Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-11-13, 16:33   #16
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 660
Sharp$: 12772
Standard

Jag funderar så här.

V75 1) 6 Gandalf Jaam är mitt drag i ganska öppet lopp. Ok missar goe Jonas Moberg piken kan det öppna för skräll. Det är ju trots allt klass 2 Men det lutar åt chansspik.
10 Kryptonite är hårt betrodd och en finfin 3 åring. Men bakspår, voltstart och rutinerade motståndare gör att jag går emot.

V75 2) 11 Laleh Pellini har två fina prestationer i kroppen och klar första häst.
3 Vanja är loppets stänkare. Bra läge,form och Kim Moberg är duktig i vagnen.

V75 3) 4 Very Kronos är väl svår att gå emot. Men var väl inte som bäst senast eller ? Hm jag gaddar nog emot. 3 Voltaire Giffont är min super duper stänkare. 6 Flash Håleryd har ännu högre stänkarvärde. Se upp.

V75 4) 5 Vikens Dome. Fixar Robban spår 2 i volt så är nog saken klar.

V75 5) 4-7-10 känns som ett skapligt 3 hästars lås. Men loppet är vidöppet och data systemen från hela E U helgarderar väl ?

V75 6) 6 Gazoline Mearas är min fredags chansspik XL. 6% i nuläget är mums.
1 Gardner Shaw har visat fina takter och är väl värst emot. Hm bör nog bevakas trots luriga spår 1.

V75 7) Typiskt Tvåhästarslopp i min värld.
5 Van Gogh Z.S. Är min första häst och kanske spikförslag. Bra vinnar skalle på både häst och kusk.
1 Global Winner med dreamteamet Nurmos och Forss måste nog bevakas trots luriga spår 1.
Möjligen kan super duper stänkaren 10 Bear Time skrälla men det nog ett bra platsspel.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-13, 17:17   #17
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg

Very Kronos.
Går storfavoriten att fälla ? Jag har lite galopp feeling. Skor på är nog ingen säkerhetsfaktor. Såg väl lite tveksam ut senast men har ju hög grundkapacitet.
Frågan är om Robban kan försvara piken ? Tveksamt men han gör nog ett försök.
Min superstänkare är Voltaire Gifont om favoriten tar en gunga.
Här passar klyschan bättre än raden.
Gick igenom Value igår och såg inget som talar för att han ska kunna hålla upp innerspår. Nästan hopplöst till och med. Men Bergh har ju fått till fina flygande starter förr. Numera är de ju bättre på att blåsa för det dock, inte så många som försöker sig på manövern fullt ut längre.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-13, 17:41   #18
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 660
Sharp$: 12772
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Gick igenom Value igår och såg inget som talar för att han ska kunna hålla upp innerspår. Nästan hopplöst till och med. Men Bergh har ju fått till fina flygande starter förr. Numera är de ju bättre på att blåsa för det dock, inte så många som försöker sig på manövern fullt ut längre.
Tycker som du Stekel. Value är lite bortlottad MEN Robban vet förutsättningarna och har kört ett och annat travlopp. Robban har ju inte fått sitt erkännande som en av stortränare i modern tid (senaste 30 åren) men i min värld är han i klass med Svanen, Nurmos och Stickan.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
abborre (+5)
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-13, 17:48   #19
 
Reg.datum: sep 2015
Inlägg: 143
Sharp$: 747
Standard

Kommer spika i de 2 sista loppen. Oxidizer och van gogh.
Roliga skrällbud. Ribaude och flacco.
Den först nämnde kommer få ett fint lopp som kommer gå fort i början. 07 första 500m.
Flacco ska ha haft stora problem med ena hoven en längre tid. Den ska vara i bra skick nu.
orroz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-13, 19:41   #20
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 550
Sharp$: 1949
Standard

Hade inte 5 Antonio Trot varit med på målfotot senast – alltså när han mötte Cyber Lane och Very Kronos – ifall han fått fritt från tredje invändigt? Harran Boko galopperade och sedan kom aldrig luckan för honom.
fweewea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-13, 21:36   #21
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 94
Sharp$: 3056
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fweewea Visa inlägg
Hade inte 5 Antonio Trot varit med på målfotot senast – alltså när han mötte Cyber Lane och Very Kronos – ifall han fått fritt från tredje invändigt? Harran Boko galopperade och sedan kom aldrig luckan för honom.
Ekipaget är snart streckat på över 10%= Ofantligt överstreckad
Någon som kan klistra in Berglunds?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Nicklas (+2)
Yankee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-13, 21:55   #22
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

V75-I

Med en annan kusk än en cementsäck hade jag spikat 6 Gandalf Jaam i första från springspår. Favoriten 10 från bakspår är bara 3 år. Insatsen senast mot jämnåriga var mycket bra - men gången innan var den medioker i Breeders Crown kvalet. Måste garderas. 3 kan sno åt sig ledningen och leda länge. 5 hoppade senast, men såg formstark ut på Åby efter Oxidizer - som blir hårt betrodd i avdelning 6.

