Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-10-25, 17:59   #1
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57030
Standard

V75-Jägersro 31 okt, trippeljackpott


Spelvärde de luxe denna lördag med massor av extra miljoner i sjurättspoolen. Gissar på 150 miljoner i omsättning, varav en del miljoner från Tyskland.

Jag följer travet för dåligt numera för att kunna bedöma svårighetsgraden men ser väl inte helt enkelt ut. Som vanligt förutsatt att banan blir i bra skick ska man analysera spetsstrider lite extra.

I avd 1 är det inte voltstart. Har Skarplöth redan beställt materialfel på någon 30 sek innan start? Tycker loppet ser öppet ut vid en första titt. Osäker på vem som spetsar. Flera som inte gör det har rätt fina resultat i raden. Björn Goop favorit?

Rätt fina hästar i avd 2. Spetsar Goop från spår 2 och kan han i så fall hålla undan från toppston på 20 m tillägg som Darah Bibo och Aura SL? Har inte heller glömt Africa Bi från Åbergskvällen.

Grymt fint silverförsök i avd 3. Goop blir väl favorit med sin kanon Zap Di Girofalco. Mily visade vad den kan senast och Dragster är väl allas nästagångare från i går. Den har bra läge nu och är startsnabb. Finns att par till man kan ta med vid gardering.

Avd 4 klass 2 och måste läsa på mer där ser jag. Ingen koll. Barfota runt om ffg anmält på 1an.

Bronsdivisionen i avd 5. Vilken härlig comeback av Sato. Ännu bättre med lopp i kroppen? Farlander Am blir väl favorit men någon gång måste väl formtappet komma.

Älskar 3140 voltlopp. I avd 6 blir kanske indras Secret favorit men bakspår på 40 m tillägg inget drömläge minst sagt.

Huvudloppet sist. Moni Viking blir väl klar favorit men har inte startat sedan Sundsvall open trot i Augusti och Björn Goop står inte som tränare längre. Vad är statusen på den. Borde räcka att gardera med Cyber Lane och Very Kronos för Wild Love kan väl inte överraska igen från spår 12 mot detta motstånd ?

En trevlig omgång att lägga lite tid på känns det som
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HP (+5)

Senast redigerad av olle den 2020-10-25 klockan 18:00.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-25, 18:10   #2
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Startar Very Kronos från vettigt spår i sista har vi väl en bra spik. Goop körde ju inte så mästerligt idag i Italien - alltför sent - med jättefavoriten. Han verkar bli hårt streckad i varenda lopp på lördag. Garderas i min bok.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-28, 23:55   #3
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 869
Sharp$: 4380
Standard

popcorn:

Reducerad
4 5 1 3 9 11 6 Goop vinner väl om han har lust, men hoppas det blir strid om spets
2 4 10 9 11 14 8 12 Vinner väl den som behagar trava
2 5 6 1 12 Lite knepig avd, om nu inte Örjan trollar från bakspår
6 5 7 9 1 8 11 12 10 Ska Oscar tydligen vinna. Blir väl galopp och sen skräll
5 Hoppar på skriktåget o hoppas det blir spets.
15 ser väl mest ut att vara läget emot
7 6 5 2 Har Moni någorlunda bra form å Goop lust att vinna. Ja, då får de andra va bra
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-29, 07:34   #4
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Materialfel


"I avd 1 är det inte voltstart. Har Skarplöth redan beställt materialfel på någon 30 sek innan start?"

Det där var kul Olle!
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-29, 07:37   #5
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Kan man vinna från bakspår på Jägers? Spår 12 på kort auto är ca 2, 8% tror jag det stod någonstans. Men med en bra häst borde väl procenten öka... Har man undersökt vad streckprocenten var på de som lyckades?

Senast redigerad av valo den 2020-10-29 klockan 07:38. Anledning: fel
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-29, 07:45   #6
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Tror: Hummer Scott kommer inte att lämna Rolls Royce ifred och därmed öppnas detta lopp upp är min tes. Skall bevisas på lördag...(har kollat upp den där gästen och det är inte någon duvunge).
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-29, 12:22   #7
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Det finns gott om spikbud tills på lördag. Några är favoriter och några inte, så det gäller bara att läsa på och välja rätt. Hästarna jag tänker på är Royce Rolls, Brenda Grif, Dragster, M.T. Oscar, Ingo, Indra's Secret och Moni Viking.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-29, 15:11   #8
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 684
Sharp$: 12835
Standard

Torsdagstankar

V75 1) 4 Rolls Royce. Har bra form och går bra på alla distanser. Startat på flitigt senaste 3-4 månaderna och verkar trivas med det. Är ju trots allt Varennare
5 Hummer Scott. En flygande holländare som mycket väl kan ta första årssegern.
10 Echelon gillar jag skarpt. Surt läge och vinner inte så ofta men har en vass speed med smygresa.

V75 2) Unter har hela 4 hästar till start och 3 av dessa 9-10-11 är måstestreck i min värld.
Don’t Be Shy står hårt inne men formen är god och Örjan upp
Sarah Bibo är bossens val och hästen var grym senast.
Velegance är lite ojämn men duger gott i klassen.
Stallkompisar i fältet är ju ingen nackdel när positioner skall intas.

V75 3) 5 Zip Di Girifalco var inte som bäst senast men Björn startar på så det är nog ingen fara med formen. Bra läge.
7 Zio Tom Jet står hårt inne men kan överraska en bra dag. Har mycket spring i benen.
Fredags Edit. Grasso låter uppgiven på Zios chanser 6 Night Brodde får ett omnämnande istället. Gick bra i förra Jägersstarten, både häst och kusk trivs på hemma plan
V75 4) Klass 2 är som vanligt lurigt och garderingsvänligt.
5 M.T. Oscar är en ojämn rackare och spår 5 i volt är väl sådär. Men står bra inne och duger om felfri.
7 Go Peppergirl har gått bra i enkla gäng och prickar Rosleff starten kan det räcka långt.

V75 5) 5 Ingo var grym i maj - juni. Kan vara tillbaka med lopp i kroppen efter paus. Perfekt inne i klassen.
6 Farlander AM har gjort grymma prestationer. Gick rekord senast trots punktering !!
5 och 6 känns som ett ganska stabilt lås.

V75 6) 5 Digital Crunch. ” Hanna från Hstd hej du är duktig trav tjej” Hästen är lite trög men har ett grymt sista varv med rätt resa. Distansen passar som handsken.
Finns väl några tuffingar på 80 volten men Hanna måste bevakas.

V75 7) 6 Cyber Lane har fin höstform ger Kronos en match. Tar nog piken och där trivs häst och kusk bra.
2 Velvet Gio har inte vunnit på länge men är en typisk höst /vinter häst som tuffar på när banorna är lite sega och motståndet lite behagligare i eliten. Får en stänkarvarning light. Tyvärr struken

Vi får hoppas på skapligt väder för Jägers bana är ingen höjdare vid regnväder.
Halmstad och Åby har vassare ban keepers.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2020-10-30 klockan 12:20.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-29, 21:06   #9
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Verkar bli jämnspelat i sista, helt givet att singla Cyber som är nedstruken till spår 5 och ska spetsa det där och sen slås. Very fick man ju betalt på senast på exakt samma sätt. Iskall nu när det mest troligt blir andraspår genom hela loppet, som är extra jobbigt över lång distans. Moni har vilat och siktar mot Frankrike.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
qwerta (+5)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-29, 21:16   #10
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 438
Sharp$: 3054
Standard

Tycker Juuls häst i avd5, 3 Victory Island, är väldigt borttappad just nu. En bra häst som nu återigen går bfro och två lopp efter vila. Byter även till rycktussar, enligt tränaren och given på min lapp till (just nu) 2,4%

Känns som att det kommer gå undan i avd3 med många snabba som säkert vill till spets. Borde öppna upp för 12 Global Undecided och 11 Mily trots väldigt tråkiga lägen. Kanske även 8 Comanche Moon som åter går bfro, om man letar en riktig käftsmäll
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Tirich (+10)
NicklasA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-29, 21:35   #11
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasA Visa inlägg
Tycker Juuls häst i avd5, 3 Victory Island, är väldigt borttappad just nu. En bra häst som nu återigen går bfro och två lopp efter vila. Byter även till rycktussar, enligt tränaren och given på min lapp till (just nu) 2,4%

Känns som att det kommer gå undan i avd3 med många snabba som säkert vill till spets. Borde öppna upp för 12 Global Undecided och 11 Mily trots väldigt tråkiga lägen. Kanske även 8 Comanche Moon som åter går bfro, om man letar en riktig käftsmäll
Tänkte nyss exakt samma om Victory. Hade även funderingar på Comanche men kommer bara med om det finns plats. Bra form på Lövgrens. Global ser jag dock som överstreckad därifrån. Visst, kan mycket väl bli körning, men Jägers och de är många bra därframme. Ska mycket till att alla kör bort sig. Mily får väl en del streck efter fina insatsen senast också, men tycker den är kall. Helt annat lopp det här än de där handikappstoloppen.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-29, 23:08   #12
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6131
Standard

Är också inne på Victory Island som verkar maxas. Lät väl sticka en del på strecken men tycker allt under 15% är spelvärt
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-29, 23:09   #13
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6131
Standard

Har dock respekt för Ingo som jag tycker imponerade senast
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-29, 23:33   #14
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 170
Sharp$: 9333
Standard

Omsättningen är 5,7m och Very Kronos är favorit
Den platsar på min lapp endast om både Moni Viking och Cyber Lane stryks..
Det är självklart att den inte slutar topp 2 på strecken i slutändan men ibland undrar jag hur många Harry Boy som lämnas in tidigt..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gus (+10)
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-30, 06:21   #15
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 41
Sharp$: 674
Standard

v75 5: Jag hade Ingo som spik i början av veckan när jag gick igenom lopparkivet. Otroligt underskattad rad, att den till exempel varit med i två bronsfinaler och ändå är kvar i klassen måste vara väldigt ovanligt. Då stod den under 10% och nu är den jättefavorit på Unibet och en raket på strecken. jaja.
Victory island var mitt andra drag där redan innan skorycket kom upp, väldigt kapabel och inte omöjligt med vinnarhålet?

v75 3: Många pratar om global undecided men den tror jag aldrig räcker till från det spåret på jägers. Tror dödens är upptagen och sämre bakifrån. tror inget på 11 mily heller som möter helt annat motstånd nu. dom streckar jag aldrig.
Vad tror ni om spetsstriden? kommer Franklin face förbi Dragster?
Jag streckar 2,3,5,6 som B och 1,7 som C

Min känsla är att det kommer bli favoritbetonat men när jag brukar tänka så brukar det skrälla till så...
puffpuffloco är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-30, 07:03   #16
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KalleKlut Visa inlägg
Omsättningen är 5,7m och Very Kronos är favorit
Den platsar på min lapp endast om både Moni Viking och Cyber Lane stryks..
Det är självklart att den inte slutar topp 2 på strecken i slutändan men ibland undrar jag hur många Harry Boy som lämnas in tidigt..
Säg inte det. Har väl blivit en folklig favorit nu efter några raka V75vinster.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-30, 08:33   #17
 
Reg.datum: aug 2018
Inlägg: 591
Sharp$: 5514
Standard

Jag är bra sugen på att spika Moni Viking i det som ser ut att mynna ut i ett trekejsarslag. Cyber i spets över 2600 som sedan får en tanks i Very Kronos utvändigt om sig. Goop liftar med och lägger i turbon runt slutkurvan, då vet vi hur det brukar sluta när Moni Viking är med över längre distanser.
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-30, 12:56   #18
 
Reg.datum: jan 2017
Inlägg: 41
Sharp$: 564
Standard

Det verkar bli mycket skrik på 5 Ingo i V75-5. Jag har både hört och läst flera tipsters som tänker spika ("spets och slut"). Jag tar nog ställning för favoriten 6 Farlander Am ändå och hoppas procenten sjunker. Gick alltså 1,11 (nytt rekord) över 1640M auto sist med punktering i princip hela loppet. Tror den vinner från dödens i morgon om det behövs. Den här gången sitter dessutom formstarke Stefan Persson i sulkyn.

