Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-06-06, 17:48   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Lördagen 12 juni - V75 Östersund


Såg med spänning fram mot startlistan i Jämtlands Stora...eftersom fjolårssegraren(Handsome Brad) inte fick ett Wild-Card så måste ju startlistan vara imponerande..mmm...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-06, 18:15   #2
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56998
Standard

Du var snabb med att dra igång V75 tråden. Fattar mig kort då.

Otroligåsåfin bakspår i avd 1. Oerhört negativt och Lalle i sulkyn igen. Känns inte stekhet då trots barfota. Cash Cowboy spetsläge men måste få fuska bort loppet för att räcka över full distans. Young King väldigt fin senast i debuten för Linderoth. Nu barfota runt om. Moses ska med.

Avd 2 vinner högst sannolikt Gunnar Melander men till den insatsprocent ekipaget kommer få går det inte att säga att det är en spelvärd spik i alla fall från dubbla tillägg. Årets största favorit hittills?

Avd 3 ett rörigt ungdomslopp men så som Margareta Tooma såg ut senast i debuten från Reden kan den vara helt klar. 12,6 från bakspår över full distans och såg magisk och okörd ut. Men då körde Örjan. Nu kör en oerhört mycket sämre kusk . Är väl där faran ligger.

Klass 2 håller väl ingen högre klass. Grym effekt på första barfota runt om senast på Dunders Kissinger Boko. Kan inte hästen så vet inte om det normalt perfekta spår 6 i volten är optimalt för just den . I så fall spikalternativ.

Klass 1 är väl också sådär. Flera på förhand intressanta dåliga spår. Söndagsvinnaren får bli Nurmoshästen som så när kvalade in till kungapokalen senast och innan dess imponerat på Solvalla.

Tänkbar spik på Upstate Face i silver. Herregud vad bra den varit de två gånger den gått barfota och med bike. Samma nu och läge för repris på när Jepson vann lätt med den i Halmstad i april.

Jämtlands stora pris sådär men inte så konstigt när Oslo GP körs dagen efter. Hail Mary blir säkert favorit men spår 8 ingen höjdare. Sen har den inte startat på en månad så man bör nog läsa ordentligt om Bergh ska försöka vinna detta till varje pris eller om det är en uppladdning för Boden veckan efter.
Upset Face barfota runt om ffg. Brukar hända saker när Adrian rycker skorna ffg på sina bättre hästar.

Sammanfattningsvis känns det som en omgång som på förhand indikerar väldigt favoritbetonat och låg utdelning. Men många år dom fått skitväder som ställt till det.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-06, 18:24   #3
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Åttonde i Östersund är ett rent h-e(iofs på många andra banor också)...Månprinsen2 lär vinna och troligtvis också Van Gogh ZS....
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-07, 09:31   #4
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56998
Standard

Inte Oslo GP som fångade de bästa hästarna. Det blev ju rena norgemästerskapet pga Norges fortsatt stenhårda coronarestriktioner. Så den tävlingsdagen kan man redan innan startlistorna kommit lägga till sidan och ägna söndagen enbart åt fotbolls EM

http://www.bjerke.no/Sport/Innmeldin...?date=20210613
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-07, 20:52   #5
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 621
Sharp$: 2890


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Wild Love igen! Tack för spiken redan på måndagen. Matchas mot Prix de Amerique men den ger väl knappast 18 gånger igen efter uppvisningen i Harper H. Månlykke orkar man väl inte heller välta. Då är det bara fem lopp kvar.
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-07, 23:07   #6
 
Reg.datum: okt 2020
Inlägg: 43
Sharp$: 280
Standard

På fjolårets tävling var högst betrodda vinnaren spelad till 21% på V75 (1,2 miljoner på 7 rätt).

Även om det är lite tidigt att börja titta på strecken tänkte jag ge mig på en liten skrälljakt utifrån fördelningen just nu :

Avd-1
(4) Axel Ruda (3% spelad) lite tveksam på slutet, men har gått UTAN skor dessa starter. Innan dessa har han sprungit MED skor, på vinterbanor och verkligen gjort bra insatser. Är yngst av alla i fältet men ändå mest pengar på sig, kan vara farlig om det kommer lite bra stallinfo?

Avd-2
Om man inte följer med på spiktåget på Månlykke A.M. så är (6) Mo Sjur (2%) lite intressant på andra volten. Yngst i fältet och 31% av pengarna insprungna i år. Har okej tider för att vara på andra volten.

Avd-3
Ungdomslopp, brukar bli stökigt. Tycker (12) Qeen Roc (5%) är lite intressant. Kevin Oscarsson som styr och får väl anses vara rutinerad i det här gänget. Dåligt spår men det brukar köras åt alla håll i dom här loppen, så kanske att bakspårshästarna kan bli aktuella. Qeen Roc har inte fått till det på slutet, men om den är anmäld och i form så varför inte? Vann på V75 i april och har gjort okej tider.

Avd-4
(3) G.K.Justus (4%) prenumererar på platspallen, tjänat 90% av slantarna i år, verkar på väg uppåt. Senast på V75 (15 maj) så satt han fast med krafter kvar utan lucka och såg fin ut. Sist på V64 fick han en dålig resa och landade ändå som 3:a. Bättre spår nu, intressant.

Avd-5
(6) Silver Bullit (1%) har inte alls en dum rad och verkar trivas bäst på längre distanser. Westholm-tränat och William Ekberg verkar vara på väg mot ett bra år hittils.

Avd-6
Både Magnus och Mats Djuse har två spännande hästar. Båda är nu på "hemmaplan" och bör väl känna banan väl.
(1) Beartime (4%) har lika fina tider på distansen som dom bästa i loppet. Gallopp bakom bilen senast, men det får vi svälja när vi letar skräll. Verkar kunna öppna okej och det är 1640 så med lite tur kan han klara sig från att bli instängd innan kurvan kommer.
(6) Mr. Clayton J.F. (2%) verkar fungera som bäst när han får gå bakifrån, med spår 6 och Mats i vagnen kanske han kan leta position och visa dom på upploppet.

Avd-7
(7) Click Bait (2%). Om det blir körning mellan dom förhandstippade så som Hail Mary, Missle Hill, Brother Bill och Wild Love så skulle jag inte alls vara missnöjd med Click Bait på kupongen. Blir ett spännande lopp och man kan väl hoppas på lite tävling när det är 700tkr till vinnaren.

Senast redigerad av gnoffa den 2021-06-07 klockan 23:09.
gnoffa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-09, 12:07   #7
Banned
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 777
Sharp$: 822
Standard

Jag vill stormvarna för Vernissage Grif i guld. Bakspår jag fattar men blir det bara körning och den får drag så vinner den. Tror inte man åker upp till Östersund och vill leka
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-09, 12:48   #8
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Norrland nu och då kör vi Winner Takes All bolaget igen. Den som jag har mest under lupp är Just Celebration i avd 5, nummer 2. Jag förstår inte spelarna som tydligen inte upptäckt den här kusen (än). YNKA 2% på spelet, kommer givetvis att stiga. 8;e rankade i guiden är lätt hjärnblödning av den som rankat. Oddset 6.97 talar om att det är en fullgod travare.

Sista starten i UMEÅ blev misslyckad. Hamnade i 3:e spår till en början (snabbast iväg från tillägg dock) men backades ner till sista häst och låg där även 700 kvar. Men hästen var 4:a i mål, med full spänst och krafter kvar.

Bitcoin Arc (favoriten) är en bättre häst och jag nöjer mig meed dessa två på systemet. Hästar som jag hittar brukar vara betydligt bättre än oddset/spelet. Self Explosive gick fina 12.6 full distans com 4;e senast och synd bara att det inte var kortlopp. Men startar väl snart igen.Just Celebration är uppfräschad senast förra loppet och har uppåt form enligt tränaren Sören Lennartsson. Körskicklige Ulf Ohlsson får chansen som kusk denna gång. Blev seger för duon i mars.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bosseguldheden (+5)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-09, 13:00   #9
Banned
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 777
Sharp$: 822
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Norrland nu och då kör vi Winner Takes All bolaget igen. Den som jag har mest under lupp är Just Celebration i avd 5, nummer 2. Jag förstår inte spelarna som tydligen inte upptäckt den här kusen (än). YNKA 2% på spelet, kommer givetvis att stiga. 8;e rankade i guiden är lätt hjärnblödning av den som rankat. Oddset 6.97 talar om att det är en fullgod travare.

Sista starten i UMEÅ blev misslyckad. Hamnade i 3:e spår till en början (snabbast iväg från tillägg dock) men backades ner till sista häst och låg där även 700 kvar. Men hästen var 4:a i mål, med full spänst och krafter kvar.

Bitcoin Arc (favoriten) är en bättre häst och jag nöjer mig meed dessa två på systemet. Hästar som jag hittar brukar vara betydligt bättre än oddset/spelet. Self Explosive gick fina 12.6 full distans com 4;e senast och synd bara att det inte var kortlopp. Men startar väl snart igen.Just Celebration är uppfräschad senast förra loppet och har uppåt form enligt tränaren Sören Lennartsson. Körskicklige Ulf Ohlsson får chansen som kusk denna gång. Blev seger för duon i mars.
Japp top 7 smäller 9/10 gånger
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+5)
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-10, 09:05   #10
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 156
Sharp$: 9346
Standard

Bästa spiken hittar ni i avd 1 5 Cash Cowboy. Blir visserligen favorit, dock en svag sådan. Med den form han har så kommer han att bolla med motståndet även om han inte skulle nå ledningen (vilket jag tror att han gör)

Bästa skrällen startar i avd 3. 7 La Mauresque är en nästagångare som inte fått betalt på sin form.

