Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-03-29, 18:03   #1

Reg.datum: jul 2018
Sharp$: 18624
Standard

V75 Gävle 1/4

"Gävle - Sveriges snabbaste travbana"

Längd: 1000 m
Bredd: 22,6 m (2140 m), 20,3 m (1640 m)
Upplopp: 178 m
Open stretch: Nej
Vinklad startbilsvinge: Nej

Vad finns det för intressant statistik att lyfta fram?
Jo att endast 6% av vinnarna på V75 är tränade på hemmabanan jämfört med 17% i snitt över Sverige.

8 J.H Mannerheim (avd1) är anmäld utan skor nu och Wäjersten har ju form på stallet känns som han haft det konstant i ett år eller så.

Jag slänger ut en liten varning för Yankee Dee (avd4) fem år men ganska orutinerad och tömdes ordentligt vid senaste loppet/segern. Varning är alltså "negativ" då Haugstad just nu är favoriten med valacken.

9 Gooner (avd3) har ju varit fenomenalt fin i två raka segrar nu och kan nog klättra i klasserna!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+7)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-29, 18:26   #2

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18762
Standard

Extra V75an på Gävle håller i min värld ganska hög klass med välfyllda lopp och bra prispengar. Dessutom flera intressanta skoryck på racerbanan. Skapligt spelvärde tycker jag och börjar redan fundera på streckvärda hästar. Omgången är definitivt inget aprilskämt

V75 1) 3 Chapuy. Guldtanden sitter väl på leken med bra läge och distansgynnad häst.
8 J.H. Mannerheim lufsar på i tuffa gäng och visar fin form.
Surt läge men skoryck på en From Abovare är starka papper. Se upp om Åke kör in i vÄGGen.

V75 2) Nordisar är Nordisar. Favoritlås på 7-9-10 känns tidiga för mig som har noll koll. På Nordisar alltså

V75 3) 5 Albert Zonett. Lite lurigt spår i volt men Dunder har dunder form på både stall och styrningar. Hildas gener är dessutom perfekta på distansen.

V75 4) Öppet och lurigt lopp men jag tror Örjan sitter på leken med 3 Hilltop Hawk. Ok kanske ingen toppform men har 2 raka i enkla gäng.

V75 5) 6 Aragorn As. Glänsaren såg fin ut i årsdebuten och dessutom skoryck. Visst är det en praa häst

V75 6) 1 Zante Grif. Här har vi omgångens Varennare
Topp häst som hamnat hos Båten. Årsdebuten avklarad.
Ok spår 1 är kanske lite minus. Men det är låångt till mål.
6 East Doris. Stänkarvarning 1.Här snackar vi bättre än raden.
12 Valborg Marje. Stänkarvarning 2. Ok många att runda men formen är bra och skoryck superintressant.
15 Estelle Nordique. Lever på sin styrka. Kanske ett halvvarv för kort. Men smyg Örjan kanske har hittat gamla slitna vinnar kepsen långt ner i byrålådan bland påskpyntet. He,he.

V75 7) Lurigt igen. Många på pappret chanslösa hästar men skrällen ligger på lur. Tror jag !
8 Magnificent Tooma gör årsdebut och naturligtvis svårbedömd. Men normalt svårslagen.
13 Mellby Don Juan har många att runda men får en stänkarvarning på skorycket.
Men som sagt här står skrällarna på rad och jag gaddar nog på. 1-2-3 känns oxå tidiga.

Som sagt lurig och spelvärd omgång i min värld och jag kommer att läsa på äggstra
mycket
Det är ju låångt till luriga torsdag.
viking90 (+7)
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-31, 07:07   #3

Reg.datum: aug 2017
Sharp$: 1251
Standard

Hejsan!

Läste i tidningen i morse att Goop inte ska köra sina uppsittningar ikväll p.g.a sjukdom,nu till de fantastiska nyheterna,som ersättare har han lejt in den franska toppkusken j.m bazire,han ska flygas in o landar på Arlanda på eftermiddagen idag,kommer att åka dit själv och vänta in honom vid gaten och försöka få en autograf o ta några selfies med honom,ev något stalltips
ochså,hoppas han förstår min knaggliga skolfranska bara
Liisa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-31, 07:10   #4

Reg.datum: aug 2017
Sharp$: 1251
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Liisa Visa inlägg
Hejsan!

Läste i tidningen i morse att Goop inte ska köra sina uppsittningar ikväll p.g.a sjukdom,nu till de fantastiska nyheterna,som ersättare har han lejt in den franska toppkusken j.m bazire,han ska flygas in o landar på Arlanda på eftermiddagen idag,kommer att åka dit själv och vänta in honom vid gaten och försöka få en autograf o ta några selfies med honom,ev något stalltips
ochså,hoppas han förstår min knaggliga skolfranska bara
Ojdå en dag för tidigt
Basse (+5)
Liisa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-31, 21:57   #5

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39748
Standard

Det ser ut att bli en väldigt favoritbetonad omgång.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-01, 00:34   #6
Banned

Reg.datum: jun 2020
Sharp$: 822
Standard

Omgången inställd
Bullo (+15)
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-01, 03:23   #7

solkustens avatar

Reg.datum: jun 2016
Sharp$: 2948
Standard

Traktor som startbil på 1640. Gonatt jord.
solkusten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-01, 10:18   #8
Administrator

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 6247
Standard

Vi kör på med den så uppskattade "Snackisen" som trådens officiella andel.

Idag hoppar jag in som vikarie för Viking som normalt sett är styrman och som så vackert komponerade ihop våra samlade tankar från forumet till en fullträff i lördags! Så fram med spiktankar och drag så bygger vi en spännande lapp med vad vi får ihop!

25kr/andel och samtlig provis går till Cancerfonden!

https://www.atg.se/pressbyrankarlsta...021-04-01_16_5

Tveka inte, häng på!

Ps. Ja, det här är den ENDA andel som får göra reklam i den här tråden! Ds.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Slark (+10)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-01, 12:24   #9

Shooters avatar

Standard

1) Chapuy S&S
2) Jag gillar Gorm som kan bli en av Sveriges bästa kallisar - spik!
3) Gooner vinner nog felfri, men osäker i volt, så Rotate rankar jag tvåa. Tror det räcker med dem.
4) Yankee Dee toppchans! Örjan sitter upp bakom värsta motståndaren.
5) Här rankar jag Aragorn AS före Deal Done Zet. Nurmos häst barfota runt om. Ready Cash-avkomma.
6) Garderingslopp.
7) Garderingslopp. Första streck: Magnificent Tooma.

Lycka till!
Gammal 2021-04-01, 12:56   #10

Reg.datum: okt 2016
Sharp$: 284
Standard

Någon som har sett eller kan länka lopp med Airborne? Oscar Berglund, barfota bak och bike och man går ut direkt på v75. Hur ska man värdera den? Kan den 13 eller 16 på distansen? Hatar när det inte går att se hästarna som startar, till och med i nolloppen brukar det gå att hitta kval på de flesta...
travanalys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-01, 13:08   #11

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 52873
Standard

Jens Sjödén V75 Gävle Skärtorsdagen på Service Play
bosseguldheden (+10)
hoola är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-01, 13:56   #12

Reg.datum: sep 2020
Sharp$: 659
Standard

Avdelning 1:
3 Chapuy har ju drömläge att leda hela vägen runt om. Det enda riktiga motbudet är väl 9 From The Mine, men där talar spåret emot ganska kraftigt. Dessutom vankas det årsdebut och hästen kan säkerligen behöva ett lopp i kroppen för att hitta toppform. Spik 3 Chapuy.

Avdelning 2:
Kallblodslopp över 2640 där 9 Gorm är favorit. Given favorit givetvis, men kallblod är inte att lita på. 7 och 10 är tidiga emot. Bedövaren är 5 G.G Ojjdo till 3%.

Avdelning 3:
Stayerlopp över 3140. Känns väldigt lurigt på förhand då propositionerna för tilläggshästarna gör att loppet blir väldigt jämnt. Är 9 Gooner och 11 Rotate 40 meter bättre än 1 Geronimo Am? Troligtvis, men över 3140 meter kan verkligen allting hända. Det blir till att strecka på här. Glöm inte 2 Enjoy's Wifi, 3 Bill Gates, 10 Madronjo och 13 Big Cactus Zet som alla är singelprocentare just nu.

