Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2025-02-09, 16:32   #1

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4016

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

V75 Åby 15 februari

Spik på Phoenix Photo i den magra gulddivisionen känns som en robust början på veckans filurande. Vet dock ej spåret ännu men möter väl ingenting och Ohlsson är van förare.
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-02-09, 18:06   #2

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18034
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Spik på Phoenix Photo i den magra gulddivisionen känns som en robust början på veckans filurande. Vet dock ej spåret ännu men möter väl ingenting och Ohlsson är van förare.
Som sagt får Uffe ett bra spetsläge är det väl hästen att slå i en som vanligt svag 9 hästars Februari Gulddivision.
Såg att Bicc’s Avalon och Börtas Ankare möts i en tuff stayerlopps match V75 4. Esteban Bar med Wilma är oxå en luring i loppet.
Tre tuffa tjejer som drivers och känns spännande så här på söndags kvällen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bosseguldheden (+5)

Senast redigerad av Efterhandaren den 2025-02-09 klockan 19:06.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-02-09, 19:49   #3

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Som sagt får Uffe ett bra spetsläge är det väl hästen att slå i en som vanligt svag 9 hästars Februari Gulddivision.
Såg att Bicc’s Avalon och Börtas Ankare möts i en tuff stayerlopps match V75 4. Esteban Bar med Wilma är oxå en luring i loppet.
Uffe fick spår ett som alltid kan bli bra på Åby. De tre tjejerna du nämner i Lärlingsloppet tänker jag ta med. Eventuellt även Dante nu när han slipper köra en Kolgjini-galoppör.

Sen får man väl höra vad V75-kungen PU säger om sina chanser. Han kan ju Åby-banan.

Väderprognosen talar om 1 plusgrad, vindstilla och sol. Nästan så jag blir sugen på att ta Mölndalsbussen ner från heden.

Senast redigerad av bosseguldheden den 2025-02-09 klockan 21:13.
Gammal 2025-02-09, 22:12   #4

KalleKluts avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 18235
Standard

Citat:
Uffe fick spår ett som alltid kan bli bra på Åby. De tre tjejerna du nämner i Lärlingsloppet tänker jag ta med. Eventuellt även Dante nu när han slipper köra en Kolgjini-galoppör.

Sen får man väl höra vad V75-kungen PU säger om sina chanser. Han kan ju Åby-banan.

Väderprognosen talar om 1 plusgrad, vindstilla och sol. Nästan så jag blir sugen på att ta Mölndalsbussen ner från heden.
Spår 1 är allt annat än bra för Phoenix Photo med tanke på stressfaktorn och galopphistoriken.. Nu är det ju bara 9 ekipage till start så det kan gå bra ändå med tappstart. Solklart bästa hästen och med spår 3-5 så hade det varit "allas" spik. Nu blir han säkert spelad till 55% ändå och då finns det värde på framförallt Beartime och Emoji. Men långt kvar till lördag..
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-02-09, 22:37   #5

KalleKluts avatar

Standard

Avd 1. Untersteiner blir nog med rätta favorit med tanke på dunderformen i stallet. Garden Leave slog ju av Laferarri Dimanche senast på speed och bör ha ännu bättre form nu med två lopp i kroppen.. Spåret emot men blir nog väldigt stor favorit! Jätteskrällen är Ziva om Crebas kan hålla henne i trav och få 3e/4e invändigt. Åtminstone en riktigt bra platschans till högt odds..
Gammal 2025-02-09, 22:53   #6

KalleKluts avatar

Standard

Avd 6. Känns spontant vid första anblick som ett trehästarslås!
3 Love Silvio till spets med 1 The Rising Hope i ryggen. Ute i spåren kommer 15 Nice Steel!
Gammal 2025-02-10, 10:34   #7

Standard

Citat:
Upptäckte en tuff tjej till som kör åt en tuff tjej, H Larsen kör åt Hanna; 8 That´s so Clever. Det här blir nog det dyraste loppet för mig.
Gammal 2025-02-10, 12:43   #8

Standard

Citat:
Upptäckte en tuff tjej till som kör åt en tuff tjej, H Larsen kör åt Hanna; 8 That´s so Clever. Det här blir nog det dyraste loppet för mig.
”åh,åh,åh tjejer”
Grymt 15 hästars lärlingslopp och utslagsgivande 2640. Med ganska rutinerade lärlingar och grymt spännande spårtrappa.
Gammal 2025-02-10, 16:23   #9

Standard

Måndags Funderingar

Måndags Spikar.
1 Phoenix Photo. Vinner felfri.
2 Lejonkungen. Bra läge, form, klasstillhörighet och kusk.
6 Maserati Hall. Topptrimmad V12a. Jepson upp. Chansdrag i öppna Brons.

Måstestreck.
V75 6) 7 Önas Tindra. Luring med stort L.
15 Nice Steel. Rikstoto härdad. Endast läget emot.
V75 1)
2 Hearts. Grym Norska. Endast spår 2 i volt emot.
5 Garden Leave. Grym Svenska. Endast spår 5 i volt emot. Ganska stabil trots Ready Cash gener.

Garderingslopp.
V75 2) 1-2-4-6-9. Räcker nog inte. Klass 3 är Klass 3. Blundar och pekar mer eller mindre.
V75 4) 2-8-10-11-12-13-15. Kan räcka.

Tryckte av misstag bort en lång roman om mina Åby funderingar så det blev en light modell istället. Kanske lika bra det. De är väl några signaturer som blir glada. Slipper gratulera mina dåliga tips utläggningar.
Ha de gött vänner / Vi kör på så länge ”*värt står och bråten håller” som en gammal bond gubbe myntade när det var dags för skörd i min barndom på jordbruket.
* vädret är bra och maskinerna fungerar.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2025-02-10 klockan 21:35.
Gammal 2025-02-10, 20:46   #10

Standard

Citat:
Måndags Funderingar

Måndags Spikar.
1 Phoenix Photo. Vinner felfri.
2 Lejonkungen. Bra läge, form, klasstillhörighet och kusk.
6 Maserati Hall. Topptrimmad V12a. Jepson upp. Chansdrag i öppna Brons.

