Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.

Reklamlänk | 18+ | Spela ansvarsfullt | stodlinjen.se | Spelpaus.se

Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal igår, 17:21   #1

SwedishHorseRacings avatar

Reg.datum: jun 2018
Sharp$: 4277
Standard

V85 Solvalla onsdag 19 augusti (2026)

Startar en tråd här, så får vi se om jag återkommer

Jag hade siktet inställt på V86, men sedan var det tydligen V85 istället.

Senast redigerad av SwedishHorseRacing den igår klockan 17:22.
SwedishHorseRacing är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal igår, 18:09   #2

Reg.datum: aug 2021
Sharp$: 229
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SwedishHorseRacing Visa inlägg
Startar en tråd här, så får vi se om jag återkommer

Jag hade siktet inställt på V86, men sedan var det tydligen V85 istället.
Ja det är nog ännu fler som återkommer när V75 ligger på Lördagar, V86 på Söndagar och V85 på Onsdagar. Tydligen en idé som skall testas när omsättningen V85 fortsätter att falla på Lördagsnöjet. Längtan efter omsättningssiffrorna i slutet av V75-eran är någonting som ger trånande blickar på hästsportens hus.

Var det inte lite dåligt betalt igår? Visserligen återfanns 5 av hästarna bland de mest streckade men den största favoriten föll och dessutom vann en 2% och en 5%-are. Den rätta raden "belönades" med 137000, ett resultat av den nya pottfördelningen eller bara hur lördagsnöjet belönar sina "varvande" andelsspel numera?

Onsdagsnöjet är nog helgarderat i avdelning 3 med 2 hästar. 2. Daim Brodda och 3. Clarissa gör väl upp om det? I avdelning 7 blir nog 1. Dream Mine svår att fälla.
Skog är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal igår, 19:38   #3

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 20310
Standard

Högklassiga V85 lopp på Solvalla denna onsdag. 6st STL finaler samt Em för ston och gamla klassiska Jubileumspokalen som sedan 2009 är ett 5 års lopp och dessutom bytt namn.
Dock är väl 5 års loppet ganska ihåligt denna gång. Det vimlar av chanslösa hästar bakom några hårt betrodda.

Ämnesverktyg

td