Avdelning 4:
Generellt är såna här lopp svåra att reda ut. Vad kan 1 Airborne egentligen? Vunnit 9 av 16 lopp i karriären och nu debut i Sverige. Svårbedömd. 3 Hilltop Hawk har två raka vinster. 4 Capital Gain C.C kommer troligen att bomba till ledningen. Kör man där så har man goda chanser att vinna givetvis. 6 Yankee Dee är tillbaka efter långt uppehåll och har vunnit 3 raka. Ska givetvis med på kupongen. Bakom dessa så är 10, 11 och 12 intressanta på grundkapacitet – men de alla får mycket svårt att hinna fram från bakspår.

Avdelning 5:
Given favorit i 2 Deal Done Zet som lär laddas framåt för ledningen. Ett potentiellt spikförslag, men om man väljer att gardera favoriten så måste man ta många.

4 Fighter Lady har två raka vinster och är extremt bortglömd. 6 Aragorn As spetsvann senast i sin nya regidebut. Blir lite tuffare här, men ska inte glömmas bort. 8 Front Pace spurtvann senast. Nu helt maxad balans. Enbart 1%. 10 Don't Be Weak spurtade galet bra senast. 11 Leave Your Sox On har 3 raka vinster från bakspår (11-12-12). Visserligen enklare motstånd då och vinster med minsta marginal, men ändå. Med två strukna hästar här så blir det färre att runda och då kan det gå.

Avdelning 6:
1 Zante Grif är favorit just nu, men känns lite väl överstreckad på sina 28%. 3 Juvelens Miss F. känns lite mer spännande och är nästan fem gånger så lite spelad som favoriten. Annars tror jag att tilläggshästarna har bäst chanser i det här loppet. 10 Quarcia är riktigt kapabel och 15 Estelle Nordique har galet fin kapacitet. Bedövaren är 12 Valborgs Marje som spurtar bra varenda gång, men som aldrig hinner sätta nosen först. Får man gå med i ryggar sista biten så kan det vara dags för vinst nu.

Avdelning 7:
1640 volt är alltid svårt att reda ut. Jag tror fyra hästar på startvolten har goda chanser att hamna rätt på det. 1 Reven Dejavu är snabb ut. 5 Hombre D lär laddas framåt om det inte blir startgalopp. Tror inte att man hittar hela vägen till ledningen, men chanserna att vinna loppet är nog rätt goda även från dödens. 6 Made By Vitsand är ganska snabb ut och 7 Gassin Am gynnas givetvis också av sitt springspår.

8 Magnificent Tooma är tveklöst bästa hästen på framspår, men har inte startat på fyra månader. Redén skulle dock inte starta denna om den inte var i slag, så chanserna är nog rätt goda att man vinner detta. 11 Fonda Boko, 12 Minnestads Ecuador och 14 Balotelli Crown har alla god grundkapacitet. Frågan är om man hinner fram från sina 20 meters tillägg? 9 Amarcord L.G är bedövaren till 1%.
asgaya3141 (+10)

Senast redigerad av Slark den 2021-04-01 klockan 14:05.
Slark är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-01, 14:14   #13

schteks avatar

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 6909
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av travanalys Visa inlägg
Någon som har sett eller kan länka lopp med Airborne? Oscar Berglund, barfota bak och bike och man går ut direkt på v75. Hur ska man värdera den? Kan den 13 eller 16 på distansen? Hatar när det inte går att se hästarna som startar, till och med i nolloppen brukar det gå att hitta kval på de flesta...
Här är loppet från 18 januari.
https://www.hvtonline.de/rbleistungs...2MG9H-Airborne

Inte snabb ut iaf, hamnar?
travanalys (+50)
schtek är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-01, 14:56   #14

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av schtek Visa inlägg
Här är loppet från 18 januari.
https://www.hvtonline.de/rbleistungs...2MG9H-Airborne

Inte snabb ut iaf, hamnar?
Har inte ens varit ansluten bakom bilen de sista tre starterna. Svårbedömt hur han öppnar, men gillar intrycket på hästen även om det säkert varit mot mediokert motstånd.
Gammal 2021-04-01, 15:04   #15

schteks avatar

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 6909
Standard

Citat:
Har inte ens varit ansluten bakom bilen de sista tre starterna. Svårbedömt hur han öppnar, men gillar intrycket på hästen även om det säkert varit mot mediokert motstånd.
Ja verkar vara en bra häst. Jag grubblar på om Örjan är först till plankan släpper han då till Kenneth om han kommer farande? Airborne rejäl om han kommer ut, berra steel stark? Kylin blom låter positiv med nr.4 Kanske inte blir ett sömnpiller till lopp. Öppnar för någon från bakspår? Rikard skoglund kanske?
schtek är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-01, 15:12   #16

Sharp$: 3112
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
1) Chapuy S&S
2) Jag gillar Gorm som kan bli en av Sveriges bästa kallisar - spik!
3) Gooner vinner nog felfri, men osäker i volt, så Rotate rankar jag tvåa. Tror det räcker med dem.
4) Yankee Dee toppchans! Örjan sitter upp bakom värsta motståndaren.
5) Här rankar jag Aragorn AS före Deal Done Zet. Nurmos häst barfota runt om. Ready Cash-avkomma.
6) Garderingslopp.
7) Garderingslopp. Första streck: Magnificent Tooma.

Lycka till!

Du borde nog stå över denna omgång, på den raden!?
Kanske blir jackpot på 5 och 6 men själv tror jag på bättre utdelning ....finns frågetecken !?

Lycka till!
cava är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-01, 15:28   #17

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61865
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av cava Visa inlägg
Kanske blir jackpot på 5 och 6 men själv tror jag på bättre utdelning ....finns frågetecken !?

Lycka till!
Håller nog med om att om man tänkt inleda med spik på två stora favoriter så är nog chansen större till bättre återbäring genom att vänta till V5 startat i avdelning 3. Måste vara jättestor risk då att bara 26-39 procent av insatserna betalas tillbaka medan alltid 65 procent går till spelarna på V5. Men är ju högt även med 35 procent i avdrag så har man inga idéer som sticker ut är det nog mest lönsamt att inte spela alls. Tror många spelare som vanligt kommer göra det stora misstaget att spela just på allt nu under påskens V75 rally och sedan sitta med tunna spelkassor på måndag. Bättre chanser genom att läsa på noga och sen lägga pengarna där man tycker förutsättningarna för att kunna vinna är bäst. Det är troligen inte genom att lira V75 på ungefär samma sätt fyra dagar i rad. Men atg ska ju dra in tresiffrigt antal miljoner på våra förluster i påskhelgen så dom hoppas såklart att vi alla spelar på allt varje dag.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-01, 15:39   #18
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5246
Standard

Stänkarns´genomgång

V75:2
Lågklassigt kallblodslopp över 2640 meter där Bokli Rapp har bästa rekordet på 22.9. Annars är det i överlag 24/25-tider över medeldistans som gäller.

Klar favorit är 9 Gorm med kallblodskungen Ohlsson i sulkyn. Som visade senast att även han kan besegras. Från spets. Av en betydligt sämre häst som först var med i spetsstriden och sen i princip knäckte honom från dödens. Nä, det var ingen lysande insats direkt. Men är snabb, lättplacerad så 48% kanske är rimligt. Fast, sen påstår Jens att det enbart är Järvsöfax som klarar ut favoritskapet i den här typen av lopp. Så man kanske ska gardera ändå? Firma Reden-Kihlström vet man aldrig var man har. Har varit favorit tidigare, kanske slår till nu istället, till 5-6 ggr?

Tror att det är heltäckt med 6,7,8,9,10. Noterar att Demex sprungit sina 23-tider över medel med dagens aviserade balans.

V75:3
Intressant lopp över 3140 meter. Stor favorit är Gooner, 43%. Tittar man i startlistan så förstår man varför han nästan uteslutande startar bakom bil. Voltstart är ingen fördel, som det verkar.

Andrahandaren är 11 Rotate, som Tarzan f-n måste ha petat in arsenik i senast. Var kom den insatsen ifrån? Eller ska man börja ta montévinster på större allvar? Nå, jag tror att han får svårt att upprepa vinsten, är knappast gynnad av distans.