Måstestreck.
V75 6) 7 Önas Tindra. Luring med stort L.
15 Nice Steel. Rikstoto härdad. Endast läget emot.
V75 1)
2 Hearts. Grym Norska. Endast spår 2 i volt emot.
5 Garden Leave. Grym Svenska. Endast spår 5 i volt emot. Ganska stabil trots Ready Cash gener.

Garderingslopp.
V75 2) 1-2-4-6-9. Räcker nog inte. Klass 3 är Klass 3. Blundar och pekar mer eller mindre.
V75 4) 2-8-10-11-12-13-15. Kan räcka.

Tryckte av misstag bort en lång roman om mina Åby funderingar så det blev en light modell istället. Kanske lika bra det. De är väl några signaturer som blir glada. Slipper gratulera mina dåliga tips utläggningar.
Ha de gött vänner / Efterhandaren som tyvärr har fått problem med hälsan. Men vi kör på så länge ”*värt står och bråten håller” som en gammal bond gubbe myntade när det var dags för skörd i min barndom på jordbruket.
* vädret är bra och maskinerna fungerar.
Spikar oxå Phoenix och Lejonet. Tråkigt att höra att du har problem med hälsan. Är det nåt du kan påverka i positiv riktning?
Gammal 2025-02-10, 21:32   #11

Standard

Citat:
Spikar oxå Phoenix och Lejonet. Tråkigt att höra att du har problem med hälsan. Är det nåt du kan påverka i positiv riktning?
1) Hoppas ”våra” spikar levererar.
2) Tack för omtanken bosseguldheden.
3) Egentligen inte.

Ångrar att jag tog upp hälsoproblemen. Jag raderar. Det passar bättre med travsurr på sidan.
Gammal 2025-02-11, 00:13   #12

KalleKluts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KalleKlut Visa inlägg
Spår 1 är allt annat än bra för Phoenix Photo med tanke på stressfaktorn och galopphistoriken.. Nu är det ju bara 9 ekipage till start så det kan gå bra ändå med tappstart. Solklart bästa hästen och med spår 3-5 så hade det varit "allas" spik. Nu blir han säkert spelad till 55% ändå och då finns det värde på framförallt Beartime och Emoji. Men långt kvar till lördag..
Ju mer jag läser loppet desto mer "säker" blir jag på att han inte tar ledningen.. Skor på, spår 1 och ganska hög galopp% för att vara en guldhäst. Jag är inget fan av Beartime men frågan är om inte Jepson sitter i ledningen åtminstone initialt
Risken är väl att första femhundringen går i 09 tempo.. Blir det så då vinner Emoji eller möjligtvis Frodo Cash vilket dock är lite mer långsökt.
Phoenix Photo har ju en viss benägenhet att galoppera, men det är väl mer när han ska bryta ner i banan. Det slipper han ju nu men mmmm.. 1, 2 eller 4 hästar beroende på hur man läser loppet!
Gammal 2025-02-11, 05:46   #13

Sharp$: 2707
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KalleKlut Visa inlägg
Ju mer jag läser loppet desto mer "säker" blir jag på att han inte tar ledningen.. Skor på, spår 1 och ganska hög galopp% för att vara en guldhäst. Jag är inget fan av Beartime men frågan är om inte Jepson sitter i ledningen åtminstone initialt
Risken är väl att första femhundringen går i 09 tempo.. Blir det så då vinner Emoji eller möjligtvis Frodo Cash vilket dock är lite mer långsökt.
Phoenix Photo har ju en viss benägenhet att galoppera, men det är väl mer när han ska bryta ner i banan. Det slipper han ju nu men mmmm.. 1, 2 eller 4 hästar beroende på hur man läser loppet!
Riktig pensionärsträff i gulddivisionen, någon ungtupp bland gamlingarna.

Emoji kommer med kanonform och blir spännande nu när alla springer mot Phoenix.

Senast redigerad av Jajjan den 2025-02-11 klockan 07:54.
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-02-12, 12:06   #14

Standard

Skrällås i avd 2: 4 Fawaz Mil och 7 Alberdi Wine. Lejonkundgen och Phoenix Photo har jag redan bestämt mig att singla så nu är det fyra lopp kvar att klura på, men det är ju bara onsdag...
Gammal 2025-02-14, 19:35   #15

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 1667
Standard

Mina tankar till morgondagen.

Avd1. A:6-2 B:3-5 C: 12-7-9
Bring me money ingen tokig kuse. 1-1-9 riktigt tråkig segerkurva men vann sist. Rankar ner favoriten lite då det blir vanlig vagn igen.

Avd2. A:2-3-4 B:1-7
Rankar ner favoriten, tycker den är för hårt streckad. Håller väl knappast ledning här. MW har vunnit spårlott och kan nog lägga upp för bra löp för bägge sina. Dwight-Törnkvist har jag för vana att passa.

Avd3. A:1 B:6-4
Phoenix vinner normalt, får se hur jag gör.

Avd 4. A:12 B:resten
En eller alla. Har fått för mej att Luca ska ha bra chans här. Klarar distans perfekt. Stallformen är kanon. Lär bli spik för 14 streck blir jobbigt att få ihop till mina små system.

Avd5. A:1 B:4-10-2-5-6
En eller flera. Felfri blir det nog vinst men galopprisk finns. Troligtvis spik men rensar bra där bakom så vi får se. Rankar upp nr4 Spirit of love som säkert inte fattade att det var tre varv sist.

Avd6. A:1-15 B: resten
Här har jag dagens lås. Stålet lekte med värre motståndare sist och ettan är rolig. Fick ju kanonspår här, KAN bli felfri avgång.

Avd7. A:4 B.6-5-1-12-10
Kingen har toppform, var med Stoletheshow och Beartime sist i Norge i guld.

