Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-09-09, 18:32   #61
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SistaStallskriket Visa inlägg
Intervju i liven nu!
Lyckades missa, fick natta dottern ;P Trodde han på dem idag?=)
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-09, 18:37   #62
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 071
Sharp$: 3306
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Storsågen idag ger jag till dessa som jag inte streckar trots gardering:
Argbiggan
Breakthrough/Digital Literacy
Manuzio Hanover

Sen kan det bli spik på Ad Hoc som jag hoppas man får betalt på. Men jag har ju respekt för Flemmings favorit så det kan bli dubbling.

Sen Astrazeneca som jag var inne på att tänkte spika då den var favorit och nu absolut spikar då den inte blir det! Hur Örjan ska lugga den i starten, det fattar inte jag iallafall. Stor chans till spets och väl där bör den vinna väl över 50% av gångerna detta lopp körs. Får hoppas det blir 100% idag och inte 0.
Håller med i det mesta förutom Manuzio Hannover, final om knappt tre
veckor och prepare’?
Knappast, vad än tränare/ kusk säger.

Tittade igen på senaste loppet, möter ingenting nu och bara Kenneth emot,
Daniel Rede’n gillar Kenneth som person, tränare och kusk, jag har aldrig fattat
det senare?

Att inte strecka Manuzio Hannover till 18% i sitt livsform och ranka en
häst som inte vunnit på 2 år före, övergår inte bara mitt förstånd utan
är för mig helt ofattbart.

Det finns en svag länk i kedjan: kusken, vilket gjorde att jag tog med
återfallsförbrytaren Mas Capacity, felfri är det den enda som kan utmana.

Har haft fel förr och konstant sågat Kenneth, men inte denna gång
Manuzio är helt enkelt för bra och jag tror på en kraftig rekord-sänkning
ikväll.

God tur!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mr_stylez (+5)
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-09, 18:49   #63
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Tycker det är ett intressant lopp!

Global Upset och Manuzio är de 2 givna a-hästarna för mig, skrällar är 4 Mas capacity samt 10 och 12 till väldigt låg procent, fin form där på båda och kan skrälla om de får smyga med i rygg på Manuzio!
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-09, 18:58   #64
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Tycker det är ett intressant lopp!

Global Upset och Manuzio är de 2 givna a-hästarna för mig, skrällar är 4 Mas capacity samt 10 och 12 till väldigt låg procent, fin form där på båda och kan skrälla om de får smyga med i rygg på Manuzio!
Har du verkligen A på Manuzio? Med bakspår, detta upplägg och 17%

"Siktet är främst inställt mot STL-finalen och jag vill ha ett lopp till inför det. Med tanke på det är det kanske inte läge att köra fram utan nu tror jag vi kör i ryggar och hoppas på lite tur."
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-09, 19:00   #65
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 690
Sharp$: 37597
Standard

Tyvärr så var det bara jag som nappade på Basses förfrågan om att gå igenom ett lopp var i lopparkivet etc., men eftersom jag ändå gjort jobbet för lopp sex så publicerar jag det också. Det blir nog inga fler gånger för min del med så svalt intresse.

Lopp 6 – Spårtrappa

Starsnabba hästar: Eddy West, Global Upset, Titan Igiro, Orlando Classic, He’s Marvelous och Got to Dash. Hade de laddat med Got to Dash så skulle jag tippa att den sitter i spets efter 500 m, men nu verkar den ju få ett avvaktande lopp. Eddy kan bli het vid eventuell laddning.

Eddy West

2020-08-26/Solvalla/2 660 v

10 hästar till start. Körd av Claes Sjöström. Spår 3 på tilläggsvolten. Oil Shake hoppade. Andrahandsfavoriten Appolo Effe tog spets. Favorit Västerbo Pokerface utvändigt ledaren från tillägg. Eddy West fjärdepar utvändigt, längst bak. Dålig rygg och gick ut och rundade hästen framför ca 900 kvar. Attackerade i tredjespår med bra fart, ner i andraspår och stumnade något över upploppet. Rätt bra insats, men chanslös om segern mot för bra hästar. Slutade sexa.

