Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal idag, 15:18   #241
DIF

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1817
Standard

Jag själv lirar helst min egen lapp och vanligtvis mellan 150-600 kr. Har testat spelreducering och det är ju bra för den enskilda mindre spelaren.
Perfekt när man vill undvika en extra spik.

Om jag skulle göra en rad - för att kunna bli helt ensam vinnare, i de fallet skulle jag inte använda den reduceringen.
Men mina rader lär aldrig få ett sånt läge, eftersom jag mer lirar efter det jag tror på, och inte vad jag skulle önska mig ska hända....

Och självklart vore återgång till "förr" vara en självklarhet, jag var med även på den tiden.
Allt som omsätts ska givetvis ut till just de spelare som deltagit och var bäst i den omgången. Finns ingen vinnare med alla rätt => så ska hela den vinstpotten ner till potten därunder.

Att det ska komma robotspel veckor senare och dammsuga andra spelare pengar är fel. De spelbolagen borde tvingas in i lotto eller annat. Usch

Spik idag Eminent Kronos -
DIF är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara

td