Ja, det här ska väl gå att knåpa ihop på nå vis
kjel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-02-15, 07:19   #16

Standard

Klass 2 loppet tycker jag är mest svårtippat, där Jorma och Killer Journey har blivit en av omgångens megalampor, nästan lika hårt tippad som Phoenix Photo i gulddivisionen.
Favoritskapet kan jag köpa, men till över 50% är fullständigt galet.
För den som vill få ett ”break” vid sjurätt, alltså en rejäl dusör vid full bricka kan det vara läge att gardera brett. Hade jag obegränsad kassa hade det blivit minst 10 streck, troligtvis alla.

Intressant är att tipparorakel som Berglund, Statistiske Jens, Ronden, Aftonbladet mfl spikar Jorma från spår 1 och viftar bort galopprisken 2/5 för loppets mest orutinerade häst med att den sedan två starter har utrustats med en bredare vagn och således varit felfri.
Spår 1 på 1640 m auto på Åby är bättre än spår 1 på 2140 auto, men fortfarande långt ifrån bra. Jag kommer att syna omgångens näst största favorit i avd 5 på spår, galopp och orutin (13 starter in alles)
Det brukar skrälla rejält i klass 2, inte minst på Åby.
Tror risken är överhängande att Berglund, övriga tipsexpeter och favoritspelarna skiter ner sig i avd 5 och att det blir ett underbart jävla rens i kuponghögen.

Jag har en aning om hur jag själv gör i avd 5, men säker är jag inte förrän efter värmingar, vid 16-tiden.

Vore jag favoritspelare och tvingades välja mellan gamlingen dvs omgångens största favorit Phoenix Photo 66% i guld och den orutinerade klass 2 favoriten Killer Journey 54%, så hade valet varit enkelt, då de båda nästan är jämspelade.
Smällkaramellerna brukar komma i klass 2, det vet alla som följt trav.

Jag garderar spekulativt i guld, men tror att den 11-årige favoriten är korrekt streckad i förhållande till vinstchans, vilket den brutalt överstreckade Killer Journey inte är.

I eftermiddag får vi svar.

Jajjan

Och så lite gubbslem:
Måste säga att dessa otroligt duktiga och kompetenta tjejer som agerar travexpeter i rutan, inte bara har bergkoll på travet (ren professionalism
ut i fingerspetsarna), samtidigt som det fan i mig är miss Universum varning på dem allihopa.
Snacka om dream team.

Senast redigerad av Jajjan den 2025-02-15 klockan 07:42.
Gammal 2025-02-15, 08:41   #17

Standard

Avd 4)
Ni som följer ATG. se travtips har fått en lektion i vilka spår som hitintills varit bäst i en spårtrappa på 15 hästar (ej statistiskt säkerställt, underlaget är för klent).
4,5 och 7. Fantastic Kosing från spår 4 är en statist, så den kan vi räkna bort oavsett spår.

5 Nordetia och 8 That’s So Clever (nerstruken till spår 7) kommer båda från Hanna Lähderkorpis form stall,
båda är startsnabba och utmanar om spets.
Någon av dessa lär utmana Jerrys 2 Esteban Bar (galopperat i 3/5) rejält om spets, för att sedan med all sannolikhet släppa till stallkompisen.

Jag ser tre scenarier i spetskörningen:

1)
Esteban Bar håller ut den av de två från stall Lähderkorpi som kör för spets och spetsar initialt, den av Hannas hästar som utmanar om spets utmanar, tills lucka finns för att krypa ner i rygg ledaren.
Frågan är sedan om Wilma vill svara nästa tryckare från Hannas häst nr 2. Tror hon släpper och nöjer sig med rygg på någon av Nordetia eller That’s So Clever.

: Spets stall Hanna, rygg ledaren stall Jerry och tredje inner stall Hanna.

2) Wilma kan inte hålla spets, utan släpper till någon av stall Hannas hästar, vilken i sin tur släpper spets till stall Hannas andra häst i loppet.

:Stall Hanna i spets och rygg ledaren och stall Jerry tredje inner.

3) Wilma vill inte köra den knepige Esteban Bar i galopp och tar en safety start och stall Hannas hästar glider lika enkelt till ledning och rygg ledaren, som om Esteban Bar körts i galopp.
Ingen spetsstrid dem i mellan, utan stallkörning light.

:spets Hanna, rygg ledaren Hanna tredje inner Jerry.

Uteblir startrusningen pga av safety start eller galopp
från Wilma, tror jag det väldigt tufft för bakspårshästarna att hinna fram.

Tror Loke redan sitter och spisar Hanna från Arlöv med Nationalteatern.

Krya på dig mannen och sprattla på, vi behöver dig här på forumet frisk och kty.

Man skall komma ihåg att en riktigt duktig bankrånare har räknat ut 30 av de 100 sätten att torska på, det gäller även trav.

Senast redigerad av Jajjan den 2025-02-15 klockan 11:35.
Gammal 2025-02-15, 09:54   #18

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 5995
Standard

Avd 5 spetsstriden
I Genomsnitt spetsar spår 1 kring 25,3 % av alla spriterlopp varmblod (ex 1609lopp) i Sverige

spår 1 autostart kort lopp åby är ett väldigt genomsnittlig spetsuppgift, var 4e häst med spår 1 spetsar

Hd 371 25,88%
Vg 104 25,00%
Ro 239 24,69%
Å 593 24,62%
Kr 298 23,15%

371 104..... är antalet lopp i underlagget

dessa är de bästa spår 1 kort
J 960 33,85%
Ös 116 31,90%
B 327 31,80%
incitatus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-02-15, 11:27   #19

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av incitatus Visa inlägg
Avd 5 spetsstriden
I Genomsnitt spetsar spår 1 kring 25,3 % av alla spriterlopp varmblod (ex 1609lopp) i Sverige

spår 1 autostart kort lopp åby är ett väldigt genomsnittlig spetsuppgift, var 4e häst med spår 1 spetsar

Hd 371 25,88%
Vg 104 25,00%
Ro 239 24,69%
Å 593 24,62%
Kr 298 23,15%

371 104..... är antalet lopp i underlagget

dessa är de bästa spår 1 kort
J 960 33,85%
Ös 116 31,90%
B 327 31,80%
Saxat från Guiden;
Christoffer (Stoffe) Eriksson om Åby

-Jag tycker att det blir lite ryckigt från spår 1 bakom bilen, särskilt vid 2140 starten. Det blir lite bättre vid 1640. Bästa spåret är fyra och fem och det tycker jag är mer tydligt på Åby än andra banor.
.....
Gammal 2025-02-15, 11:58   #20

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jajjan Visa inlägg
Saxat från Guiden;
Christoffer (Stoffe) Eriksson om Åby

-Jag tycker att det blir lite ryckigt från spår 1 bakom bilen, särskilt vid 2140 starten. Det blir lite bättre vid 1640. Bästa spåret är fyra och fem och det tycker jag är mer tydligt på Åby än andra banor.
.....