Tränaren Johan Svensson säger följande till Travronden:
"Han var stor i nederlaget senast. Dels blev det tuff körning initialt, men sedan fick han också punktering efter 300 meter och det var som att han sprang med handbromsen i. Trots det sprang han nytt rekord och jag tror vi hade vunnit enkelt utan det. Han var inte särskilt tagen efteråt heller och i och med att han egentligen inte är någon sprinter gjorde det nog honom bara gott att få lite spring i benen. Enligt mig är han en av de bättre hästarna i fältet och då han också inte är beroende av någon speciell löpning ska det vara vettig chans bara han är som han ska. Stefan har gjort det bra med en annan häst till mig och jag hoppas han kan få bra snurr även på denna. Det blir som på sistone - barfota runt om, helstängt med hål och jänkarvagn."

Visst, formen kan inte hålla i sig för evigt. Men jag tänker inte spekulera i att tappet sker nu och inför morgondagen ser jag inga orosmoment.

----------

Instämmer även i att Moni Viking är intressant i V75-7. Rankar den och 7 Very Kronos först. Jag kan inte sätta fingret på det, men det är någonting med 6 Cyber Lane som får mig att tveka. Även om det självklart är gynnsamt med ledningen.
Newstream är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-30, 15:31   #19
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 41
Sharp$: 674
Standard

Enligt en av betalsajterna blir det inte optimal balans på moni viking. Kanske sparas till Frankrike
puffpuffloco är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-30, 15:59   #20
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 684
Sharp$: 12835
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av puffpuffloco Visa inlägg
Enligt en av betalsajterna blir det inte optimal balans på moni viking. Kanske sparas till Frankrike
Hm optimal balans ? Barfota borde väl funka efter lång paus. Mycket skrik och lite ull från betalsajten tror jag. Men lillgoopen tränar ju inte längre och kör kanske prepare’ isåfall. Nja står nog över Vikingen.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-30, 16:43   #21
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 170
Sharp$: 9333
Standard

Såhär ser mina tankar ut..

Avd
1: 5 Hummer Scott (4, 10) Dion Tesselaar vill tävla med 5 Hummer Scott. Så Goop lär inte få mysa i lugn och ro. Öppnar upp för bakspår i detta klass 1 lopp. 10 Echelon kan spurta så också [B]12 [Oscar L.A/B] Jag rankar 5, 4, 10, 12, 11

2: 10, 11, 12 (14, 9) Jag köper inte alls ett 3 årigt sto som favorit! Nä, detta vinns från tillägg.. Dundersmällen heter 15 Micro Vick som kan spurta otroligt fort om hon blir framdragen.

3: 5 Zap di Girifalco (2, 6) Goop som favorit för 3e loppet i rad.. Den här gången sitter han med bästa hästen och bör ha en riktigt fin chans.

4: 2 Baron Frontline (5, 6) Två 3 åringar igen som mest spelade! Detta känns toköppet men förstanicken hamnar på 2 Baron Frontline som är hygglig ut och får ett fint lopp.

5: 6 Farlander Am (5, 4) Tror jag vinner från "alla" positioner i detta lopp!

6: 8, 13, 14 (15, 3) Ett lurigt lopp där 15 Indra's Secret blir alldeles för hårt streckad. Se upp för 9 Bag's Simoni som borde få en fin resa och kan spurta. 8 Guillaume Boko är mitt första val. Inte omöjligt att Goop sitter i ledningen efter 800m.

7: 5 Moni Viking (7, 6) Det luktar lite körning mellan 6 Cyber Lane och 7 Very Kronos. Den som profiterar mest på det är 5 Moni Viking som är en rejäl långloppare.

1x3x1x1x1x3x1 = 9 rader.
9 x 1 x 0,50 kr = 4,50 kr.
Totalt: 4,50 kr.
Rättningskod: 4r?

Jag startade igång ett andelslir där ni ser systemuppbyggnaden bättre..
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-30, 17:02   #22
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 593
Sharp$: 495
Standard

Vad är er gissning att 7 rätt på V75 ungefär ger denna lördag. Tycker ni den ser lätt eller svår ut på förhand?

Senast redigerad av Tipsb den 2020-10-30 klockan 17:09.
Tipsb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-30, 17:24   #23
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6131
Standard

Våra tankar är obehagligt lika förutom kanske i första två loppen.

1: Klar fördel favoriten och har svårt se en holländare med tveksam skalle vinna från dödens. 12 känns spelvärd med förmodat tempo. Spännande ändringar på 1 gör den till tredjestreck.
2: Gissar att Sjödén skriver om klar fördel för de på tillägg. Håller med om Micro Vick som dundersusare och undrar om inte Velegance borde vara mest spelad av Untersteiners. Vad kan 8?
3: Viktig spetsstrid där jag tror att den av 5 och 6 som tar spets vinner loppet. Måna bra spurtare bakom dock och är lite sugen på att strecka nästan ostreckade 8 och 9.
4: Har också hamnat på Baron Frontline i ett lopp som känns hopplöst att bena ut. 9 var bättre än 10 senast och streckningen borde nog vara tvärtom. 7 har chans från spets och 6 är kanske bästa hästen. Här bör man nog antingen helgardera eller hitta en spik
5: Har varit inne på Ingo hela veckan men trodde inte alls den skulle vara så mkt streckad. Är nog frågan om inte Farlander Am bara är bäst oavsett lopp. 3 är solklart mest intressant bakom de två stora.
6: Har svårt hamna rätt på Indra's Secret men tycker kanske det finns risk att 7 körs för att bädda för henne här. Många streckvärda bakom och mest troligt finns vinnaren på andra tilläggsvolten. Helt enig i att Bag's Simoni känns ruggigt bortglömd och gillar även Kennedy.
7: Fint lopp. Synd att Velvet Gio blev struken. Tror att Very Kronos äter upp Cyber Lane från dödens men tror det kan bli svårt att sen freda sig mot Moni Viking som lär vara mer vässad än vad som sägs. Måste också ha med Wild Love som den sett ut streckar nog även Racing Mange som sett vass ut som fastlåst och som kommer från stall i tokform.

Citat:
Ursprungligen postat av KalleKlut Visa inlägg
Såhär ser mina tankar ut..

Avd
1: 5 Hummer Scott (4, 10) Dion Tesselaar vill tävla med 5 Hummer Scott. Så Goop lär inte få mysa i lugn och ro. Öppnar upp för bakspår i detta klass 1 lopp. 10 Echelon kan spurta så också [B]12 [Oscar L.A/B] Jag rankar 5, 4, 10, 12, 11

2: 10, 11, 12 (14, 9) Jag köper inte alls ett 3 årigt sto som favorit! Nä, detta vinns från tillägg.. Dundersmällen heter 15 Micro Vick som kan spurta otroligt fort om hon blir framdragen.

3: 5 Zap di Girifalco (2, 6) Goop som favorit för 3e loppet i rad.. Den här gången sitter han med bästa hästen och bör ha en riktigt fin chans.

4: 2 Baron Frontline (5, 6) Två 3 åringar igen som mest spelade! Detta känns toköppet men förstanicken hamnar på 2 Baron Frontline som är hygglig ut och får ett fint lopp.

5: 6 Farlander Am (5, 4) Tror jag vinner från "alla" positioner i detta lopp!

6: 8, 13, 14 (15, 3) Ett lurigt lopp där 15 Indra's Secret blir alldeles för hårt streckad. Se upp för 9 Bag's Simoni som borde få en fin resa och kan spurta. 8 Guillaume Boko är mitt första val. Inte omöjligt att Goop sitter i ledningen efter 800m.

7: 5 Moni Viking (7, 6) Det luktar lite körning mellan 6 Cyber Lane och 7 Very Kronos. Den som profiterar mest på det är 5 Moni Viking som är en rejäl långloppare.

1x3x1x1x1x3x1 = 9 rader.
9 x 1 x 0,50 kr = 4,50 kr.
Totalt: 4,50 kr.
Rättningskod: 4r?

Jag startade igång ett andelslir där ni ser systemuppbyggnaden bättre..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KalleKlut (+1)
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-30, 18:35   #24
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tipsb Visa inlägg
Vad är er gissning att 7 rätt på V75 ungefär ger denna lördag. Tycker ni den ser lätt eller svår ut på förhand?
Jag tänker medel, favoritparad känns inte sannolikt men heller inte att det blir toksvårt. Statistiken från tidigare upplagor säger också att det inte är så sannolikt med miljonutdelning.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-30, 18:41   #25
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1094
Standard

Säger också medel men man har haft fel förr.
trance_error är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-30, 19:06   #26
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Kan verkligen inte köpa att Indras är jättefavorit imorgon. Trodde på den senast och den var ju riktigt bra, men proportionerna här är inte rätt alls med bakspår på sista tillägget. I värsta fall körs det så det inte kan attackeras förrän 700 kvar och då kan det bli spö av andra som smygkörts eller hänger med i draget. Vem som istället vinner är svårare att sia om...bara 0%-arna jag plockat bort hittills.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-30, 19:25   #27
 
yoozoos avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 2 142
Sharp$: 8103
Standard

Berglunds & Sjödens krönikor synliga under Service Plays
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hanscrispi (+5), hanscrispi (+5), hanscrispi (+5), tvablaa (+5), Fagerdahlen (+50), asgaya3141 (+5)
yoozoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-30, 21:28   #28
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 102
Sharp$: 3239
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
Tror: Hummer Scott kommer inte att lämna Rolls Royce ifred och därmed öppnas detta lopp upp är min tes. Skall bevisas på lördag...(har kollat upp den där gästen och det är inte någon duvunge).
Jocke är draget i loppet, tror som du att det blir rejäl pace i loppet,
var ruggigt bra hemma hos mutti Merkel senast, ännu bättre i morgon
på hemmaplan. Loppets bästa häst med ett oddshöjande spår.
Lirar vinnare och spikar på en lapp.

Lycka till Valo.
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-30, 21:34   #29
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1094
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Kan verkligen inte köpa att Indras är jättefavorit imorgon. Trodde på den senast och den var ju riktigt bra, men proportionerna här är inte rätt alls med bakspår på sista tillägget. I värsta fall körs det så det inte kan attackeras förrän 700 kvar och då kan det bli spö av andra som smygkörts eller hänger med i draget. Vem som istället vinner är svårare att sia om...bara 0%-arna jag plockat bort hittills.
Den ska fällas, för stor favorit. 58%, lär stiga något då speltjänst spikat den dessutom. Ska runda 13 hästar det är inte lätt.
Isco Boko och Dortmund är tidiga.

Vinner den så grattis till favvo spelarna.

Senast redigerad av trance_error den 2020-10-30 klockan 21:39.
trance_error är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-30, 21:58   #30
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Jocke


Citat:
Ursprungligen postat av Jajjan Visa inlägg
Jocke är draget i loppet, tror som du att det blir rejäl pace i loppet,
var ruggigt bra hemma hos mutti Merkel senast, ännu bättre i morgon
på hemmaplan. Loppets bästa häst med ett oddshöjande spår.
Lirar vinnare och spikar på en lapp.

Lycka till Valo.

Jocke med flyt i stallet. Har kryssat samtliga hästar...och spiken som du

Viel Glück!

Kul med Ebbinge på CM!!!

Senast redigerad av valo den 2020-10-30 klockan 22:15. Anledning: extra
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-30, 22:35   #31
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Farlander AM ger 2ggr på plats(Unibet)...ser inte hur den ska kunna bränna, men trav är trav...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-30, 22:38   #32
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 170
Sharp$: 9333
Standard

Det brukar vara Jensa som talar emot sig själv men Berglund kan han med
Med tanke på att han spikar Very Kronos från dödens men dissar Farlander Am från samma läge.. Och nu snackar vi 2640m mot mångmiljonärer kontra 2140m i bronsklassen.