Spik nr 2 återfinns i avd 7 som nr 3 Missle Hill. Jag kan absolut inte förstå att Hail Mary och Brother Bill är så mycket spelade! Med viss risk att få äta upp det
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-10, 15:36   #11
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 621
Sharp$: 2890


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Undrar vem som ska köra Upset Face? För det kan väl inte vara möjligt att Adrian Kolgjini reser till Östersund för att köra EN häst på V75?
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-10, 15:52   #12
 
Reg.datum: aug 2017
Ort: Härliga Hälsingland
Inlägg: 1 011
Sharp$: 823
Standard

Adrian har väl hört att det är uppfriskande i fjällen ,skämt o sido,finns väl flygplats där i fjällen,förlåt Östersund så klart,700" i första pris,eller han blir nöjd med en matlapp så roadtrippen betalar sig
Liisa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-10, 17:04   #13
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56998
Standard

Tyckte svenska spels odds på Upset Face i Jämtlands stora pris var värt ett lillspel. Fösrsta gången barfota runt om och andra gången med bike. Gick med bike i finalen av kungapokalen i fjor från spår 7. Aetos Kronos vann före årets elitloppsvinnare . Upset Face gick 11,8 över full distans . Nu barfota runt om ffg och ett år äldre.

30 kr vinnare till 60 ggr och 100 kr plats till 8,10 testades.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-10, 20:35   #14
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Suttit och streckat på efterhand som andelarna säljs. HAR JU EN TILL, SOM VARIT UNDER LUPP ETT LÄNGRE TAG, 4 AXEL RUDA I AVD 1. FANNS JU MED PÅ RAKETEN SENAST OCH JAG BÖRJADE TRO PÅ DEN NÄR DET BLEV GALOPP I ETT HÄRLIGT LÄGE.. NU 7% OCH 62 I I ODDS (!!)

Jag funderar på ändrad taktik, har nu 9 streck i avd 1, men kanske nöjer mig med Axel ruda OCH storfavoriten och den möjliga vinnaren 1 CASH COWBOY
Har man 11 tid på full distans är man duktig travare. Då har jag i dom två "svåraste" avdelningarna 1 och 5 två streck vardera, favoriten och min skräll.. Kan vara något att fundera på, för då finns det mycket utrymme i dom resterande loppen. Bara torsdag än...
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-10, 21:22   #15
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 156
Sharp$: 9346
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Suttit och streckat på efterhand som andelarna säljs. HAR JU EN TILL, SOM VARIT UNDER LUPP ETT LÄNGRE TAG, 4 AXEL RUDA I AVD 1. FANNS JU MED PÅ RAKETEN SENAST OCH JAG BÖRJADE TRO PÅ DEN NÄR DET BLEV GALOPP I ETT HÄRLIGT LÄGE.. NU 7% OCH 62 I I ODDS (!!)

Jag funderar på ändrad taktik, har nu 9 streck i avd 1, men kanske nöjer mig med Axel ruda OCH storfavoriten och den möjliga vinnaren 1 CASH COWBOY
Har man 11 tid på full distans är man duktig travare. Då har jag i dom två "svåraste" avdelningarna 1 och 5 två streck vardera, favoriten och min skräll.. Kan vara något att fundera på, för då finns det mycket utrymme i dom resterande loppen. Bara torsdag än...
Hur definierar du en storfavorit?
Med tanke på 24% menar jag.
Spika CC så är du i hamn
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-11, 07:22   #16
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Cash Cowboy & Upstate Face.
Där är spikarna
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-11, 07:54   #17
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KalleKlut Visa inlägg
Hur definierar du en storfavorit?
Med tanke på 24% menar jag.
Spika CC så är du i hamn
Bra fråga! tittar man på vinnaroddset 1.86 just nu så kan man kanske få fog för påståendet. Gissar att 24% kommer att stiga. Tittat i lopparkivet och hästen är riktigt bra. Sedan att benämningen storfavorit missbrukas ofta det är en annan sak.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KalleKlut (+5)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-11, 08:19   #18
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 735
Sharp$: 37609
Standard

Östersund anses vara favoritbana nr 1 och med ett par stora favoriter som står med tre ben i mål så blir det nog ingen hög utdelning i morgon heller.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-11, 08:51   #19
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 660
Sharp$: 12772
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Östersund anses vara favoritbana nr 1 och med ett par stora favoriter som står med tre ben i mål så blir det nog ingen hög utdelning i morgon heller.
Såpass. Trots upploppet som har lite Axevalla stuk ? Dessutom är det väl lite klassisk svenskt sommar väder på G ? Regn alltså. Och visst är flera avdelningar rejält ihåliga. Det är väl ”bara” Månlycke och Bitcoin som i min värld har tre ben i mål eller finns det flera ?
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-11, 09:44   #20
Banned
 
Reg.datum: aug 2019
Ort: Stockholm
Inlägg: 84
Sharp$: 14
Standard

Nöjer mig med att spika Månlykke, Feerie de Fael (ögonbrynen åkte upp där) och Condior. Resten får Harry sköta. Blir nog skaplig utdelning om det går in.
Kilroy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-11, 10:53   #21
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 735
Sharp$: 37609
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Såpass. Trots upploppet som har lite Axevalla stuk ? Dessutom är det väl lite klassisk svenskt sommar väder på G ? Regn alltså. Och visst är flera avdelningar rejält ihåliga. Det är väl ”bara” Månlycke och Bitcoin som i min värld har tre ben i mål eller finns det flera ?
Månlycke och Bitcoin är ett par. Sedan tror jag mycket på Margareta Tooma.

Senast redigerad av Shooter den 2021-06-11 klockan 10:57.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-11, 14:22   #22
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 664
Sharp$: 50025
Standard

Daniel Berglund V75 Östersund på Service Plays
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Grado (+10)
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-11, 14:48   #23
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 394
Sharp$: 4761
Standard

Månlykke lär ju vinna, men vilken/vilka andra spikar jag kommer välja beror helt på hur betaltjänsterna spelar - har de samma spik/drag förutom Månlykke så är det bara att välja någon annan och hoppas deras spikar/drag förlorar, vinner deras så blir det ju ingen utdelning.
Bullo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-11, 15:51   #24
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 660
Sharp$: 12772
Standard

V75 2
13 hästars lopp med 220 000:- i första pris.
Favoriten spelade till 84%.
Andrahandaren 5%.
Resten 0 och 1%.
Det värsta är att spel % stämmer nog ganska bra med chans värderingen.
Hm platsar detta lopp på V75 spelmässigt ? Knappast.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-11, 16:10   #25
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 664
Sharp$: 50025
Standard

Jens Sjödèn V75 Östersund på Service Plays
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bosseguldheden (+10)
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-11, 16:32   #26
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 621
Sharp$: 2890


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
V75 2
13 hästars lopp med 220 000:- i första pris.
Favoriten spelade till 84%.
Andrahandaren 5%.
Resten 0 och 1%.
Det värsta är att spel % stämmer nog ganska bra med chans värderingen.
Hm platsar detta lopp på V75 spelmässigt ? Knappast.
Nä det platsar väl inte på V75. Om man inte tänker så här: Månlykke har vunnit 7 av de 10 senaste loppen. Det blir ju bara 70%. 11 Våler Nikolai slog Månlykke ett av de loppen han inte vann. Månlykke hade då springspår, Våler Nikolai spår 4. Björn Goop körde!

Men det är väl bara en "pipe dream".
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-11, 16:55   #27
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 660
Sharp$: 12772
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Nä det platsar väl inte på V75. Om man inte tänker så här: Månlykke har vunnit 7 av de 10 senaste loppen. Det blir ju bara 70%. 11 Våler Nikolai slog Månlykke ett av de loppen han inte vann. Månlykke hade då springspår, Våler Nikolai spår 4. Björn Goop körde!

Men det är väl bara en "pipe dream".
Tja Våler Nikolai såg väl inte ut som en utmanare till Månlykke i senaste starten men kanske behövde ett lopp i kroppen
Nej en frisk Månlykke förlorar inte detta trots lite tappstart i volt. Vinner nog med en mindre galopp oxå.
Men ska vi ha en stänkare om Månlykke mot förmodan storgalopperar och gör bort sig är ju G.G. Ojjido som står bra inne och härdad i tuffa gäng en perfekt skrällis. Definitivt en plats och tvilling kandidat i min värld. Psst kan inte ett dugg om Nordisar
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
linfre (+50), Jiwa (+20)

Senast redigerad av Efterhandaren den 2021-06-11 klockan 17:05.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-11, 17:06   #28
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 621
Sharp$: 2890


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Tja Våler Nikolai såg väl inte ut som en utmanare till Månlykke i senaste starten men kanske behövde ett lopp i kroppen
Nej en frisk Månlykke förlorar inte detta trots lite tappstart i volt. Vinner nog med en mindre galopp oxå.
Håller med. Månlykke är en mycket bra spik men den vinner inte alltid. Det blir nog två system i morgon. Ett förnuftigt, troligt och ett där jag spelar lite tvärtemot. Men Wild Love blir spik på bägge!
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-11, 19:18   #29
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 759
Sharp$: 2632
Standard

Fick feeling efter några öl, slutade såhär, lycka till
V75
Inlämnat: 2021-06-11, 20:17
Östersund
Lördag 2021-06-12
Start: 16:20
Kostnad: 630,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 5, 10 (6, 3)
2: 10 Månlykke A.M. (6, 4)
3: 1, 4, 7, 9, 12, 13 (3, 15)
4: 4 Haitkin Am (6, 5)
5: 1, 2, 3, 4, 6, 10, 11 (9, 8)
6: 8, 10 (3, 4)
7: 1, 3, 5, 8, 9 (4, 10)

3x1x6x1x7x2x5 = 1260 rader.
1260 x 1 x 0,50 kr = 630,00 kr.
Totalt: 630,00 kr.
Rättningskod: LWZ MHQ JNX
heddari är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-11, 19:20   #30
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 1 118
Sharp$: 3614
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Nä det platsar väl inte på V75. Om man inte tänker så här: Månlykke har vunnit 7 av de 10 senaste loppen. Det blir ju bara 70%. 11 Våler Nikolai slog Månlykke ett av de loppen han inte vann. Månlykke hade då springspår, Våler Nikolai spår 4. Björn Goop körde!