SPÅR 4 + 5 är de spår som vinner flerst lopp på Åby 31,9 %

men samma sak på många banor ,spår 4 / 5 genererar flest vinnare i autolopp

spår 1 2 och 3 har alla kring 10% segrar på Åbym edan 4 ligger på 15,3 och 5 på 16,6%

men var lopp har sina hästar sina kuskar o olika taktiska planer o val
Gammal 2025-02-15, 12:31   #21

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39581
Standard

Jag funderar på att nöja mig med två spikar idag och köra matematiskt - Killer Journey samt That's So Clever.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-02-15, 12:34   #22

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 1667
Standard

Systemet:

2-6
1-2-3-4
1-4-5-6-7-8-9
12
1-2-4-5-6-9-10
1-15
4

Utgång: En av Phoenix och Killer måste vinna.

GL
kjel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-02-15, 13:10   #23

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 4308
Standard

Red. från 2100r till 366r (17,6%)
Bara u-hästar inget ABC
U1: 6 Bring me Money -2
U2: 3 Stamsite -1,2,4,6,7,U3:11 Magic Eagle
U1: 1 Phoenix Photo - 4
U2: 2 Esteban Bar - 8,15
U2: 4 Spirit of Love - 2,9,11 U3: Killer Journey
U1: 1 The Rising Hope - 3,5,14 U3: 13 Satsuma
5 Darlington Fame
Krav 1 U1, 1 U2, 1 U3
Utdelning peakar på en ensam vinnare
Nollkollolisten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-02-15, 13:33   #24

Standard

Så här blev det idag:

V75
Inlämnat: 2025-02-15, 13:02
Åby
Lördag 2025-02-15
Start: 16:20
Kostnad: 63,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 5, 6, 9 (2, 3)
2: 4 Fawaz Mil (1, 3)
3: 1 Phoenix Photo (4, 6)
4: 2, 5, 8, 10, 12, 13, 15 (9, 11)
5: 2 Lejonkungen (1, 5)
6: 7, 13 (15, 3)
7: 4, 10, 12 (6, 1)

Men får jag in följande favoritlapp så
kanske jag gör en V75a till efter värmningar och stallinfo

V4
Inlämnat: 2025-02-15, 12:21
Åby
Lördag 2025-02-15
Start: 14:45
Kostnad: 8,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 5 Imperial Wine (6, 2)
2: 8 Global Flashback (1, 6)
3: 9 Smile Silvio (2, 10)
4: 8, 10, 12, 15 (2, 1)

Lycka till
- oj. nu snöar det på Åby ser jag från mitt fönster,
Gammal 2025-02-15, 14:29   #25

Shooters avatar

Standard

V4
Inlämnat: 2025-02-15, 12:24
Åby
Lördag 2025-02-15
Start: 14:45
Kostnad: 56,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 5, 6, 8, 9 (2, 1)
2: 8 Global Flashback (1, 6)
3: 2, 4, 5, 6, 8, 9, 10 (3, 1)
4: 15 Ask Viktor (8, 10)

4x1x7x1 = 28 rader
28 x 1 x 2,00 kr = 56,00 kr.
Gammal 2025-02-15, 15:02   #26

Shooters avatar

Standard

V75
Inlämnat: 2025-02-15, 14:55
Åby
Lördag 2025-02-15
Kostnad: 225,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 5, 6 (12, 3)
2: 1, 2, 3, 4, 9 (6, 7)
3: 1, 4, 6 (8, 9)
4: 8 That's So Clever (2, 12)
5: 1 Killer Journey (2, 9)
6: 1, 3, 7, 12, 15 (5, 13)
7: 1, 6 (4, 3)

3x5x3x1x1x5x2 = 450 rader
450 x 1 x 0,50 kr = 225,00 kr.
Gammal 2025-02-15, 15:28   #27

Standard

Fick en fråga vem jag skulle spika om jag tvingades spika i STL Stodivisionen avd 6.

Normalt hade spikat Uhrberg och Love Silvio utan att blinka, men märren gick i väggen senast som fullständigt tom 300 m före snöret.
Att köra en 5 årig märr i botten med bara 9 lopp in alles, gör att jag blir tveksam, då det brukar ta några löp innan en märr som stumnat och gott i botten brukar sig igen.
Ser att Uhrberg trendar kraftigt uppåt. Kraftigt frågetecken gällande form?
Om jag varit hästägare hade jag bett om ett långt snällare lopp i första starten efter att ha svimmat totalt i loppet innan.

Nice Steel trodde jag på redan från spår 12 på Jägers, spik som helt klar senast.
Nu springer kollektivet som råttor efter en ostbit och hingsten känns överspelad med tanke
ett svårt spår 15 med massor av hästar att runda, trots sin tunga spurt.

Törnqvistan är alltid intressant, när hon selar ut på rikstoton, springspår för Önas Tindra är ett plus, kapacitet finns, men det är ett kraftigt minus med skor. Kan gå, men inget jag springer på.

Adrian upp på Lasses Kalithea, spår 5, det blir väldigt trångt även om Adrian kan Åby lika bra som Jägers. Tappar garanterat rejält i startmomentet om det inte blir en brasa?

Peak Of Glory tror många storspelare på, men jag är tveksam, rosade ingen i senaste starten och jag är tveksam till Per Nordströms kuskande från bakspår.
Spelar honom endast när han är med där framme direkt.