2020-08-14/Solvalla/2 160 v

Stängt spår på tilläggsvolten. Körd av Göran Wester. Spår 10 på tilläggsvolten. Många galopper. Andrahandsfavoriten i ledningen. Fjärde utvändigt. Nio felfria hästar i loppet där även favoriten Royce Rolls hoppat bort sig. Gick med i tredjespår ca 500 kvar, ut till egen attack 300 kvar, i femtespår över upploppet och avslutade rykande. Det är så den ska köras, helst i ryggar och inte för tidigt. Slutade tvåa.
Eddy har gått i vanlig vagn och med skor i bägge starterna.

Global Upset

Har gjort två starter i augusti efter tre månaders frånvaro från travbanan. Vunnit bägge. Barfota och jänkarvagn i sista loppet, barfota och vanlig vagn i loppet före.

2020-08-22/Solänget/2 140 a

Spår 7. Fick som 16-oddsare ta över spets från tredjehandsfavoriten (som sedan hoppade bort sig) efter 500 m. 12-öppning. Andrahandsfavorit var Equal to None med Goop, fjärde utvändigt. Den travade inte bra och togs ur fältet. Favorit från 12:e var Don’t Be Weak. Favoriten gick i rygg på Atlas Kronos vid anfall i tredjespår och vred ut i fjärdespår ca 300 kvar, men då hade Global Upset skaffat bortåt fyra längder till dem bakom, fortsatte att öka avståndet över upploppet och vann helt överlägset. Mycket bra!

2020-08-10/Hagmyren/2140 v

Spår 2. Global Upset kan inte svara spets mot Prince S.W. Går i rygg på denna. Ut i dödens efter ca 700 m. Travar resten av loppet i dödens och trycker sönder ledaren. Skaffar övertag på upploppet och håller undan säkert. Favoriten Lamino utgick efter galopp. Åter en bra prestation och har full form.

Har dock inte visat riktigt samma tider som de hästar som står bättre inne i denna spårtrappa. Tider ska man ta med en nypa salt och trots att hästen även står rätt dåligt inne på pengarna så har prestationerna varit väldigt bra.

Tokarev

Har även han gjort två starter i augusti. Brukar köras av Ulf Eriksson, men nu sitter Örjan Kihlström upp. Gått barfota och med jänkarvagn bägge starterna nedan.

2020-08-29/Bergsåker/2140 a

Spår 12. Stod i 56 ggr fläsket. Fick femte utvändigt. Manuzio Hanover var favorit och vann från dödens. Följde med i tredjespår som tredje och sista häst i attack 800 kvar. Kunde inte hänga med i farten. Oplacerad.

Se även kommentar till B.T.’s Viclando i samma lopp, nedan!

2020-08-14/Romme/1640 a


2:a spår. Var favorit i loppet. Ej startsnabb, fick andra utvändigt i rygg på Goops Kasper Trot. Diggerman till 15 ggr hela vägen i ledningen. Goop trycker på, Tokarev ut i tredjespår. Är trög att få upp farten i. Kihlström vinner med Big Shot och Tokarev slutar fyra. Trist.

Ofta rätt mycket spelad, men ingen vinnarhäst. Betalar jag inte för på onsdag trots kuskförstärkning.

Mas Capacity

En start sedan i juni och det var 2020-08-31 från spår 8 auto 2140. Hästen krokade ihop och hoppade bort sig efter ett par hundra meter. Kom på slutet av loppet ikapp fältet, invändigt längst bak och tog ett par placeringar, dock långt bak. Brukar gå barfota bak, men är anmäld med skor runt om. Hybrid som vanligt. Kördes av Jansson, Kontio nu. Han har kört hästen förut. Svårbedömd, men min känsla är att den behöver även det här loppet. Hög vinstprocent, står bra till och kan vara en outsider, men känns mest som en platschans den här gången.

He’s Marvelous

Har gjort en start i augusti och en i juli som jag tittar närmare på. Bägge starterna är över stayerdistans, men han går bra på medel. Anmäld barfota bak som är hans bästa balans och med vanlig vagn.

2020-08-10/Solvalla/2640 a

Hade 10:e spår. Var fjärde mest spelade häst i loppet. Moses till ledningen. Fjärde utvändigt när positionerna var intagna. Loppet kördes i jämnt tempo ca 14,5. Speedy Tilly till anfall i tredjespår ca 800 kvar. Goop tog rygg direkt. Själv i tredjespår sista 400. Rådde inte på de två första och var ett par längder bakom vinnaren Moses. Gjorde ett rätt bra lopp, men fick också en fin resa.

