Reklamlänk | 18+ | Spela ansvarsfullt | stodlinjen.se | Spelpaus.se
|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
1 Freyr Di Venere
Är mitt Torsdagsdrag. Löpte jämt med tuffa Guldsprinters typ Castor The Star och Double Deceiver senast i Hajom debuten. Ok spår 1 är väl ingen höjdare. Hyfsat startsnabb men om det kommer 20-40 mm regn under lördagen brukar innerspåret på Axevalla bli en stor vattenpöl. Kladdbaneminus he,he. Men fixar Jepson bra resa så tror jag att hästen är med på stregen. Ganska behagligt motstånd bortsett från X.O.Kemp och Loxahatchee men dom är ju bortlottade ![]() Cashman J.R. var mitt måndagsdrag men står ganska hårt inne i Silver.
Loke Senast redigerad av Efterhandaren den idag klockan 14:10. |
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4890Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
Citat:
![]() Det låter som ett sisyfosarbete att utröna det på egen hand genom att gå igenom lopparkivet på varenda häst. Och då har du ändå bara fått fram vilka du INTE (kanske) ska ha med på ditt system. Det känns behändigare att plocka ut de man absolut vill ha med på systemet med hjälp av de parametrar man brukar använda, t ex spår, kusk, tränare, m m och sedan krydda med hästar som bevisligen gått bra på kladdig bana som lite extra strössel på glassen. Men SMHI kan ju ha fel (det har hänt) så hela resonemanget kan vara inaktuellt på lördag. Men det är ju detta klureriet som är det roliga med travtips. Annars hade jag väl spelat Lotto istället? Så många timmar som man lägger på travet så är det klurighetsnöjet som för det mesta är behållningen, ibland även några kronor in på kontot. |
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Citat:
Man får röna ut sånt här på egen hand. Observation. Det är nästan omöjligt att få alla rätt om man inte har alla rätt på sin systemram. Den "reduceringen" har villkoret "alla av alla" och gäller både för matematiska och reducerade system..
|
|
|
|
#19 |
|
Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4890Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
Jag spelar endast matematiskt, systemramar och villkor intresserar mig inte. Jag är medveten om att det är "fel" att tänka så, men så tänker jag och så gillar jag att spela.
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Citat:
Trots att jag spelat på trav i 50-60 år har jag ”bara” spelat matematiska system. Förr tiden när man hängde på Åby varje torsdag var det V/P spelet som lockade mest. Kul att försöka hitta dragen genom värmningar, stallsurr, speltrender sista minuterna och naturligtvis värmnings nestor Sören Englunds grymma tankar. Kjell P Dahlström hade en häst som hette Glitterman. En Åby kväll gick jag all in och spelade rejält. Hämtade ut en rejäl bunte sedlar i kassan. En jädra känsla att få slanten i näven direkt. Nuförtiden är det ju bara siffror som glimtar till när kontot någon enstaka gång fylls på.
|
|
|
| Ämnesverktyg | |
|
|