Kinky Simoni är blöt i slutstriderna och behöver sitt lopp kört i halsen för att vinna.

Nu är de 9 hästar som kan vinna nerkokta till tre stycken med bra spelvärden, där alla kommer med full form.

Kvar är Satsuma 2%, Tellmenow 2% och The Rising Hope 9%, alla tre startar med chans, alla tre startar med en vinst i sin senaste start i bagaget och bjuder kraftiga spelvärden
till skillnad från Nice Steel 26%.

Valet föll på loppets mesta pyroman The Rising Hope, som har sitt livsform, vann sitt senaste lopp, obesegrad felfri 3/3 och stallet tror att man minskat risken för ytterligare en brasa med ett nytt bett som fungerat utmärkt. Kortaste vägen till mål och troligtvis alldeles för lite pengar på kontot med tanke på, vad jag tror, bäst kapacitet i loppet.
Omstarter skrämmer men felfri i spets är det hästen att slå och spelvärdet känns helt ok en jackpotomgång som denna.

Så om jag tvingades spika i detta synnerligen svåra lopp, så skulle det bli 1 The Rising Hope.

God tur med spelbesluten.
Jajjan

Senast redigerad av Jajjan den 2025-02-15 klockan 15:35.
Gammal 2025-02-15, 15:48   #28

SistaStallskrikets avatar

Reg.datum: apr 2019
Sharp$: 5983
Standard

V75
Inlämnat: 2025-02-15, 15:46
SistaStallskriket andelsspel
Åby
Lördag 2025-02-15
Kostnad: 1 440,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 3, 5, 6, 7, 8, 10, 12 (9, 1)
2: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 (11, 12)
3: 1, 4, 6, 7 (9, 8)
4: 8 That's So Clever (12, 2)
5: 1, 2, 5, 6, 9 (4, 10)
6: 1 The Rising Hope (12, 15)
7: 1, 5 (4, 6)

8x9x4x1x5x1x2 = 2880 rader.
2880 x 1 x 0,50 kr = 1 440,00 kr.
Totalt: 1 440,00 kr.
Rättningskod: QWN TTP GQC
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-02-15, 16:01   #29

Shooters avatar

Standard

Det gick ju bra, men jag borde ha kört en Trio.

KOMB
Inlämnat: 2025-02-15, 15:45
Åby Lopp 4
Lördag 2025-02-15
Start: 15:53
Kostnad: 40,00 kr
Vadet gäller startnummer

Plac.
1:a: 15 Ask Viktor
2:a: 8, 10

2 x 20,00 kr = 40,00 kr.
Totalt: 40,00 kr.
Gammal 2025-02-15, 16:10   #30

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 2563
Standard

V75, Åby, 2025-02-15
V75
Inlämnat: 2025-02-15, 16:10
Åby
Lördag 2025-02-15
Kostnad: 768,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 5, 6, 7 (3, 12)
2: 1, 2, 3, 4 (9, 7)
3: 1 Phoenix Photo (6, 4)
4: 2, 8, 11, 15 (12, 10)
5: 1, 2, 4, 9 (5, 6)
6: 1, 3, 12, 13, 14, 15 (7, 5)
7: 6 Maserati Hall (1, 4)

4x4x1x4x4x6x1 = 1536 rader.
1536 x 1 x 0,50 kr = 768,00 kr.
Totalt: 768,00 kr.
Biznice är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-02-15, 16:17   #31
ms

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2963
Standard

Lycka till!

Avd
1: 2, 5, 6, 7 (3, 12)
2: 1, 3, 4 (2, 9)
4: 2, 8, 10, 12, 15 (9, 5)
5: 1 Killer Journey (2, 5)
6: 1, 3, 7, 12, 15 (5, 6)
7: 6 Maserati Hall (1, 4)

4x3x1x5x1x5x1 = 300 rader.
300 x 1 x 0,50 kr = 150,00 kr.
Totalt: 150,00 kr.
Rättningskod: QPS VGP XCM
ms är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-02-15, 16:18   #32

Sharp$: 4151
Standard

Avd
1: 2, 5, 7 (2, 5)
2: 1, 4, 5 (1, 4)
3: 1 Phoenix Photo (9, 6)
4: 2, 8, 10, 12, 15 (11, 4)
5: 4 Spirit of Love (1, 6)
6: 1, 3 (1, 3)
7: 1, 3, 4, 5, 6, 9, 12 (10, 2)

3x3x1x5x1x2x7 = 630 rader.
630 x 1 x 0,50 kr = 315,00 kr.
Totalt: 315,00 kr.
Rättningskod: XSB RCS PGJ

Lycka till!
roland är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-02-15, 16:19   #33

Reg.datum: sep 2020
Sharp$: 3238
Standard

V75

2,3,5,9
1
1
2,8,9,11,12,15
1
3,5,12
12
robert78Polen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-02-15, 16:21   #34

linfres avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 5741
Standard

Inte svårare än så kanske?

V75

Avd
1: 5 Garden Leave (2, 3)
2: 1, 2, 4 (3, 9)
4: 2, 8 (12, 15)
6: 1, 3, 7, 15 (12, 5)
7: 6, 10 (1, 4)

Totalt: 24,00 kr.
Rättningskod: NTK NFJ LLL
Gammal 2025-02-15, 17:11   #35

Shooters avatar

Standard

Där satt Beartime!
Gammal 2025-02-15, 17:18   #36

linfres avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 5741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av linfre Visa inlägg
Inte svårare än så kanske?