Nä, jag tar några stycken här och hoppas på lite stök för favoriterna. 1 Geronimo Am sprang låg 16-tid på distansen i fjol somras. Springer han 15,5 här så måste det vara bra chans. 4 Meves Vacances kan vara ett roligt platsspel, står distans. Roligast är 10 Madronjo som skrällde till 30 ggr i förra starten. Kaptah hade väl varit favorit här? Jag tar även med 13 Bic Cactus Zet som också står distans och verkar vara i form. Skorycket i förra starten gjorde susen. Och kunde utnyttja springspåret på Östersund i september ifjol på bästa sätt.

V75:4
Skalman favorit på rikstoton. Brr!

Yanke Dee är favorit med 40% av strecken på sig. Var väl hyfsad senast, även om jag aldrig lägger nåt värde till "fantomtiderna" på Eskilstuna. Vissa tävlingsdagar undrar man verkligen om det är nån som mixtrat med elektroniken....

Nej, här får man hoppas på att det några som är intresserade av att tävla och inte bara vinkar fram Haugstad till spets. Wäjersten kanske fått lite ryggrad efter framgångarna på rikstoton? Skulle heller inte förvåna mig om Örjan bara blåser till spets och sänker rekordet på Hilltop Hawk med tre sekunder. Kanske ska spika emot här?

V75:7
Fullkomligt olösligt lågklass-lopp över 1640. Om inte Erik sätter dit 2 Ribot, bfro och jänkarvagn aviserade, dessutom hyfsad från start, även utan Erik?
Dahle (+7)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-01, 15:47   #19

Reg.datum: jul 2018
Sharp$: 18624
Standard

Ska man gå emot Gooner så måste Madronjo vara tidig, stortrivs utan skorna vilket vi såg senast med skrällvinst.
11 Leave Your Sox On (v75-5/8%) Man har bara gått med barfotarunt om kombinerat med jänkarvagn en gång då fick man inte helt fritt över upploppet och gick in på en 13.2aM tid, såg kanske inte ut att ha mängder sparat men finns lite värde i den till så pass låg procent tycker jag.
7 Gassin AM (avd7-2%) Inte tävlat i volt så mycket men har spetsat från springspår förut och denna gången är det "bara" 1640m är väl inte helt osannolikt att man kan rinna undan om man väljer att köra i spets.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-01, 16:26   #20

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 4170
Standard

Troligen

...dagens sämsta (?) aprilskämt!

Äv. trippel. Heja Olle!

RAKET
Inlämnat: 2021-04-01, 15:34
Gävle
Torsdag 2021-04-01
Start: 19:52
Kostnad: 45,00 kr
Vadet gäller startnummer

Lopp
6: Vinnare 8 Nordby Kuling
8: Vinnare 9 Therion
9: Vinnare 11 Leave Your Sox On

3 x 15,00 kr = 45,00 kr.
Totalt: 45,00 kr.
Rättningskod: DQK GHK HMW

Senast redigerad av valo den 2021-04-01 klockan 16:33.
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-01, 16:42   #21

Standard

Satt och väntade på oddset hos Svenska spel på 4 procentaren Ribot i avslutningen. Blev inte riktigt vad jag hoppats.

Ruggigt intressanta ändringar på den, med Erik i volten måste chansen till spets vara god och stallet har börjat visa form. Men första barfota, nytt huvudlag och jänkarvagn i volten kan ju också bli pannkaka. Men det är väl en risk värd att ta på en så lite spelad häst.

Spets på Gävle med snabb bana över kort distans är normalt stort plus.

Värst emot Redens men är Örjan sugen på att tömma den från detta läge i årsdebuten?
Westholms vann lätt första barfota senast men det var inget vidare lopp och de två främsta motbuden galopperade.
Hombre D barfota runt om nu, stort plus, och brukar inte galoppera i voltstart men känns ändå som viss galopprisk.
Tilläggshästarna borde ha en mycket tuff uppgift.
Gammal 2021-04-01, 16:49   #22

Standard

Nu hade Ribot stigit från 11 till 15 ggr hos SS . Då fick den 100 kr vinnare.
Gammal 2021-04-01, 17:12   #23

Standard

Under Travrondens Facebookssändning nyss nämnde Berglund att han koncentrerar sig på söndagens V75 alltså inget Berglundtips idag på Service Play.
Gotland (+5)
Gammal 2021-04-01, 17:17   #24

Standard

Dagens oddsras hos Svenska spel måste vara på Airborne i avd 4 som på en halvtimme sjönk från 6,10 till 3 ggr. Oerhört intressanta utrustningsändringar men kände inte för att spela på en häst som aldrig startat i Sverige och Oscar Berglund utropar väl nästan alltid sina hästar som närmast stenklara innan loppen men stämmer rätt sällan. De spelexperter som kollat upp hästens Tysklandsstarter påstår dessutom att den är långsam från start.

Fågel eller fisk och att spela på en sådan häst är att köpa grisen i säcken.
Gammal 2021-04-01, 17:22   #25

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18762
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Satt och väntade på oddset hos Svenska spel på 4 procentaren Ribot i avslutningen. Blev inte riktigt vad jag hoppats.

Ruggigt intressanta ändringar på den, med Erik i volten måste chansen till spets vara god och stallet har börjat visa form. Men första barfota, nytt huvudlag och jänkarvagn i volten kan ju också bli pannkaka. Men det är väl en risk värd att ta på en så lite spelad häst.

Spets på Gävle med snabb bana över kort distans är normalt stort plus.

Värst emot Redens men är Örjan sugen på att tömma den från detta läge i årsdebuten?
Westholms vann lätt första barfota senast men det var inget vidare lopp och de två främsta motbuden galopperade.
Hombre D barfota runt om nu, stort plus, och brukar inte galoppera i voltstart men känns ändå som viss galopprisk.
Tilläggshästarna borde ha en mycket tuff uppgift.
Ribot är väl i min värld en typisk 4% are kanske 2% are. Hästen är en orutinerad i volt och spår 2 med bike och ytterligare vässning känns som en stor chansning.
Och lyckas Erik ta piken från start är det en stor prestation. Men visst loppet är ihåligt och framspåren har stor fördel. Men kanske får agera för helgen lämpliga ”harar”.
Bakspår med 10st på 40 volten är väl iskallt men 11 Fonda Boko tog en fin andraplats efter grymme Moses senast och 15 Surf’n Turf är oxå en bortlottad luring.
Men Örjan nosar väl ut dom som i gamla goda tider när farfar var ung.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-01, 17:27   #26

Standard

Sena tankar.

Avd 1: 3 Chapuy kommer dubblas med 9 From The Mine.
Avd 2: Helstängt med 6, 7, 9 och 10.
Avd 3: Spik 9 Gooner. Borde kunna runda allt. Enbart galopp emot.
Avd 4: Helstängt med 3, 4, 5 och 6. 4 Capital Gain C.C mot spets. Släpper man?
Avd 5: 2 Deal Done Zet mot 6 Aragorn As i första taget. 11 Leave Your Sox On inte helt borta.
Avd 6: 1 Zante Grif leder länge. 10, 11 och 15 från bakspår emot.
Avd 7: Vidöppet lopp. Ta många. 4, 10 och 13 är chanslösa. Resten kan vinna.
Gammal 2021-04-01, 17:31   #27

Standard

Ribot

Citat:
Nu hade Ribot stigit från 11 till 15 ggr hos SS . Då fick den 100 kr vinnare.

Vi får hoppas du har rätt. Gjorde en spik-Harry och fick av Harry i sista, Ribot och Fonda Boka enbart, alltså två lågprocentare. Hoppet steg dock när du förordar Ribot. Spikade en häst på Harryn; Leave Your Sox On. Ett par strykningar där gynnar den lite. Vi får se.