Singelstrecken:
7 Very Kronos (V75-7) fick visa sin mycket höga kapacitet vid segern i SM senast och även om han får gå utvändigt om ledaren så tror jag att det är bra segerchans bara han sköter sig hela vägen.

Överspelade:
6 Farlander Am (V75-5) är bra, men det lär vankas ett lopp utvändigt om ledaren och då är det tufft att han ska vara favorit.

Personligen är jag inne på helt tvärtom även om jag helst vill ha tvåhästars i brons..
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-30, 22:51   #33
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Indras S är ju en tråkig favorit(58%), som ska fällas...men är det vettigt?, läget är ju optimalt för denna kuse och lär ju köras framåt, efter en försiktig start...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-30, 23:19   #34
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 170
Sharp$: 9333
Standard

I snitt 3 favoriter brukar vinna denna omgång enligt Jens stats. Då är frågan vilka? Tänk på att endast ca 15% av förmodad slutpott är spelad.
Här är mina tankar om vilka som blir favoriter och deras chanser. Jag tror max två vinner..

Avd 1. 5 Royce Rolls Är och förblir favorit imorgon. Bra chans

Avd 2. 10 Darah Bibo Blir förmodligen favorit. Ganska bra chans

Avd 3. 2 Dragster Blir förmodligen favorit. Ganska bra chans

Avd 4. 6 Kurri Jari Boko Är och förblir favorit imorgon. Låg chans

Avd 5. 5 Ingo Blir förmodligen favorit. Ganska bra chans

Avd 6. 15 Indra's Secret Är och förblir favorit imorgon. Ganska bra chans

Avd 7. 6 Cyber Lane Blir förmodligen favorit imorgon. Bra chans

Senast redigerad av KalleKlut den 2020-10-30 klockan 23:22.
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-30, 23:25   #35
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1094
Standard

Man behöver inte försöka ta ner månen när det är så mycket pengar i 7 rätts potten, men Indras Secret kommer jag försöka fälla iaf.

En annan som jag inte kommer betala för är Farlander An som som kommer vandra utvändigt. Det räcker för mig att fälla.

God tur alla
trance_error är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 08:00   #36
Banned
 
Reg.datum: aug 2019
Ort: Stockholm
Inlägg: 84
Sharp$: 14
Standard

Tänker spika Ofelia idag. Sedan blir det nog rätt snällt. Hon tuggar ned dom på slutet.
Kilroy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 08:17   #37
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57030
Standard

Inte hunnit läsa på i veckan och för trött i går kväll. En första snabb genomgång nu på morgonen fick mig att lägga ett spel. Enprocentaren Jumeirah Boko fick 50 v och 100 plats hos svenska spel till 23/4,60.

- Läget, läget. Spetsgaranti och Jägersro.
-Barfota runt om ffg
- samtliga 5 vinster från spets
- inga hästar som skrämmer 20 meter efter
- rankad etta av travögat och Uhrberg själv har med den på 5 streck på sitt tidningssystem.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Staketkusken (+1)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 09:09   #38
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 400
Sharp$: 5758
Standard

Mina tankar:

Första loppet är lite halvsvårt men skulle kunna bli enkelt om Royce Rolls flyger till ledningen och BG får bestämma som han vill. Just nu har jag tre streck ifyllt 4, 1 och 12.

Andra loppet. För att känna sig säker bör man nog ta 5-6 hästar. Jag tror mycket på Darah Bibo som ser bra ut för dagen. Låser med Procalate, som står på tur.

Tredje loppet. Hmm. Många bra hästar. Känns som alla kan vinna. Streckar fem stycken. 2, 11, 5, 3 och 7.

Fjärde loppet. Kan det skrälla rejält. Har inte plånboken för det. Tar Baron Frontline och Barnacle som ett lås och hoppas på det bästa.

Femte loppet. Någon av Ingo och Farlander Am BÖR vinna. Är ett rätt starkt lås. Eller ska man välja att ta ställning med 50/50 chans att ha rätt? Jag tar båda och streckar även Eclipse Am till under 1% i dagsläget, från spår 12. Går på samma balans som den vunnit sina 2 senaste segrar på. Adielsson upp på Kolgjini-häst känns intressant. Hoppas det blir hårt tempo och den kommer flygande.

Sjätte loppet. Väljer att inte försöka ta ner månen och spikar Indras Secret. Hoppas Berghs stallform fortsätter och att denna är starkast över 3 varv, felfri. Garderar man känns 1, 5, 11, 12, och 13 mest intressanta. Utan någon inbördes ranking.

Sjunde loppet. Cyber Lane vann detta loppet 2018 och formen verkar vara där. Vinner spetsstriden? Very Kronos är i toppform och har skött sig, men man kan ju inte lita på honom. Racing Mange är en elitloppshäst och kommer från ett formstall. Fått två nyttiga lopp på slutet och är iordning inför detta? 2% just nu. Tar också med Wild Love för jag tycker om hästen mycket. Väljer bort Moni Viking, så den vinner väl.
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 10:15   #39
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Anderstorp
Inlägg: 539
Sharp$: 5112
Standard

3% överlägsen sist!!!
Reddington, tycker att det lyser form över den kusen. Vann ju plättlätt åkandes sist.
Tror att det blir likadant, eller vad har jag missat med Goops storfavorit.
Kan bli spik idag åtminstone utgång.
__________________
Lita på ditt första intryck, krydda med lite sharpsexpertis... Succé
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5)
Kocken14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 10:41   #40
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 5
Sharp$: 202
Standard

Vad är det för snack jag har missat på Zanna Jet som Matteus skriver om på twitter?

Matteus Lillieborg
” När jag hör snacket på Zanna Jet (V75-5) kan jag inte begripa att hon är spelad till 0! procent. Enligt mig är hon den mest felspelade hästen på V75 i år, kanske någonsin.”
eriks är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 10:52   #41
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Mina drag för omgången:

Spikarna

Avd1) 4 Royce Rolls jänkarbiken åker på , spår 4 och Bg kör till spets resolut. Över kort distans på Speedwaybanan Jägersro med ”nerförsbacke” på upploppet så leder man runt om.

Avd5) 5 Ingo var bra i comebacken senast och även här står spets utskrivet i programmet. Står ruskigt bra inne i klassen och Christoffer Erikssons stallform är god. Dagens bästa spik!

Låset

Jag låser sista avdelningen på tre hästar.

6 Cyber Lane Spetsar och är hästen att slå från ledning. Very kronos måste slå Cyber från dödens om han ska vinna. Problemet är att Very bjuder in speedkulor i matchen om han skulle göra en fantomprestation från dödens...
Är Very så bra idag vinner varken Cyber eller Very idag. Diss på 7 som flera experter lyfter fram idag.

Då garderar jag hellre Cyber med de speedigaste motbuden:

5 Money Viking som gillar den längre distansen och avslutar sylvasst öber ett upplopp. Egentligen är nog loppet stängt på 5,6 men jag skulle gråta ommjag sprack på min favorithäst Wild Love.

12 Wild Love har gång på gång gjort fantastiska lopp .Loppet är ganska ihåligt och skulle 5 & 6 köra slut på varandra så räknas givetvis även Wild Love med vinstchans idag.

Jag låser sista på 5,6,12 och kommer av hela mitt hjärta heja på Wild Love !




Skrällar jag inte vill spricka på:

Avd2) 11 Velegance drogs sist i sista sväng senast men avslutade storstilat

Avd3) 1 Staro Leonardo är väl i grunden bästa hästen i loppet? Men Jockes Stallform och lite flyt med att komma ut från innerspåret så kan det gå vägen trots trolig nåmissad ledning.

Avd4) alla singelprocentare.. för mig dagens skrällopp nr1 och jag heltäcker.


Avd6) finns några godbitar bakom favoritduon 15 Indras Secret och 13 Dortmund.
3 Isco Boko, 5 Digital Crunch, 11 Infinitus och 12 Euskara är alla hästar jag absolut vill ha med på kupongen.


lycka till med spelbesluten i eftermiddag
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
trance_error (+5), asgaya3141 (+5)

Senast redigerad av Basse den 2020-10-31 klockan 10:54.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 10:56   #42
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Bolagssystemet går rätt bra nu men utdelningarna varierar. Valde mellan att spika Indras Secret och Very Kronos på slutet. 36 jackpotmiljoner till sjurättspotten.

1) 4 r5-1 (4 är formstark och Björn tippar sig. Inleder med tråkig spik, vilket ger utrymme för några skrällstreck i andra avdelningar)

2) 2,8,9,10,11,14 r6-12 (detta är ett klurigt stolopp. Treåriga 2 är överspelad och Björn själv ligger ganska lågt. 10 är snabbstartare och har blivit favorit. 14 har formen och får bra position från springspåret. Spelvärt garderingslopp)

3) 1,2,5,6,11 r12-3 (favoriten 5 tröttnade tidigt senast efter flera starka insatser. Har vilat en månad. Trots att Björn tippar sig själv garderas han efter senaste svaga loppet. 2 tar ledningen om Erik vill. Men han har vikit sig därifrån och körs nog i ryggar. 1 från formstall kan leda. Betalar även för 6 och stoet 11 i toppform)

4) 3,5,6,7,8,9,11 r10-1 (favoriten 6 har vilat en månad och är uppfräschad. 7 tar ledningen från springspåret. Detta Klass II lopp skall garderas för här kan skrälla)

5) 2,4,5,6,8 r3-11 (favoriten 6 var bra senast med punka. Skriket 5 visar höstform. Adrian tillhör inte mina favoriter, men 8 var strålande senast på hemmabanan. Tidig till 5 %. 4 vann lätt i enklare omgivning senast efter uppehåll sedan i julas. 2 är ständigt hårt betrodd och satt fast senast med krafter - nu bra spår och streckad till ynka 2 %)

6) 15 r13-3 (stoet 15 är lika tråkig favorit och stark som Susanne Richter. Spik)

7) 5,6,7 r12-9 (6 leder med 7 i lugn "Örjan" dödens. 5 togs hem för två månader sedan till ägaren i Norge. Frågetecken om formen)

Kostar 1575 kronor. Hoppas några på sharps tar hem en del av jackpotmiljonerna och snuvar de tyska robotarna.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+5)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 10:57   #43
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Kopplet h2h som jag lirar idag (b365), var inte svårt att välja idag antingen är jag fel ute eller oddssättarna.

Oman Flax/Hummer Scott 2,15
Africa Bi/Brenda Grif 2,00
Global Undecided/Jula Downton 1,72
High Roller Sox/Kurri Jari Boko 2,40
Buzzer Beater/Neelix 2,00
Guillaume Boko/Dortmund 2,15
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 10:57   #44
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 550
Sharp$: 1949
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eriks Visa inlägg
Vad är det för snack jag har missat på Zanna Jet som Matteus skriver om på twitter?

Matteus Lillieborg
” När jag hör snacket på Zanna Jet (V75-5) kan jag inte begripa att hon är spelad till 0! procent. Enligt mig är hon den mest felspelade hästen på V75 i år, kanske någonsin.”
Ruskigt snabb ut. Hittar ledningen ofta.
fweewea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 11:02   #45
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Jag spikar Royce Rolls som jag räknar med tar ledningen och leder runt om, samt Zap di Girifalco som Goop låter väldigt belåten med och som nog är bästa hästen i fältet. Har annars haft spik på Ingo hela veckan, men väljer ändå att dubbla med Farlander AM som är kuskförstärkt.

