Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-08-17, 18:49   #16
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 31
Sharp$: 321
Standard

Härligt att höra������
mindbender79 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-18, 23:08   #17
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Har tycker jag att vi ska köra draft måndagskvällen 4/9 kl 21.00.

Lördag som var planerat passar inte enligt önskemål i tråden. Verkar inte som någon har sagt att måndagen inte går. Söndagen ska vi köra Liga 1.

Vi spikar draft måndag 4/9 kl 21.00 och om någon har någon protest mot det så får ni hojta till!
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
jaroiten (+1), eddieh (+1), MonstersOfTheMidway (+1), gide76 (+1), SH (+1)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-27, 20:28   #18
 
MonstersOfTheMidways avatar
 
Reg.datum: jul 2016
Ort: Skåne
Inlägg: 202
Sharp$: 283
Standard

Hade vi bestämt roster? Espn har fortfarande hel poäng och standard roster under league info.

Vi blev ju tolv så för mig är standard roster ok.

Det närmar dig. 3 tuffa dagar i rad. Kommer bli sjukt nice!
__________________
"And though I can hide my cold gaze and you can shake my hand and feel flesh gripping yours and maybe you can even sense our lifestyles are probably comparable, I simply am not there."
MonstersOfTheMidway är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-29, 13:46   #19
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Även här i liga 2 ska jag göra en liten kort sammanfattning om upplägget för ligan inför starten som bara är ca 1 vecka bort.

Vill någon ha en förändring på någonting i ligan så får man se till att framföra det innan draften. Alla specifika regler går att läsa på ligans sida. I stort sett allt är satt till standard men om någon hittar något som borde förändras så ut med språket.

I liga 2 har vi några förändringar från ifjol.

Det är auctiondraft och PPR scoring som förra säsongen.

Eftersom att vi är 12 lag i år och inte 14 som ifjol så har vi utökat lineupsen genom att lägga till 1 FLEX samt 1 extra bänkplats.

Grundserien spelas över 13 veckor vilket innebär att man kommer möta 2 motståndarlag 2 gånger, resterande 9 lag möter man 1 gång. Schemat har genererats helt random av ESPN.

Därefter går 6 av 12 lag till slutspelet och top 2 lagen i serien har BYE första slutspelsomgången och kliver in i semifinalen. Slutspelet spelas totalt över 3 veckor med 1 vecka per slutspelsomgång.

Totalt spelas ligan över 16 veckor och vi slipper den konstiga vecka 17 i NFL där många av lagen inte har något att spela för.

Prisfördelningen i denna ligan blir:

60% till vinnaren av slutspelet
30% till tvåan i slutspelet
10% till trean i slutspelet, alltså vinnaren av "bronsmatchen"


Man har redan fördel av att komma högt i serien genom att man slipper första slutspelsrundan så därför tycker jag det är roligt att lägga till lite spänning även i "bronsmatchen" så man fortfarande har något att spela för även om man förlorar en semifinal.


Trader kommer till 100% gå automatiskt, oavsett vad som händer. Det är alltså upp till er som är med i ligan att hindra att en skum eller felaktig trade går igenom. 50% av ligamedlemmarna, vilket i den här ligan blir 6 stycken, måste rösta emot traden för att den ska avslås. Annars går den igenom, även om det är Tim Tebow mot Le'Veon Bell.



Ytterligare saker som förändrats från ifjol är att vi nu har fractional scoring i ligan så att spelarna får poäng för varje yard dom samlar på sig istället för att man var tvungen att nå 10 yards för att få 1 poäng.

Jag har även ändrat waivers till "move to last after claim" då några ville ha den ändringen från ifjol.

Mindre än en vecka kvar till draft, hörs på måndag!
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SH (+1), MonstersOfTheMidway (+1)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-05, 11:41   #20
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 118
Sharp$: 1077

Innebandy 2012/13
Stats: 21 - 17 - 2
ROI: 129.23%
Vinstprocent: 55.26%

Standard

Herreguuuud vad lång draft, men riktigt skönt att ha gjort den och framförallt gjort sin första Auction någonsin, man lärde sig verkligen sjukt mycket av att göra en riktig draft får jag säga!