2020-07-21/Solvalla/2660 v

Startade från åttondespår på tillägg. Tre galopperande hästar i starten. Kördes i femte invändigt längst bak. Blev sjätte invändigt där hästarna radade upp sig som på pärlband. Gick ut i dödens efter knappt 1000 m. Knappa andrahandsfavoriten Mats Tooma ledde loppet efter behag. Favoriten Phoenix Photo med Kihlström gick ut och tog rygg på Goop ca 500 före mål. Mats Tooma höll undan påhejad av Ulf Ohlsson. Kihlströms favorit kunde inte hänga på och He’s Marverlous gör ett starkt lopp utvändigt, men kan inte ta sig förbi. Absolut ett streck och med de här loppen i kroppen bör han vara segerfarlig nu.

Titan Igiro

Hästen har gjort ett par starter i augusti och ett par i juli. Jag tittar närmare på de två senaste. Det här är ju ingen vinnarhäst direkt och torde få svårt här. 7 vinster på 75 starter och knappt 6 500 kr intjänat per start under karriären.

2020-08-25/Eskilstuna/1640 a

Startade från ett 10:e spår. Barfota bak och vanlig vagn. Går så även på onsdag. Direkt ner till tredje inv. Favoriten Amerindienne hoppade i starten. Andrahandsfavoriten One Two Beat ledde loppet. Kommer ut från sitt invändiga läge när det öppnar sig på mitten av upploppet och avslutar faktiskt bra. Känns ändå långsökt att den ska vinna här. Men nämnas ska att hästen har form och placerat sig bland de tre i fyra av de fem senaste starterna, varav en vinst i ett lopp med 10 000 kr i första pris.

2020-08-14/Solvalla/2140 a

Första spår. Startade snabbt och fick rygg ledaren på Autobahn. 08-öppning. Andrahandsfavoriten Easy so Easy tog över ledningen. Därmed tredje inner. Ledaren hoppar bort sig. Vinnarhålet därmed. Favoriten Bear Hope med Goop attackerar och trycker på ledaren. Goops häst är överlägsen och lämnar packet. Titan håller bra till andraplatsen.

Se även Got to Dash start 2020-07-24 nedan!

Orlando Classic

Även denna har gjort två starter i augusti, en i Sverige och en i Norge. Hästen är bara streckad på 7 % idag tisdag, men det här är en häst med hög vinststatistik och som bara missat platsen en gång i livet!

2020-08-21/Färjestad/2140 v

Startade från 10:e spår och gick 13,8 volt. Barfota fram och jänkarvagn. Samma nu. Souvenir D’inverne tog spets efter lite körning och Orlando fick dödens med Goops storfavorit Inspector i rygg. Svarade attack från favoriten ca 500 kvar. Inspector kunde inte utmana utan tappade. Orlando kämpade ärligt ner ledaren och bakifrån kom Master Blaster med en snabb avslutning. Bra insats!

2020-08-12/Bjerke/1609 a

Hästen startade från ett tredjespår som tredjehandsfavorit. Hård körning en bit mellan tre hästar. Knappa andrahandsfavoriten Ilenna Bonanza hade lite grepp om spetsstriden, men hoppade bort sig och Orlando tog den positionen. 700 kvar kom favoriten Riva Renn till snabb attack i tredjespår, men orkade inte och tappade. Orlando kämpade väl, blev trött och fick se sig slagen av 15-oddsaren Aida Mae. Orlando gick med amerikansk sulky denna gång.

Got to Dash

Sedan hästen gjorde årsdebut i april så har den startat en gång per månad. Oplacerad en gång, en andraplats och tre vinster. Samtliga starter med amerikansk sulky. I de två senaste har den gått barfota runt om och det blir samma utrustning nu.

2020-08-12/Boden/2140 a

Ett lopp med 110 000 kr i första pris. Startspår 3. Bara nio hästar till start efter några strykningar. Tog spets direkt och var favorit. Andrahandsfavoriten Global Wizard hamnade längst bak i fjärde ytter. Fick bestämma i 16-tempo första 1000 då ett par hästar avancerade framåt i tredjespår. Fick fortsatt bestämma och Global Wizard attackerade inte förrän ca 600 före mål. Det blev ju lätt, men å andra sidan så blev det inget lopp att tala om heller.