Men det är väl bara en "pipe dream".
Om man nu letar storskräll varför inte 5 Demex först barfota runt om. Men Månlykke bör ju vinna naturligtvis.
Nollkollolisten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-11, 22:16   #31
 
Reg.datum: sep 2015
Inlägg: 143
Sharp$: 747
Standard

det luktar jackpot långväg
orroz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-11, 22:59   #32
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Tacksamt rundspelat i guld, det där leder ju Missle hela vägen. Sen har jag lite svårt att se vad som ska fälla Bitcoin, borde bli ett riktigt sömnpiller det där. I andra är jag lite småsugen på att gardera Månlykke med Ard. Men det är frågan om det är lönt att lägga halva slanten där eller istället fylla på med dubbelt antal hästar i någon av loppen som det garderas i.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 04:29   #33
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Går på snacket som Robban sa efter att ha kommit tvåa i mål med Hail Mary.

Ni minns säkert va han sa?
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 04:38   #34
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Slänger upp tre som kommer till slut vinnare eller plats.allt är möjligt på dess tre hästar idag.

avd1/11.Tale of Jacks

avd3/14.Feerie de Fael

avd5/9.Gogobet Sisu
__________________
Som ofta bäst när det gäller.

Senast redigerad av Spiken64 den 2021-06-12 klockan 04:40.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 06:44   #35
 
Reg.datum: jun 2017
Inlägg: 12
Sharp$: 411
Standard

Vart kommer wild love ligga efter 800m?
Sundling är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 08:04   #36
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 660
Sharp$: 12772
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sundling Visa inlägg
Vart kommer wild love ligga efter 800m?
Tja svårbedömt. Ungefär som att spela på trav he,he.
Enligt Anders L har ju märren blivit blixtrande snabb från start (oxå) men gissningsvis lägger inte smarte Kevin lasset direkt från start. Tuffa konkurrenter och Vild Loves vinstchans är nog en smygare med lucka och då biter sylvassa spurten bra på upploppet. Som sagt stenhårt motstånd och känns som ett garderingslopp.
Min stänkare är tuffe Vernissage Grif som definitivt går hela vägen och ställer frågan i god tid om inte spåret ställer till det.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 08:44   #37
 
TOBYTYKEs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 850
Sharp$: 8041
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Går på snacket som Robban sa efter att ha kommit tvåa i mål med Hail Mary.

Ni minns säkert va han sa?
Nej enlighten me?
Lurar på om Bergh har en räv bakom örat eller om han är uppriktig.
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 08:57   #38
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 660
Sharp$: 12772
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TOBYTYKE Visa inlägg
Nej enlighten me?
Lurar på om Bergh har en räv bakom örat eller om han är uppriktig.
Han har båda egenskaperna. Ibland uppskattar han sina hästars chanser helt rätt i förhands snacket men gillar oxå att gå sin egen väg. Beroende vem som frågar och hur frågan ställs. Dr Jekyll och Mr Hyde.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 09:11   #39
Banned
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 777
Sharp$: 822
Standard

Blir skräll i 5:e som det alltid blir i top7
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 10:04   #40
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 156
Sharp$: 9346
Standard

Miljonraden!

V75
Inlämnat: 2021-06-12, 11:01
Kluts rövare andelsspel
Östersund
Lördag 2021-06-12
Start: 16:20
Kostnad: 787,50 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 5 Cash Cowboy (4, 3)
2: 1, 4, 5, 6, 7, 10, 11 (10, 12)
3: 1, 7, 12 (3, 5)
4: 6, 7, 9 (1, 5)
5: 1, 4, 7, 8, 11 (9, 5)
6: 1, 4, 5, 6, 10 (3, 9)
7: 3 Missle Hill (1, 10)

1x7x3x3x5x5x1 = 1575 rader.
1575 x 1 x 0,50 kr = 787,50 kr.
Totalt: 787,50 kr.
Rättningskod: MRW LDP TFF
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 10:19   #41
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Många favoriter idag. Månlycke är svår att fälla och blir första spiken. Margareta Tooma glänste i regidebuten och jag hedrar min hustru och spikar Margareta. Här är bolagssystemet.

1) 3,4,5,6,11,12 r2-1 (Erik kör sig till ledningen med favoriten 5. Fast med lite sparat senast i finalen och går nu upp en klass. Tänkbar spik - men jag garderar)

2) 10 r4-11 (spika och gå vidare)

3) 1 r3-15 (1 debuterade senast i ny regi hos Redén och såg lysande ut. Nu tuffare omgivning men känns som en bra spik i ungdomsloppet)

4) 1,3,4,5,6,7,9 r2-10 (har dålig koll i detta lopp och garderar på....)

5) 4,9,11 r8-1 (försöker fälla jättefavoriten med de två näst streckade)

6) 1,3,4,9,10,11 r2-7 (kan inte förmå mig att spika Adrian. Tycker att 11 är bortglömd av spelarna. Var bra vid vinsten men sämre i de två senaste starterna. Har bytt miljö och kommer att visa ny stridsvilja igen)

7) 3,4,8,9 r1-2 (8 Hail Mary är favorit från uselt spår. Han fick ett tungt lopp i dödens mot Don Fanucci Zet och fick vila en vecka innan träningen kom igång på riktigt. Örjan tar ledningen med 3 - men håller han över medeldistans? 4 hoppade som trea i loppet med Don Fanucci och Hail Mary. 9 fick inte inbjudan till Elitloppet och skall nu ta revansch - streckad under 10 %)

Kostar 1512:-. Lycka till!
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 10:35   #42
Banned
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 777
Sharp$: 822
Standard

Ingen Örjan idag
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 11:38   #43
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Slänger upp tre som kommer till slut vinnare eller plats.allt är möjligt på dess tre hästar idag.

avd1/11.Tale of Jacks

avd3/14.Feerie de Fael

avd5/9.Gogobet Sisu
Den enda jag kan hålla med om är Gogobet Sisu, otroligt lopp hästen gjorde senast, tappade 4o direrkt, tredje spår nästan hela sista varvet och nosen först i mål, nästan odriven och en kusk som har enorm segerprocent just nu
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 12:02   #44
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Nu är vi TVÅ som denna vecka nämnt 1%-.aren Just Celebration i avd 5, förutom undertecknad så nämnde ELIN GUSTAFSSON denna häst... vem blir den tredje?

Eftersom antalet sålda andelar i bolaget är enormt, värra än jag drömt om, så avsätter vi några hundra rader till en flerkupong (x10) med i stort sett favoriterna och några få skrällar

Senast redigerad av SO den 2021-06-12 klockan 12:05.
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 12:33   #45
 
Reg.datum: jun 2017
Inlägg: 12
Sharp$: 411
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Tja svårbedömt. Ungefär som att spela på trav he,he.
Enligt Anders L har ju märren blivit blixtrande snabb från start (oxå) men gissningsvis lägger inte smarte Kevin lasset direkt från start. Tuffa konkurrenter och Vild Loves vinstchans är nog en smygare med lucka och då biter sylvassa spurten bra på upploppet. Som sagt stenhårt motstånd och känns som ett garderingslopp.
Min stänkare är tuffe Vernissage Grif som definitivt går hela vägen och ställer frågan i god tid om inte spåret ställer till det.
Min känsla är att den blir instängd och kommer hamna 3e inner vid upploppet och överspelad pga det. Intressant det du nämner endå om vad Anders sagt. Det va något i den stilen jag ville veta.
Sundling är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 12:34   #46
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 092
Sharp$: 6128
Standard

Den kom väl 8:a senast??

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Den enda jag kan hålla med om är Gogobet Sisu, otroligt lopp hästen gjorde senast, tappade 4o direrkt, tredje spår nästan hela sista varvet och nosen först i mål, nästan odriven och en kusk som har enorm segerprocent just nu
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 12:55   #47
 
Reg.datum: jan 2016
Inlägg: 475
Sharp$: 3449
Standard

Lyssna liven, dom vet inte att dom hörs medans det är Björnkollen?
virre82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 12:56   #48
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 29
Sharp$: 510
Standard

Just nu på ATG-live hör man Björnkollen, med ljuden från Hulltman, Elin Gustafsson och de andra, som inte vet att ljudet ligger ute... skoj att höra hur de tjabbar "bakom kulisserna"

Edit: virre82 hann före!
Jester1890 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 12:57   #49
 
Reg.datum: jan 2016
Inlägg: 475
Sharp$: 3449
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jester1890 Visa inlägg
Just nu på ATG-live hör man Björnkollen, med ljuden från Hulltman, Elin Gustafsson och de andra, som inte vet att ljudet ligger ute... skoj att höra hur de tjabbar 2bakom kulisserna"
Blev ju inget intressant... Är dom här inne på Sharps och glor? Efter jag posta förra så slog dom av sitt ljud.
virre82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 13:18   #50
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3179
Standard

3e. nr 15 IES ELISABET. 717.000 på kontot. Grym propp. I ett annat lopp hade den haft 40-60 meter tillägg. Ungdomslopp! Djuse!!?? 3an Andra Djuse i samma lopp.
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5)
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 13:37   #51
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3179
Standard

V4
Inlämnat: 2021-06-12, 14:36
Östersund
Lördag 2021-06-12
Start: 14:45
Kostnad: 252,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4 Vivier de l'Oison (2, 1)
2: 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8 (2, 4)
3: 3, 6, 11 (10, 4)
4: 3, 4, 7, 8, 12, 14 (11, 13)

1x7x3x6 = 126 rader.
126 x 1 x 2,00 kr = 252,00 kr.
Totalt: 252,00 kr.
Rättningskod: BTN CHS SCH
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 13:39   #52
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 397
Sharp$: 5752
Standard

V4
Inlämnat: 2021-06-12, 14:13
Östersund
Lördag 2021-06-12
Start: 14:45
Kostnad: 120,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3, 4 (2, 1)
2: 2, 4, 8 (1, 5)
3: 6 The World is Mine (10, 4)
4: 3, 4, 7, 8, 12 (11, 13)