V75

Avd
1: 5 Garden Leave (2, 3)
2: 1, 2, 4 (3, 9)
4: 2, 8 (12, 15)
6: 1, 3, 7, 15 (12, 5)
7: 6, 10 (1, 4)

Totalt: 24,00 kr.
Rättningskod: NTK NFJ LLL
Alla förstareserver vinner
Gammal 2025-02-15, 17:29   #37

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av linfre Visa inlägg
Alla förstareserver vinner
Det var mina 3 förstahästar. Men 2 spikar nu. Efter det här loppet måste jag dock dra.
Gammal 2025-02-15, 17:33   #38

Shooters avatar

Standard

Det var synd. Jag var rädd för förstareserven, men ett gott försök.
Gammal 2025-02-16, 05:28   #39

Standard

Citat:
Klass 2 loppet tycker jag är mest svårtippat, där Jorma och Killer Journey har blivit en av omgångens megalampor, nästan lika hårt tippad som Phoenix Photo i gulddivisionen.
Favoritskapet kan jag köpa, men till över 50% är fullständigt galet.
För den som vill få ett ”break” vid sjurätt, alltså en rejäl dusör vid full bricka kan det vara läge att gardera brett. Hade jag obegränsad kassa hade det blivit minst 10 streck, troligtvis alla.

Intressant är att tipparorakel som Berglund, Statistiske Jens, Ronden, Aftonbladet mfl spikar Jorma från spår 1 och viftar bort galopprisken 2/5 för loppets mest orutinerade häst med att den sedan två starter har utrustats med en bredare vagn och således varit felfri.
Spår 1 på 1640 m auto på Åby är bättre än spår 1 på 2140 auto, men fortfarande långt ifrån bra. Jag kommer att syna omgångens näst största favorit i avd 5 på spår, galopp och orutin (13 starter in alles)
Det brukar skrälla rejält i klass 2, inte minst på Åby.
Tror risken är överhängande att Berglund, övriga tipsexpeter och favoritspelarna skiter ner sig i avd 5 och att det blir ett underbart jävla rens i kuponghögen.

Jag har en aning om hur jag själv gör i avd 5, men säker är jag inte förrän efter värmingar, vid 16-tiden.

Vore jag favoritspelare och tvingades välja mellan gamlingen dvs omgångens största favorit Phoenix Photo 66% i guld och den orutinerade klass 2 favoriten Killer Journey 54%, så hade valet varit enkelt, då de båda nästan är jämspelade.
Smällkaramellerna brukar komma i klass 2, det vet alla som följt trav.

Jag garderar spekulativt i guld, men tror att den 11-årige favoriten är korrekt streckad i förhållande till vinstchans, vilket den brutalt överstreckade Killer Journey inte är.

I eftermiddag får vi svar.

Jajjan

Och så lite gubbslem:
Måste säga att dessa otroligt duktiga och kompetenta tjejer som agerar travexpeter i rutan, inte bara har bergkoll på travet (ren professionalism
ut i fingerspetsarna), samtidigt som det fan i mig är miss Universum varning på dem allihopa.
Snacka om dream team.
Här sket expertisen verkligen ner sig!
Gammal 2025-02-16, 05:30   #40

Standard

Citat:
Fick en fråga vem jag skulle spika om jag tvingades spika i STL Stodivisionen avd 6.

Normalt hade spikat Uhrberg och Love Silvio utan att blinka, men märren gick i väggen senast som fullständigt tom 300 m före snöret.
Att köra en 5 årig märr i botten med bara 9 lopp in alles, gör att jag blir tveksam, då det brukar ta några löp innan en märr som stumnat och gott i botten brukar sig igen.
Ser att Uhrberg trendar kraftigt uppåt. Kraftigt frågetecken gällande form?
Om jag varit hästägare hade jag bett om ett långt snällare lopp i första starten efter att ha svimmat totalt i loppet innan.

Nice Steel trodde jag på redan från spår 12 på Jägers, spik som helt klar senast.
Nu springer kollektivet som råttor efter en ostbit och hingsten känns överspelad med tanke
ett svårt spår 15 med massor av hästar att runda, trots sin tunga spurt.

Törnqvistan är alltid intressant, när hon selar ut på rikstoton, springspår för Önas Tindra är ett plus, kapacitet finns, men det är ett kraftigt minus med skor. Kan gå, men inget jag springer på.

Adrian upp på Lasses Kalithea, spår 5, det blir väldigt trångt även om Adrian kan Åby lika bra som Jägers. Tappar garanterat rejält i startmomentet om det inte blir en brasa?

Peak Of Glory tror många storspelare på, men jag är tveksam, rosade ingen i senaste starten och jag är tveksam till Per Nordströms kuskande från bakspår.
Spelar honom endast när han är med där framme direkt.

Kinky Simoni är blöt i slutstriderna och behöver sitt lopp kört i halsen för att vinna.

Nu är de 9 hästar som kan vinna nerkokta till tre stycken med bra spelvärden, där alla kommer med full form.

Kvar är Satsuma 2%, Tellmenow 2% och The Rising Hope 9%, alla tre startar med chans, alla tre startar med en vinst i sin senaste start i bagaget och bjuder kraftiga spelvärden
till skillnad från Nice Steel 26%.

Valet föll på loppets mesta pyroman The Rising Hope, som har sitt livsform, vann sitt senaste lopp, obesegrad felfri 3/3 och stallet tror att man minskat risken för ytterligare en brasa med ett nytt bett som fungerat utmärkt. Kortaste vägen till mål och troligtvis alldeles för lite pengar på kontot med tanke på, vad jag tror, bäst kapacitet i loppet.
Omstarter skrämmer men felfri i spets är det hästen att slå och spelvärdet känns helt ok en jackpotomgång som denna.

Så om jag tvingades spika i detta synnerligen svåra lopp, så skulle det bli 1 The Rising Hope.

