Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-03-26, 15:33   #16
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Erik Adielsson rider i sex avdelningar på V75. Jag kommer att strecka hans uppsittningar i avd 2,3,4 och 6, varvid i V75-2 Manny Muscle och V75-6 Sweetman spikas.

Kör????? Många kommentatorer säger, att ryttarna "kör" i montéloppen. Då måste väl kuskarna "rida" i travloppen.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-26, 16:17   #17
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 638
Sharp$: 2904


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hultmanalysen


Ja, speciellt som programnamnet är en Stockholmsprodukt.
För övrigt, all heder åt Hultman som alltid har intressanta vinklingar. Hultman, Untersteiners, Travsnack och Jens Sjödén vill jag alltid kolla upp innan jag lägger mitt spel. Förutom alla goa gubbar/gummor på Sharps! Övriga lyssnar jag inte på. Björnkollen är väl ett skämt och den där Nybrink ska vi inte tala om.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5), Skaegget (+7)
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-26, 17:20   #18
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5207
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Erik Adielsson rider i sex avdelningar på V75. Jag kommer att strecka hans uppsittningar i avd 2,3,4 och 6, varvid i V75-2 Manny Muscle och V75-6 Sweetman spikas.

Kör????? Många kommentatorer säger, att ryttarna "kör" i montéloppen. Då måste väl kuskarna "rida" i travloppen.
Som ”streckryttare” brukar jag ”köra” på V75 ibland.

Men det kanske inte räknas?

Hittar ut själv...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+5), Nollkollolisten (+5)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-26, 18:22   #19
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 754
Sharp$: 13099
Standard

Hej på er

Efter en Time Out gör jag återigen ett gästspel på sidan och redovisar lite funderingar inför morgondagen.
Omgången ser väl inte helt omöjlig ut att lösa

V75 1) Trehästars lås ?
3 Joseph Boko med Mika är ju min första häst men det känns lite för tufft att spika. Men jag får se om jag ändrar mig efter värmningsintrycken i morgon.
2 Leon Zon gillar jag skarpt. Stefan P har stallform XL.
5 Pere Ubo är stallskrik XL. Inofficiellt har Unter sagt i stallet att detta lopp vinner vi bara

V75 2) 5 Manny Muscle är ju en grym travare och allt talar för att Reijo skött vinterträningen. Men årsdebut är årsdebut.
2 Hector Sisu är oxå en årsdebutant men inte mycket sämre och Salmela kan oxå träna häst.
1 Hulken Sisu är en superstänkare. Välstammad rackare och Riordan / Rosleff är oxå Välstammade. Kul kioskvältare.

V75 3) 6 Lucky Truc. Chansspik so far.

V75 4) Här gaddar jag på, ganska ihåligt stolopp.
1-2-4-5-7-8-13. Lorelei Marie och Amazon Font är stänkarna. Call Me Brodda har tuffat på i rikstoton hela vintern och Persons Pack och Madsen är ett dreamteam. 9% är grymt spelvärde. Frågan är om man vågar stå över favoriten Ultra Bright ? Hästen har ju fått sin vinst och vinner ju bara en gång i halvåret nuförtiden

V75 5) 5 Global Undecided är en stenhård travare som manglar ner dom om han får lite hjälp med tempot.

V75 6) The Kolgjini Cup. Tja det kan bli stafettkörning med 09 tempo från start till sista kurvan men jag tror stenhårt på favoriten 1 Sweetman trots mangelrisk. Ok Örjan kan få loppet i halsen med hårt tempo ? Hm får sova på saken. Tvåhästarslås ?

V75 7) Trehästarslås. 2-5-7 ? Örjan sitter nog på leken här oxå med lite pace på loppet. Sorbet känns som första hästen med patenterad Örjan styrning och kan vara ett spikförslag.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+7), MikaF (+5)
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-26, 19:59   #20
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 32
Sharp$: 935
Standard

#4.Lorelei Marie i 4:e sitter väl 20m bättre till inför det här loppet. Kanske får ett vettigt lopp trots läget. Smygfisen Kontio till 3%!
makro123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-26, 20:06   #21
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4704
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av makro123 Visa inlägg
#4.Lorelei Marie i 4:e sitter väl 20m bättre till inför det här loppet. Kanske får ett vettigt lopp trots läget. Smygfisen Kontio till 3%!
Glöm Jorma helt ointressant.
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-26, 20:36   #22
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 672
Sharp$: 50105
Standard

Tillfälligt inhopp!