Senast redigerad av valo den 2021-04-01 klockan 17:37.
Gammal 2021-04-01, 17:34   #28

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 4308
Standard

Skickat in det här innan liven förstör tanken
V75
Inlämnat: 2021-04-01, 17:30
Gävle
Torsdag 2021-04-01
Start: 19:30
Kostnad: 80,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 9 From the Mine (3, 4) Får vi 16% nästa gång? Läge javisst
2: 6, 7, 9, 10 (4, 5)
3: 9, 13 (11, 1)
4: 4 Capital Gain C.C. (6, 3) Tokskrällen
5: 2, 11 (6, 5)
6: 1, 7, 8, 10, 11 (15, 3)
7: 6, 8 (1, 5)

1x4x2x1x2x5x2 = 160 rader.
160 x 1 x 0,50 kr = 80,00 kr.
Totalt: 80,00 kr.
Rättningskod: GXC FHC GGQ
Verkar ju vara ganska bra favoriter idag, tycker jag innan.
Nollkollolisten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-01, 17:36   #29

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
Vi får hoppas du har rätt. Gjorde en spik-Harry och fick av Harry i sista, Ribot och Fonda Boka enbart, alltså två lågprocentare. Hoppet steg dock när du förordar Ribot. Spikade en häst på Harryn; Leave Your Socks On. Ett par strykningar där gynnar den lite. Vi får se.
Spelvärde har den rankad etta. Travtjänsten och spelarservice har rankat den fyra så betaltjänsterna tror enormt mycket mer på den än den del av spelarkollektivet som lämnat in sina V75 system redan.
Gammal 2021-04-01, 17:39   #30

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
Vi får hoppas du har rätt. Gjorde en spik-Harry och fick av Harry i sista, Ribot och Fonda Boka enbart, alltså två lågprocentare. Hoppet steg dock när du förordar Ribot. Spikade en häst på Harryn; Leave Your Socks On. Ett par strykningar där gynnar den lite. Vi får se.
Sen är ju inte ett vinnarspel på en 15 oddsare detsamma som att man tror att den bara vinner.

Det trodde jag däremot Lugauer skulle göra i tisdags i sista avdelningen och la då ett v spel till 2,50. Den vann inte. Hade jag trott att kvällens 15 oddsare hade lika stor vinstchans som jag trodde den hade så hade spelet blivit minst 3 ggr så stort.
Gammal 2021-04-01, 17:43   #31

Standard

Ja

Citat:
Spelvärde har den rankad etta. Travtjänsten och spelarservice har rankat den fyra så betaltjänsterna tror enormt mycket mer på den än den del av spelarkollektivet som lämnat in sina V75 system redan.
Den har i alla fall bra CV: 14 8 - 0 - 1. Bakspår: 7 4 - 0 - 1
Gammal 2021-04-01, 17:50   #32
Banned

Standard

Det blir tidig inlämning idag.

Spiklöst. Normalt iskallt.

V75

Avd
1: 3, 9 (4, 8)
2: 5, 6, 7, 8, 9, 10 (4, 3)
3: 1, 13 (9, 11)
4: 1, 3, 4, 5, 6, 9, 10 (11, 12)
5: 1, 2 (6, 5)
6: 1, 3 (10, 15)
7: 1, 8 (5, 11)

Rättningskod: BQL DHK MJT
Gammal 2021-04-01, 18:10   #33

Sharp$: 3386
Standard

V75

3
9
9
1,3,5,6
2,4,6
1,10,11,15
8
robert78Polen är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-01, 18:19   #34
Banned

Standard

Citat:
Har tydligen gått banjobb full väg på 1.14.....
Gammal 2021-04-01, 18:26   #35

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Har tydligen gått banjobb full väg på 1.14.....
Sedan får man ju försöka räkna lite på hur loppet går också. Med lite flax sitter han rygg ledaren och kanske i värsta fall tredje inner. Därifrån kan det bli svårt att vinna oavsett om han har gått full väg på 1.14 eller inte.

Jag kommer chansa bort honom. Magnus A Djuse är ruskigt skicklig och en personlig favorit för mig, men jag tror att ekipagen längre ut kommer att hamna mer rätt på det från sina spår.
Gammal 2021-04-01, 18:39   #36

Reg.datum: dec 2018
Sharp$: 4828
Standard

Spelvärde har fem mest överspelade.Tre av dem är kombo Örjan/Redén.
Nån vinner väl?
Basse (+3)
ScandalPlay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-01, 18:41   #37
Super Moderator

Skaeggets avatar

Sharp$: 9046
Standard

Minnestads Ecuador är väl underspelad i dag?

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-01, 18:42   #38
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ScandalPlay Visa inlägg
Nån vinner väl?
Då är det bara att banka!
Gammal 2021-04-01, 18:52   #39

Standard

Citat:
Då är det bara att banka!
Inte alla fem men 1-2 kan vinna...
Gammal 2021-04-01, 18:52   #40

Shooters avatar

Standard

Inlämnat redan igår. Har även Oddset och en raket, men sitter i bil just nu så jag lägger inte ut dem nu.

V75
Inlämnat: 2021-03-31, 21:48
Gävle
Torsdag 2021-04-01
Kostnad: 120,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3 Chapuy (4, 9)
2: 9 Gorm (7, 10)
3: 9, 11 (10, 1)
4: 6 Yankee Dee (3, 1)
5: 2, 6, 11 (5, 1)
6: 1, 3, 10, 11, 15 (12, 6)
7: 1, 2, 5, 8, 11, 12, 13, 14 (15, 3)

1x1x2x1x3x5x8 = 240 rader.
240 x 1 x 0,50 kr = 120,00 kr.
Totalt: 120,00 kr.
Rättningskod: JJS VTZ WRW
Gammal 2021-04-01, 18:54   #41

Standard

Travnet om avd 3: "1 Geronimo AM står ensam på startvolten och känslan är att spetsstriden är löst."

M.a.o. - det är inte säkert fast hästen står ensam på start.Bara en känsla...
Gammal 2021-04-01, 18:56   #42
Banned

Standard

Citat:
Inte alla fem men 1-2 kan vinna...
Citat:
Spelvärde har fem mest överspelade. Tre av dem är kombo Örjan/Redén.

Nån vinner väl?
Bara att lasta. Jag är hemma om Örjan vinner minst 2 idag, det törs jag lova. Bra odds, genomgående.
ScandalPlay (+5)
Gammal 2021-04-01, 19:08   #43

Sharp$: 6289
Standard

V75
Inlämnat: 2021-04-01, 18:51
Gävle
Torsdag 2021-04-01
Kostnad: 364,50 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3 Chapuy (9, 4)
2: 4, 7, 9 (10, 6)
3: 1, 2, 13 (9, 11)
4: 3 Hilltop Hawk (6, 1)
5: 2, 6, 11 (5, 4)
6: 1, 3, 10 (15, 11)
7: 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 14 (11, 12)

1x3x3x1x3x3x9 = 729 rader.
729 x 1 x 0,50 kr = 364,50 kr.
Totalt: 364,50 kr.

Mina spikar idag fick bli V75-1 3 Chapuy 59% samt V74-3 Hilltop Hawk 19%.

Med strykningarna får Chapuy spår två. Från det läget har hästen 3 vinster på 5 försök. Alla 3 vinster togs på 1640m. De andra var 2140m.

Tar ställning för Hilltop Hawk. Bra och vettig chans tycker jag.

Garderar Gorm med Bokli Rapp samt Norrbo Odin, som är stark. Förvisso årsdebut nu, men här sätter man ju ändå upp Jorma direkt vilket måste ses som en kuskförstärkning. Står bra till och har gått bra mot tuffare motstånd än såhär.

Chansar bort lite betrodda i stayern. Geronimo Am leder länge? Enjoys Wifi gick fint senast. Vann med Ulf Ohlsson då. Nu barfota. Tar även med Big Cactus Zet.

2, 6 och 11 kommer man nog långt på i femte förhoppningsvis.

Tror en hel del på Quarcia om starten går bra. Men tar även med Zante Grif och varningen Juvelens Miss F. som gått riktigt fint på slutet och bra läge nu.

Skulle man vara med länge, så har jag garderat rejält i sista och håller tummarna.