Lämnade in en sjuling igår enligt följande:

Jägersro - Lopp 5, 1640m Auto
Vinnare:
4 Royce Rolls (2,57)

Jägersro - Lopp 6, 2140m Volt
Placering - Topp 3:
T3 10 Darah Bibo (1,94)

Jägersro - Lopp 7, 2140m Auto
Placering - Topp 3:
T3 2 Dragster (1,96)

Jägersro - Lopp 8, 2140m Volt
Placering - Topp 3:
T3 6 Kurri Jari Boko (1,74)

Jägersro - Lopp 9, 2140m Auto
Placering - Topp 3:
T3 6 Farlander Am (1,82)

Jägersro - Lopp 10, 3140m Volt
Placering - Topp 3:
T3 15 Indra's Secret (1,53)

Jägersro - Lopp 11, 2640m Auto
Placering - Topp 3:
T3 5 Moni Viking (1,61)


Totalodds: 76,23
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Grant (+5)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 11:10   #46
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Håkan E står i 11% i bronsförsök på Jägers. Visst vann han V75 på Örebro också men det var i lägsta klassen där kusarna är ojämna så vilka kuskar som helst kan vinna bara de har rätt häst. Victory innanför bara en tredjedel så hårt spelad, om de växlade kuskarna kunde jag köpa det men nu är det ju inte så. Aldrig sett en jackpottomgång där spelarna fuskar så mycket med jobbet.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 11:10   #47
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 143
Sharp$: 1316
Standard

1,4u,6,12
9,10,11,12,14
1u,2,3,5,6,7,9,11,12
1,2,5,6,7,9,10,11u,12
6
15
5,6u,7,8,9,12

Krav minst 1u och 150k i utdelning
haxx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 11:19   #48
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 102
Sharp$: 3239
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
Jocke med flyt i stallet. Har kryssat samtliga hästar...och spiken som du

Viel Glück!

Kul med Ebbinge på CM!!!
Kuskbyte på CM, Christoffer rattar Månen isf Rick.
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 11:31   #49
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Mja...


Citat:
Ursprungligen postat av Jajjan Visa inlägg
Kuskbyte på CM, Christoffer rattar Månen isf Rick.

Men har inget emot CE. CM en flygmaskin om det vill sig...
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 12:07   #50
 
Timotimos avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 440
Sharp$: 2779
Standard

Ingen verkar tro att Johan kan släppa till Erik i sista (avd7)
Timotimo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 12:08   #51
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1094
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Timotimo Visa inlägg
Ingen verkar tro att Johan kan släppa till Erik i sista (avd7)
Nej, släppte ju inte senast då hästen var fenomenalt bra. Har sagt att han inte ska släppa idag också.
trance_error är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 12:47   #52
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 759
Sharp$: 2633
Standard

tar med många skrällar och hoppas på fin utdelning idag, LYCKA TILL ALLIHOPA!

V75
Inlämnat: 2020-10-31, 13:46
Jägersro
Lördag 2020-10-31
Start: 16:20
Kostnad: 900,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4, 7, 8, 9, 10, 12 (1, 5)
2: 2, 6, 7, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 (8, 5)
3: 5, 11 (2, 6)
4: 1, 7, 11 (6, 5)
5: 6 Farlander Am (5, 4)
6: 1, 3, 13, 14, 15 (8, 12)
7: 6 Cyber Lane (7, 5)

6x10x2x3x1x5x1 = 1800 rader.
1800 x 1 x 0,50 kr = 900,00 kr.
Totalt: 900,00 kr.
Rättningskod: QCZ JTR RWR
heddari är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 13:17   #53
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 696
Standard

Bästa spiken: Cyber Lane - denne tog jag betalt på från spår 8 på mitt bolagssystem som spik när den var streckad på 6,5 procent. Den levererar varje gång och har fått en ny tändniing eftersom hösten är hästens favorit årstid. Det luktar spets och hör man till vad johan säger så kommer de köra där så länge lampan lyser. Jag tror det är toppchans för Cyber och spikar utan tvekan.. Kommer till spets får bestämma första 1000. Jag rankar Moni viking 2a och Very 3a passa storskrällen Harran Boko som trivs ypperligt på Jägersro 1 procent.

Lillspiken: Darrah Boko vann överlägset senast och är formstark öppnar snabbt och sitter fint på det direkt. Kan bli spets efter en bit. nr 2 gick lite på nålar senast. Oavsett väg ser det bra ut på förhand. Jag spikar!

Dragen:
Global Venture är startsnabb och hittar position - toppform och enbart 3 procent. avd1
Staro Leonardo är spurtvass och kan få loppet här 10 procent.
High roller sox kan vara lösningen i avd4 i vidöppet lopp... 9 procent
Sato låg man lågt med senast men krossade ledaren från dödens och såg smällfin ut. En liknande insats räcker långt idag.

Bedövaren: Keendy som är stark i spurten hemmabana, nu enbart 1 procent.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+5)
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 13:40   #54
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 696
Standard

V4
Inlämnat: 2020-10-31, 14:38
Jägersro
Lördag 2020-10-31
Start: 14:45
Kostnad: 48,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4 Star Advisor Joli (2, 8)
2: 1, 4, 5, 6, 7, 10 (3, 11)
3: 3, 6 (5, 4)
4: 8, 11 (1, 4)

1x6x2x2 = 24 rader.
24 x 1 x 2,00 kr = 48,00 kr.
Totalt: 48,00 kr.
Rättningskod: VHP KTR NPV

V4
Inlämnat: 2020-10-31, 14:40
Jägersro
Lördag 2020-10-31
Start: 14:45
Kostnad: 2,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4 Star Advisor Joli (8, 2)
2: 7 Joker of Steel (10, 1)
3: 3 Hector Eck (5, 4)
4: 8 Spartak Face (1, 11)

1x1x1x1 = 1 rader.
1 x 1 x 2,00 kr = 2,00 kr.
Totalt: 2,00 kr.
Rättningskod: QKX MTW TPX

200 VINNARE PÅ STARO ADVISOR JOLI nu i 7 ggr wow..

LD1. 3
LD2. 8
X 100

Senast redigerad av Klanke den 2020-10-31 klockan 13:43.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 13:44   #55
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

V4
Inlämnat: 2020-10-31, 14:43
Jägersro
Lördag 2020-10-31
Start: 14:45
Kostnad: 250,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 4, 5, 8, 9 (1, 6)
2: 1, 3, 6, 7, 10 (4, 5)
3: 3, 4, 5, 6, 10 (8, 11)
4: 1 Ovation L.A. (11, 8)

5x5x5x1 = 125 rader.
125 x 1 x 2,00 kr = 250,00 kr.
Totalt: 250,00 kr.
Rättningskod: VKP FTX ZPZ
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 13:57   #56
 
yoozoos avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 2 142
Sharp$: 8103
Standard

Härlig start på dagen!

V4
Inlämnat: 2020-10-31, 12:54
Andreas Oressons andelsspel
Jägersro
Lördag 2020-10-31
Start: 14:45
Kostnad: 640,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 8 Hambo Transs R. (2, 4)
2: 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 10 (5, 11)
3: 3, 5, 6, 9, 10 (4, 8)
4: 1, 3, 4, 5, 7, 8, 11, 13 (12, 14)

1x8x5x8 = 320 rader.
320 x 1 x 2,00 kr = 640,00 kr.
Totalt: 640,00 kr.
Min kostnad: 640,00 kr x 15/50 = 192,00 kr
Rättningskod: SJX CTV WTT
yoozoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 14:12   #57
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 550
Sharp$: 1949
Standard

Ju mer jag kollar på omgången, desto troligare känns det som att det blir idel favoritsegrar.

1. 4 Royce Rolls. Given favorit.
2. 10 Darah Bibo. Given favorit.
3. 5 Zap Di Girifalco. Bra favorit, men kan fällas.
4. 6 Kurri Jari Boko. Fel favorit, garderas stort.
5. 6 Farlander Am. Given favorit.
6. 15 Indra's Secret. Given favorit.
7. 6 Cyber Lane. Given favorit.

Jag hoppas dock kunna fälla 4 Royce Rolls, 5 Zap Di Girifalco och 6 Kurri Jari Boko.

Senast redigerad av fweewea den 2020-10-31 klockan 14:17.
fweewea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 14:17   #58
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

"bara att få vara med" system. Aldrig gillar Jägers (Danmark!)

V75
Inlämnat: 2020-10-31, 15:14
Jägersro
Lördag 2020-10-31
Start: 16:20
Kostnad: 144,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 4 (5, 3)
2: 10, 11, 14 (2, 9)
3: 1, 2, 5, 6, 11, 12 (3, 7)
4: 6, 7, 9, 10 (5, 2)
5: 5 Ingo (6, 4)
6: 13, 15 (12, 8)
7: 7 Very Kronos (5, 6)

2x3x6x4x1x2x1 = 288 rader.
288 x 1 x 0,50 kr = 144,00 kr.
Totalt: 144,00 kr.
Rättningskod: XLN GTV TPX
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 14:22   #59
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Aura SL måste vara bästa hästen i grunden. Men den vinner inte ihjäl sig.
Pistol mot tinningen, spikar ni Darah Bibo eller velegance ?
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 14:38   #60
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5204
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fweewea Visa inlägg
Ju mer jag kollar på omgången, desto troligare känns det som att det blir idel favoritsegrar.

1. 4 Royce Rolls. Given favorit.
2. 10 Darah Bibo. Given favorit.
3. 5 Zap Di Girifalco. Bra favorit, men kan fällas.
4. 6 Kurri Jari Boko. Fel favorit, garderas stort.
5. 6 Farlander Am. Given favorit.
6. 15 Indra's Secret. Given favorit.
7. 6 Cyber Lane. Given favorit.

Jag hoppas dock kunna fälla 4 Royce Rolls, 5 Zap Di Girifalco och 6 Kurri Jari Boko.
Max två rätt på den raden.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 14:42   #61
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Svårt


Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
"bara att få vara med" system. Aldrig gillar Jägers (Danmark!)

V75
Inlämnat: 2020-10-31, 15:14
Jägersro
Lördag 2020-10-31
Start: 16:20
Kostnad: 144,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 4 (5, 3)
2: 10, 11, 14 (2, 9)
3: 1, 2, 5, 6, 11, 12 (3, 7)
4: 6, 7, 9, 10 (5, 2)
5: 5 Ingo (6, 4)
6: 13, 15 (12, 8)
7: 7 Very Kronos (5, 6)

2x3x6x4x1x2x1 = 288 rader.
288 x 1 x 0,50 kr = 144,00 kr.
Totalt: 144,00 kr.
Rättningskod: XLN GTV TPX
Har också svårt med Jägers men hoppas det vänder idag. Lycka till SO!
(fast jag tycker du borde haft 12:an med i första....)
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 14:47   #62
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Raden


Är väl borta efter första...