4x3x1x5 = 60 rader.
60 x 1 x 2,00 kr = 120,00 kr.
Totalt: 120,00 kr.
Rättningskod: BNT GHT QKC
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 13:39   #53
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56998
Standard

Ändrat till skor på Axel Ruda i V75-1 efter tre raka barfota runt om. Dom säger dessutom att dom siktar på fyraårsloppet i Boden nästa lördag i en betaltjänstintervju så två tveksamheter inför dagens start.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 13:42   #54
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 621
Sharp$: 2890


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hultmans engelska är för go. -You hade me a Thello...säger man så?
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 13:43   #55
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56998
Standard

Testade 50 kr plats på Barry Wadd i V4-4 till 6,60 hos svenska spel. Barfota runt om för första gången på länge och loppets bästa värmning enligt spelexperterna i atg live. Thomas P låter rätt positiv i guidenintervjun . Tycker platschansen känns högre än det oddset.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 13:44   #56
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Uppvärmning

V4
Inlämnat: 2021-06-12, 14:43
Östersund
Lördag 2021-06-12
Start: 14:45
Kostnad: 60,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1 Coogan (2, 4)
2: 2, 8 (4, 5)
3: 10 Booze (6, 4)
4: 3, 4, 12 (11, 7)

1x2x1x3 = 6 rader.
6 x 5 x 2,00 kr = 60,00 kr.
Totalt: 60,00 kr.
Rättningskod: CWT JHV SCH
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 13:48   #57
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56998
Standard

Kul med montelopp med fyra hästar och där en häst är 100 meter bättre än dom andra tre.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 13:48   #58
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3179
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av asgaya3141 Visa inlägg
V4
Inlämnat: 2021-06-12, 14:36
Östersund
Lördag 2021-06-12
Start: 14:45
Kostnad: 252,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4 Vivier de l'Oison (2, 1)
2: 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8 (2, 4)
3: 3, 6, 11 (10, 4)
4: 3, 4, 7, 8, 12, 14 (11, 13)

1x7x3x6 = 126 rader.
126 x 1 x 2,00 kr = 252,00 kr.
Totalt: 252,00 kr.
Rättningskod: BTN CHS SCH
Lool. Jag fick ingen adrenalinkick
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+4), Fulsprit (+4)
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 13:54   #59
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Kul med montelopp med fyra hästar och där en häst är 100 meter bättre än dom andra tre.
Ja Röcklingers häst var totalt överlägsen.

Stallformen verkar vara på topp så då kanske man ska ha Röcklingers andra starthäst 5 Dont Be Weak med på V75, eller överväga platsspel till nästan 5ggr.

Dont Be Weak är bra mycket bättre än vad folk tror. Plats från spår 5 bakom bilen låter klart rimligt att hästen ska klara idag.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 13:59   #60
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56998
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Ja Röcklingers häst var totalt överlägsen.

Stallformen verkar vara på topp så då kanske man ska ha Röcklingers andra starthäst 5 Dont Be Weak med på V75, eller överväga platsspel till nästan 5ggr.

Dont Be Weak är bra mycket bättre än vad folk tror. Plats från spår 5 bakom bilen låter klart rimligt att hästen ska klara idag.
Ja har också den på radarn . Men inget lir ännu. Får se om det dyker upp rätt platsodds hos svenska spel där oddsen hoppar upp och ner på ett helt annat sätt än hos unibet.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 14:19   #61
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3179
Standard

V75
Inlämnat: 2021-06-12, 15:17
V7 - endast värde på 7 rätt, resten till....dom som vill vara med
Östersund
Lördag 2021-06-12
Start: 16:20
Kostnad: 672,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 4, 5, 6, 11, 12 (3, 10)
2: 4, 9, 10, 11 (12, 2)
3: 15 Ies Elisabet (1, 3)
4: 5, 6 (4, 1)
5: 2, 4, 5, 8, 9, 11, 12 (1, 10)
6: 3 Upstate Face (10, 4)
7: 4, 5, 8, 9 (3, 1)

6x4x1x2x7x1x4 = 1344 rader.
1344 x 1 x 0,50 kr = 672,00 kr.
Totalt: 672,00 kr.
Rättningskod: CXZ LHV SCF
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 14:21   #62
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Oj, kärringen Redén var på väg att försäga sig om vilken kuse som skulle prestera bäst. Han höll på att svälja tungan då han kom på sig själv...

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MikaF (+10)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 14:22   #63
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 660
Sharp$: 12772
Standard

Robert Bergh lyckades med stor skicklighet hålla Kavatosåfin i trav bakom vingen och dessutom köra till ledningen med tveksamt trav första 50.
Grym kusk prestation och visst var hästen oxå duktig.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 14:31   #64
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Skor åkte på Axl Ruda.
Ingen galopp idag kanske?
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 14:32   #65
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 092
Sharp$: 6128
Standard

Vad var kontentan då?

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Oj, kärringen Redén var på väg att försäga sig om vilken kuse som skulle prestera bäst. Han höll på att svälja tungan då han kom på sig själv...

tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 14:32   #66
 
Reg.datum: sep 2020
Inlägg: 569
Sharp$: 1359
Standard

V75

3,4,5,6,12
10
3
4,6,9
4,9
4,10
8
robert78Polen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 14:36   #67
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Vad var kontentan då?

Den får du lista ut själv...

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tvablaa (+30)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 14:41   #68
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 735
Sharp$: 37609
Standard

V75
Inlämnat: 2021-06-12, 14:18
Östersund
Lördag 2021-06-12
Start: 16:20
Kostnad: 378,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 3, 4, 5, 6, 12 (10, 1)
2: 10 Månlykke A.M. (4, 11)
3: 1 Margareta Tooma (3, 13)
4: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 9 (10, 2)
5: 4 Bitcoind' Arc (9, 8)
6: 3, 4, 10 (9, 11)
7: 1, 3, 4, 5, 8, 9 (7, 2)

6x1x1x7x1x3x6 = 756 rader.
756 x 1 x 0,50 kr = 378,00 kr.
Totalt: 378,00 kr.
Rättningskod: HNS HHS XKK
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 14:41   #69
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 092
Sharp$: 6128
Standard

Kan man ge minussharps?

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Den får du lista ut själv...

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SistaStallskriket (+25), NicklasA (+10), Nobleflash (+10), Fulsprit (+50), TOBYTYKE (+10), abstruse (+1)
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 14:52   #70
Banned
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 777
Sharp$: 822
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fagerdahlen Visa inlägg
Skor åkte på Axl Ruda.
Ingen galopp idag kanske?
Fått info av tränaren och ingen segerchans på den idag
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 14:56   #71
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Testade 50 kr plats på Barry Wadd i V4-4 till 6,60 hos svenska spel. Barfota runt om för första gången på länge och loppets bästa värmning enligt spelexperterna i atg live. Thomas P låter rätt positiv i guidenintervjun . Tycker platschansen känns högre än det oddset.
Lycka till - Oavsett hur det går så var det ett bra odds.
Nere under 3ggr hos Atg nu

*** edit

Vart ingen vidare lyckad styrning av Tomas

Senast redigerad av Basse den 2021-06-12 klockan 15:01.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 14:57   #72
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 092
Sharp$: 6128
Standard

Känns väl mest som ett plus med skor på?

Citat:
Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
Fått info av tränaren och ingen segerchans på den idag
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 15:01   #73
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17411
Standard

Kissinger Boko såg ju väldigt fin ut senast med barfota runt om (inte så konstigt på en Love You avkomma) , jag tycker den är extremt spelvärd under 30 procent.
Ingen galopp hittills heller.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 15:01   #74
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 397
Sharp$: 5752
Standard

Marres Dreamboy
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 15:03   #75
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56998
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Testade 50 kr plats på Barry Wadd i V4-4 till 6,60 hos svenska spel. Barfota runt om för första gången på länge och loppets bästa värmning enligt spelexperterna i atg live. Thomas P låter rätt positiv i guidenintervjun . Tycker platschansen känns högre än det oddset.
Tomas P sitter kvar på innerspår i ryggen på en skräphäst när det börjar köras. Dragen sist och då går det inte att vara bland de tre. Gick ju väldigt fort i avslutningen till skillnad mot resten av loppet.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 15:06   #76
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56998
Standard

Ändrat precis från bike till vanlig vagn på Upset Face i Jämtlands stora pris. Men fortsatt anmäld barfota runt om för första gången.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 15:09   #77
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 400
Sharp$: 4267
Standard

V75
Inlämnat: 2021-06-12, 16:05
Östersund
Lördag 2021-06-12
Start: 16:20
Kostnad: 1 440,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 3, 4, 5, 6, 10, 11, 12 (7, 2)
2: 10 Månlykke A.M. (4, 11)
3: 1 Margareta Tooma (3, 5)
4: 1, 5, 6, 9 (4, 7)
5: 1, 2, 4, 5, 9, 11 (8, 10)
6: 1, 3, 4, 6, 10 (11, 7)
7: 3, 8, 9 (1, 7)

8x1x1x4x6x5x3 = 2880 rader.
2880 x 1 x 0,50 kr = 1 440,00 kr.