Lycka till allihopa som spelar ikväll!
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-01, 19:13   #44

Standard

Spik-Harry

V75
Inlämnat: 2021-04-01, 16:36
Harry Boy
Gävle
Torsdag 2021-04-01
Kostnad: 60,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
2: 8, 9 (7, 10)
3: 9, 11 (1, 10)
4: 1, 3, 5, 6, 8, 9, 12 (4, 10)
5: 11 Leave Your Sox On (2, 6)
6: 10, 11 (1, 15)
7: 2, 11 (8, 1)

1x2x2x7x1x2x2 = 112 rader.
112 x 1 x 0,50 kr = 56,00 kr. Avgift 4,00 kr.
Totalt: 60,00 kr.
Rättningskod: FRF GHM MMT
Gammal 2021-04-01, 19:13   #45

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 3480
Standard

Alla betaltjänster spikar 10 QUARCIA i 6e. Jag också

V75
Inlämnat: 2021-04-01, 19:10
Gävle
Torsdag 2021-04-01
Kostnad: 210,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
2: 4, 5, 8, 10, 11 (9, 7)
3: 1, 3, 8, 9, 10, 11, 13 (2, 15)
4: 1, 3, 4, 6 (5, 9)
5: 4, 5, 6 (2, 11)
6: 10 Quarcia (1, 15)
7: 2 Ribot (8, 1)

1x5x7x4x3x1x1 = 420 rader.
420 x 1 x 0,50 kr = 210,00 kr.
Totalt: 210,00 kr.
Rättningskod: CWD HHL GLT
Gammal 2021-04-01, 19:24   #46
Banned

Sharp$: 132
Standard

V75
Inlämnat: 2021-04-01, 19:08
Gävle
Torsdag 2021-04-01
Kostnad: 540,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 4 (9, 8)
2: 7, 9, 10 (6, 4)
3: 1, 9, 11 (10, 2)
4: 6 Yankee Dee (3, 1)
5: 1, 4, 5, 6, 10 (2, 11)
6: 1, 6, 7, 10 (15, 11)
7: 1, 2, 5 (8, 11)

2x3x3x1x5x4x3 = 1080 rader.
1080 x 1 x 0,50 kr = 540,00 kr.
Totalt: 540,00 kr.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-01, 19:26   #47

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Det blir som vanligt mycket Erik Adielsson på mitt system

V75
Inlämnat: 2021-04-01, 19:22
Gävle
Torsdag 2021-04-01
Kostnad: 246,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
2: 7, 9 (10, 6)
3: 1, 9, 11 (10, 2)
4: 1, 3, 5, 6 (4, 9)
5: 2, 5, 6 (11, 4)
6: 1, 10, 15 (11, 3)
7: 2, 8 (1, 5)

1x2x3x4x3x3x2 = 432 rader.
432 x 1 x 0,50 kr = 216,00 kr.
Rättningskod: HZC MHC MLV
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-01, 19:27   #48
Administrator

Standard

Wohooo!

Snackisen är inlämnad!

Så här blev det tillslut:

V75
Inlämnat: 2021-04-01, 19:26
Gävle
Torsdag 2021-04-01
Start: 19:29
Kostnad: 1 152,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3 Chapuy (9, 8)
2: 5, 7, 9, 10 (6, 8)
3: 1, 9, 10, 11 (13, 2)
4: 3, 4, 6 (1, 5)
6: 1, 10 (15, 3)
7: 1, 2, 5, 7, 8, 9, 12, 13 (6, 3)

1x4x4x3x3x2x8 = 2304 rader.
2304 x 1 x 0,50 kr = 1 152,00 kr.
Provision: 69,12 kr
Totalt: 1 221,12 kr

Avd 1
Många spikade tidigt Chapuy. Bland annat Viking, Efterhandaren, Shooter, Slark och Nobleflash .
Framåt start kändes det dock mer skakigt då fler började gardera men spiken fick stå kvar.

Avd 2

Shooter var inne på spik på Gorm men flera ville gardera. Slark fick med kantbollen GJ Ojjdå, Stankarn nämnde Boklirapp och Demex (som jag dock tog bort på värmningen!)

Avd 3
Flera har Gooner först och tanken var spik ett tag. Blev dock gardering tillslut.
Rotate från Shooter och Slark
Madronjo från Stankarn

Avd 4
Fjärde var ingen enkel match att sy ihop.
Fick bli ett trehästars med de som förekom mest.
Airborne hamnade utanför...
Hilltop Nobleflash Stankarn
Capital Gain Slark
Yankee Dee Shooter

Avd 5
Aragon Efterhandaren
Dea done Zet Shooter Slark
Leave your Sox Viking Valo

Avd 6
Zante Efterhandaren
Quarcia Asgaya Nobleflash Slark

Avd 7

Här kom det drag från höger och vänster.
Jag tror jag fick med de flestas!
Ribot Olle Stankarn
Magnificent Shooter
Minnestads Skägget
Gassin Viking
Hombre D Olle
Reven
Mellby Efterhandaren
Amacord LG Slark

Basse (+7)

Senast redigerad av Gotland den 2021-04-01 klockan 19:44. Anledning: edit.
Gammal 2021-04-01, 19:27   #49

V75fahlles avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 4964
Standard

V75
Inlämnat: 2021-04-01, 19:16
RTJ-LOSs andelsspel
Gävle
Torsdag 2021-04-01
Kostnad: 728,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3 Chapuy (8, 9)
2: 9 Gorm (10, 7)
3: 1, 9 (11, 15)
4: 3 Hilltop Hawk (6, 5)
5: 2, 4, 5, 6, 8, 10, 11 (1, 3)
6: 1, 3, 6, 7, 8, 10, 11, 15 (2, 9)
7: 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 11, 12, 13, 14, 15 (4, 10)

1x1x2x1x7x8x13 = 1456 rader.
1456 x 1 x 0,50 kr = 728,00 kr.
Totalt: 728,00 kr.
Min kostnad: 728,00 kr x 6/15 = 291,20 kr
Rättningskod: JPC KHC MLR

Kör med tre spikar ikväll.
Gammal 2021-04-01, 19:34   #50

Standard

Pinsam Goop
Gammal 2021-04-01, 19:35   #51

Standard

Hann inte få in mitt reducerade så har dessa att jobba på nu...

V75
Inlämnat: 2021-04-01, 19:27
Gävle
Torsdag 2021-04-01
Kostnad: 294,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
2: 9, 10 (7, 6)
3: 2, 9, 13 (1, 11)
4: 1, 3, 5, 6, 9, 10, 11 (4, 12)
5: 6 Aragorn As (2, 5)
6: 1, 10 (15, 11)
7: 1, 2, 5, 7, 8, 9, 14 (11, 12)

1x2x3x7x1x2x7 = 588 rader.
588 x 1 x 0,50 kr = 294,00 kr.
Totalt: 294,00 kr.
Rättningskod: LSM KHD HLT

V75
Inlämnat: 2021-04-01, 19:28
Gävle
Torsdag 2021-04-01
Kostnad: 144,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 4, 9, 10 (8, 12)
2: 10 Gott Klirr (9, 7)
3: 9 Gooner (1, 11)
4: 3, 5, 6, 9, 10, 11 (1, 4)
5: 4, 5, 6 (2, 11)
6: 1, 10 (15, 11)
7: 2, 8 (1, 5)

4x1x1x6x3x2x2 = 288 rader.
288 x 1 x 0,50 kr = 144,00 kr.
Totalt: 144,00 kr.
Rättningskod: DSL DHK CLN
Gammal 2021-04-01, 19:35   #52
Banned

Standard

Ser bra ut. Många som hittade 3 Chapuy i första avdelningen. Man får hoppas att inte omgången dog där.
V75fahlle (+1)
Gammal 2021-04-01, 19:35   #53

Standard

Skraj hela tiden att Chapuy ska slå på galopp med sitt höga benlyft...j-la häst att ha utvecklats!!

Kul hemfärd för Åke!!
Gammal 2021-04-01, 19:36   #54

Standard

4/4 då från spår 2 och 1640m.

4/6 från spår 2.
Gammal 2021-04-01, 19:42   #55

Standard

Zeus bi kan vi ta med oss till nästa gång. Fast med rubbet och såg fin ut...
Gammal 2021-04-01, 19:44   #56
Administrator

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Wohooo!

Snackisen är inlämnad!

V75
Gävle
Torsdag 2021-04-01
Vadet gäller startnummer

Avd

Avd 1
Många spikade tidigt Chapuy. Bland annat Viking, Efterhandaren, Shooter, Slark och Nobleflash .
Framåt start kändes det dock mer skakigt då fler började gardera men spiken fick stå kvar.

Avd 2

Shooter var inne på spik på Gorm men flera ville gardera. Slark fick med kantbollen GJ Ojjdå, Stankarn nämnde Boklirapp och Demex (som jag dock tog bort på värmningen!)

Avd 3
Flera har Gooner först och tanken var spik ett tag. Blev dock gardering tillslut.
Madronjo från Stankarn

Avd 4
Capital Gain Slark
Yankee Dee Shooter

Avd 5
Aragon Efterhandaren

Avd 6
Zante Efterhandaren

Avd 7

Ribot Olle Stankarn
Magnificent Shooter
Minnestads Skägget
Gassin Viking
Hombre D Olle
Reven
Mellby Efterhandaren
Amacord LG Slark
Bra start i alla fall!