God tur med spelbesluten.
Jajjan
Här sket man ner sig trots 9 streck, suck!!!
Gammal 2025-02-16, 10:27   #41

Standard

Spets fr spår 1 på Åby, ganska många i tipssvängen som jag hörde vara klart skeptiska till 2 favortiers möjlighet att spetsa igår på ÅBy

Både Phoenix Photo o Killer Journey spetsade fr 1 utan att egentligen vara hotade i spetsstriden, de spetsar väl 10 / 10 om loppet körs 10gånger

Klart det går o spetsa fr 1 auto på Åby

Du måste köra för spets o ha en startsnabb häst, men det måste du ha på alla banor, sedan är det lättare spetsa fr 1 auto på Jägersro Bergsåker o Östersund

Ps min fredagsplan var att spika båda dessa favoriter, men på lördagen ändrade jag till att gardera båda, klarade båda loppen därmed
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Strappa71 (+22)
Gammal 2025-02-17, 21:03   #42

Standard

Citat:
Spets fr spår 1 på Åby, ganska många i tipssvängen som jag hörde vara klart skeptiska till 2 favortiers möjlighet att spetsa igår på ÅBy

Både Phoenix Photo o Killer Journey spetsade fr 1 utan att egentligen vara hotade i spetsstriden, de spetsar väl 10 / 10 om loppet körs 10gånger

Klart det går o spetsa fr 1 auto på Åby

Du måste köra för spets o ha en startsnabb häst, men det måste du ha på alla banor, sedan är det lättare spetsa fr 1 auto på Jägersro Bergsåker o Östersund

Ps min fredagsplan var att spika båda dessa favoriter, men på lördagen ändrade jag till att gardera båda, klarade båda loppen därmed
Så fick också de båda megafavoriterna tokladda för att hålla spets, vilket kostade så mycket att de svimmade i god tid före mål. En med galopp och den andra sjönk som en tegelsten genom fältet efter att fullständigt gått in i väggen.

Övriga kuskar med mer fördelaktiga spår, var nog väl medvetena om att spår 1 på Åby inte är som spår 1 på Jägersro och utmanade omgångens lampor om spets.
Vilket kanske bidrog till de två riktigt tunga favoritfallen?
Priset att försvara spets från spår 1 på Åby blev kanske för dyrbart?

Det tävlades på Åby tillskillnad från i finalerna på Solvalla veckan före.
Åby bjöd på en omgång när trav är som bäst.

Den av experterna till skyarna uppsnackade favoriten från spår 1 i klass 2, måste vara årets hittills största feltänk från travintelligentian?
13 lopp in alles och spelad till över 50% från spår 1 på Åby i ett klass 2 lopp? Ja, jisses!
Jag bestämde mig Spirit of Love i detta extremt svårtippade lopp, efter att ha fått lite råg i ryggen efter många timmars darrande, av den trevlige norrmannen som var sidekick i ombudskanalen från banan.
Han skulle spika 4 Spirit of Love på en lapp och då tordes jag gå på min ide’.
Jobbade med bara en spik, den satt men det gick likt förbannat åt pipsvängen trots att systemet hade omfång och jag garderade kraftigt i det svåraste loppet, lås på 3,4 i avd 2 och lås på 2,5,8 i avd 4.
Nya tag.

Senast redigerad av Jajjan den 2025-02-17 klockan 21:37.
Gammal 2025-02-18, 11:14   #43

Standard

Citat:
Så fick också de båda megafavoriterna tokladda för att hålla spets, vilket kostade så mycket att de svimmade i god tid före mål. En med galopp och den andra sjönk som en tegelsten genom fältet efter att fullständigt gått in i väggen.

Övriga kuskar med mer fördelaktiga spår, var nog väl medvetena om att spår 1 på Åby inte är som spår 1 på Jägersro och utmanade omgångens lampor om spets.
Vilket kanske bidrog till de två riktigt tunga favoritfallen?
Priset att försvara spets från spår 1 på Åby blev kanske för dyrbart?

Det tävlades på Åby tillskillnad från i finalerna på Solvalla veckan före.
Åby bjöd på en omgång när trav är som bäst.

Den av experterna till skyarna uppsnackade favoriten från spår 1 i klass 2, måste vara årets hittills största feltänk från travintelligentian?
13 lopp in alles och spelad till över 50% från spår 1 på Åby i ett klass 2 lopp? Ja, jisses!
Jag bestämde mig Spirit of Love i detta extremt svårtippade lopp, efter att ha fått lite råg i ryggen efter många timmars darrande, av den trevlige norrmannen som var sidekick i ombudskanalen från banan.
Han skulle spika 4 Spirit of Love på en lapp och då tordes jag gå på min ide’.
Jobbade med bara en spik, den satt men det gick likt förbannat åt pipsvängen trots att systemet hade omfång och jag garderade kraftigt i det svåraste loppet, lås på 3,4 i avd 2 och lås på 2,5,8 i avd 4.
Nya tag.

Men nu argumenterar jag om favoriterna fr 1 kan spetsa

Inte om de kommer att vinna loppet, det är hel del andra övervägande som måste adderas till det

Men för att motivera det stora favoritskapet 60 - 70 & så var väl spets en grundförutsättning

Men att spets fr 1 på Åby är som på vilken annan bana som helst, ganska genomsnittlig, kanske kan kosta lite mer än på andra banor, men det är beror på loppet, hästar banunderlag övrigas taktik.......

Det är Jägersro Bergsåker o Östersund som avviker mkt, där är det mkt mkt lättare att spetsa fr 1 med biltart jmfrt med andra banor

PS Falsig är nog inte "go gutt" han är röd o vit in i skälen (Dansk alltså)
Gammal 2025-02-18, 15:59   #44

Standard

Citat:
Men nu argumenterar jag om favoriterna fr 1 kan spetsa

Inte om de kommer att vinna loppet, det är hel del andra övervägande som måste adderas till det

Men för att motivera det stora favoritskapet 60 - 70 & så var väl spets en grundförutsättning

Men att spets fr 1 på Åby är som på vilken annan bana som helst, ganska genomsnittlig, kanske kan kosta lite mer än på andra banor, men det är beror på loppet, hästar banunderlag övrigas taktik.......

Det är Jägersro Bergsåker o Östersund som avviker mkt, där är det mkt mkt lättare att spetsa fr 1 med biltart jmfrt med andra banor

PS Falsig är nog inte "go gutt" han är röd o vit in i skälen (Dansk alltså)
Kanske är det så att kuskarnas tänk på Åby är lite annorlunda än på andra banor med tanke på dubbla ”open stretch”?
Tänker högt nu, min gissning är att fler än vid vanlig lopp som laddar från framspår på rikstoton, då man vill ramla ner någonstans där framme omgående, vilket kan vara loppavgörande.
Totalt inräknat alla lopp som körts på Åby, stämmer säkert dina siffror,
jämför man de totala antalet som spetsar från spår 1 på Åbys v75:or med den totala mängden spetsande ekipage från samtliga tävlingar.
Gissar jag att de av dig redovisade siffrorna vid jämförelse är procentuellt är vikande, om man rensar från lopp utanför V75 omgångar?

