Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-11-28, 08:00   #76
fri
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 737
Sharp$: 1520
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Skall på bröllop i morgon och hålla tal.
Ohh, mitt i pandemin. Men alla har väl mask? Brud och brudgum kan ju lyfta av maskarna vid den beseglande kyssen. Förstå vilken klimax!

Och tänk på avstånden under middagen, Hannibal Lektor-maskerna ska på. Det behövs om alla ska sitta 2 meter ifrån varandra, då blir det hög ljudvolym och mer saliv och partiklar avges i luften.

Man kan ju också öppna alla fönster så det blir korsdrag, det minskar smittorisken, och så blir det kortare sittning så du hinner hem till travet. Inte så skönt att sitta och äta då slipsen fryser.
__________________
"Eat your betting money but don’t bet your eating money."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+5)
fri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-28, 08:06   #77
fri
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 737
Sharp$: 1520
Standard

Känns som Adrian börjar få lite fart under galoscherna igen. Tror man åtminstone kan lira tvillingar på alla hans hästar, sitter någon har man pengarna tillbaka med råge.

Och sen verkar väl även Jerry (mannen som likt Colin Nutley vägrar prata svenska) vara på väg ur källaren. Zarenne Fas?
__________________
"Eat your betting money but don’t bet your eating money."
fri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-28, 09:03   #78
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Dagens Harry-rad


Idag blev det kajko i skallen när jag försökte bena ut det hela. Fick bli en liten Harry där spikarna är mina och ett par tre till inplockade här och där...
Lycka till!

V75
Inlämnat: 2020-11-28, 09:11
Harry Boy
Solvalla
Lördag 2020-11-28
Start: 16:20
Kostnad: 47,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 3, 6, 7, 9 (4, 5)
2: 1 Global Agreement (8, 11)
3: 1, 4, 11 (3, 8)
4: 4, 6 (11, 8)
5: 1, 7, 8 (10, 2)
6: 1 Milligan's School (4, 9)
7: 3 Royce Rolls (9, 5)

5x1x3x2x3x1x1 = 90 rader.
90 x 1 x 0,50 kr = 45,00 kr. Avgift 2,00 kr.
Totalt: 47,00 kr.
Rättningskod: TKR SQV VBB
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-28, 09:09   #79
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37736
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Tjena Shooter.
Håller med om det mesta i ditt inlägg men jag försöker nog fälla Activated. En grym häst som är lite av Ina Scot och Viola Silas light. Lunkat in 6 mille som 5 åring !!
Men här finns det tuffa märrar emot som går 12 tider med 20 och 40m försprång.

God tur med spelet Shooter.
Jag tycker att man kan titta på tider som en faktor, men tar inte så hårt på dem. Ena gången så går en häst en 14-tid och gör ett starkt lopp som vinnare, nästa kanske den är trött på en 16-tid. Activated har en helt annan hårdhet och det tror jag blir utslagsgivande, men visst kan favoriten vara en undantagshäst. Vi får se lite senare idag.

Tack detsamma!
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-28, 09:45   #80
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 718
Sharp$: 12891
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jag tycker att man kan titta på tider som en faktor, men tar inte så hårt på dem. Ena gången så går en häst en 14-tid och gör ett starkt lopp som vinnare, nästa kanske den är trött på en 16-tid. Activated har en helt annan hårdhet och det tror jag blir utslagsgivande, men visst kan favoriten vara en undantagshäst. Vi får se lite senare idag.

Tack detsamma!
Glömde nämna märkliga stor favoriten Chicharita. Orutinen och fjärdespåret är nog för tufft trots bra form.
Mina drag och måstestreck är Make More Cider och Velegance. Och kanske Ofelia.
Röda armén kommer med hästar i form.

Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-28, 09:54   #81
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 1 492
Sharp$: 15633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Men kom igen dessa herrar har väl sällan rätt när dom tippar.Varför göra reklam för dom?
Oscarsson är ny spelläggare på andelskungen.
Han har mycket bra koll på lopparkivet och utrustningsändringar.
Enligt han själv så lägger han ned ca 6-7 timmar per lopp.
Den informationen kan man läsa sig till på 20min om man tittar in på den tillsammanssidan.....
elwiz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-28, 10:28   #82
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6132
Standard

Spår 12-pandemin verkar nästan vara i nivå med sin mer namnkunniga släkting
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-28, 10:42   #83
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 174
Sharp$: 2844
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av elwiz Visa inlägg
Gå gärna in på andelskungens tillsammanssida och läs lite matnyttigt om omgången.