Spiken inne. Nu h´jobbar vi hela vägen!

Senast redigerad av Gotland den 2021-04-01 klockan 19:54. Anledning: edit
Gammal 2021-04-01, 19:53   #57
Banned

Standard

Jajemänsan! Nu blir det intressant!
Gammal 2021-04-01, 19:56   #58

Standard

6 Demex hann dit va?
Gammal 2021-04-01, 19:57   #59

SistaStallskrikets avatar

Reg.datum: apr 2019
Sharp$: 6086
Standard

Men SOM han kör bort Nordby Kuling (för den förlorade såg det ut som)....

SATAN!!!
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-01, 19:57   #60
Administrator

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slark Visa inlägg
6 Demex hann dit va?
Jo. Såg ut så. Den stekte jag på snackisen tyvärr... Såg ju bedrövlig ut i värmningen

Gammal 2021-04-01, 19:58   #61
Banned

Standard

Citat:

Stänkarn´ nämnde Boklirapp och Demex (som jag dock tog bort på värmningen!)
Tja, ibland har man rätt, ibland inte....
Gotland (+5)
Gammal 2021-04-01, 19:59   #62

Standard

Det ett struligt lopp det där.

Hade Gorm inte galopperat hade det nog varit över tidigt.
Gammal 2021-04-01, 19:59   #63

Standard

Man studerar löpningsfilmen..... Kan man ha sån otrolig tur att Demex blir diskad?? För vad?
Gammal 2021-04-01, 20:00   #64

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SistaStallskriket Visa inlägg
Man studerar löpningsfilmen..... Kan man ha sån otrolig tur att Demex blir diskad??
Det hoppas jag inte.
Gammal 2021-04-01, 20:04   #65

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

V5
Inlämnat: 2021-04-01, 20:03
Gävle
Torsdag 2021-04-01
Start: 20:15
Kostnad: 180,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 9, 11 (10, 2)
2: 6 Yankee Dee (3, 1)
3: 2, 4, 5, 6, 11 (1, 10)
4: 1, 10, 15 (11, 8)
5: 1, 2, 5, 8 (11, 14)

3x1x5x3x4 = 180 rader.
180 x 1 x 1,00 kr = 180,00 kr.
Totalt: 180,00 kr.
Rättningskod: LQG JHB MBV
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-01, 20:06   #66

Standard

Jag är kvar. Det blev ett spiklöst system till slut. Först var jag inne på att singla 3 Chapuy, men ändrade till att dubbla med 9 From The Mine. Sedan var jag inne på att singla 9 Gooner, men valde till sist att dubbla med 1 Geronimo Am.

Utgång kvar på 6 Yankee Dee eller 6 Aragorn As.

Senast redigerad av Slark den 2021-04-01 klockan 20:11.
Gammal 2021-04-01, 20:08   #67

KalleKluts avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 20014
Standard

V5
Inlämnat: 2021-04-01, 20:01
Gävle
Torsdag 2021-04-01
Kostnad: 96,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 9 Gooner (1, 11)
2: 6 Yankee Dee (3, 1)
3: 1, 2, 5, 6 (11, 4)
4: 1, 3, 10, 15 (11, 8)
5: 1, 2, 3, 7, 11, 12 (8, 5)

1x1x4x4x6 = 96 rader.
96 x 1 x 1,00 kr = 96,00 kr.
Totalt: 96,00 kr.
Rättningskod: JQL LHL KBT
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-01, 20:11   #68

Standard

Inte med på något V75 bolag i kväll så spelbudgeten tål en liten flerbong på V5 istället. Tror på ganska favoritbetonade vinnare och då känns en liten bong x 5 som en bra chansning .

V5
Inlämnat: 2021-04-01, 20:08
Gävle
Torsdag 2021-04-01
Kostnad: 120,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 9 (11, 10)
2: 3, 4, 6 (1, 5)
3: 6 Aragorn As (2, 11)
4: 10 Quarcia (1, 15)

2x3x1x1x4 = 24 rader.
24 x 5 x 1,00 kr = 120,00 kr.
Totalt: 120,00 kr.
Rättningskod: KTB KHC CBW
Gammal 2021-04-01, 20:13   #69

Reg.datum: jan 2016
Sharp$: 3671
Standard

V75
Inlämnat: 2021-04-01, 19:21
Gävle
Torsdag 2021-04-01
Kostnad: 240,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
2: 6, 9, 10 (7, 4)
3: 1, 9 (11, 10)
4: 1, 3, 5, 6 (4, 9)
5: 2, 5, 6, 11 (4, 1)
6: 10 Quarcia (1, 15)
7: 1, 5, 6, 8, 11 (14, 2)

1x3x2x4x4x1x5 = 480 rader.
480 x 1 x 0,50 kr = 240,00 kr.
Totalt: 240,00 kr.
Rättningskod: HZG LHD HLX
virre82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-01, 20:20   #70

Standard

Lite synd på den här lilla godingen men plats finns på Nordby Kuling/raket.

RAKET
Inlämnat: 2021-04-01, 15:34
Gävle
Torsdag 2021-04-01
Start: 19:52
Kostnad: 45,00 kr
Vadet gäller startnummer

Lopp
6: Vinnare 8 Nordby Kuling
8: Vinnare 9 Therion
9: Vinnare 11 Leave Your Sox On

3 x 15,00 kr = 45,00 kr.
Totalt: 45,00 kr.
Rättningskod: DQK GHK HMW
Gammal 2021-04-01, 20:20   #71
Banned

Standard

Björn skojar ju med dem.

Och jag drar på mig dumstruten. Vaddå inte distansgynnad.....

EDIT: Men Madronjo kom ju tvåa.

Drygt 3 papp in på kontot.

MTB GHK HBX

JTG DHK HBX
Fulsprit (+10)

Senast redigerad av Stankarn den 2021-04-01 klockan 20:30.
Gammal 2021-04-01, 20:20   #72
Banned

Standard

2 värdelösa favoriter som man trodde på förhand dags och sluta läsa experter.
Gammal 2021-04-01, 20:21   #73

Standard

Det var ju trist att man tog bort 11 Rotate till sist och låste lappen på 1 och 9. Favoriten 9 Gooner hade ju vunnit detta lopp baklänges utan tappstarten, men men.
Gammal 2021-04-01, 20:22   #74

Standard

Så usel trodde man inte Westholms skulle vara efter att ha bestämt i lågt tempo. Fick bara råd med två streck på V5 så får hoppas att det går bättre med v spelet i avd 7.
Gammal 2021-04-01, 20:22   #75

Standard

Två hästar vinner som man valde bort vinner. Då är det godnatt, som man brukar säga.
Gammal 2021-04-01, 20:23   #76

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 1145

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Vad snackar han om, Daniel Olsson? Gooner gick iväg först, för att snabbt galoppera, men nog hade det kunnat gått... Klåpare!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-01, 20:23   #77

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 4308
Standard

Trist att DW inte vet att det är myckkket längre att springa i andra spår i 2-3 kurvor. Nu kanske det inte gått iaf pga av den inledande galoppen, men ändå.
Fulsprit (+10)
Nollkollolisten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-01, 20:27   #78

Standard

Andra gången i rad jag sätter Rotate men blir väl inte rikare för det...
Gammal 2021-04-01, 20:30   #79

Standard

V5
Inlämnat: 2021-04-01, 20:14
Gävle
Torsdag 2021-04-01
Kostnad: 192,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 9, 10, 11, 13 (15, 3)
2: 1, 3, 4, 6 (5, 9)
3: 2, 6 (11, 4)
4: 10 Quarcia (1, 15)

6x4x2x1x4 = 192 rader.
192 x 1 x 1,00 kr = 192,00 kr.
Totalt: 192,00 kr.
Rättningskod: LWD CHF KBT
Gammal 2021-04-01, 20:34   #80

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 11975
Standard

DDZ o AA ger 5,60 på svs(tvilling)lär vara större chans än så på dessa två...givetvis är tvillingspel alltid chansartat, men dessa två lär vara huvudet högre...

