|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#196 |
|
Kastade en blick på 5 tippar V75.Markus B. Svedberg tippade sig själv etta med nr. 11 Le Crack Sox.Tror inte att han fick nån krona med sig.
|
|
|
|
|
|
|
#197 |
|
DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2021-03-20, 17:59 Mantorp Lördag 2021-03-20 Start: 18:20 Kostnad: 100,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 4, 5 2: 13 Panamera 2 x 50,00 kr = 100,00 kr. Totalt: 100,00 kr. |
|
|
|
|
|
|
#198 |
|
Kan man rädda dagen med DD
DAGENS DUBBEL Inlämnat: 2021-03-20, 17:59 Mantorp Lördag 2021-03-20 Start: 18:20 Kostnad: 400,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2, 4 2: 1, 11 4 x 100,00 kr = 400,00 kr. Totalt: 400,00 kr. Rättningskod: DHQ NTD NJK |
|
|
|
|
|
|
#199 |
|
Banned
|
Ute tidigt med sista torskspelet. Verkar som att man är överens med SO för en gångs skull.
TVILLING Hästar 7, 8, 12, 13, 14 Utgångshästar 11 Electrical Storm Rättningskod: LHQ VTH RJJ |
|
|
|
|
|
#200 |
|
Om Goops hästar inte börjar vinna på löpande band efter påsk kan man ju ifrågasätta träningsupplägget lite.
Om formen inte börjar komma hos hästarna efter ett par lopp. |
|
|
|
|
|
|
#201 |
|
Atg får ingen jackpot idag heller ser det ut som. Bara två veckor till påsk och den så kallade multijackpoten som skulle byggas på sedan efter nyår består just nu inte ens av 5 mkr. Skönt om jag får säga mitt. Med den omsättning som är just nu på Atgs V75 spel är det till dom som satsar pengarna aktuell omgång som vinstpoolerna ska gå till.
|
|
|
|
|
|
|
#202 |
|
Surt - då var jag bort! Hade med tvåan på sex hästar i första avdelningen... Missade nu Rotate på 4 kusar... Nya tag, som fucking vanligt!!!
|
|
|
|
#203 |
|
Sällan det är fullt påställt direkt han börjar ta ut dem så att de bara går ut och vinner på V75. Astro var ju en enormt konstig nästanfavorit också.
|
|
|
|
#204 |
|
Är ju efter påsk som de större loppen börjar köras så är väl egentligen en klok strategi. Hästarna och stallen kan inte ha toppform året runt och speciellt under de trista månaderna med barfotaförbudet och bara skräpomgångar är det fler stora stall som inte syns mycket i startlistorna.
|
|
|
|
|
|
|
#205 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#206 |
|
Björnkollen måste vara en av travvärldens sämsta tipsprogram. Lyssnade på det ett tag då jag tänkte att det borde vara bra utläggningar om info runt stallets hästar och hur han tänkt köra. Men inte ens det fick man.
|
|
|
|
|
#207 |
|
Banned
|
Håller med han pratar bara om hur bra sina egna är och att alla han startar med har stora möjligheter jämfört med vissa andra som ligger lågt när de ser att man inte har form
|
|
|
|
|
|
#209 | ||
|
Citat:
Min idé Run Brodde Run höll nästan. Citat:
Goop vet vad han gör och just hans stall brukar ju gå som bäst april-maj-juni. Men just att det knappt inte blivit några framgångar alls under ett par månader och att han verkar ha bettat allt med träningen... att de ska börja gå bra sen efter påsk efter ett par lopp kan ju vara en gamble, som bara framtiden får utvisa. Jag menar Redén hade inte många starter under ett par månader, men sadlar nu ut hästarna i fantastiskt skick direkt. Bara som en jämförelse. Senast redigerad av Nobleflash den 2021-03-20 klockan 18:20. |
|||
|
|
|
|
|
#210 | |
|
Citat:
Har dock hänt att det kommit värdefull info där på hans hästar. Det är ju bara stallpersonal som uttalar sig i tipstidningarna och dom har sällan så mycket info om utrustningsändringar mm tidigt i veckan. |
||
|
|
|
|
|
|