Jörgen Oscarsson har en andel som heter "Oscarssons rysare"
I den chatten kan man läsa en väl arbetad analys av omgångens lopp.
Rulla ned en bit och läs den nedifrån och upp.....

https://www.atg.se/andelskungen/spel...2020-11-28_5_5
Bara en stjärna !
tototorsten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-28, 11:29   #84
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag blir galen - var har startlistan och oddsen för vinnare och plats försvunnit? Det som låg till höger om videofönstret?
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-28, 11:31   #85
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37736
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Jag blir galen - var har startlistan och oddsen för vinnare och plats försvunnit? Det som låg till höger om videofönstret?
Om det är lopparkivet du menar så gäller att om du klickar på pilen så kommer det upp utan och klickar du på symbolen till höger om pilen så kommer det upp med.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-28, 11:31   #86
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 124

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Någon som har någon grymt negativ information om Mistelns Napoleon i sista avdelningen? Tycker själv procenten är lite för låg men sen ger SvS 100 i odds på den. Funderar nämligen om det är värt att "slösa" ett streck på den då.

Antingen är jag helt fel på den eller är det SvS som är helt fel på den.

Vad säger ni andra?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-28, 11:31   #87
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Hur många gånger har Hevin kommit till spets i sitt liv? Kan man väl räkna på en näve utan att bruka alla fingrar. "har aldrig laddats för fullt någon gång" säger Nurmos, skitsnack säger jag självklart har inte kuskarna gett bort ledningen på skoj i 40 starter. Hästen är inte snabb nog helt enkelt. Visst att de sätter på goggles, ändringar gör mirakel ibland. Men spetschansen måste bedömas som låg, även att den ska bidra till att dra ut på spetsstriden ens.

Goop spetsar (försökte ju inte ens hålla upp senast, visste att JU skulle släppa över långt). Möjligen att det kan bli lite körning om JU inte fattar i tid eller att han vill trycka till för att göra vinnarhålet fritt. Sen är det stolopp med få hästar, hyggligt andrapris och inga dårar till kuskar. Blufflopps-scenariot eller att Mellby bara är tillräckligt bra även med lite häx känner jag som mycket mer troligt än de 26% den är lirad till. Men det blir bara utgång.

Vichy Grif är lite färsking mot eliten men har inte gjort bort sig, med körning ska den kunna nypa dem och 3% är för lite.

Racing Brodda för en gångs skulle lite spelvärd också på sina 6%. Skapligt mycket bättre än raden den där.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-28, 11:34   #88
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37736
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Någon som har någon grymt negativ information om Mistelns Napoleon i sista avdelningen? Tycker själv procenten är lite för låg men sen ger SvS 100 i odds på den. Funderar nämligen om det är värt att "slösa" ett streck på den då.

Antingen är jag helt fel på den eller är det SvS som är helt fel på den.

Vad säger ni andra?
Jag har inte med den på sex streck och heller inte som reserv, så jag har ingen större tro på den, men man vet aldrig i trav.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+1)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-28, 11:39   #89
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Om det är lopparkivet du menar så gäller att om du klickar på pilen så kommer det upp utan och klickar du på symbolen till höger om pilen så kommer det upp med.
Nej, menar de startlistor med löpande odds som låg uppe till höger om videofönstret när du kollar på ATG-Live, på vanligt sätt.

Ahh - fick en snilleblixt och fixade detta själv - var på väg att ringa ATG, men det var att jag haft ett för stort fönster (ett hack) och jag minskade ner detta med "control och minus" så blev fönstret lite mindre och startlistorna kom åter - fasiken vad jag svurit över detta i några veckor, men anpassningsbar och enveten så skall man fixa detta själv. "Kan själv"...

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-28, 11:46   #90
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 759
Sharp$: 2635
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Någon som har någon grymt negativ information om Mistelns Napoleon i sista avdelningen? Tycker själv procenten är lite för låg men sen ger SvS 100 i odds på den. Funderar nämligen om det är värt att "slösa" ett streck på den då.

Antingen är jag helt fel på den eller är det SvS som är helt fel på den.

Vad säger ni andra?
jag tror på den!! kommer ta med den på 6 streck
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+1)
heddari är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td