Senast redigerad av mikaels den 2021-04-01 klockan 20:37.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-01, 20:36   #81
Banned

Standard

Spelar DD: 1,3 mot 8, sen stänger jag börsen för ikväll. Hörs imorgon!
Gammal 2021-04-01, 20:36   #82

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nollkollolisten Visa inlägg
Trist att DW inte vet att det är myckkket längre att springa i andra spår i 2-3 kurvor. Nu kanske det inte gått iaf pga av den inledande galoppen, men ändå.
Det där har jag aldrig fattat att det enbart är Örjan K. som benyttar sig av - dvs. gå ner på innerspår, när man ligger längst bak och ingen som kan stänga in en runt om...? När kuskarna vet att det kan vara millimetrar som skiljer kusarna åt, varför inte spara så mycket som möjligt, särskilt efter en stor gunga?

Gammal 2021-04-01, 20:39   #83

Standard

Vad tunn han är Haugstad!! Härligt!!
Gammal 2021-04-01, 20:40   #84

Standard

Där kom en överspelad och vann.
Gammal 2021-04-01, 20:41   #85

Standard

Haha. Varför släpper Haugstad ledningen?
Gammal 2021-04-01, 20:42   #86

Shooters avatar

Standard

Citat:
Hästen var nog inte i form, han orkade inte hänga med och det är bara hem och träna på.
Gammal 2021-04-01, 20:42   #87
Banned

Standard

Citat:
Bara att lasta. Jag är hemma om Örjan vinner minst 2 idag, det törs jag lova. Bra odds, genomgående.
Precis så! Nästan 4 ggr degen....
ScandalPlay (+4)
Gammal 2021-04-01, 20:42   #88
Banned

Standard

Citat:
För en gångs skull ville Örjan köra varje gång säger de ”Örjan kör sina hästar så lugnt och fint”
Gammal 2021-04-01, 20:43   #89

Standard

Citat:
Hästen hade inte stilen i kurvan. Det var därför Örjan körde på. Han såg det.

Haugstad häst var jättenära galopp i slutet på kurvan när Örjan övertog.

Hade försökt svara hade hästen hoppat.

Verkade inte ha sin bästa dag heller. Aktionen stämde inte.
Gammal 2021-04-01, 20:44   #90

Standard

Båda spikarna sitter.

Synd man valde helt fel i 2:a och 3:e
Gammal 2021-04-01, 20:44   #91
Banned

Standard

Citat:

V75:4
Skalman favorit på rikstoton. Brr!

Yanke Dee är favorit med 40% av strecken på sig. Var väl hyfsad senast, även om jag aldrig lägger nåt värde till "fantomtiderna" på Eskilstuna. Vissa tävlingsdagar undrar man verkligen om det är nån som mixtrat med elektroniken....

Nej, här får man hoppas på att det några som är intresserade av att tävla och inte bara vinkar fram Haugstad till spets. Wäjersten kanske fått lite ryggrad efter framgångarna på rikstoton? Skulle heller inte förvåna mig om Örjan bara blåser till spets och sänker rekordet på Hilltop Hawk med tre sekunder. Kanske ska spika emot här?

Ja, varför gör man inte....
Gammal 2021-04-01, 20:45   #92

Shooters avatar

Standard

TRIO
Inlämnat: 2021-04-01, 20:45
Gävle Lopp 9
Torsdag 2021-04-01
Start: 21:00
Kostnad: 40,00 kr
Vadet gäller startnummer

Plac.
1:a: 6 Aragorn As
2:a: 2, 11
3:a: 2, 11

2 x 20,00 kr = 40,00 kr.
Totalt: 40,00 kr.
Rättningskod: FVF HHC BBR
Gammal 2021-04-01, 20:48   #93

Standard

Synd att Therion inte riktigt orkade (4:a), missade chansen till en trevlig trippel om Leave your sox on vinner nu (130 ggr), eller går in på plats till lägre odds. Men är "lite" med på V75:an i alla fall.
Gammal 2021-04-01, 20:49   #94

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 6518
Standard

Anmäl inte hästen om den inte pallar full gas i 1640 meter.

Den här gjort det bra men hade nog behövt ett par veckor till vila.

Folk slösar sina hårt och surt intjänade pengar då ska djuren matcha det man tror också.

1.14 i tid, Yankee Dee 1.11.8 sist. Skulle ha vunnit med 70 meter igentligen.

Bara skicka räkningen till Haugstad. Anmäla en häst som inte är redo för maxprestation.

Som dubbeln idag 1-8 igentligen, kör provlopp med 8an annars tills det är redo för maxprestation.

1an lopp i kroppen och snabb ut. Ska vara spel mot ett mål.

Starta inte hästen i form, träna gör man innan man är redo för maxprestation.

Ingen tyngdlyftare kommer och kör 5 tävlingar innan man är redo för sitt maxlyft.

Okej en tävling men sen ska det presteras.
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-01, 20:53   #95

Standard

Nu till detta lopp ska 2 eller 6 vinna vid sunda vätskor vilket det ska vara på v75

6
2
4-11

X 200 kr
Gammal 2021-04-01, 20:54   #96

Standard

Citat:
Ja, varför gör man inte....
Hästen var inte i form. Han blåste inte till spets, han blev släppt pga Haugstad anmälde en slut häst.

Men lite rätt hade du ju, i vanliga fall hade Yankee vunnit med 50 meter i alla fall sett till tiden som vinnaren gick i mål på.
Gammal 2021-04-01, 20:55   #97
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av cava Visa inlägg

Lycka till!
Ja, jag fattar inte varför man förordar megafavoriten i varenda lopp, som "toppchans", "spik!!"....det har inte fungerat hitintills och kommer inte att fungera i fortsättningen.

Det har aldrig fungerat att skriva av strecklistan. Då hamnar man lätt här.
En vinnare av fyra på de fyra första avdelningarna. Massor av deg som läggs på helt värdelösa rader.
Ace (+5)
Gammal 2021-04-01, 20:57   #98
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shjuve9le Visa inlägg
Hästen var inte i form. Han blåste inte till spets, han blev släppt pga Haugstad anmälde en slut häst.

Men lite rätt hade du ju, i vanliga fall hade Yankee vunnit med 50 meter i alla fall sett till tiden som vinnaren gick i mål på.
Jag håller inte med. Som jag skrev tidigare, skit i Eskilstunas glädjetider. Hästkraken hade som bäst sprungit en 16-tid innan. Och tömde sig i senaste starten.

Om man går på det så borde man lämna in rättigheten att spela på trav till sin godeman. I mitt badkar så skulle han som bäst springa en 13-tid. Vilket knappt skulle räcka till. Sen trodde jag att Daniels skulle vara bättre. Men den är säkert bättre i nästa start. Tyvärr ger den väl inte lika mycket på vinnarspelet.

Senast redigerad av Stankarn den 2021-04-01 klockan 20:59.
Gammal 2021-04-01, 20:59   #99

Standard

Citat:
Ja, jag fattar inte varför man förordar megafavoriten i varenda lopp, som "toppchans", "spik!!"....det har inte fungerat hitintills och kommer inte att fungera i fortsättningen.

Det har aldrig fungerat att skriva av strecklistan. Då hamnar man lätt här.
En vinnare av fyra på de fyra första avdelningarna. Massor av deg som läggs på helt värdelösa rader.
Chapuy hade ju toppchans, demex borde varit favvo, yankee med skör kropp borde inte startat. Hittills inte så svårlöst

DD borde bli 1 mot 1-2-8

Har endast lirat trio med jorma idag
Gammal 2021-04-01, 21:00   #100

Standard

Jorma vinner nog nu men drygt 2 ggr i odds lockar inte. Testade en 50 lapp plats på Ole till 5,80 hos svenska spel. Slipper brodden nu men troligen inte tillräckligtvsnabb för vinnarhålet .
Gammal 2021-04-01, 21:01   #101
Super Moderator

Skaeggets avatar

Standard

Mika Fors kör offensivt som vanligt.....

Gammal 2021-04-01, 21:03   #102
Super Moderator

Skaeggets avatar

Standard

Leave Your Sox on stannade och tankade.....?

Gammal 2021-04-01, 21:04   #103

Standard

Citat:
Jorma vinner nog nu men drygt 2 ggr i odds lockar inte. Testade en 50 lapp plats på Ole till 5,80 hos svenska spel. Slipper brodden nu men troligen inte tillräckligtvsnabb för vinnarhålet .
Fick aldrig chansen från tredje invändigt men såg fin ut i comebacken. Passas nästa gång.
Gammal 2021-04-01, 21:05   #104

Standard

Fel ordning i mål

2-4-6 tog lite för lång tid att komma utvändigt
Gammal 2021-04-01, 21:08   #105
Banned

Standard

Citat:
Nu börjar det bli lite intressant.

