|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#301 |
|
Idag står jag över V85 för första gången.
|
|
|
|
|
|
|
#302 |
|
Är det ett missnöje med V85 som fått Lördagens v5 att öka så pass kraftigt
I år snittomsättning drygt 2,5 miljoner förra året knappt 1,9 miljoner omsättningsökning med 30% 2025 max 2,19 och min 1,60 2026 max 2,64 och min 2,46 dvs årets lägsta 2,46 är betydligt över förra årets högsta 2,19 v5 Inga jackpot bara 1 vinstgrupp, inte en enda jackpot i sikte, garanterat ingen på hela 2026 Men visar ändå ökat intresse Funderat på det själv, Lotto85 känns inte meningsfullt Idag var det dock ganska OK på 7 6 och 5 rätt, men då var jag också långt får 5 rätt |
|
|
|
|
|
|
#303 | |
|
Citat:
Nu när det började förhållandevis krångligt i V85-1 till V85-3 är det nära till hands att det slängs in lite extra V5-lir.
|
|
|
|
#304 | |
|
Citat:
Med konfiskering av spelares pengar vid lägre utdelningar finns det andra lotterier med högre återbetalning än V85 att välja bland. Senast redigerad av Skog den idag klockan 21:58. |
||
|
|
|
|
|
#305 | |
|
Citat:
V85 mötte en stor Stryktips-JP idag. Förr om åren gjorde det ingen större skillnad på ATGs omsättning. Men det kan ha inverkat idag. En annan detalj är att det var problem med insättning för de som använder Swedbank från 15.30 och framåt.
|
|
|
|
#306 | |
|
Citat:
Att stryktipset ska påverka så mycket är nog önsketänk. I så fall bör man också ta hänsyn till att Tur-Benke inte satt med i helgens Bridge i Årjäng samt att Edit la spelet på ICA-Baronen, det brukar öka omsättningen. Senast redigerad av Skog den idag klockan 22:30. |
||
|
|
|
|
|
|