Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-03-27, 05:10   #31
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

När Kolgjinis luftar 4 hästar i samma lopp så tror jag den sämste vinner.Spelarna han fullständigt tappat bort 10.Racing Ribb här till den låga procenten.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-27, 05:22   #32
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Väldigt fina och jämna lopp. Svårt att hitta några spikar så här på rak arm. Det tål att funderas på.
Första spiken hittad i söndags 5.GLOBAL UNDECIDED
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+1)
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-27, 08:28   #33
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 26
Sharp$: 622
Standard

Jag har ju ägarintresse i Cassius IMA nr 7 i V75-3. Det var ju en dröm som gick i uppfyllelse när vi äntligen kunde vinna på V75 senast! Skumpan ligger på kylning idag oxå men det blir givetvis svårare att vinna idag.

Han var i 90%ig form senast och vann med krafter kvar. Nu har han fått 3v mellan starterna och blivit behandlad i knäna så nu ska det vara toppform och Oskar är ruskigt nöjd med hur han känns.

Spår 7 är ju inte perfekt men hellre det än bakspår som några av "spetshästarna" fick. Hoppas att vi får en strykning invändigt!

Nr 6 ska givetvis vara favorit i loppet. Det är nog bästa hästen på distansen och skulle den bli framvinkad till spets så går den nog inte att slå? Men den kan ju galoppera från start eller så kanske man väljer att svara spets med 4 eller 5 och då kan ju Cassius komma in i matchen.

Jag tror och hoppas att Cassius inte blir hängande i spåren utan att vi smärtfritt kan nå dödens och sedan levererar en "hållkäftenprestation" då kan vi vinna. Jag trodde att Cassius skulle bli andrahandsfavorit när jag analyserade loppet så 3% idag tycker jag är ett fynd!

I en svår omgång kanske 6&7 är ett roligt lås men jag förstår de som spikar nr 6.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+5), mackpeter (+5), Liisa (+7), Fulsprit (+7), Gotland (+5), mr_stylez (+10), SakanAA (+5)
The_Helgon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-27, 08:31   #34
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Lite lagom mycket mot strömmen: Awesome Kronos - Axel Ruda - D.Day Zet - Amazon Font . Taget ur en ganska stor hög sådana här. Gäller bara att hitta dom...Roligare att leta här är bland favoriterna. Vad ska man lägga tiden på frågas...

PS Call Me Brodda måste med också. Givet streck till 8%. Tack lopparkivet!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+4), Nollkollolisten (+5), mr_stylez (+4)

Senast redigerad av valo den 2021-03-27 klockan 08:52.
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-27, 08:40   #35
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Senast


Citat:
Ursprungligen postat av The_Helgon Visa inlägg
Jag har ju ägarintresse i Cassius IMA nr 7 i V75-3. Det var ju en dröm som gick i uppfyllelse när vi äntligen kunde vinna på V75 senast! Skumpan ligger på kylning idag oxå men det blir givetvis svårare att vinna idag.

Han var i 90%ig form senast och vann med krafter kvar. Nu har han fått 3v mellan starterna och blivit behandlad i knäna så nu ska det vara toppform och Oskar är ruskigt nöjd med hur han känns.

Spår 7 är ju inte perfekt men hellre det än bakspår som några av "spetshästarna" fick. Hoppas att vi får en strykning invändigt!

Nr 6 ska givetvis vara favorit i loppet. Det är nog bästa hästen på distansen och skulle den bli framvinkad till spets så går den nog inte att slå? Men den kan ju galoppera från start eller så kanske man väljer att svara spets med 4 eller 5 och då kan ju Cassius komma in i matchen.

Jag tror och hoppas att Cassius inte blir hängande i spåren utan att vi smärtfritt kan nå dödens och sedan levererar en "hållkäftenprestation" då kan vi vinna. Jag trodde att Cassius skulle bli andrahandsfavorit när jag analyserade loppet så 3% idag tycker jag är ett fynd!