V75
Inlämnat: 2020-10-31, 11:49
Jägersro
Lördag 2020-10-31
Start: 16:20
Kostnad: 140,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 12 Oscar L.A. (4, 1)
2: 5, 13, 14 (10, 2)
3: 1, 5, 8 (2, 6)
4: 5, 9 (6, 7)
5: 3 Victory Island (6, 5)
6: 8, 11, 15 (13, 3)
7: 4, 5, 6, 7, 9 (12, 8)

1x3x3x2x1x3x5 = 270 rader.
270 x 1 x 0,50 kr = 135,00 kr. Avgift 5,00 kr.
Totalt: 140,00 kr.
Rättningskod: PJP BTT ZQQ

Lycka till!
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 14:55   #63
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6131
Standard

Velegance, tveklöst

Citat:
Ursprungligen postat av Fagerdahlen Visa inlägg
Aura SL måste vara bästa hästen i grunden. Men den vinner inte ihjäl sig.
Pistol mot tinningen, spikar ni Darah Bibo eller velegance ?
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 14:55   #64
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3181
Standard

Sista seriösa spelet. Sen arbetslös. Blir bara småspel sen,(hoppas jag har råd)

V75
Inlämnat: 2020-10-31, 15:53
Jägersro
Lördag 2020-10-31
Start: 16:20
Kostnad: 504,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 3, 4, 5, 6, 9, 12 (10, 7)
2: 10 Darah Bibo (2, 14)
3: 1, 2, 5, 9 (6, 12)
4: 1, 2, 5, 7, 8, 11 (6, 10)
5: 5 Ingo (6, 4)
6: 1, 3, 7, 12, 13, 15 (8, 11)
7: 6 Cyber Lane (7, 5)

7x1x4x6x1x6x1 = 1008 rader.
1008 x 1 x 0,50 kr = 504,00 kr.
Totalt: 504,00 kr.
Rättningskod: ZCR KTX QZR
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
trance_error (+5)
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 14:55   #65
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Max två rätt på den raden.
Vilka syftar du på?
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 14:58   #66
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Jag skrev tidigare att Lövgren verkar ha bra ställt i stallet just nu. Verkar stämma...
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 15:02   #67
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

V75
Inlämnat: 2020-10-31, 16:00
Jägersro
Lördag 2020-10-31
Start: 16:20
Kostnad: 336,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 4, 12 (3, 5)
2: 11 Velegance (10, 14)
3: 5, 12 (1, 6)
4: 1, 2, 3, 7, 8, 10, 11 (6, 5)
5: 5 Ingo (6, 4)
6: 8, 13, 14, 15 (3, 9)
7: 5, 6, 7, 12 (8, 10)

3x1x2x7x1x4x4 = 672 rader.
672 x 1 x 0,50 kr = 336,00 kr.
Totalt: 336,00 kr.
Rättningskod: RMS MTP QZP
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 15:05   #68
 
mijo14s avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Ystad
Inlägg: 1 373
Sharp$: 1804
Standard

V75
Inlämnat: 2020-10-31, 13:42
Jägersro
Lördag 2020-10-31
Start: 16:20
Kostnad: 288,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4 Royce Rolls (1, 5)
2: 10, 11, 14 (2, 9)
3: 1, 2, 5, 9, 11, 12 (6, 3)
4: 1, 5, 6, 7, 9, 10, 11, 12 (2, 3)
5: 5 Ingo (6, 4)
6: 3, 12, 13, 15 (8, 11)
7: 7 Very Kronos (6, 5)

1x3x6x8x1x4x1 = 576 rader.
576 x 1 x 0,50 kr = 288,00 kr.
Totalt: 288,00 kr.
Rättningskod:
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 15:06   #69
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 550
Sharp$: 1949
Standard

Större reducerat spel i dag för att försöka ta hem miljonerna. Minst 2 A-hästar och minst 1 C-häst.

Spik på 10 Darah Bibo och 6 Cyber Lane. Hoppas kunna fälla favoriterna 4 Royce Rolls, 5 Zap Di Girifalco och 15 Indra's Secret.

fweewea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 15:08   #70
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4111
Standard

Testar en rad i dag. Första på länge även om Jägers ingen favorit bana

V75
Inlämnat: 2020-10-31, 15:54
Jägersro
Lördag 2020-10-31
Start: 16:20
Kostnad: 840,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4 Royce Rolls (6, 5)
2: 8, 9, 10, 11, 14 (13, 12)
3: 1, 2, 3, 5, 6, 7, 11, 12 (8, 9)
4: 1, 2, 5, 6, 7, 11, 12 (10, 9)
5: 5 Ingo (6, 4)
6: 12, 15 (3, 4)
7: 5, 6, 7 (12, 10)

1x5x8x7x1x2x3 = 1680 rader.
1680 x 1 x 0,50 kr = 840,00 kr.
Totalt: 840,00 kr.
Rättningskod: VCW DTR TZS
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+7)
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 15:12   #71
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Mitt försök i eftermiddag

V75
Inlämnat: 2020-10-31, 16:05
Basses andelsspel
Jägersro
Lördag 2020-10-31
Start: 16:20
Kostnad: 6 912,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4 Royce Rolls (3, 12)
2: 2, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 14 (13, 3)
3: 1, 2, 3, 5, 6, 9, 11, 12 (8, 7)
4: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (10, 8)
5: 5 Ingo (6, 8)
6: 3, 5, 11, 12, 13, 15 (8, 7)
7: 5, 6, 12 (7, 9)

1x8x8x12x1x6x3 = 13824 rader.
13824 x 1 x 0,50 kr = 6 912,00 kr.
Totalt: 6 912,00 kr.

Rättningskod: HEL AVÄ GEN


Lycka till allihopa
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+7)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 15:15   #72
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 684
Sharp$: 12835
Standard


Africa Bi.
Ser fin ut i värmningen. Ger nog röda arme’n en match. V/P spel. Psst Varennare.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+8), abborre (+8)

Senast redigerad av Efterhandaren den 2020-10-31 klockan 15:33.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 15:18   #73
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

V75
Inlämnat: 2020-10-31, 16:17
Jägersro
Lördag 2020-10-31
Start: 16:20
Kostnad: 960,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4 Royce Rolls (5, 1)
2: 9, 10, 11, 14 (2, 8)
3: 5 Zap di Girifalco (2, 6)
4: 3, 5, 6, 7, 8, 9, 11, 12 (10, 1)
5: 2, 4, 5, 6, 8 (3, 11)
6: 3, 7, 13, 15 (12, 8)
7: 5, 6, 7 (12, 9)

1x4x1x8x5x4x3 = 1920 rader.
1920 x 1 x 0,50 kr = 960,00 kr.
Totalt: 960,00 kr.
Rättningskod: RJV JTN VZT
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+7)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 15:18   #74
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6131
Standard

Så här landade det till slut
1: 4 Royce Rolls (12) - Här tog jag bort 12 det sista jag gjorde för att få plats med Victory Island i femte.
2: 8,11,15 (9)
3: 6 Night Brodde (2)
4: 1,2,9,12 (10)
5: 3,5 (6)
6: 1,13,14,15 (12)
7: 5,6,7,9,12 (3)
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 15:25   #75
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3181
Standard

Vet inte om Jocke o Erik får godkänt här
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 15:26   #76
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Med hjärtat i halsgropen fick man in spiken
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 15:27   #77
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 400
Sharp$: 5758
Standard

Synd att Oscar LA inte hann dit.

Och synd att Hummer Scotts kusk kör som en idiot mot 1:an där.


Man är med är väl det enda positiva.
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 15:27   #78
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Oscar L.A:


Tappstart och ändå med på linjen - låg ju 20 m efter i början. Gick som ett spjut till slut.
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 15:28   #79
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 170
Sharp$: 9333
Standard

Dion Tesselaar förstör ju fullständigt med sin hockey tackling
Hade blivit intressant att se Ulf i ledningen..
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 15:28   #80
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57030
Standard

Bättre travsport än det Jägersro bjöd på i avd 1 är svårt att få till den 31 oktober .
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 15:28   #81
 
Reg.datum: jul 2017
Inlägg: 5 021
Sharp$: 14790
Standard

V75
Inlämnat: 2020-10-31, 16:05
Axevalla Travbana, Jimmys Maxat och Klart! s andelsspel
Jägersro
Lördag 2020-10-31
Start: 16:20
Kostnad: 4 897,20 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4 Royce Rolls (1, 5)
2: 6, 8, 9, 10, 11, 12, 14 (2, 5)
3: 1, 2, 5, 6, 11, 12 (3, 9)
4: 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (4, 6)
5: 3, 4, 5, 6, 8 (11, 2)
6: 13 Dortmund (15, 3)
7: 5, 6, 7, 12 (4, 9)

1x7x6x11x5x1x4 = 9240 rader.
9240 x 1 x 0,50 kr = 4 620,00 kr. Avgift 277,20 kr.
Totalt: 4 897,20 kr.
Min kostnad: 4 897,20 kr x 1/10 = 489,72 kr
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+7)
zimonzzon85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 15:29   #82
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 684
Sharp$: 12835
Standard

Stabil kuskseger med stabil häst. Psst Varennare.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
abborre (+5)
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 15:29   #83
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6131
Standard

Puh, hann få torskfrossa där och var beredd på att slå hårt på ngt om 12 hunnit fram. Nu blev det ju rätt ändå och en bra start.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 15:31   #84
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 404
Sharp$: 4280
Standard

V75
Inlämnat: 2020-10-31, 16:09
Sundbyholms Travbana, Sista Stallskrikets andelsspel
Jägersro
Lördag 2020-10-31
Start: 16:20
Kostnad: 2 136,96 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4 Royce Rolls (1, 5)
2: 8, 10, 11, 14 (9, 2)
3: 1, 2, 3, 5, 11, 12 (6, 9)
4: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (7, 6)
5: 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 (11, 1)
6: 15 Indra's Secret (13, 3)
7: 5, 6 (7, 12)

1x4x6x12x7x1x2 = 4032 rader.
4032 x 1 x 0,50 kr = 2 016,00 kr.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+7)
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 15:31   #85
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Vet inte vad som hände med Lövgren i starten, plötsligt var han ur bild. Och sen...
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 15:32   #86
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3181
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Bättre travsport än det Jägersro bjöd på i avd 1 är svårt att få till den 31 oktober .
Objektiv syn på det hela.
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 15:32   #87
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 170
Sharp$: 9333
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Bättre travsport än det Jägersro bjöd på i avd 1 är svårt att få till den 31 oktober .
Du menar galopp race och hockeytacklingar?
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 15:34   #88
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1094
Standard

90% av Sharps spikade Björn G i första
trance_error är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 15:36   #89
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Mitt försök i eftermiddag

V75
Inlämnat: 2020-10-31, 16:05
Basses andelsspel
Jägersro
Lördag 2020-10-31
Start: 16:20
Kostnad: 6 912,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4 Royce Rolls (3, 12)
Trion 4-12-3 gav 101ggr!

Spelade inte trio själv- hade nog med spänning ändå med V75.

Skönt att inte ha slösat streck i första och ha 13 824 levande rader kvar efter första avdelningen

*** 1 107 981 system kvar efter avdelning 1
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+7)

Senast redigerad av Basse den 2020-10-31 klockan 15:38.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 15:36   #90
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 669
Sharp$: 50089
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av asgaya3141 Visa inlägg
Vet inte om Jocke o Erik får godkänt här
Själv är jag inte nöjd med Ohlsson.
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 15:41   #91
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 400
Sharp$: 5758
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Själv är jag inte nöjd med Ohlsson.

Knappast hans fel. Hans häst blev ju kraftigt störd.
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 15:42   #92
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4111
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Stabil kuskseger med stabil häst. Psst Varennare.
Den pollen glömmer man aldrig
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 15:47   #93
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 550
Sharp$: 1949
Standard

Happ. Där var man borta.
fweewea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 15:47   #94
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Härligt!!

V75
Inlämnat: 2020-10-31, 16:00
Jägersro
Lördag 2020-10-31
Start: 16:20
Kostnad: 336,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 4, 12 (3, 5)
2: 11 Velegance (10, 14)
3: 5, 12 (1, 6)
4: 1, 2, 3, 7, 8, 10, 11 (6, 5)
5: 5 Ingo (6, 4)
6: 8, 13, 14, 15 (3, 9)
7: 5, 6, 7, 12 (8, 10)

3x1x2x7x1x4x4 = 672 rader.
672 x 1 x 0,50 kr = 336,00 kr.
Totalt: 336,00 kr.
Rättningskod: RMS MTP QZP
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+7), abborre (+11), Fulsprit (+7)
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 15:50   #95
Banned
 
Reg.datum: aug 2019
Ort: Stockholm
Inlägg: 84
Sharp$: 14
Standard

Ofelia var mitt skrälldrag. Inte så långt borta. Blir nog en slätstruken rad idag.
Kilroy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 15:51   #96
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4111
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Velegance, tveklöst
Snyggt
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 15:52   #97
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6131
Standard

Snygg start!

Citat:
Ursprungligen postat av Fagerdahlen Visa inlägg
Härligt!!