Rank 6-10-3-5.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-13, 22:16   #23
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 660
Sharp$: 12772
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
V75-I

Med en annan kusk än en cementsäck hade jag spikat 6 Gandalf Jaam i första från springspår. Favoriten 10 från bakspår är bara 3 år. Insatsen senast mot jämnåriga var mycket bra - men gången innan var den medioker i Breeders Crown kvalet. Måste garderas. 3 kan sno åt sig ledningen och leda länge. 5 hoppade senast, men såg formstark ut på Åby efter Oxidizer - som blir hårt betrodd i avdelning 6.

Rank 6-10-3-5.
Whoops. Jonas Moberg är garanterat ingen cementsäck. Jag har koll på min kompis. Men däremot en duktig små tränare som matchar sina hästar smart.
Ok inte fältets mest rutinerade och tuffaste kusk men hoppas på seger och hur
f-n kan du ranka en cementsäck som förstahandare ?
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-13, 22:50   #24
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Ja med något annat än spetsläge så hade jag aldrig rankat Moberg först på V75. Men i spets med bra häst i låg klass kan alla köra. Och han är en fena på att träna och matcha. Ställer inte som andra upp i V75 bara för att det är hemmaplan och så utan tar inte ut dem om de inte är riktigt bra iordning. Värsta kuskarna har bakspår men det är inga duvungar innanför heller. Inga monstertider han gjort men två fina spetssegrar och löste det fint löddrig och jävlig sist. Inte så många motståndare som sprungit monstertider heller.

Prickar han bara bra igen borde det vara bra chans till repris. Men V75 är alltid V75, nerver och vassare kuskmotstånd gör det tuffare att göra det man brukar kunna fixa i vardagsloppen. Att kusken fixar det ser jag som ett värre hinder än att hästen ska hålla om den väl fixar spets.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-13, 23:01   #25
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1093
Standard

Dem brukar inte låta amatörer sitta ifred i spets heller, kör dem sönder den tro? Moberg
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-13, 23:26   #26
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Dem brukar inte låta amatörer sitta ifred i spets heller, kör dem sönder den tro? Moberg
Alltid en risk men ser den inte som speciellt stor här. Spelad häst som de vet att han inte vill släppa med. Når han spets så vrider väl någon av de bättre ekipagen där bakifrån på och parkerar i dödens. Loppet låst och en av dem vinner. Får spåna vidare imorrn men det känns som ett sånt lopp.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-13, 23:53   #27
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 156
Sharp$: 9346
Standard

Regnar lite lätt just nu men enligt yr så ska det vara uppehåll från 10 och framåt.
Bör bli en fin bana då det bara har kommit små skvättar senaste dagarna.
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-14, 01:41   #28
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 156
Sharp$: 9346
Standard

Enkelraden/utgångsplåten.

V75
Inlämnat: 2020-11-14, 02:36
Romme
Lördag 2020-11-14
Start: 16:20
Kostnad: 1,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6 Gandalf Jaam (5, 3)
2: 15 Gal Gadot Racing (7, 11)
3: 4 Very Kronos (8, 5)
4: 1 Amiral (7, 15)
5: 10 Exclamation Mark (11, 4)
6: 1 Gardner Shaw (3, 2)
7: 5 Van Gogh Z.S. (2, 3)

1x1x1x1x1x1x1 = 1 rader.
1 x 2 x 0,50 kr = 1,00 kr.
Totalt: 1,00 kr.
Rättningskod: ZCZ ZDQ SWL
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-14, 04:00   #29
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Queer Fish åker med på bongen som superskräll.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-14, 08:22   #30
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Anderstorp
Inlägg: 539
Sharp$: 5110
Standard

Nya tag denna veckan.
Förra veckans fina spik Dear Friend gav inget xtra
i plånboken..

Denna veckan går jag rakt ut på nr 13 i avdelning 4
Remarkable Feet 2,6%.
Erik Adielsson upp i sulkyn
2 lopp på 3140 1a och 2a som resultat.
Jag spikar.

Erik Adielsson kommer få en bra eftermiddag...
__________________
Lita på ditt första intryck, krydda med lite sharpsexpertis... Succé
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kocken14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td