2020-07-24/Solvalla/2140 a

Startade som storfavorit från spår 4. Mötte Titan Giro ovan. Titan tog vinnarhålet och favoriten i spets. 10-öppning första 500 fast ingen utmanade. Dämpade till 14 efter första 1000. Blev aldrig utmanad. Titan Giro följde med till andraplatsen.
Got to Dash räknas absolut på onsdag och tillhör de mest streckade i ett öppet lopp.

The Bald Eagle

Har varit ute i hårda gäng. Startat tre ggr i juli, tre i augusti och även hunnit med en i september. Gått barfota bak i de två senaste, före det med skor, samt jänkarvagn de senaste fyra.

2020-09-01/Solänget/2140 a

Femtespår. Fick andra utvändigt till en början. Lite körning där framme. Togs lugnt då. Fick storfavoriten Admiral AS i rygg. Satt kvar i andraspår när attackerna kom, fick en dålig rygg, blev dragen bakåt och hoppade. Hade kanske haft chansen till en placering om han själv vridit ut till attack. Vinner inte ihjäl sig.

2020-08-25/Jägersro/2640 a

Femtespår. Derbyuttagning med Guzz Mearas och Hail Mary i startlistan. Guzz håller spets, Bald Eagle i tredje inner. De två favoriterna drog ifrån. Eagle ut i rygg i andraspår vid upploppet och avslutar okej. Dock alldeles för hårt motstånd den gången. Erik upp nu, har kört hästen en gång tidigare. Oplacerad då. Jag tvivlar en del på den här hästens kapacitet och står över. Skräll måhända, men jag tror inte det blir nu. Har trots allt gjort några dugliga tider. Lite svårbedömt.

B.T.’s Viclando

Radar inte upp segrarna precis, men skrällde för tre starter sedan som 56-oddsare. Har gått i hybridvagn de senaste tre starterna och med skor. Samma nu.

2020-08-29/Bergsåker/2140 a

Spår 11 och 110 000 kr i första pris. Hamnade i tredjespår i starten, men kom inte ner och backades direkt ner till sista plats. Kördes fram i fjärde invändigt. Bytte upp sig till andraspår bakom hästar sista 500, ,ner på innern, ut i andra över upploppet och avslutar vettigt till andraplatsen. Chanslös mot vinnande Manuzio Hanover. OBS! Se även nedan gällande Manuzio!

2020-08-22/Romme/2140 v

Spår 5 av fem på första fållan. Fjärde invändigt. Nyhet tar över spets efter ett tag. Ca 500 m kvar tar han sig ut i andraspår, omgiven av hästar. Fastnar länge bakom trött häst, men viker ut sista snutten på upploppet och lägger en liten speed. Dock försent att ta något. Förmodligen för hårt emot den här gången också för att den ska ha vinstchans.

Manuzio Hanover

Vinner emellanåt, hoppar bort sig ibland. Tillhör de bättre i det här loppet.

2020-08-29/Bergsåker/2140 a

V75-lopp. Hade tredjespår i starten. Gick i amerikansk vagn för andra gången vad man kan se på ATG, och för tredje gången barfota runt om. Anmält så igen. Togs lugnt i starten. Tredje utvändigt. Avancerade fram i dödens på Dollar Hornline efter 500 m. Varvet före mål kom attackerna i spåren. Haugstad tryckte på ca 600 före mål och tog över spets. Mycket lätt seger och behövde inte förta sig. Rankar jag etta i det här loppet, strax före Got to Dash. Därpå Goopens häst, men hans stallform varierar kraftigt för dagen.

2020-08-14/Solvalla/2140 a

Sjunde spår. Var tredjehandare. Två av tio hästar hoppar bort sig i starten, bland annat fjärdehandsfavoriten. Barmin B.J. öppnar på en 9-tid. Manuzio kör till och tar över ledningen. Favoriten Selected News körs fram i dödens. De två lättar från de övriga på bortre långsidan. Hans-Owe går ner i rygg på Haugstads och vilar något, ut igen och utmanar hårt. Selected News sätter nosen först på linjen. Två bra prestationer. Bägge hästarna slutar på tiden 12,7 och övriga är akterseglade.

Vine Vision


Går som den brukar barfota och med jänkarvagn. Har platsat i hälften av sina starter och vunnit ungefär var fjärde. Hoppar ibland. Har en start i augusti och tre i juli. Dessförinnan var han ute i april i år.