V75
Inlämnat: 2020-10-31, 16:00
Jägersro
Lördag 2020-10-31
Start: 16:20
Kostnad: 336,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 4, 12 (3, 5)
2: 11 Velegance (10, 14)
3: 5, 12 (1, 6)
4: 1, 2, 3, 7, 8, 10, 11 (6, 5)
5: 5 Ingo (6, 4)
6: 8, 13, 14, 15 (3, 9)
7: 5, 6, 7, 12 (8, 10)

3x1x2x7x1x4x4 = 672 rader.
672 x 1 x 0,50 kr = 336,00 kr.
Totalt: 336,00 kr.
Rättningskod: RMS MTP QZP
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fagerdahlen (+50)
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 15:56   #98
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 669
Sharp$: 50089
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nobleflash Visa inlägg
Knappast hans fel. Hans häst blev ju kraftigt störd.
Då borde Tesselaar fått straff för det. Var ser man det?
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 15:57   #99
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Snygg start!
Tack du!!
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 15:58   #100
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6131
Standard

De sa ju i studion att måldomarna kollat på det men inte tyckte det var någon påkörning.

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Då borde Tesselaar fått straff för det. Var ser man det?
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 16:00   #101
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nobleflash Visa inlägg
Knappast hans fel. Hans häst blev ju kraftigt störd.
Inte störd, regelmässigt sett, möjligtvis generad...

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 16:00   #102
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 669
Sharp$: 50089
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
De sa ju i studion att måldomarna kollat på det men inte tyckte det var någon påkörning.
Då så.Kunde inte se nån störning på reprisen heller.
Tack tvablaa!
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 16:01   #103
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 400
Sharp$: 5758
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Inte störd, regelmässigt sett, möjligtvis generad...

Indirekt störd då.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+1)
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 16:03   #104
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 400
Sharp$: 5758
Standard

Jag tror också att de är rätt lata med att göra en åtgärd när hästen inte vann eller placerade sig högt i loppet. Men det tänker jag inte gräva djupare i.
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 16:04   #105
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 669
Sharp$: 50089
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nobleflash Visa inlägg
Indirekt störd då.
Antigen störd eller inte.Tror inte att indirekt störd står i reglementet.
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 16:05   #106
 
Reg.datum: apr 2020
Inlägg: 346
Sharp$: 1099
Standard

Det tycks finnas här några presumtiva travdomare med ett eget reglemente.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hoola (+2)
Supervisor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 16:05   #107
 
Nicklass avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Linköping
Inlägg: 654
Sharp$: 1497
Standard

Lite märklig taktik o lägga sig i tredje spår när det är 2 varv kvar. Trodde han verkligen hästen var totalt överlägsen
Nicklas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 16:08   #108
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 759
Sharp$: 2633
Standard

vilken jävla ridå..
heddari är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 16:08   #109
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 669
Sharp$: 50089
Standard

Sällan man ser Goop stressad av att nån närmar sig från längre bak...
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 16:09   #110
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1094
Standard

Spelvärde borta
trance_error är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 16:09   #111
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Nu får det ju vara nog med alla jävla galopper i ledningen på upploppet på mina spikar. Varenda vecka!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Nicklas (+2)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 16:10   #112
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 669
Sharp$: 50089
Standard

"Jag vill ändå högakta Goop för det" säger Skoglund...
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 16:11   #113
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 400
Sharp$: 5758
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Antigen störd eller inte.Tror inte att indirekt störd står i reglementet.
Nej, men det är ett uttryck för vad som hände enligt mig.
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 16:13   #114
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6131
Standard

Dragster var en riktigt trist vinnare, svårt se den vinna på ngt annat sätt än så här. Att jag inte lär mig att aldrig spika Lugauer..
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 16:13   #115
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 400
Sharp$: 5758
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Supervisor Visa inlägg
Det tycks finnas här några presumtiva travdomare med ett eget reglemente.
Eller så har man bara åsikter och aldrig sagt vad som står i ett reglemente eller inte.

Tror aldrig jag sa att han skulle blivit diskad heller.

Mer att det var en dålig styrning av kusken, enligt mitt tycke i den situationen.
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 16:14   #116
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 669
Sharp$: 50089
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nobleflash Visa inlägg
Nej, men det är ett uttryck för vad som hände enligt mig.
OK.Håller inte med om störningen.Tessalaar gick ner väldigt nära Ohlssons men om dennes häst kände sig stressad av det så: shit happens.
Enligt domarna var det inget regelvidrigt.
Undrar hur Ohlsson själv upplevde det.
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 16:14   #117
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 190
Sharp$: 368
Standard

Spikbyte från Royce Rolls till Zap di Girifalco..... Suckarnas suck.
hubbabubba347 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 16:21   #118
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 669
Sharp$: 50089
Standard

Ingen intervju med Goop om vad som hände...
Det var väl hästens fel förstås.
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 16:27   #119
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 669
Sharp$: 50089
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Ingen intervju med Goop om vad som hände...
Det var väl hästens fel förstås.
Vad var det jag sa???!!!
T.o.m. självaste Nybrink dristade sig nyss till att tvivla på det!
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 16:27   #120
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 684
Sharp$: 12835
Standard

Baron Frontline. Får ett V/P spel. Ser mäktig ut i värmningen.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 16:29   #121
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Dragster värdelöst. Sista hästen jag valde bort. Trodde inte på den.
Jaja, sikta på 2 sexor
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 16:34   #122
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 400
Sharp$: 5758
Standard

Där åkte jag för 7. Hade 2, 6 och 10 i det loppet.
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 16:35   #123
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 669
Sharp$: 50089
Standard

Heiskanens tränarstatistik talar om bara hälften i inkört jämfört med i fjol.
Ingves har nyss bidragit till det.
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 16:36   #124
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1094
Standard

Vinner Ingo nu så kan det bli intressant
trance_error är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 16:38   #125
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5204
Standard

Jajemän!

Nu börjar det likna nåt.

Får man önska/beställa vinst för ”kommunaren” i nästa avdelning?
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 16:39   #126
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 684
Sharp$: 12835
Standard

Jägers banunderlaget skördar sina offer. Mjukt och svampigt. Många galopper och trötta hästar. Stayerloppet blir en utmaning.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 16:43   #127
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57030
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Jägers banunderlaget skördar sina offer. Mjukt och svampigt. Många galopper och trötta hästar. Stayerloppet blir en utmaning.
Ja det har regnat i stort sett varje dag senaste veckan och även i förmiddags så det är nog inget banunderlag som passar alla.

Men ännu värre när det snart blir minusgrader, åtminstone norröver, för när hästarna börjar gå med brodd är det vanskligt att vara spelare. Speciellt då den typen av utrustningsinfo saknas.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 16:49   #128
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 684
Sharp$: 12835
Standard

Look Håleryd. Har gått bra i skymundan. Bra platschans till skapligt odds.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 16:53   #129
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 550
Sharp$: 1949
Standard

Farlander Am är så otroligt jävla ruskig.
fweewea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 16:54   #130
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 669
Sharp$: 50089
Standard

Den "fantastiska" Ingves kör ny galopp...
Undrar om Heiskanen och Juul är nöjda.
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 16:56   #131
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 684
Sharp$: 12835
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Look Håleryd. Har gått bra i skymundan. Bra platschans till skapligt odds.
Hm inte som bäst idag.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 16:56   #132
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1094
Standard

Fan sämsta vinnaren, mot GS75 istället
trance_error är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 16:57   #133
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 400
Sharp$: 5758
Standard

Ingo ska vinna det loppet som blev. Därav att det tillslut blev spik för min del på grund av att man läste tidig ledning och dämpning.

Sedan är det ju bara lyfta på hatten till den insatsen av Farlander Am. Speciellt när den inte hamnar i dödens tidigt. Utan får gå i tredje en större del av sista varvet. Bästa hästen vann helt enkelt.
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 16:57   #134
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4111
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fweewea Visa inlägg
Farlander Am är så otroligt jävla ruskig.
Trodde inte Ingo skulle lägga detta fick köra ok tempo ändå slagen 400. Tyvärr så spikade jag. Farlander bara bäst. Dumstrut på mig
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 16:58   #135
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6131
Standard

Bra gjort att inte ta med Farlander.. Åkte dock redan på Dragster då det blev spik på Night Brodde.

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Våra tankar är obehagligt lika förutom kanske i första två loppen.

1: Klar fördel favoriten och har svårt se en holländare med tveksam skalle vinna från dödens. 12 känns spelvärd med förmodat tempo. Spännande ändringar på 1 gör den till tredjestreck.
2: Gissar att Sjödén skriver om klar fördel för de på tillägg. Håller med om Micro Vick som dundersusare och undrar om inte Velegance borde vara mest spelad av Untersteiners. Vad kan 8?
3: Viktig spetsstrid där jag tror att den av 5 och 6 som tar spets vinner loppet. Måna bra spurtare bakom dock och är lite sugen på att strecka nästan ostreckade 8 och 9.
4: Har också hamnat på Baron Frontline i ett lopp som känns hopplöst att bena ut. 9 var bättre än 10 senast och streckningen borde nog vara tvärtom. 7 har chans från spets och 6 är kanske bästa hästen. Här bör man nog antingen helgardera eller hitta en spik
5: Har varit inne på Ingo hela veckan men trodde inte alls den skulle vara så mkt streckad. Är nog frågan om inte Farlander Am bara är bäst oavsett lopp. 3 är solklart mest intressant bakom de två stora.
6: Har svårt hamna rätt på Indra's Secret men tycker kanske det finns risk att 7 körs för att bädda för henne här. Många streckvärda bakom och mest troligt finns vinnaren på andra tilläggsvolten. Helt enig i att Bag's Simoni känns ruggigt bortglömd och gillar även Kennedy.
7: Fint lopp. Synd att Velvet Gio blev struken. Tror att Very Kronos äter upp Cyber Lane från dödens men tror det kan bli svårt att sen freda sig mot Moni Viking som lär vara mer vässad än vad som sägs. Måste också ha med Wild Love som den sett ut streckar nog även Racing Mange som sett vass ut som fastlåst och som kommer från stall i tokform.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 16:58   #136
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 684
Sharp$: 12835
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fweewea Visa inlägg
Farlander Am är så otroligt jävla ruskig.
Grym häst och Johan Svensson svävar på moln. Har i.o.f sig varit delaktig i Stall Björkäng hästarna Västerbo Exact och Zoko Lane. Så har ju fått lite mersmak.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 17:00   #137
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 669
Sharp$: 50089
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av haxx Visa inlägg
1,4u,6,12
9,10,11,12,14
1u,2,3,5,6,7,9,11,12
1,2,5,6,7,9,10,11u,12
6
15
5,6u,7,8,9,12

Krav minst 1u och 150k i utdelning
Det ser väl bra ut, eller?
Bergh skall vinna + att Adielsson i sista inte får vinna, om jag uppfattat det rätt?
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 17:00   #138
 
Reg.datum: dec 2017
Inlägg: 76
Sharp$: 322
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Grym häst och Johan Svensson svävar på moln. Har i.o.f sig varit delaktig i Stall Björkäng hästarna Västerbo Exact och Zoko Lane. Så har ju fått lite mersmak.
Vad tror vi om dubbeln idag då?

Någon som har en skön DD?
maHpak263 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 17:04   #139
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

11 - 9. Lövgren har hyfsad from på hästarna. Har dragit in en hel del till stallet idag.

30 kr, småspelarens budgetspel.

Lycka till!

PS Bör ge femsiffrigt tillbaka

Senast redigerad av valo den 2020-10-31 klockan 17:06. Anledning: PS
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 17:05   #140
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Får försöka rädda dagen med en DD till 16 gånger.

DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2020-10-31, 17:59
Jägersro
Lördag 2020-10-31
Start: 18:20
Kostnad: 300,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 13 Dortmund
2: 6 Cyber Lane

1 x 300,00 kr = 300,00 kr.
Totalt: 300,00 kr.
Rättningskod: PHZ LTV RVN
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
fweewea (+30), znipstern (+5), Fulsprit (+16)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 17:06   #141
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 550
Sharp$: 1949
Standard

DD blir 5 Digital Crunch mot 6 Cyber Lane.