Daniel Berglund V75 Solvalla på Service Plays
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mazet (+10), Levan (+5), thenisses (+10), mr_stylez (+20), Gotland (+10)
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-26, 20:39   #23
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 672
Sharp$: 50105
Standard

Håll till godo!

Jens Sjödén V75 Solvalla på Service Plays
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bosseguldheden (+20), mazet (+10), thenisses (+10), mr_stylez (+10), Executive (+5)
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-26, 21:17   #24
Banned
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 777
Sharp$: 822
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Ja, speciellt som programnamnet är en Stockholmsprodukt.
För övrigt, all heder åt Hultman som alltid har intressanta vinklingar. Hultman, Untersteiners, Travsnack och Jens Sjödén vill jag alltid kolla upp innan jag lägger mitt spel. Förutom alla goa gubbar/gummor på Sharps! Övriga lyssnar jag inte på. Björnkollen är väl ett skämt och den där Nybrink ska vi inte tala om.
Björnkollen e sämst. Gillar Travcash podden de lyfter skrällarna
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-26, 23:03   #25
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5207
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Tillfälligt inhopp!

Daniel Berglund V75 Solvalla på Service Plays
Du. Stabilt.

Uppskattas.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-27, 00:27   #26
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 678
Sharp$: 5208
Standard

Vem tror ni sitter i spets i de 7 loppen efter 500 meter? Tycker det är lite svåranalyserat i en del av dem iaf..

Mitt tips:

Avd 1 Nr 7 Timo Lane (trycker 5an tills Peter släpper)
Avd 2 Nr 6 No Doubt (lättaste loppet att gissa efter avd 6)
Avd 3 Nr 6 Lucky Truc ( 5 tar spets men släpper och ger bort segern)
Avd 4 Nr 13 Call med Brodda (efter att 1 och 6 bråkat klart efter 300 m så kör Stefan till och tar över)
Avd 5 Nr 9 Beartime (tar en rå här, 2 öppnar bra med barfota o Lennartsson, vill inte släppa till 6 tror jag, 7 ska inte ladda verkar de som, då gör kanske CJJ en fräckis o tar sig igenom med 9an från ryggen på 2 och kör rakt fram o tar över spets? Vinner nog isf)
Avd 6 Nr 1 Sweetman (Kommentar behövs ej)
Avd 7 Nr 5 Disco Volante (tror den kommer dit från det spåret, men ytterst svårtippat här ska sägas)
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+7)
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-27, 00:30   #27
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 678
Sharp$: 5208
Standard

För övrigt kollade jag genom alla Handsome Brads Solvallastarter nu inatt, han verkar inte vilja vinna där, viker sig från spets, kämpar inte med rygglopp osv.. (min uppfattning iaf)
Han har såklart mött eliten nästan hela tiden, men på andra banor kämpar han helt annorlunda och besegrar samma hästar i slutstriderna....

Jag tror inte han vinner imorgon, håller han spets tror jag han viker sig sista 100 m där mot Sorbet lr Antonio Trot. Han får gärna bevisa mig fel dock , jag gillar hästen!
Men tills jag ser att han kan vinna där och kämpar till sista blodsdroppen så avstår jag honom, särskilt som favorit.
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-27, 00:55   #28
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 678
Sharp$: 5208
Standard

För er som gillar att spela favoriter så ger för övrigt Joseph Boko 7,5 i vinnarodds på svenska spel just nu... nog det högsta vinnarodds jag sett på en favorit någon gång på den sidan iaf ?

Lär inte vara favorit imorgon iofs, men ändå.

Ett annat odds som kan vara värt en iten peng är Luna Nera Doc i avd 4.

Rankar den bland de sista här såklart, men den är bättre barfota och med ngn omstart som det ofta blir i de här loppen kanske den kan spruta in som 3a med lite flyt.
Visst det händer inte ofta, men 24(!) ggr på plats.. det känns lite för högt i min bok iaf.
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-27, 01:06   #29
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 32
Sharp$: 935
Standard

[QUOTE=mr_stylez;741171]För övrigt kollade jag genom alla Handsome Brads Solvallastarter nu inatt, han verkar inte vilja vinna där, viker sig från spets, kämpar inte med rygglopp osv.. (min uppfattning iaf)
Han har såklart mött eliten nästan hela tiden, men på andra banor kämpar han helt annorlunda och besegrar samma hästar i slutstriderna....

Jepp. Men nu möter han inte eliten. Dock spets emot.
makro123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-27, 01:10   #30
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 32
Sharp$: 935
Standard

Joseph Boko. Högt vinnarodds. Chans därefter. Inte vinner den.
makro123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td