2020-08-27/Bollnäs/2140 a


Startade från ett sjundespår. Tio hästar kom till start, en hoppade i starten. Lugn start. I täten gick det drygt 10/500. Storfavoriten Rocky Tilly tar över spets och Vine Vision får tredje ut. Sjöström petar ut Marciano före sig i tredjespår 700 kvar. Rundar den i fjärdespår. Biter i rejält över upploppet och står för en bra insats. Tidigt bud på onsdag.

2008-07-29/Solvalla/2640 a

Hoppade bort sig.

2020-07-13/Solvalla/2140 a


Femte spår. Moneykeeper tar över ledningen och Vine hamnar i tredje ut. 09-öppning. Velten Limelight är favorit och tar dödens. Attackerar ca 500 m före mål. Först i tredjespår. Tar sig lätt förbi Velten Limelight och tar ner ledaren Moneykeeper, men blir avslagen strax före mållinjen av 40-oddsare Mega Star som vinner med en halv längd. Gjorde ett mycket bra lopp även här. Bara två procent idag tisdag – se upp! Kan vara omgångens skräll.

Det sägs att Manuzio Hanover och Got to Dash ska köras bakifrån idag då de är klara för V75-finalerna och ska ha lopp inför det. De jag tycker ska med på systemet är 2,4,5,7,8,11 och 12. Kanske även 9:an. Det kan bli rejäl körning innan de där framme bestämt sig för vem som ska så gå i ledningen och då biter Manuzios spurt bra, så man ska inte såga dem tycker jag.

Ranking:
A: 11,8
B: 2,12
C: 7,5
D: 4
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
greenj (+20), Torstens (+20), mindmaze (+10), mr_stylez (+10), Grovport (+10), znipstern (+10)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-09, 19:13   #66
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3174
Standard

V86
Inlämnat: 2020-09-09, 20:11
Solvalla, Åby
Onsdag 2020-09-09
Start: 20:30
Kostnad: 270,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 5 (6, 4)
2: 1 Miracle Tile (5, 4)
3: 1 Global Agreement (5, 9)
4: 1, 3, 4, 5, 6, 9 (7, 11)
5: 1, 6, 7, 8, 9, 12 (4, 10)
6: 5 He's Marvelous (11, 2)
7: 2, 3, 4, 5, 9 (10, 1)
8: 2, 4, 10 (1, 5)

2x1x1x6x6x1x5x3 = 1080 rader.
1080 x 1 x 0,25 kr = 270,00 kr.
Totalt: 270,00 kr.
Rättningskod: THG RHX JBX
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+7)
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-09, 19:16   #67
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 390
Sharp$: 4253
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SistaStallskriket Visa inlägg
V5
Inlämnat: 2020-09-09, 18:38
SistaStallskriket andelsspel 32 andelar
Solvalla
Onsdag 2020-09-09
Start: 18:39
Kostnad: 288,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 3, 4, 5, 7, 11 (2, 10)
2: 3, 5 (4, 2)
3: 4, 9, 11 (1, 6)
4: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 11 (9, 8)
5: 3 Blossom Kronos (4, 2)

6x2x3x8x1 = 288 rader.
288 x 1 x 1,00 kr = 288,00 kr.
Totalt: 288,00 kr.
Skönt att spiken i sista förlorade.... Hade varit äckligt tungt att torska på 8:an i fjärde... Nu ska Åby in!
SistaStallskriket är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-09, 19:21   #68
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Har du verkligen A på Manuzio? Med bakspår, detta upplägg och 17%

"Siktet är främst inställt mot STL-finalen och jag vill ha ett lopp till inför det. Med tanke på det är det kanske inte läge att köra fram utan nu tror jag vi kör i ryggar och hoppas på lite tur."
Ja absolut, den har varit så bra på slutet, Tycker 2 och 11 sticker ut.
2 vinner om den får sitta ifred i spets, blir det körning så tycker jag 11an i den form den har nu har bäst chans att spurta hem det. Hade det inte varit finaler hade jag spikat den utan att tveka, nu kör säkert Kenneth ngt mer defensivt men det är ett par veckor till finalerna och då tror jag inte han väntar till 200 kvar direkt, han har varit olik sig (offensiv) med denna då han verkar tycka den är väldigt bra och det har han ju fått betalt för onekligen!