Nu vet jag inte vilket underlag du utgår ifrån?
Därför tänker jag högt.

Allt gott till dig incitatus*
*(Caligulas Varenne?) stämmer det?

PS Danmark och Norge var väl i union fram till 1814-1815, om jag minns något från skolan så gick väl länderna arm i arm i drygt 400 år?
Sen tvingade väl Sverige, Norge på Putinvis (dvs med krig) att bilda unionen med med Sverige. Sen tackade norrmännen för kaffet 1905 och blev självständiga utan ett skott avlossades.
Så lite norrbaggeblod har han nog den gode Falsig.

Senast redigerad av Jajjan den 2025-02-18 klockan 16:07.
Gammal 2025-02-18, 16:08   #45

Standard

Är det någan annan än jag som har problem att logga in på ATG?
När jag försöker buffrar det i oändlighet och inloggning på ATG.se funkar inte?

Kanske en hämnd från Skarpen?
Gammal 2025-02-18, 18:53   #46

Standard

Citat:
Kanske är det så att kuskarnas tänk på Åby är lite annorlunda än på andra banor med tanke på dubbla ”open stretch”?
Tänker högt nu, min gissning är att fler än vid vanlig lopp som laddar från framspår på rikstoton, då man vill ramla ner någonstans där framme omgående, vilket kan vara loppavgörande.
Totalt inräknat alla lopp som körts på Åby, stämmer säkert dina siffror,
jämför man de totala antalet som spetsar från spår 1 på Åbys v75:or med den totala mängden spetsande ekipage från samtliga tävlingar.
Gissar jag att de av dig redovisade siffrorna vid jämförelse är procentuellt är vikande, om man rensar från lopp utanför V75 omgångar?

Nu vet jag inte vilket underlag du utgår ifrån?
Därför tänker jag högt.

Allt gott till dig incitatus*
*(Caligulas Varenne?) stämmer det?

PS Danmark och Norge var väl i union fram till 1814-1815, om jag minns något från skolan så gick väl länderna arm i arm i drygt 400 år?
Sen tvingade väl Sverige, Norge på Putinvis (dvs med krig) att bilda unionen med med Sverige. Sen tackade norrmännen för kaffet 1905 och blev självständiga utan ett skott avlossades.
Så lite norrbaggeblod har han nog den gode Falsig.
Såhär ser Spetsstatisken ut fär SPÅR 1, bara spår 1

minst 100 000 i förstapris

Autolopp

inte monte inte kallblod inte 1609 (om inte Ö el Ti 1609 är standardistansen

skall sitta i spets när 250 passerar, eller släppt ledning efter minst 140m

bygger på travfakta, saknas en del lopp men ganska betydelse löstpå banor med mer än 150 - 200 lopp, dvs i princip alla utom säsongsbanorna o vissa banor som kör kallblod, färre antalet varmblodslopp

Om det är 100 i förstapris spetsar sitter nr 1 i spets i 23,4 % av loppen på Åby

alla autostart Åby är det 18,4%

således hög prissumma, desto oftare spetsar nr 1 på ÅBy, förmodligen på att det bara är bra hästar i loppet, o jämnt, man får inte ge bort fördelen man fått i spårlottningen

Antal Lopp 1
Ös 73 43,84%
Ti 25 36,00%
J 507 32,54%
Ax 222 32,43%
Vi 22 31,82%
Bs 83 31,33%
L 30 30,00%
Kr 125 29,60%
Åm 24 29,17%
B 283 28,27%
Rä 93 27,96%
S 1209 27,13%
Vg 31 25,81%
Ö 195 25,13%
Hd 248 25,00%
Å 436 23,39%xxxxx
Ro 150 23,33%
Sk 35 22,86%
E 209 22,01%
U 102 20,59%
Mp 190 17,89%
G 157 17,20%
F 135 16,30%
År 37 16,22%
Sä 44 15,91%
Bo 75 14,67%
H 40 10,00%
totalt 4780 25,94% alla lopp

Ös tingsryd i topp men det körs få Autolopp där med 100 i förstapris, 73 och 25 , just det Tingsryd flyttade just startplats / mållinje bara lopp efter flyttingen ingår, man startade "mitt" på upploppet, de är borttagna

Senast redigerad av incitatus den 2025-02-18 klockan 18:59.
Gammal 2025-02-18, 19:03   #47

Standard

incitatus

rätt historiskt

Men orsaken är en spelvinst på Incitatus PO Björklund, länge sedan dock ganska långt efter Caligulas illgärningar
Gammal 2025-08-30, 18:23   #48
ms

Standard

Kör trippel som tröstpris. 100v på Loxahatchee var en thriller. Vilken fighter. 250:- nu på
PLATS
Inlämnat: 2025-08-30, 18:13
Bergsåker Lopp 10
Lördag 2025-08-30
Start: 18:20
Kostnad: 250,00 kr
Vadet gäller startnummer

5 Mister Kabuki

1 x 250,00 kr = 250,00 kr.
Totalt: 250,00 kr.
Rättningskod: VMB DTV QVM
ms är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-08-30, 18:25   #49
ms

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ms Visa inlägg
Kör trippel som tröstpris. 100v på Loxahatchee var en thriller. Vilken fighter. 250:- nu på
PLATS
Inlämnat: 2025-08-30, 18:13
Bergsåker Lopp 10
Lördag 2025-08-30
Start: 18:20
Kostnad: 250,00 kr
Vadet gäller startnummer

5 Mister Kabuki

1 x 250,00 kr = 250,00 kr.
Totalt: 250,00 kr.
Rättningskod: VMB DTV QVM
Orka...