I en svår omgång kanske 6&7 är ett roligt lås men jag förstår de som spikar nr 6.
Cassius Ima vann ju med två längder över "favoriten" senast?! Jag tycker D.Day Zet är värre emot. Eller Zeolit kanske. Lycka till!!
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-27, 08:46   #36
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 459
Sharp$: 17425
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
Cassius Ima vann ju med två längder över "favoriten" senast?! Jag tycker D.Day Zet är värre emot. Eller Zeolit kanske. Lycka till!!
Det ska dock sägas att Lucky Truc satt 4 utv då när man attackerade och Cassius Ima satt i spets nu finns ju risken att Lucky Truc sitter kanske i ledningen till och med då blir det nog jämnare över mål.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-27, 08:52   #37
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 26
Sharp$: 622
Standard

Tack Valo! Det du får tänka på är att Cassius IMA är obesegrad på 2640 auto men aldrig har vunnit på 2140 auto. Därför var det stor fördel för Cassius i förra starten medan det idag är fördel för Lucky Truc. Zeolit KANSKE är helt överlägsen med den nya balansen, men det vet man inte.
The_Helgon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-27, 09:22   #38
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av The_Helgon Visa inlägg
Tack Valo! Det du får tänka på är att Cassius IMA är obesegrad på 2640 auto men aldrig har vunnit på 2140 auto. Därför var det stor fördel för Cassius i förra starten medan det idag är fördel för Lucky Truc. Zeolit KANSKE är helt överlägsen med den nya balansen, men det vet man inte.
En häst i högform klarar alla distanser. Se bara på Antonio Trot.
Cassius IMA behöver ha tur och trilla ner i andraspår från början. Spår 7 är riktigt dåligt. Jag kommer att strecka honom på 6-7 streck. Lycka till The_Helgon
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-27, 09:24   #39
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Trippel med Cassius Ima 116 ggr,
T3 11 Awesome Kronos @ 3.60
Solvalla Lördag - Lopp 5 - Topp 3 - 2140m Auto -
Placering
T3 11 Philosopher @ 7.80
Solvalla Lördag - Lopp 6 - Topp 3 - 2140m Auto -
Placering
T3 7 Cassius Ima @ 4.15
Solvalla Lördag - Lopp 7 - Topp 3 - 2140m Auto -
Placering
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+3), Gotland (+5)
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-27, 09:41   #40
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ingen mer än mig som tror på att Sorbet sitter i spets efter 350 meter körda?
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-27, 09:48   #41
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 1 124
Sharp$: 3572
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
Lite lagom mycket mot strömmen: Awesome Kronos - Axel Ruda - D.Day Zet - Amazon Font . Taget ur en ganska stor hög sådana här. Gäller bara att hitta dom...Roligare att leta här är bland favoriterna. Vad ska man lägga tiden på frågas...

PS Call Me Brodda måste med också. Givet streck till 8%. Tack lopparkivet!
Precis: Nr-13 Call Me Brodde avd 4 8% samt Nr.7 REMARKABLE FEET Avd.5 10% lägger vi till.
Nollkollolisten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-27, 09:54   #42
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 827
Sharp$: 37806
Standard

Jag har fastnat för tre spikar i lopp som de flesta verkar gardera: Pere Ubu, Manny Muscle och Ultra Bright.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-27, 10:01   #43
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Ingen mer än mig som tror på att Sorbet sitter i spets efter 350 meter körda?
Nu har du nog gått på såsen lite väl tidigt va?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-27, 10:04   #44
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 678
Sharp$: 5208
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av The_Helgon Visa inlägg
Tack Valo! Det du får tänka på är att Cassius IMA är obesegrad på 2640 auto men aldrig har vunnit på 2140 auto. Därför var det stor fördel för Cassius i förra starten medan det idag är fördel för Lucky Truc. Zeolit KANSKE är helt överlägsen med den nya balansen, men det vet man inte.
Tror hårt på din häst idag, till 3% är den ett av omgångens fynd helt klart!
6 ska vara favorit med förutsättningarna idag men Cassisus har jag med på 3 hästar (6,7,10) och den får mer än gärna vinna för mig!
Stort lycka till =)
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-27, 10:05   #45
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 678
Sharp$: 5208
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Ingen mer än mig som tror på att Sorbet sitter i spets efter 350 meter körda?
Nej men dödens efter 600 och det räcker för att vinna det med =)

Handsome Brad är vek på Solvalla , den plockar ner både den och Disco från dödens lätt nu med formen Reden har på sina hästar. Tycker faktiskt 6 och 8 med bra resor är värre emot 7an här än 2 och 5, men det är jag det.. =)
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+7)
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td