-----------------------------------------

V5
Inlämnat: 2021-06-12, 06:53
SistaStallskriket andelsspel
Östersund
Lördag 2021-06-12
Start: 17:05
Kostnad: 960,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 3, 4, 5, 7, 9, 12, 13, 14, 15 (10, 2)
2: 5, 6 (1, 4)
3: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (4, 9)
4: 1, 3, 4, 10 (9, 11)
5: 9 Vernissage Grif (8, 3)

10x2x12x4x1 = 960 rader.
960 x 1 x 1,00 kr = 960,00 kr.
Totalt: 960,00 kr.
Rättningskod: LWX DDP QJH

Senast redigerad av SistaStallskriket den 2021-06-12 klockan 15:12.
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 15:10   #78
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 397
Sharp$: 5752
Standard

V75
Inlämnat: 2021-06-12, 14:06
Östersund
Lördag 2021-06-12
Start: 16:20
Kostnad: 240,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 5, 6, 12 (4, 10)
2: 10 Månlykke A.M. (4, 11)
3: 1, 3, 4, 5, 7, 9, 10, 12, 13, 15 (6, 2)
4: 3, 5, 6 (4, 1)
5: 2, 4, 5, 9 (11, 8)
6: 10 Even's Cool Boy (3, 4)
7: 8 Hail Mary (3, 4)

4x1x10x3x4x1x1 = 480 rader.
480 x 1 x 0,50 kr = 240,00 kr.
Totalt: 240,00 kr.
Rättningskod: MVQ GHZ RKG

Fick bli 3 spikar idag när jag helt enkelt inte tror någon kan slå Månlykke A.M. Men den är man ju inte ensam om.

Grattis om någon lyckas fälla!

Men i och med det, så får det bli spik på Evens Cool Boy som jag trodde på redan senast och det gör jag igen. Hail Mary tufft spår, men kan bara vara bäst ändå. Jag chansar till 27% då många garderar.

Hoppas på en smäll i ungdomsloppet och i femte hade det varit fint med 2 Just Celebration eller 5 Dont Be Weak.

Lycka till alla som spelar idag!
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 15:12   #79
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17411
Standard

V75
Inlämnat: 2021-06-12, 16:11
Pressbyrån Karlstad, Sharps Snackisen s andelsspel
Östersund
Lördag 2021-06-12
Start: 16:20
Kostnad: 1 144,80 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 3, 5, 6, 12 (7, 4)
2: 10 Månlykke A.M. (4, 5)
3: 1, 3, 4, 7, 10, 12, 13, 15 (5, 2)
4: 6 Kissinger Boko (4, 1)
5: 2, 4, 9 (1, 11)
6: 3, 4, 11 (10, 1)
7: 1, 3, 4, 5, 8, 9 (7, 6)

5x1x8x1x3x3x6 = 2160 rader.
2160 x 1 x 0,50 kr = 1 080,00 kr.
Insamlat till cancerfonden: 64,80 kr.
Totalt: 1 144,80 kr.

I: 3 Young King (olle) 5 Cash Cowboy (Fagerdahlen,kalleklut) 12 Gooner (mackpeter)
II:
III: 7 La Mauresque (kalleklut) 12 Qeen Roc (gnoffa) 15 Ies Elisabeth (asgaya3141)
IV: 6 Kissinger Boko (olle,viking90)
V 2 Just Celebration (SO) 9 Gogobet Sisu (spiken64)
VI: 3 Upstate Face (olle,Fagerdahlen) 11 Vikens High Yield (mackpeter)
VII: 1 Wild Love (bosseguldheden) 5 Upset Face (olle) 9 Vernissage Grif (Edde,mackpeter)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 15:12   #80
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 092
Sharp$: 6128
Standard

Dagens försök:
5,6,4-alla
Månlykke
1,5-alla
Fighter
2,4,5
3,10,11
Hail Mary

En av två A i avd 1/3

Lycka till allihop
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 15:13   #81
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56998
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nobleflash Visa inlägg
V75
Inlämnat: 2021-06-12, 14:06
Östersund
Lördag 2021-06-12
Start: 16:20
Kostnad: 240,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 5, 6, 12 (4, 10)
2: 10 Månlykke A.M. (4, 11)
3: 1, 3, 4, 5, 7, 9, 10, 12, 13, 15 (6, 2)
4: 3, 5, 6 (4, 1)
5: 2, 4, 5, 9 (11, 8)
6: 10 Even's Cool Boy (3, 4)
7: 8 Hail Mary (3, 4)

4x1x10x3x4x1x1 = 480 rader.
480 x 1 x 0,50 kr = 240,00 kr.
Totalt: 240,00 kr.
Rättningskod: MVQ GHZ RKG

Fick bli 3 spikar idag när jag helt enkelt inte tror någon kan slå Månlykke A.M. Men den är man ju inte ensam om.

Grattis om någon lyckas fälla!

Men i och med det, så får det bli spik på Evens Cool Boy som jag trodde på redan senast och det gör jag igen. Hail Mary tufft spår, men kan bara vara bäst ändå. Jag chansar till 27% då många garderar.

Hoppas på en smäll i ungdomsloppet och i femte hade det varit fint med 2 Just Celebration eller 5 Dont Be Weak.

Lycka till alla som spelar idag!
Men skillnaden i spelvärde på Evens Cool Boy enorm mot senast i Umeå då den nästan var ospelad trots ett imponerande lopp starten innan. Fick in ett lillspel på den senast till 40 ggr hos svenska spel. Just nu står den i 3,70 med liknande förutsättningar som senast.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 15:15   #82
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 397
Sharp$: 5752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Men skillnaden i spelvärde på Evens Cool Boy enorm mot senast i Umeå då den nästan var ospelad trots ett imponerande lopp starten innan. Fick in ett lillspel på den senast till 40 ggr hos svenska spel. Just nu står den i 3,70 med liknande förutsättningar som senast.
Jag satte ett vinnarspel på den senast.

Tror på den igen, så därav spik. 23% tycker jag är helt okej.
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 15:19   #83
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Nu är det efterhandare, de luxe, som gäller. Man tar upp spel man "fick in" förra veckan...

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 15:19   #84
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 254
Sharp$: 4080
Standard

Mycket jobb denna vecka men systemet inlämnat

V75
Inlämnat: 2021-06-12, 16:11
Svensk allians s andelsspel
Östersund
Lördag 2021-06-12
Start: 16:20
Kostnad: 1 890,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 3, 4, 5, 6, 10, 12 (2, 7)
2: 10 Månlykke A.M. (11, 4)
3: 1, 3, 4, 5, 7, 9, 12, 13, 15 (10, 6)
4: 5, 6, 9 (7, 1)
5: 4, 8, 9, 11 (5, 1)
6: 10 Even's Cool Boy (4, 3)
7: 3, 4, 6, 8, 9 (2, 7)

7x1x9x3x4x1x5 = 3780 rader.
3780 x 1 x 0,50 kr = 1 890,00 kr.
Totalt: 1 890,00 kr.


V75
Inlämnat: 2021-06-12, 16:07
Bills Tobak, 50-LAPPENs andelsspel
Östersund
Lördag 2021-06-12
Start: 16:20
Kostnad: 534,24 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4, 5, 6, 12 (1, 10)
2: 10 Månlykke A.M. (11, 4)
3: 1, 3, 4, 5, 7, 9, 12, 13, 15 (10, 6)
4: 9 Fighter (6, 5)
5: 4, 8, 9, 11 (5, 6)
6: 1, 3, 4, 7, 9, 10, 11 (6, 5)
7: 8 Hail Mary (3, 6)

4x1x9x1x4x7x1 = 1008 rader.
Jiwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 15:20   #85
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Dödlig kombination?

Avd2) 10 Månlykke AM
Avd3) 1 Margareta Tooma
Avd5) 4 Bitcoin’ Darc

Måste vara döden för utdelningen på V75 idag om alla de 3 vinner.


Jag skippar V75 och får njuta av sporten istället om Månlykke vinner.

Spelar nog en V5 istället där jag försöker fälla både Margareta Tooma ( som felade enda gången hon hade spår 1 bakom bilen ) och Bitcoin’ Darc som jag har roliga motbud till ( 1,2,5 t.ex)

lycka till alla som spelat i dag
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 15:20   #86
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56998
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nobleflash Visa inlägg
Jag satte ett vinnarspel på den senast.

Tror på den igen, så därav spik. 23% tycker jag är helt okej.
Fick det lite kört i halsen senast. Om Bergh vill tävla mot Adrian Kolgjini kan det bli samma idag, men det vet man aldrig. Låste på 3,10 på mitt system och det är kanske ännu sämre att göra så. Sällan spelvärt att låsa på de två mest streckade.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 15:23   #87
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 397
Sharp$: 5752
Standard

Roligt lopp!
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 15:24   #88
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

V75
Inlämnat: 2021-06-12, 15:46
Östersund
Lördag 2021-06-12
Start: 16:20
Kostnad: 336,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 4, 5, 7 (6, 2)
2: 10 Månlykke A.M. (4, 5)
3: 1 Margareta Tooma (5, 7)
4: 3, 4, 6, 7 (5, 2)
5: 1, 2, 4, 6, 8, 9 (3, 5)
6: 3 Upstate Face (4, 10)
7: 1, 3, 4, 5, 7, 8, 9 (6, 2)

4x1x1x4x6x1x7 = 672 rader.
672 x 1 x 0,50 kr = 336,00 kr.
Totalt: 336,00 kr.
Rättningskod: GTQ LHN RMC
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 15:25   #89
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 397
Sharp$: 5752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Fick det lite kört i halsen senast. Om Bergh vill tävla mot Adrian Kolgjini kan det bli samma idag, men det vet man aldrig. Låste på 3,10 på mitt system och det är kanske ännu sämre att göra så. Sällan spelvärt att låsa på de två mest streckade.

Så kan det vara, jag tog ställning och hoppas på det bästa. Mer kan man inte göra
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 15:25   #90
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56998
Standard

Grym styrning av Per Lennartsson. Väldigt bra start på V75. Härlig effekt på skorycket också.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 15:28   #91
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 735
Sharp$: 37609
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Dödlig kombination?

Avd2) 10 Månlykke AM
Avd3) 1 Margareta Tooma
Avd5) 4 Bitcoin’ Darc

Måste vara döden för utdelningen på V75 idag om alla de 3 vinner.


Jag skippar V75 och får njuta av sporten istället om Månlykke vinner.

Spelar nog en V5 istället där jag försöker fälla både Margareta Tooma ( som felade enda gången hon hade spår 1 bakom bilen ) och Bitcoin’ Darc som jag har roliga motbud till ( 1,2,5 t.ex)

lycka till alla som spelat i dag
Ibland får man försöka att fylla på spelkassan.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 15:29   #92
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 740
Sharp$: 9127
Standard

Nu tänker jag tilta lite men vad F*****n håller de på med?