Vet ni vad 3,76 * 3,49 blir?

Vet ni vad 3,76 * 3,49 * 3,45 (est) blir? 45 ggr degen!
ScandalPlay (+45)
Gammal 2021-04-01, 21:28   #106

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Nån vinner väl?
2/2 Örjan/Reden från deras lista så långt

Får se om det blir 3/3 efter Magnificent Tooma sprungit sitt lopp.

Medans vi väntar fick vi se Zante Grif vinna sitt lopp som även den stod med på SV:s lista över de fem mest ”överspelade”

Senast redigerad av Basse den 2021-04-01 klockan 21:32.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-01, 21:31   #107

Standard

Var ju ingen vidare omgångens bästa spik som samtliga betaltjänster levererade i avd 6 idag.
Gammal 2021-04-01, 21:31   #108
Banned

Standard

Och Jens trodde inte på den tydligen inte jag heller det fick man äta upp
Gammal 2021-04-01, 21:33   #109

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg

Zante Grif var också en av de mest överspelade!
Och så deras (mångas) spik som inte levererade.

Spelvärde har varit under isen under lång tid nu.
Enligt mina källor är det inre stridigheter som påverkar.Ju fler kockar desto sämre soppa.
Basse (+5)
Gammal 2021-04-01, 21:36   #110
Banned

Standard

4,45 ggr degen?

Gudarna måste vara tokiga....

Vinnare, över 2 papp: GTC FHD CFR
Tvilling, nästan 3 papp: CTL GHD MFZ

Senast redigerad av Stankarn den 2021-04-01 klockan 21:43.
Gammal 2021-04-01, 21:36   #111

Standard

Nu jobbar vi in megaskrällen 9 Amarcord L.G så att det blir lite småslantar för femmorna iallafall.
Gammal 2021-04-01, 21:37   #112
Administrator

Standard

Citat:
Wohooo!

Snackisen är inlämnad!

V75
Gävle
Torsdag 2021-04-01
Vadet gäller startnummer

Avd

Avd 1

Avd 2

Avd 3
Madronjo från Stankarn

Avd 4
Capital Gain Slark
Yankee Dee Shooter

Avd 5
Aragon Efterhandaren

Avd 6
Zante Efterhandaren

Avd 7

Ribot Olle Stankarn
Magnificent Shooter
Minnestads Skägget
Gassin Viking
Hombre D Olle
Reven
Mellby Efterhandaren
Amacord LG Slark
Nu jobbar vi in en riktig skräll i sita så de fyra sexorna på Snackisen ger oss lite deg tillbaka! JOBBA!

Åtta streck och några riktiga stänkare!

Gammal 2021-04-01, 21:37   #113
Banned

Standard

Citat:

Enligt mina källor är det inre stridigheter som påverkar.Ju fler kockar desto sämre soppa.
Eller kan det vara ren och skär inkompetens?
Gammal 2021-04-01, 21:38   #114

Standard

Citat:

Dom var ju helt fel ute redan innan dom började leverera sina drag när dom skrev att det var en mycket spelvänlig omgång med stor skrällpotential och att dom skulle bli väldigt förvånade om det levererades några extra pengar till multijackpotten. Efter 6 avdelningar har ingen med under 10 procent av insatserna vunnit och V75 värdet inför sista inte ens 1500 kr.
Gammal 2021-04-01, 21:41   #115
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg

Medans vi väntar fick vi se Zante Grif vinna sitt lopp som även den stod med på SV:s lista över de fem mest ”överspelade”
Jag bjuder laget runt om den sitter.....
Basse (+8), ScandalPlay (+8), Gotland (+8)
Gammal 2021-04-01, 21:43   #116

Standard

svs ger 3,05 på MT, undrar om inte det är jättebra...väl medveten om att stängt spår på kort är svårt, men är väl uppgiften att ta sig ut och det tror jag Örre fixar...så är väl han överlägsen...
Gammal 2021-04-01, 21:44   #117

Standard

Citat:
Eller kan det vara ren och skär inkompetens?
Då slapp jag skriva det!!!
Gammal 2021-04-01, 21:45   #118

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
svs ger 3,05 på MT, undrar om inte det är jättebra...väl medveten om att stängt spår på kort är svårt, men är väl uppgiften att ta sig ut och det tror jag Örre fixar...så är väl han överlägsen...
Erik spets och slut och 1480 kr in på SS kontot

Men ditt scenario mer troligt och 270 back på spelkontona i kväll.
Gammal 2021-04-01, 21:50   #119
Banned

Standard

Adielsson tar detta
Gammal 2021-04-01, 21:51   #120

Standard

Inte kul för Elin men det gick bra för Ulf.
Gammal 2021-04-01, 21:52   #121

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
Adielsson tar detta
Galopperar väl nu med allt strul efter två klockrena starter som återkallats.
Gammal 2021-04-01, 21:57   #122

perre123s avatar

Sharp$: 389
Standard

hoppas lite för min skull nudå..aldrig satt den innan ..
har dom dåliga kvar.. :(

Fulsprit (+7)
perre123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-01, 21:57   #123
Banned

Standard

Citat:
Galopperar väl nu med allt strul efter två klockrena starter som återkallats.
Ja så det blir en megabomb och värdet tokhöjs
Gammal 2021-04-01, 21:57   #124

Standard

Dagens Spelvärdes tips är naturligtvis ett skämt datumet till ära...
Basse (+5)
Gammal 2021-04-01, 21:58   #125

Standard

Ohlsson har anlagt snorbroms!
Gammal 2021-04-01, 21:59   #126
Banned

Standard

När ska pamparna som styr svensk travsport ta bort voltstart ? Sverige sist på bollen i allt oavsett ämne..
Gammal 2021-04-01, 22:01   #127

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 2039
Standard

Citat:
Ohlsson har anlagt snorbroms!
Barberaren strejkar?
znipstern är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-01, 22:02   #128

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 3138
Standard

Om OU tycker det ska förbjudas amerikansk sulky i volt, varför kör han då ut i den från första början?
NicklasA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-01, 22:02   #129

Standard

2,68 på atg nu..hur fanken ska den kunna torska?..om det blir någotsånär som i omstarterna....
Gammal 2021-04-01, 22:05   #130

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
2,68 på atg nu..hur fanken ska den kunna torska?..om det blir någotsånär som i omstarterna....
6,70 på 2an hos atg. Jag fick 14,80 hos SS. Men den ska ju vinna också om det ska vara värt något.
Gammal 2021-04-01, 22:08   #131

Standard

Jag är chokad...
Gammal 2021-04-01, 22:09   #132

Standard

Citat:
6,70 på 2an hos atg. Jag fick 14,80 hos SS. Men den ska ju vinna också om det ska vara värt något.
Galopp såklart .
Gammal 2021-04-01, 22:10   #133

Standard

Westhplm sitter och sover och tappar en halv längd när luckan väl kommer - där skall han sitta med nosen i hjälmen på kusken framför. Nu satt han och sov och förlorade loppet på detta!
Gammal 2021-04-01, 22:13   #134
Banned

Standard

Citat:
Jag bjuder laget runt om den sitter.....
Tyvärr grabbar. Nästa gång!
Gammal 2021-04-01, 22:18   #135
Administrator

Standard

Citat:
Wohooo!

Snackisen är inlämnad!

V75
Gävle
Torsdag 2021-04-01
Vadet gäller startnummer

Avd

Avd 1

Avd 2

Avd 3
Madronjo från Stankarn

Avd 4
Capital Gain Slark
Yankee Dee Shooter

Avd 5
Aragon Efterhandaren

Avd 6
Zante Efterhandaren

Avd 7

Ribot Olle Stankarn
Magnificent Shooter
Minnestads Skägget
Gassin Viking
Hombre D Olle
Reven
Mellby Efterhandaren
Amacord LG Slark
Fyra sexor på snackisen idag och vi går miniplus på snackisen tack vare att de 60 femmorna gav betalt!

Nya tag imorgon igen då Viking rattar lappen!

In och rygga redan nu!
https://www.atg.se/pressbyrankarlsta...021-04-02_15_5

Basse (+6)
Svara

td