Vad tycker ni spontant efter draften?
Måste säga att jag blev väldigt nöjd ändå trots mina rätt uddlösa sista 4 spelare så har jag ändå 5 RBs som kommer gå att spela under säsongen, nöjd med mina 4 första WR medans resterande är rätt bleeeh.

Men bäst lag måste jag ändå ge till Team Trump, tycker det ser riktigt starkt ut! Visst, 2 Rookies på RB men de kommer nog lösa sig galant.

En som kommer få det svårare i min mening är Two Times som känns rätt svag både på WR och RB-sidan där den enda, av 8!, rb som startar är Elliot, och han är troligtvis avstängd en större del av säsongen.

Vad är era tankar booys? Välkomna att såga sönder mitt lag också!


Lagnamn: Pennybridge Pioneers

Senast redigerad av Harletun den 2017-09-05 klockan 11:44.
Harletun är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-07, 13:25   #21
 
MrHanssons avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 973


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

hade helt glömt hur jäkla skoj auction är och man kan gå efter precis vilken spelare,

sen att man lyckades autobidda hem ett gäng spelare när internetkopplingen på mobilen totalt havererade när man tog sig in i den "grotta" till fabrik man knegar på jag Julio dyrare än AB är ju ehmmmm......okej

många lag som ser giftiga ut, duon med David Johnson och Lev Bell är ju inte något man kan blunda för även om WR kåren känns lite tveksam, SJÄLVKLART ser man ju sig själv som en toppkandidat också

håller med ovanstående att Two Times ser lite svaga ut men med det sagt så går antagligen dem och vinner samtidigt som jag kommer lika mycket sist som Jets kommer göra!

Lagnamn: Pete Top Kevin Bottom (P.S. har ni inte sett serien 'The League' göre'
MrHansson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-07, 14:19   #22
SH
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 134
Sharp$: 3746
Standard

Elaka ni är (=
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MrHansson (+10)
SH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-08, 07:40   #23
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 118
Sharp$: 1077

Innebandy 2012/13
Stats: 21 - 17 - 2
ROI: 129.23%
Vinstprocent: 55.26%

Standard

Haha besvikelsen över att man har Gillislee på bänken går snabbt över när man har Hunt och Cooks i ena ligan samt Hill och Cooks i andra.

Vilken match vi får uppleva för att kicka igång NFL-säsongen!
Harletun är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-12, 11:06   #24
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Norrfjärden,Piteå
Inlägg: 398
Sharp$: 2312
Standard

Tom Brady till salu.
Behöver en eller två WR

Quack
__________________
Forza Löven
mequei är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-26, 08:06   #25
 
MonstersOfTheMidways avatar
 
Reg.datum: jul 2016
Ort: Skåne
Inlägg: 202
Sharp$: 283
Standard

Ja, då var även denna säsong slut.

Ett stort grattis till ankan. En grym säsong med ett helt galet bra lag. En fin fin final också. Följde den med spänning.

Så grattis Mikael.

Tack även till Er andra för en härlig säsong.

För att inte skriva samma sak tre gånger så hänvisar jag till mitt inlägg i tråden Sharp1.

https://www.sharps.se/forums/amerika...tasy-2017-a-3/

Tack alla!

MoTM
__________________
"And though I can hide my cold gaze and you can shake my hand and feel flesh gripping yours and maybe you can even sense our lifestyles are probably comparable, I simply am not there."

Senast redigerad av MonstersOfTheMidway den 2017-12-26 klockan 08:08. Anledning: Url
MonstersOfTheMidway är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-26, 21:58   #26
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Norrfjärden,Piteå
Inlägg: 398
Sharp$: 2312
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MonstersOfTheMidway Visa inlägg
Ja, då var även denna säsong slut.

Ett stort grattis till ankan. En grym säsong med ett helt galet bra lag. En fin fin final också. Följde den med spänning.

Så grattis Mikael.

Tack även till Er andra för en härlig säsong.

För att inte skriva samma sak tre gånger så hänvisar jag till mitt inlägg i tråden Sharp1.

https://www.sharps.se/forums/amerika...tasy-2017-a-3/

Tack alla!

MoTM
Tackar! Kul att vinna grundserien OCH finalen
Ses nästa år

Quack
__________________
Forza Löven
mequei är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td