17% på bästa hästen i superform är helt ok i min bok, får se hur det går!
Lycka till idag =)
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-09, 19:25   #69
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 517
Sharp$: 8015
Standard

Skor runt om på Andre Ward nu. FLEMMING!!
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-09, 19:26   #70
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

V86
Inlämnat: 2020-09-09, 20:12
Solvalla, Åby
Onsdag 2020-09-09
Start: 20:30
Kostnad: 1 029,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 4, 5, 6, 9, 10 (12, 7)
2: 1 Miracle Tile (5, 4)
3: 1, 2, 5, 6, 9, 11, 14 (4, 3)
4: 1, 3, 4, 5, 9, 10, 11 (2, 7)
5: 9 Princess Kloster (1, 8)
6: 2, 11 (12, 10)
7: 1, 4, 9, 10, 11, 12 (10, 12)
8: 10 Gardner Shaw (4, 3)

7x1x7x7x1x2x6x1 = 4116 rader.
4116 x 1 x 0,25 kr = 1 029,00 kr.
Totalt: 1 029,00 kr.
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-09, 19:27   #71
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 390
Sharp$: 4253
Standard

V86
Inlämnat: 2020-09-09, 20:26
Sundbyholms Travbana, Stallskriket 2 - V86s andelsspel
Solvalla, Åby
Onsdag 2020-09-09
Start: 20:30
Kostnad: 2 756,25 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 5, 6 (9, 4)
2: 1 Miracle Tile (5, 4)
3: 1 Global Agreement (5, 9)
4: 1, 3, 4, 5, 9 (7, 6)
5: 1, 4, 6, 7, 8, 9, 12 (11, 10)
6: 5, 7, 9, 10, 11 (4, 2)
7: 1, 2, 4, 5, 9, 11, 12 (10, 3)
8: 1, 2, 10 (4, 5)

3x1x1x5x7x5x7x3 = 11025 rader.
11025 x 1 x 0,25 kr = 2 756,25 kr.
SistaStallskriket är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-09, 19:27   #72
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 364
Sharp$: 2064
Standard

Avd
1: 2, 5, 12 (6, 4)
2: 1, 4, 5 (3, 6)
3: 4, 5, 6, 9 (1, 2)
4: 3 Ninja's Kiss (9, 5)
5: 9 Princess Kloster (6, 8)
6: 7 Orlando Classic (5, 11)
7: 10 Hierro Boko (9, 4)
8: 1, 2, 4, 8 (10, 5)

3x3x4x1x1x1x1x4 = 144 rader.
144 x 1 x 0,25 kr = 36,00 kr.
NAFETS är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-09, 19:29   #73
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Standard

Svårt


V86 är alldeles för svårt för mej. Kör ett litet ändå
för att träna.

Inlämnat: 2020-09-09, 20:06
Solvalla, Åby
Onsdag 2020-09-09
Start: 20:30
Kostnad: 0,25 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6 Raket Brodde (5, 2)
2: 3 No Limit Queen (5, 1)
3: 6 Beethoven (1, 5)
4: 3 Ninja's Kiss (9, 7)
5: 8 Sunettan Palema (6, 9)
6: 2 Global Upset (5, 11)
7: 4 Global Unspoked (9, 5)
8: 5 Slippery Runway (2, 1)

1x1x1x1x1x1x1x1 = 1 rader.
1 x 1 x 0,25 kr = 0,25 kr.
Totalt: 0,25 kr.
Rättningskod: RDB XHW FBP

Mvh Uffe
__________________
"Why "ATGtillsammans" is a model for future lottery games"
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-09, 19:30   #74
 
Reg.datum: maj 2016
Inlägg: 87
Sharp$: 144
Standard

1: 2, 4, 5, 6, 10 (9, 12)
2: 1 Miracle Tile (5, 4)
3: 5 Aragorn As (1, 9)
4: 4, 5, 9, 10 (7, 12)
5: 9 Princess Kloster (6, 7)
6: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (5, 11)
7: 5 Ad Hoc (4, 9)
8: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12


Chansar bort Flemming så han vinner väl bägge
Toll är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-09, 19:33   #75
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 690
Sharp$: 37597
Standard

Oförståeligt varför Kaj Johansen svarar ut Velten och torskar möjligheten till pengar.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td