommer ta med.

Och då körde ändå Mats E Djuse Ängspilen så ingen dålig kusk där. Antigen är Ängspilen en riktigt dålig favorit eller 8 Norrbo Odin en riktigt bra skräll.
Det hade inte jag uppmärksammat, men tagit med den ändå och gnistas filur pga startpoängen, den har mest i loppet och jag med min torrets kan aldrig lämna kusen med mest startpoäng utanför då dom vinner en del. givena för mig, gnistas ska gå barfota med
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)

Senast redigerad av virre82 den 2020-03-21 klockan 10:05.
virre82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-21, 10:06   #102
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rob Visa inlägg
Där låter det ju som spets för 4 Imagine Boko med Bergh. Lägg därtill att Berg tyckte att det var hans bästa chans i omgången. Grov typ med ett lopp i kroppen i år, bör gått framåt med det kan man ju hoppas. Blir min spik iaf.
Vart har du fått det ifrån??? Aldrig sett en häst som är så chanslös på spets.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-21, 10:17   #103
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rob Visa inlägg
Där låter det ju som spets för 4 Imagine Boko med Bergh. Lägg därtill att Berg tyckte att det var hans bästa chans i omgången. Grov typ med ett lopp i kroppen i år, bör gått framåt med det kan man ju hoppas. Blir min spik iaf.
Imagine Boko är en traktor från start, behövs mycket för att den ska få spets...oops(inte fel att uppdatera regelbundet), instämmer alltså med föregående...

Senast redigerad av mikaels den 2020-03-21 klockan 10:19.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-21, 10:18   #104
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Dagens enda spel

Omgången känns lurig och att strecka på tills man känner sig nöjd i dag blir mycket dyrt...
Jag gör tvärt om och spelar ett minisystem där jag tar ut svängarna lite.

V75
Inlämnat: 2020-03-21, 11:09
Bergsåker
Lördag 2020-03-21
Start: 16:20
Kostnad: 6,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 14 (12, 15)
2: 1 Youhadmeathello (7, 2)
3: 7 Digital Dominance (2, 9)
4: 1, 5, 8 (6, 13)
5: 9 Merritt (2, 4)
6: 8, 9 (1, 6)
7: 1 Usiana Face (14, 6)

2x1x1x3x1x2x1 = 12 rader.
12 x 1 x 0,50 kr = 6,00 kr.
Totalt: 6,00 kr.
Rättningskod: DDZ NTC PDN

Lycka till alla Sharpsare idag med riktiga system.
Jag hejar på att någon här i forumet tar hem en 6-7 siffrig vinst idag
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-21, 10:27   #105
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Imagine Boko är en traktor från start, behövs mycket för att den ska få spets...oops(inte fel att uppdatera regelbundet), instämmer alltså med föregående...
Det positiva är ju att Bergh inte ville backa ner utan skulle köra tills han fick dödens i princip. Men jag undrar hur det ska gå om han är lika seg ut som vanligt. Borde ta minst 600 meter att ta sig dit. Vettetusan om jag plockar med den trots gaddning.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td