Tror inte alls på 7 Very Kronos som borde vara bortlottad på spåret. Ska bli riktigt kul att se hur 12 Wild Love kan stå sig mot dessa hästar. Kasst spår, men ruggig form.
fweewea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 17:07   #142
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4111
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maHpak263 Visa inlägg
Vad tror vi om dubbeln idag då?

Någon som har en skön DD?
Rygga mackpeter. Han är DD kung här
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
fweewea (+10)
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 17:09   #143
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 684
Sharp$: 12835
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Får försöka rädda dagen med en DD till 16 gånger.

DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2020-10-31, 17:59
Jägersro
Lördag 2020-10-31
Start: 18:20
Kostnad: 300,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 13 Dortmund
2: 6 Cyber Lane

1 x 300,00 kr = 300,00 kr.
Totalt: 300,00 kr.
Rättningskod: PHZ LTV RVN
Lade precis in Exact samma spel Ett tecken
Psst Dortmund ser grym ut i värmningen.
Nu håller vi alla tummar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+5)
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 17:20   #144
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

5,35 vinnare och 2,00 på plats(FAM)...går det att få så mycket bättre odds på en häst?!?...otroligt att folk inte förstår bättre...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 17:20   #145
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 170
Sharp$: 9333
Standard

V75
Inlämnat: 2020-10-31, 16:08
Kluts andelsspel
Jägersro
Lördag 2020-10-31
Start: 16:20
Kostnad: 1 470,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 4, 5, 6, 12 (10, 9)
2: 9, 10, 11, 12, 14, 15 (13, 2)
3: 5 Zap di Girifalco (6, 1)
4: 1, 2, 5, 9, 10, 11, 12 (8, 3)
5: 6 Farlander Am (5, 3)
6: 1, 8, 9, 11, 13, 14, 15 (3, 5)
7: 5, 6 (7, 9)

5x6x1x7x1x7x2 = 2940 rader.
2940 x 1 x 0,50 kr = 1 470,00 kr.
Totalt: 1 470,00 kr.
Min kostnad: 1 470,00 kr x 1/17 = 86,47 kr
Rättningskod: ZGT MTP PZS

Så jävla surt att åka på Goops galopp när man tänkt fullständigt rätt med Farlander AM
Nästan så att jag hoppas Very Kronos vinner sista..
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 17:20   #146
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Rak DD: 13-6.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 17:28   #147
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 669
Sharp$: 50089
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zimonzzon85 Visa inlägg
V75
Inlämnat: 2020-10-31, 16:05
Axevalla Travbana, Jimmys Maxat och Klart! s andelsspel
Jägersro
Lördag 2020-10-31
Start: 16:20
Kostnad: 4 897,20 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4 Royce Rolls (1, 5)
2: 6, 8, 9, 10, 11, 12, 14 (2, 5)
3: 1, 2, 5, 6, 11, 12 (3, 9)
4: 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (4, 6)
5: 3, 4, 5, 6, 8 (11, 2)
6: 13 Dortmund (15, 3)
7: 5, 6, 7, 12 (4, 9)

1x7x6x11x5x1x4 = 9240 rader.
9240 x 1 x 0,50 kr = 4 620,00 kr. Avgift 277,20 kr.
Totalt: 4 897,20 kr.
Min kostnad: 4 897,20 kr x 1/10 = 489,72 kr
Den är väl så gott som inne, eller?
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 17:29   #148
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 349
Sharp$: 1394
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Får försöka rädda dagen med en DD till 16 gånger.

DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2020-10-31, 17:59
Jägersro
Lördag 2020-10-31
Start: 18:20
Kostnad: 300,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 13 Dortmund
2: 6 Cyber Lane

1 x 300,00 kr = 300,00 kr.
Totalt: 300,00 kr.
Rättningskod: PHZ LTV RVN

Snyggt, håller tömmarna i nästa.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+5)
znipstern är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 17:29   #149
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6131
Standard

DD:
13,14
5

Är lite bitter över att vara så rätt på det men åka dit på Dragster och Farlander Am. Med fem streck i sista så måste det bl 2 femmor men det lär inte ge ngt att tala om. Om det inte t.o.m. blir jackpot
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 17:29   #150
 
Reg.datum: jul 2017
Inlägg: 5 021
Sharp$: 14790
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Den är väl så gott som inne, eller?
Man vet aldrig med Trav
zimonzzon85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 17:30   #151
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Bra kört av Peter U. Nu får vi hoppas, att sonen Johan kan lotsa in Cyber Lane. Dubbeloddset sjönk de sista 10 minuterna från 16 till 13 gånger. Om den slår in får vi hoppas, att många här på sharps ryggade. Nu håller vi tummarna
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 17:31   #152
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 45
Sharp$: 2071
Standard

Ursäkta sen efterhandare, men sitter nr 6 i sista blir det 2 sjuor....

Hoppas kan man ju:

1: 4 Royce Rolls (1, 5)
2: 10, 11 (2, 14)
3: 1, 2, 11 (5, 6)
4: 1, 2, 5, 10 (6, 7)
5: 5, 6 (4, 11)
6: 1, 7, 11, 13, 15 (3, 8)
7: 6 Cyber Lane (7, 5)
1x2x3x4x2x5x1 = 240 rader
240 x 1 x 0,50 kr = 120,00 kr
Rättningskod: ZGX DTR XZV

1: 4 Royce Rolls (1, 5)
2: 10, 11, 14 (2, 9)
3: 1, 11 (5, 2)
4: 1, 2, 5, 10 (6, 7)
5: 5, 6 (4, 11)
6: 13, 15 (3, 8)
7: 6 Cyber Lane (7, 5)
1x3x2x4x2x2x1 = 96 rader
96 x 1 x 0,50 kr = 48,00 kr
Rättningskod: PGX BTZ RZP
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
abborre (+50)
Talmannen är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 17:31   #153
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 669
Sharp$: 50089
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zimonzzon85 Visa inlägg
Man vet aldrig med Trav
Korrekt! Håller ändå tummarna!
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 17:33   #154
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 669
Sharp$: 50089
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Talmannen Visa inlägg
Ursäkta sen efterhandare, men sitter nr 6 i sista blir det 2 sjuor....

Hoppas kan man ju:

1: 4 Royce Rolls (1, 5)
2: 10, 11 (2, 14)
3: 1, 2, 11 (5, 6)
4: 1, 2, 5, 10 (6, 7)
5: 5, 6 (4, 11)
6: 1, 7, 11, 13, 15 (3, 8)
7: 6 Cyber Lane (7, 5)
1x2x3x4x2x5x1 = 240 rader
240 x 1 x 0,50 kr = 120,00 kr
Rättningskod: ZGX DTR XZV

1: 4 Royce Rolls (1, 5)
2: 10, 11, 14 (2, 9)
3: 1, 11 (5, 2)
4: 1, 2, 5, 10 (6, 7)
5: 5, 6 (4, 11)
6: 13, 15 (3, 8)
7: 6 Cyber Lane (7, 5)
1x3x2x4x2x2x1 = 96 rader
96 x 1 x 0,50 kr = 48,00 kr
Rättningskod: PGX BTZ RZP
Alltid roligt när små insatser räcker till hyfsade vinster!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
zimonzzon85 (+5)
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 17:36   #155
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Moni Viking - fram och baklänges nu! Blir dunk! Förstår inte hur denne skall kunna förlora detta - behöver möjligtvis liiite hjälp med tempot, men dennes speed kommer avgöra detta över upploppet...

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
travbonus (+2)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 17:37   #156
GGS
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 595
Sharp$: 3335
Standard

Värden i teorin.

1 __760467-- 1243-- 83
2
3 __ 2060627-- 1445-- 88
4 __ 377985-- 1016-- 76
5 __ 28904-- 188-- 25
6 __ 19801-- 134-- 19
7 __ 20415-- 137-- 19
8 __ 591477-- 1169-- 81
9 __ 375762-- 1014-- 76
10 __ 1303660-- 1370-- 86
11 __ 2903614-- 1486-- 89
12 __ 85974-- 454-- 49
GGS är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 17:39   #157
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 550
Sharp$: 1949
Standard

Ska bli ruskigt intressant att se detta lopp nu. Min vinnare är 6 Cyber Lane. Spets och slut. Men vi alla vet ju hur 5 Moni Viking går på långdistans. Och 7 Very Kronos slog världskord senast. Och så 12 Wild Love som är i helt vansinnig form. Den borde egentligen vara chanslös här, men man vet ju aldrig.

Vinner 6 Cyber Lane så blir det lite plus i dag då V5-spelet sitter isåfall.
fweewea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 17:41   #158
 
Reg.datum: apr 2020
Inlägg: 346
Sharp$: 1099
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Talmannen Visa inlägg
Ursäkta sen efterhandare, men sitter nr 6 i sista blir det 2 sjuor....

Hoppas kan man ju:

1: 4 Royce Rolls (1, 5)
2: 10, 11 (2, 14)
3: 1, 2, 11 (5, 6)
4: 1, 2, 5, 10 (6, 7)
5: 5, 6 (4, 11)
6: 1, 7, 11, 13, 15 (3, 8)
7: 6 Cyber Lane (7, 5)
1x2x3x4x2x5x1 = 240 rader
240 x 1 x 0,50 kr = 120,00 kr
Rättningskod: ZGX DTR XZV

1: 4 Royce Rolls (1, 5)
2: 10, 11, 14 (2, 9)
3: 1, 11 (5, 2)
4: 1, 2, 5, 10 (6, 7)
5: 5, 6 (4, 11)
6: 13, 15 (3, 8)
7: 6 Cyber Lane (7, 5)
1x3x2x4x2x2x1 = 96 rader
96 x 1 x 0,50 kr = 48,00 kr
Rättningskod: PGX BTZ RZP
SNYGGT!!!
Supervisor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 17:42   #159
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Very kronos hoppar idag, ser lite stressad ut!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 17:46   #160
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 550
Sharp$: 1949
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Talmannen Visa inlägg
Ursäkta sen efterhandare, men sitter nr 6 i sista blir det 2 sjuor....

Hoppas kan man ju:

1: 4 Royce Rolls (1, 5)
2: 10, 11 (2, 14)
3: 1, 2, 11 (5, 6)
4: 1, 2, 5, 10 (6, 7)
5: 5, 6 (4, 11)
6: 1, 7, 11, 13, 15 (3, 8)
7: 6 Cyber Lane (7, 5)
1x2x3x4x2x5x1 = 240 rader
240 x 1 x 0,50 kr = 120,00 kr
Rättningskod: ZGX DTR XZV

1: 4 Royce Rolls (1, 5)
2: 10, 11, 14 (2, 9)
3: 1, 11 (5, 2)
4: 1, 2, 5, 10 (6, 7)
5: 5, 6 (4, 11)
6: 13, 15 (3, 8)
7: 6 Cyber Lane (7, 5)
1x3x2x4x2x2x1 = 96 rader
96 x 1 x 0,50 kr = 48,00 kr
Rättningskod: PGX BTZ RZP
Stort grattis. 50-60k in?
fweewea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 17:46   #161
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Bra. Ett tröstpris igen.

Grattis till sjuorna.

Senast redigerad av Shooter den 2020-11-01 klockan 09:55.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 17:47   #162
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 669
Sharp$: 50089
Standard

Grattis alla vinnare!!!
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 17:48   #163
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hatten av för Cyber Lane - var riktigt bra, jag satt och räknade pengar trots relativt måttligt tempo. trodde mer på MV, men bra vinnare! Grattis alla vinnare på DD och V75!

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 17:48   #164
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Tackarrrr Johan. Perfekt kört.

jAnmans delägande Antonio Trot såg också riktigt bra ut inför kommande lopp.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
jAnman (+10)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 17:49   #165
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4111
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Talmannen Visa inlägg
Ursäkta sen efterhandare, men sitter nr 6 i sista blir det 2 sjuor....