Kommer Lalle i mål snart eller?

USCH USCH USCH.

Ps, ja jag hade spikat CC.

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 15:33   #93
 
TOBYTYKEs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 850
Sharp$: 8041
Standard

Hörde nåt om att Bergh skulle vänta till han värm Hail Mary innan han bestämde sig ang upplägg. Nån som vet hur hästen värmt eller om Bergh sagt nåt mer?
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 15:41   #94
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56998
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Dödlig kombination?

Avd2) 10 Månlykke AM
Avd3) 1 Margareta Tooma
Avd5) 4 Bitcoin’ Darc

Måste vara döden för utdelningen på V75 idag om alla de 3 vinner.


Jag skippar V75 och får njuta av sporten istället om Månlykke vinner.

Spelar nog en V5 istället där jag försöker fälla både Margareta Tooma ( som felade enda gången hon hade spår 1 bakom bilen ) och Bitcoin’ Darc som jag har roliga motbud till ( 1,2,5 t.ex)

lycka till alla som spelat i dag
Är väl kusken som oroar gällande Margareta Tooma. Hanna Forslin måste vara en av dom sämsta i loppet även om jag inte känner till Oliver Lindbög som verkar köra sitt första lopp i Sverige. Men Hanna Forslin har väl typ 30 styrningar i rad utan vinst.

Nurmoshästen i femte är det inte kusken emot, men första jänkarvagn och racerhuvudlag gör att man får känslan att den kan vara helt klar.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 15:45   #95
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4109
Standard

Hultman sur i liven över pressen, men vill vi inte ha tävling eller ska alla lägga sig på rygg om favoriten sitter i spets?
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 15:45   #96
Banned
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 777
Sharp$: 822
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Nu tänker jag tilta lite men vad F*****n håller de på med?

Kommer Lalle i mål snart eller?

USCH USCH USCH.

Ps, ja jag hade spikat CC.

Jag hade 5-6-12. Jag hade hela veckan spik CC. Håller med dig fullständigt. Som Hultman säger du kan inte köra så fort du förbrukar hela hästen. Lalle borde inse det själv
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 15:46   #97
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 397
Sharp$: 5752
Standard

Galopp...
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 15:47   #98
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56998
Standard

Nu blir det pengar på V75. Gunnar Melander var nog lite oskärpt när galoppen kom. 9 av 10 system försvann väl där.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 15:47   #99
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Vilken sopa - kör en travmaskin, men lyckas strula till det, helt ostörd!!!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 15:48   #100
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 759
Sharp$: 2632
Standard

vilken smällkaramell
heddari är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 15:49   #101
Banned
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 777
Sharp$: 822
Standard

Är det nån här på sharps som lever? Jag rök i första ändå
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 15:50   #102
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56998
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Vilken sopa - kör en travmaskin, men lyckas strula till det, helt ostörd!!!
Ja det är alltid en viktig faktor med kusk på V75 och Gunnar Melander är ju egentligen alldeles för gammal för att köra på V75. Märklig galopp.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 15:51   #103
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 735
Sharp$: 37609
Standard

Två galopper. Något fel är det.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 15:51   #104
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56998
Standard

Från 72 kr till över 11000 kr. Hade stigit till 78 med favoriten.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 15:51   #105
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 397
Sharp$: 5752
Standard

Han hade troligen vunnit fler lopp om någon annan körde...
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 15:52   #106
 
Reg.datum: jan 2019
Inlägg: 240
Sharp$: 1244
Standard

ha ha ha pajas Elin och Ulf Ohlsson
travbonus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 15:52   #107
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 050
Sharp$: 5272
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Men ska vi ha en stänkare om Månlykke mot förmodan storgalopperar och gör bort sig är ju G.G. Ojjido som står bra inne och härdad i tuffa gäng en perfekt skrällis. Definitivt en plats och tvilling kandidat i min värld. Psst kan inte ett dugg om Nordisar
__________________
Citat:
"Before I do anything I ask myself: Can an idiot do that? And if the answer is yes, I do not do that thing." -Dwight Schrüte
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 15:54   #108
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 397
Sharp$: 5752
Standard

Vinnaren stod bra inne och är bra häst. En häst på start i dessa lopp brukar kunna sluta långt fram också.

Långsökt att den skulle vinna dock såklart. Man hade nog behövt ta alla för att få med den.

Även om jag garderat med 4-5 streck hade den nog inte kommit med.
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 15:54   #109
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 400
Sharp$: 4267
Standard

En fossil och en norrman ser till att det blir miljonutdelning idag....
Var hans sambo ute och vevade på banan något...?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
travbonus (+2), travbonus (+2), travbonus (+3), Jiwa (+5)
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 15:54   #110
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Han lättade Månlykke för mycket - så enkelt är det!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 15:54   #111
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 664
Sharp$: 50025
Standard

Varför står de där och spekulerar i flera minuter? Inte ens Gunnar Melander själv hade nån vettig förklaring...
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 15:54   #112
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Aja 1 sexa ska jag gå in iaf haha.
Varför är den där Gunnar så jävla envis att köra?
Sätt en bra kusk bakom Månprinsen eller Månlykke…
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 15:55   #113
 
Reg.datum: jan 2019
Inlägg: 240
Sharp$: 1244
Standard

Gunnar Melander pension bye bye
travbonus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 15:56   #114
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56998
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fagerdahlen Visa inlägg
Aja 1 sexa ska jag gå in iaf haha.
Varför är den där Gunnar så jävla envis att köra?
Sätt en bra kusk bakom Månprinsen eller Månlykke…
Precis. Adrian Kolgjini hade ju t ex ingen uppsittning i kallblodsloppet . Hade Melanders fru ringt honom hade han säkert ställt upp.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 15:56   #115
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 156
Sharp$: 9346
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KalleKlut Visa inlägg
Miljonraden!

V75
Inlämnat: 2021-06-12, 11:01
Kluts rövare andelsspel
Östersund
Lördag 2021-06-12
Start: 16:20
Kostnad: 787,50 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 5 Cash Cowboy (4, 3)
2: 1, 4, 5, 6, 7, 10, 11 (10, 12)
3: 1, 7, 12 (3, 5)
4: 6, 7, 9 (1, 5)
5: 1, 4, 7, 8, 11 (9, 5)
6: 1, 4, 5, 6, 10 (3, 9)
7: 3 Missle Hill (1, 10)

1x7x3x3x5x5x1 = 1575 rader.
1575 x 1 x 0,50 kr = 787,50 kr.
Totalt: 787,50 kr.
Rättningskod: MRW LDP TFF
Jävla Lalle och förstöra för Cash Cowboy då
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 15:57   #116
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4109
Standard

Månlykke Am. Varför köra mot Uffe där?

Inga träd växer till himmelen.

Är det inte ekipagen vi spelar på
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 15:57   #117
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Härligt med en stänkare! Men Östre är riktigt sorglig som kusk.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
abborre (+10)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 16:00   #118
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4109
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Härligt med en stänkare! Men Östre är riktigt sorglig som kusk.
Håller med. Skulle han köra för ngt rekord eller? Hästen bra kusk tveksam. Det jag gillar med honom är att han kör till skillnad från många andra som bara åker häst
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 16:00   #119
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Började bra med 3 Young King.

Vinst för 3 Global Benefit i nästa lopp eller 3 G.K.Justus i loppet efter så kommer det här att bli en riktigt bra lördag.

Lycka till!
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 16:04   #120
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Stod över V75 men prövar V5 istället.

V5
Inlämnat: 2021-06-12, 16:52
Basses andelsspel
Östersund
Lördag 2021-06-12
Start: 17:05
Kostnad: 420,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 3, 4, 5, 7, 9, 10, 12, 13, 15 (6, 2)
2: 6 Kissinger Boko (5, 4)
3: 1, 2, 4, 5, 8, 9 (11, 10)
4: 10 Even's Cool Boy (3, 4)
5: 1, 2, 3, 4, 5, 8, 9 (7, 10)

10x1x6x1x7 = 420 rader.
420 x 1 x 1,00 kr = 420,00 kr.
Totalt: 420,00 kr.

Rättningskod: TVÅ DUN DER
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 16:09   #121
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 397
Sharp$: 5752
Standard

Vilket lopp av Qeen Roc!
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 16:09   #122
Banned
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 777
Sharp$: 822
Standard

Bra Kevin
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 16:10   #123
Banned
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 777
Sharp$: 822
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nobleflash Visa inlägg
Vilket lopp av Qeen Roc!
Dunderfin!
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 16:10   #124
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17411
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Precis. Adrian Kolgjini hade ju t ex ingen uppsittning i kallblodsloppet . Hade Melanders fru ringt honom hade han säkert ställt upp.
Haha, du har ju lite humor ibland olle!
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 16:10   #125
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Finns det någon som inte är "fantastisk" och "underbar", samt "otroligt duktig" i Hultmans värld...? Särskilt efter loppen, när de vunnit!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 16:11   #126
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Där rök man på hälften av kupongerna men eftersom storfavoriten torskade så får man vara nöjd. Bra där, Kevin!
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 16:17   #127
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56998
Standard

La 50 kr vinnare precis på Kissinger Boko hos svenska spel till 4,50. Skorycket på Dunders häst senast gav magisk effekt precis som det så ofta gör på Love You avkommor. Tror den vinner detta lopp 1 av 3 ggr på intrycket senast.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 16:19   #128
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

SV och TT tävlar om att ranka in vinnarna långt ner i dag

SV har de första 3 vinnarna rankade 8-8-9 = 576 rader

TT har de första 3 vinnarna rankade 5-10-12 = 600 rader.