Hoppas kan man ju:

1: 4 Royce Rolls (1, 5)
2: 10, 11 (2, 14)
3: 1, 2, 11 (5, 6)
4: 1, 2, 5, 10 (6, 7)
5: 5, 6 (4, 11)
6: 1, 7, 11, 13, 15 (3, 8)
7: 6 Cyber Lane (7, 5)
1x2x3x4x2x5x1 = 240 rader
240 x 1 x 0,50 kr = 120,00 kr
Rättningskod: ZGX DTR XZV

1: 4 Royce Rolls (1, 5)
2: 10, 11, 14 (2, 9)
3: 1, 11 (5, 2)
4: 1, 2, 5, 10 (6, 7)
5: 5, 6 (4, 11)
6: 13, 15 (3, 8)
7: 6 Cyber Lane (7, 5)
1x3x2x4x2x2x1 = 96 rader
96 x 1 x 0,50 kr = 48,00 kr
Rättningskod: PGX BTZ RZP

Riktigt snyggt
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 17:49   #166
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Undring???


Har kollat Talmannens rättningskod, enligt den har han inte Dragster med...

https://www.atg.se/kod

Rätta mig om jag har fel.

JAG har fel. Ber om ursälkt och grattar!!!!!!

Senast redigerad av valo den 2020-10-31 klockan 17:52.
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 17:53   #167
 
Reg.datum: maj 2016
Inlägg: 87
Sharp$: 144
Standard

Efterhandare. Hur kunde det ge så bra? Vad hade det gett utan jp?

Avd
1: 4 Royce Rolls (1, 5)
2: 2, 3, 6, 8, 9, 10, 11, 14 (12, 5)
3: 1, 2, 5 (6, 11)
4: 1 Red Mile Brodde (6, 7)
5: 3, 6 (5, 4)
6: 1, 13 (15, 3)
7: 5, 6 (7, 12)

1x8x3x1x2x2x2 = 192 rader.
192 x 1 x 0,50 kr = 96,00 kr.
Totalt: 96,00 kr.
Rättningskod: WLN CTW TZZ
Toll är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 18:16   #168
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 684
Sharp$: 12835
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Toll Visa inlägg
Efterhandare. Hur kunde det ge så bra? Vad hade det gett utan jp?

Avd
1: 4 Royce Rolls (1, 5)
2: 2, 3, 6, 8, 9, 10, 11, 14 (12, 5)
3: 1, 2, 5 (6, 11)
4: 1 Red Mile Brodde (6, 7)
5: 3, 6 (5, 4)
6: 1, 13 (15, 3)
7: 5, 6 (7, 12)

1x8x3x1x2x2x2 = 192 rader.
192 x 1 x 0,50 kr = 96,00 kr.
Totalt: 96,00 kr.
Rättningskod: WLN CTW TZZ
Tja helt omöjlig att svara på. Jackpotten ökar ju omsättningen och omgången var ju inte helt enkel trots flera favoritvinster. 2st 15 hästarslopp och 5st med 12.
En 6% are och flera jämnt spelade avdelningar.
Det är väl bara att tacka och ta emot
Red Mile var en imponerande spik. Bra jobbat.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Toll (+10)
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 18:20   #169
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57030
Standard

Nattsvart spellördag. Köpte in mig på fyra olika andelsspel här på sharps . Inget lyckades hitta 7 rätt. 350 back. Sedan fyllde jag på med ett eget v/p spel för 150 kr hos svenska spel som i princip var torsk redan efter 500 m. Nya tag nästa lördag.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 18:23   #170
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
Har kollat Talmannens rättningskod, enligt den har han inte Dragster med...

https://www.atg.se/kod

Rätta mig om jag har fel.

JAG har fel. Ber om ursälkt och grattar!!!!!!

Nej, du hade inte fel vad jag kan se, men en sjua fick han - första systemet bara 6, om det stämmer på ATGs rättningssida... Andrareserv på Dragster där så inte två sjuor...

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 18:23   #171
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 45
Sharp$: 2071
Standard

Tack för grattningar!

Tyvärr, såg jag fel på en av mina spel. Det blev bara sex på den mindre.

Normalt brukar jag spela ett-två småsystem, men idag extremt ovanaligt fem små. Alla rätt på alla efter fem omgångar.

Trodde jag hade 2 Dragster på alla system enär jag rankade den etta, men icke...

Nåväl, det blev ca 27 lakan netto in idag och ca 350 Kr total insats.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+7)
Talmannen är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 18:25   #172
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Nej, du hade inte fel vad jag kan se, men en sjua fick han - första systemet bara 6, om det stämmer på ATGs rättningssida... Andrareserv på Dragster där så inte två sjuor...

Tvärtom!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 18:29   #173
 
Reg.datum: jul 2017
Inlägg: 5 021
Sharp$: 14790
Standard

V75
Inlämnat: 2020-10-31, 16:05
Axevalla Travbana, Jimmys Maxat och Klart! s andelsspel
Jägersro
Lördag 2020-10-31
Start: 16:20
Kostnad: 4 897,20 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4 Royce Rolls (1, 5)
2: 6, 8, 9, 10, 11, 12, 14 (2, 5)
3: 1, 2, 5, 6, 11, 12 (3, 9)
4: 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (4, 6)
5: 3, 4, 5, 6, 8 (11, 2)
6: 13 Dortmund (15, 3)
7: 5, 6, 7, 12 (4, 9)

1x7x6x11x5x1x4 = 9240 rader.
9240 x 1 x 0,50 kr = 4 620,00 kr. Avgift 277,20 kr.
Totalt: 4 897,20 kr.
Min kostnad: 4 897,20 kr x 1/10 = 489,72 kr

Formen har varit bra i flera dar nu några v64 , V65 i 7an idag suttit
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+7), Gotland (+7)
zimonzzon85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 20:28   #174
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 744
Sharp$: 9130
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av abborre Visa inlägg
Rygga mackpeter. Han är DD kung här
Precis så!

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Får försöka rädda dagen med en DD till 16 gånger.

DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2020-10-31, 17:59
Jägersro
Lördag 2020-10-31
Start: 18:20
Kostnad: 300,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 13 Dortmund
2: 6 Cyber Lane

1 x 300,00 kr = 300,00 kr.
Totalt: 300,00 kr.
Rättningskod: PHZ LTV RVN
Snyggt lirat! Som alltid. Tveklös DD kung!

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+10)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 20:29   #175
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 744
Sharp$: 9130
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zimonzzon85 Visa inlägg
V75
Inlämnat: 2020-10-31, 16:05
Axevalla Travbana, Jimmys Maxat och Klart! s andelsspel
Jägersro
Lördag 2020-10-31
Start: 16:20
Kostnad: 4 897,20 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4 Royce Rolls (1, 5)
2: 6, 8, 9, 10, 11, 12, 14 (2, 5)
3: 1, 2, 5, 6, 11, 12 (3, 9)
4: 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (4, 6)
5: 3, 4, 5, 6, 8 (11, 2)
6: 13 Dortmund (15, 3)
7: 5, 6, 7, 12 (4, 9)

1x7x6x11x5x1x4 = 9240 rader.
9240 x 1 x 0,50 kr = 4 620,00 kr. Avgift 277,20 kr.
Totalt: 4 897,20 kr.
Min kostnad: 4 897,20 kr x 1/10 = 489,72 kr

Formen har varit bra i flera dar nu några v64 , V65 i 7an idag suttit
Vackert!
__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 20:33   #176
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 744
Sharp$: 9130
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Talmannen Visa inlägg
Ursäkta sen efterhandare, men sitter nr 6 i sista blir det 2 sjuor....

Hoppas kan man ju:

1: 4 Royce Rolls (1, 5)
2: 10, 11 (2, 14)
3: 1, 2, 11 (5, 6)
4: 1, 2, 5, 10 (6, 7)
5: 5, 6 (4, 11)
6: 1, 7, 11, 13, 15 (3, 8)
7: 6 Cyber Lane (7, 5)
1x2x3x4x2x5x1 = 240 rader
240 x 1 x 0,50 kr = 120,00 kr
Rättningskod: ZGX DTR XZV

1: 4 Royce Rolls (1, 5)
2: 10, 11, 14 (2, 9)
3: 1, 11 (5, 2)
4: 1, 2, 5, 10 (6, 7)
5: 5, 6 (4, 11)
6: 13, 15 (3, 8)
7: 6 Cyber Lane (7, 5)
1x3x2x4x2x2x1 = 96 rader
96 x 1 x 0,50 kr = 48,00 kr
Rättningskod: PGX BTZ RZP
Snyggt!
__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 20:51   #177
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 674
Sharp$: 2392
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Nattsvart spellördag. Köpte in mig på fyra olika andelsspel här på sharps . Inget lyckades hitta 7 rätt. 350 back. Sedan fyllde jag på med ett eget v/p spel för 150 kr hos svenska spel som i princip var torsk redan efter 500 m. Nya tag nästa lördag.
Kolla gärna på http://twitch.tv/zohn

Idag fick de 7r på två av streamens andelsspel. ( Brutto-inspelat på de senaste 18 månaderna tror jag ligger på över >5M kr. )

Andelarna går åt mycket snabbt efter andelssläpp. Så det gäller att hänga på låset, ha sitt atg-konto tankat och vara snabb när länkarna släpps.

Ett visst norrlandsfokus finns, men om man klarar att tolerera det så finns det alltid hygglig vinstpotential.

Hälsa från mig om du hittar dit!
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 21:04   #178
 
Reg.datum: jul 2017
Inlägg: 5 021
Sharp$: 14790
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Precis så!



Snyggt lirat! Som alltid. Tveklös DD kung!

Tack
zimonzzon85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 21:07   #179
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57030
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Kolla gärna på http://twitch.tv/zohn

Idag fick de 7r på två av streamens andelsspel. ( Brutto-inspelat på de senaste 18 månaderna tror jag ligger på över >5M kr. )

Andelarna går åt mycket snabbt efter andelssläpp. Så det gäller att hänga på låset, ha sitt atg-konto tankat och vara snabb när länkarna släpps.

Ett visst norrlandsfokus finns, men om man klarar att tolerera det så finns det alltid hygglig vinstpotential.

Hälsa från mig om du hittar dit!
Tack. Ska ha det i åtanke.

Jag har nog ändå insett att det är svårt att bli rik på travspel så har sedan legolas bet la ner också själv minskat drastiskt på såväl spelandet som antalet travtimmar per vecka, men är fortfarande kul med trav på lördagseftermiddagarna. Har väl på två år gått från att omsätta ca 20 tkr i månaden till runt tusenlappen. Och snart väntar de urtrista vintermånaderna för travet.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 21:15   #180
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Skövde
Inlägg: 238
Sharp$: 5403
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Tackarrrr Johan. Perfekt kört.

jAnmans delägande Antonio Trot såg också riktigt bra ut inför kommande lopp.
Jag hoppas på en bra vinter med denna fina inledning efter skada o vila sedan februari!
Grattis till fin dubbel!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5), mackpeter (+10)
jAnman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-31, 21:40   #181
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 674
Sharp$: 2392
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Tack. Ska ha det i åtanke.

Jag har nog ändå insett att det är svårt att bli rik på travspel så har sedan legolas bet la ner också själv minskat drastiskt på såväl spelandet som antalet travtimmar per vecka, men är fortfarande kul med trav på lördagseftermiddagarna. Har väl på två år gått från att omsätta ca 20 tkr i månaden till runt tusenlappen. Och snart väntar de urtrista vintermånaderna för travet.
"Rik" blir man inte på Zohn's andelar. Det är ganska många som delar på risk och vinst. Däremot går man inte långback hela tiden.

För egen del ligger fokus numera i första hand på en-pott-spelen. Dock så kommer man inte särskilt långt på några 100-lappar.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!

Senast redigerad av Strappa71 den 2020-10-31 klockan 21:43.
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td