Ingen lätt rad hittills men SÅ svåra var väl inte vinnarna av avd 1 och 3 iaf?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 16:21   #129
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av abborre Visa inlägg
Hultman sur i liven över pressen, men vill vi inte ha tävling eller ska alla lägga sig på rygg om favoriten sitter i spets?
Det där var väl inte TÄVLING, snarare LOPPFÖRSTÖRELSE !!! Fanns ingen tanke bakom lalles styrning
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 16:26   #130
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4109
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Det där var väl inte TÄVLING, snarare LOPPFÖRSTÖRELSE !!! Fanns ingen tanke bakom lalles styrning
Efter loppet är allt glasklart. Då spelar vi bara favoriter som tar ledningen o får bestämma med utdelning därefter. Dom som spelade PL är nöjda

Man är alltid deppig om sitt spel får press eriks var ju fel favorit endast på spetschansen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 16:29   #131
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56998
Standard

Vilken sur omstart. Dunder hade blåst till spets i den återkallade och sen troligen varit oslagbar.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 16:30   #132
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Vilken sur omstart. Dunder hade blåst till spets i den återkallade och sen troligen varit oslagbar.
Tänkte precis posta samma kommentar
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 16:31   #133
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 397
Sharp$: 5752
Standard

En till omstart... öppnar upp loppet.
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 16:32   #134
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56998
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Tänkte precis posta samma kommentar
Och i andra. Blir väl galopp eller strul i den giltiga .
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 16:33   #135
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Vad händer???

Omstart igen. Kan ju inte gynna min spik Kissinger Boko i alla fall

De tänker tydligen blåsa omstart ända till Dunders favorit galopperar....

Senast redigerad av Basse den 2021-06-12 klockan 16:34.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 16:34   #136
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 397
Sharp$: 5752
Standard

Blir lotteri detta loppet.
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 16:34   #137
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56998
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Vad händer???

Omstart igen. Kan ju inte gynna min spik Kissinger Boko i alla fall
Nä den som offrat mest i varje återkallad start.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 16:35   #138
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Tre omstarter. Ett par till så är 10 Loveyouecus helt stenklar. Iaf på tvilling. Eller plats.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 16:38   #139
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Ahmen, Per Lennartsson. Hur kan man välja fjärdepar invändigt före en lugn dödens?
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 16:39   #140
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 397
Sharp$: 5752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Ahmen, Per Lennartsson. Hur kan man välja fjärdepar invändigt före en lugn dödens?
Kryssade sig fram över upploppet... hade nog kunnat ge favoriten en match.
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 16:39   #141
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56998
Standard

Kissinger Boko helt överlägsen. Inte överraskande för oss som såg senaste loppet när den gick barfota för första gången.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+5)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 16:40   #142
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Det gick ju bra för Kissinger Boko ändå

Starkt av en så orutinerad häst att hantera omstarterna så bra
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+10), Nobleflash (+5), abborre (+6), SO (+5)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 16:40   #143
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17411
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
V75
Inlämnat: 2021-06-12, 16:11
Pressbyrån Karlstad, Sharps Snackisen s andelsspel
Östersund
Lördag 2021-06-12
Start: 16:20
Kostnad: 1 144,80 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 3, 5, 6, 12 (7, 4)
2: 10 Månlykke A.M. (4, 5)
3: 1, 3, 4, 7, 10, 12, 13, 15 (5, 2)
4: 6 Kissinger Boko (4, 1)
5: 2, 4, 9 (1, 11)
6: 3, 4, 11 (10, 1)
7: 1, 3, 4, 5, 8, 9 (7, 6)

5x1x8x1x3x3x6 = 2160 rader.
2160 x 1 x 0,50 kr = 1 080,00 kr.
Insamlat till cancerfonden: 64,80 kr.
Totalt: 1 144,80 kr.

I: 3 Young King (olle) 5 Cash Cowboy (Fagerdahlen,kalleklut) 12 Gooner (mackpeter)
II:
III: 7 La Mauresque (kalleklut) 12 Qeen Roc (gnoffa) 15 Ies Elisabeth (asgaya3141)
IV: 6 Kissinger Boko (olle,viking90)
V 2 Just Celebration (SO) 9 Gogobet Sisu (spiken64)
VI: 3 Upstate Face (olle,Fagerdahlen) 11 Vikens High Yield (mackpeter)
VII: 1 Wild Love (bosseguldheden) 5 Upset Face (olle) 9 Vernissage Grif (Edde,mackpeter)
Nu jobbar vi in rätt hästar för en godkänt slant på sex rätt! Vi börjar med att fälla dagens näst största favorit med SO eller spikens drag!
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 16:40   #144
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 664
Sharp$: 50025
Standard

Ni som tippade Kissinger Boko tänkte helt rätt!
Grattis!

Själv tog jag vara på tvillingen:

TVILLING
Inlämnat: 2021-06-12, 17:17
Östersund Lopp 8
Lördag 2021-06-12
Start: 17:27
Kostnad: 40,00 kr
Vadet gäller startnummer

Hästar
5, 6
Utgångshästar
1 Global Attention

2 x 20,00 kr = 40,00 kr.
Totalt: 40,00 kr.
Rättningskod: CSV FHS VGC
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 16:44   #145
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4109
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nobleflash Visa inlägg
Kryssade sig fram över upploppet... hade nog kunnat ge favoriten en match.
Mer stark, då väljer man inv lopp ??? . Ny Kusk inte alltid till godo. Nu fick den sparat så ägarna är kanske nöjda ??? Inte spelarna men som alltid, Lätt efter hur man ska köra / spela är det alltid
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 16:46   #146
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Kissinger Boko helt överlägsen. Inte överraskande för oss som såg senaste loppet när den gick barfota för första gången.
När den vann på 13 blankt? Över 1640 meter? Med den tiden så skulle den förmodligen också ha platsat i kallblodsloppet. Vad vann den på nu? 1.22? Fantastisk prestation. Det är ju så att man baxnar! Heeeelt otroligt. En Megasuperdupervärldsstjärna i vardande! Förmodligen helt överlägsen i Prix d´Amerique 2022!
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 16:48   #147
Banned
 
Reg.datum: dec 2018
Inlägg: 1 255
Sharp$: 4828
Standard

Jennifer Tillman...Vilket sänke!
ScandalPlay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 16:49   #148
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av abborre Visa inlägg
Mer stark, då väljer man inv lopp ??? . Ny Kusk inte alltid till godo. Nu fick den sparat så ägarna är kanske nöjda ??? Inte spelarna men som alltid, Lätt efter hur man ska köra / spela är det alltid
Lennartsson. Är han inte favorit med Bergh-tränat så sätter han sig gärna sist invändigt. Bara att inse. Betingad reflex. Bortkastad deg.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 16:52   #149
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56998
Standard

Nu börjar strax supermatchen i Köpenhamn i EM så stänger ner travet och kollar de tre sista loppen efter matchen. Har ett platslir i Jämtlands stora på Upset Face att hoppas på.

Sen laddar jag för Boden nästa lördag då det är kvällstrav .
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 16:53   #150
Banned
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 777
Sharp$: 822
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ScandalPlay Visa inlägg
Jennifer Tillman...Vilket sänke!
Vad hände haha
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 16:54   #151
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56998
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
När den vann på 13 blankt? Över 1640 meter? Med den tiden så skulle den förmodligen också ha platsat i kallblodsloppet. Vad vann den på nu? 1.22? Fantastisk prestation. Det är ju så att man baxnar! Heeeelt otroligt. En Megasuperdupervärldsstjärna i vardande! Förmodligen helt överlägsen i Prix d´Amerique 2022!
Nä det var intrycket senast. Tycker du ska kolla det loppet. Tiden säger inte allt. Och vi pratar ett klass 2 försök idag ute på orten vilket är en bit från PDA.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 16:59   #152
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 397
Sharp$: 5752
Standard

Surt... Dont Be Weak var ju jättebra
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 17:00   #153
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 400
Sharp$: 4267
Standard

Såja!!!
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 17:13   #154
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 438
Sharp$: 3054
Standard

Provar 11 VHY som vinnare och spik på DD mot 1,3,4,5,8,9 (mest mot 4 Brother Bill)
NicklasA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 17:15   #155
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Nä det var intrycket senast. Tycker du ska kolla det loppet. Tiden säger inte allt. Och vi pratar ett klass 2 försök idag ute på orten vilket är en bit från PDA.
Va? Är det inte en Megavärldsstjärna? Alltså, jag förstår inte. Alla som springer fortare än 1.15 är ju megastjärnor enligt dig. Var står den här då? Snäppet över eller under, megavärldsfuckingimponerande de luxe stjärna eller bara en "vanlig" världsstjärna?

Jag har kollat förra loppet. Första 1000 strax under 1.15. Sista 500 efter 1.10. Det klarar vilket jävla kallblod som helst.

I år. I fjor.

Enda anledningen till att Kissinger Boko vann, var att ingen ville tävla. Och att Robert Dunder som aldrig tidigare prickat en start plötsligt fick iväg favoriten från start.

Senast redigerad av Stankarn den 2021-06-12 klockan 17:19.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 17:23   #156
Banned
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 777
Sharp$: 822
Standard

Adrian överlägsen
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 17:25   #157
GGS
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 595
Sharp$: 3333
Standard

Värden i teorin!

1 __ 1.788057E+07-- 18315-- 723
2 __ 1.287401E+08-- 117994-- 2462
3 __ 8907292-- 9211-- 395
4 __ 1.075223E+07-- 11097-- 468
5 __ 5.470546E+07-- 53929-- 1614
6 __ 1.084888E+08-- 101382-- 2296
7 __ 1.496978E+08-- 134526-- 2604
8 __ 7331435-- 7594-- 331
9 __ 1.485463E+07-- 15265-- 619
10 __ 9.108978E+07-- 86581-- 2122
GGS är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 17:28   #158
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4109
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
Adrian överlägsen
Inte Adrian. HÄSTEN överlägsen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
abstruse (+20)
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 17:31   #159
Banned
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 777
Sharp$: 822
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av abborre Visa inlägg
Inte Adrian. HÄSTEN överlägsen
Ja men det är Adrian som tränar den. Det är bara ett djur haha
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
abborre (+3)
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 17:32   #160
Banned
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 777
Sharp$: 822
Standard

Kolla nu när 9 vinner i guld
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
abborre (+9), MikaF (+9)
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 17:50   #161
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 759
Sharp$: 2632
Standard

Hultman, Bor jag i Afrika eller?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+25), MikaF (+10)
heddari är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 17:50   #162
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hahahahahahahaha - Hultman "bor jag i Afrika, för i helvete"!!!!!???
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MikaF (+10)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 17:50   #163
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17411
Standard

Malmrot bjöd alltså inte in denna trots loppet den gjorde i Finland, revansch.

Tittar på trav på datorn och fotboll på tv, oerhört otäcka bilder därifrån nu sitter med en klump i magen.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 17:50   #164
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4109
Standard

Kul. Alltid svart i rutan när Hultmans drag torskar.
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 17:51   #165
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Djävlars vad bra italienaren var!!!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 17:52   #166
Banned
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 777
Sharp$: 822
Standard

Sa ju 9 vinner. Åker inte dit och leker
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 17:53   #167
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hjärtkompereesioner är utfört på dansken Christian Erikssen - otäckt!!!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 17:53   #168
Banned
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 777
Sharp$: 822
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Hjärtkompereesioner är utfört på dansken Christian Erikssen - otäckt!!!
Ja Fyfan otäckt !!! Som du sa
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 17:53   #169
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 438
Sharp$: 3054
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Malmrot bjöd alltså inte in denna trots loppet den gjorde i Finland, revansch.

Tittar på trav på datorn och fotboll på tv, oerhört otäcka bilder därifrån nu sitter med en klump i magen.
Ja, riktigt obehagligt!! Hemska bilder
NicklasA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 17:55   #170
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 740
Sharp$: 9127
Standard

Teoretiskt kan det nog faktiskt finnas 2-3 rader kvar idag...
SVs spik vann ju sista så risken finns ju.

Vi får se vart det landar!

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 17:56   #171
Banned
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 777
Sharp$: 822
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Teoretiskt kan det nog faktiskt finnas 2-3 rader kvar idag...
SVs spik vann ju sista så risken finns ju.

Vi får se vart det landar!

Tror det är mellan 1-3 system
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 17:59   #172
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17411
Standard

Snackisen plussade idag med fast inte ens dubbla degen. De var främst vinnaren i avd5 som var närmast att få plats på lappen blev istället andre reserv.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 17:59   #173
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 740
Sharp$: 9127
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
Tror det är mellan 1-3 system
Blev jackpot!
__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 18:00   #174
Banned
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 777
Sharp$: 822
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Blev jackpot!
Gött haha
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 18:23   #175
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56998
Standard

Trist med fotbollsmatchen.

Kollade loppen nu. Man fick rysningar när man såg Team Kolgjinis nya världsstjärna Upstate Face vinna avd 6 helt okörd på 09,7. En av årets prestationer .

Däremot var inte Upset Face något att hurra över men Italienarens vinnare fantastisk. Hail Mary borde nog inte startat.

I morgon kommer startlistorna till Bodens jackpotomgång.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
abstruse (+1)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 18:35   #176
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17411
Standard

Pjuh rapporter ifrån danska fotbollsförbundet och UEFA att Eriksen är vid medvetande på sjukhuset och läget stabiliserats!
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 18:39   #177
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 400
Sharp$: 4267
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SistaStallskriket Visa inlägg
V75
Inlämnat: 2021-06-12, 16:05
Östersund
Lördag 2021-06-12
Start: 16:20
Kostnad: 1 440,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 3, 4, 5, 6, 10, 11, 12 (7, 2)
2: 10 Månlykke A.M. (4, 11)
3: 1 Margareta Tooma (3, 5)
4: 1, 5, 6, 9 (4, 7)
5: 1, 2, 4, 5, 9, 11 (8, 10)
6: 1, 3, 4, 6, 10 (11, 7)
7: 3, 8, 9 (1, 7)

8x1x1x4x6x5x3 = 2880 rader.
2880 x 1 x 0,50 kr = 1 440,00 kr.

-----------------------------------------

V5
Inlämnat: 2021-06-12, 06:53
SistaStallskriket andelsspel
Östersund
Lördag 2021-06-12
Start: 17:05
Kostnad: 960,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 3, 4, 5, 7, 9, 12, 13, 14, 15 (10, 2)
2: 5, 6 (1, 4)
3: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (4, 9)
4: 1, 3, 4, 10 (9, 11)
5: 9 Vernissage Grif (8, 3)

10x2x12x4x1 = 960 rader.
960 x 1 x 1,00 kr = 960,00 kr.
Totalt: 960,00 kr.
Rättningskod: LWX DDP QJH
Fem rätt på V75 och får glädjas åt V5:an....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+5), viking90 (+5), Jiwa (+15)
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 18:40   #178
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 397
Sharp$: 5752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Pjuh rapporter ifrån danska fotbollsförbundet och UEFA att Eriksen är vid medvetande på sjukhuset och läget stabiliserats!
https://twitter.com/TrollFootball/st...62574710108160

Vid medvetande som det ser ut när han bars av från arenan.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+5), asgaya3141 (+5)
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 18:56   #179
Banned
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 777
Sharp$: 822
Standard

Att jag aldrig går på mina första tankar….
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 19:10   #180
 
Reg.datum: feb 2015
Inlägg: 161
Sharp$: 1824
Standard

Blir inget Boden för Hail Mary - fick 10 dagars startförbud pga orent trav.
Antar att det också var därför Bergh inte ville stryka innan loppet eftersom han hade fått 10 dagars anmälningsförbud då, men nu spelade det ju ingen roll.

/ TT
KonsultTT är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 19:13   #181
Banned
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 777
Sharp$: 822
Standard

Matchen börjar 20:30 nu
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-12, 19:18   #182
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 254
Sharp$: 4080
Standard

Alla mina tankar går till Christian Eriksen. Suttit som ett barn med tårar i ögonen och bett att han ska vara ok. Nu har jag fått de besked jag ville men är skakade. Nu sätter jag på en dansk flagga med eriksen på min Sverige tröja på måndag.

Det är mäktigt

https://twitter.com/DimmanJr/status/1403771597303996429

Kämpa nu Eriksen !!
Jiwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-13, 02:06   #183
Ace
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 2 339
Sharp$: 5214
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SistaStallskriket
V5
Inlämnat: 2021-06-12, 06:53
SistaStallskriket andelsspel
Östersund
Lördag 2021-06-12
Start: 17:05
Kostnad: 960,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 3, 4, 5, 7, 9, 12, 13, 14, 15 (10, 2)
2: 5, 6 (1, 4)
3: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (4, 9)
4: 1, 3, 4, 10 (9, 11)
5: 9 Vernissage Grif (8, 3)

10x2x12x4x1 = 960 rader.
960 x 1 x 1,00 kr = 960,00 kr.
Totalt: 960,00 kr.
Rättningskod: LWX DDP QJH


Köpte in mig tidigt på din V5a för att spiken såg intressant ut.. Skulle lämnat in min V7a då också..

Under lördagen spikades Margareta Tooma istället för att behålla Vernissage Grif som spik

Avd 3 hade från början: 1,3,7,12,15

Tappade 5st sexor och 50st femmor..

Men men, man hade väl lipat ändå när nr 11 One Kind Of Art hamnade som förstareserv..

V75
Inlämnat: 2021-06-12, 14:14
Östersund
Lördag 2021-06-12
Start: 16:20
Kostnad: 200,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 5, 11, 12 (6, 4)
2: 1, 4, 10, 11 (12, 9)
3: 1 Margareta Tooma (3, 15)
4: 6 Kissinger Boko (4, 5)
5: 2, 4, 5, 8, 9 (11, 1)
6: 3 Upstate Face (10, 4)
7: 1, 3, 4, 8, 9 (5, 10)

4x4x1x1x5x1x5 = 400 rader.
400 x 1 x 0,50 kr = 200,00 kr.
Totalt: 200,00 kr.
Rättningskod: GNN GHT TKM
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SistaStallskriket (+25), Dahle (+5)

Senast redigerad av Ace den 2021-06-13 klockan 02:11.
Ace är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-14, 07:37   #184
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 317
Sharp$: 6207
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nobleflash Visa inlägg
Vilket lopp av Qeen Roc!

Ja den gjord ett bra lopp , kollade igenom nu , fanns minst 2 tillfällen Hanna hade kunnat ta upp å få lucka just i början av sista sväng tex, men då kör hon på å släpper ut 9an istället.

Om hon tagit upp och tryckt bak 9an hade hon fått rygg på queen roc för 6an var slut och vunnit lätt.

Där ser man skillnaden på Hanna vs Erik - Örjan - Ulf o - Björn goop osvosv.

Kanske tom att örjan hade fått bättre snurr från start ?
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-14, 07:40   #185
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 317
Sharp$: 6207
Standard

Gick mindre bra för Condior som svarade spets mot 4an i sista loppet.

Man kanske ska köra med det man har
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-14, 09:21   #186
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shjuve9le Visa inlägg
Ja den gjord ett bra lopp , kollade igenom nu , fanns minst 2 tillfällen Hanna hade kunnat ta upp å få lucka just i början av sista sväng tex, men då kör hon på å släpper ut 9an istället.

Om hon tagit upp och tryckt bak 9an hade hon fått rygg på queen roc för 6an var slut och vunnit lätt.

Där ser man skillnaden på Hanna vs Erik - Örjan - Ulf o - Björn goop osvosv.

Kanske tom att örjan hade fått bättre snurr från start ?
Den som gick fortast på upploppet var väl 13 Gitte Silvåkra, blev bara hals till slut....
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-14, 10:19   #187
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 317
Sharp$: 6207
Standard

jo , men om hon tagit sig ut så hade maggan vunnit.

okörd i mål på 1.12.6 i loppet före

här stappla dom i mål på 1.13.6

gitte gick bra sant sant.
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td