Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-08-19, 05:11   #1531
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg
Består inte hela Athletic Bilbao spelarmaterial av basker - alltså spelare från området Baskien...? Då vore det konstigt om de bombade sina "egna", eller hur?! ETA är väl vidare för ett enat och fritt Baskien - skiljt från resten utav Spanien?


/Badass
Att bomba sina egna ar inget som stoppat ETA forut sa det ter sig inte direkt konstigt, nej. For att ta ett exempel fran varlden av fotboll sa kan vi se pa Bixente Lizarazu. Som namnet antyder ar han bask (fran den franska delen). Han blev mordhotad av ETA under forsok att pressa honom pa "skatt".

Sen att planket ar fullt av idioter, det ifragasatter jag inte.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-19, 06:58   #1532
 
apekatt66s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 543
Sharp$: 1129
Standard

Ett lag som står består av enbart etniska basker står nog inte direkt överst på ETAs bomblista. Man måste alltså vara etnisk bask för att ens få spela i klubben, vilket är lite hårdare än vad den andra baskiska storklubben Real Sociedad har för interna regler...där räcker de nämligen med att bara vara icke-spansk
Citat:
Ursprungligen postat av madmax
Att bomba sina egna ar inget som stoppat ETA forut sa det ter sig inte direkt konstigt, nej.
Vilket väl utan undantag har handlat om politiker och andra som har setts som medlöpare. Och en klubb som gör en så tydlig politisk markering ses nog inte som de...

EDIT: Tidigt
__________________
Finska killar sover de också!

Senast redigerad av apekatt66 den 2011-08-19 klockan 07:01.
apekatt66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-19, 21:55   #1533
 
eddiehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 266
Sharp$: 1732

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Elpipita20 2011-08-19 22:22:28


Undrar varför spelbolag höjer oddset från 1.2 till 1.22 på en tennisspelare? Vad kan motiveringen vara till de ..? att han glömde pissa innan matchen börja eller hur tänker de? Någon som har rett ut det där?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Soap (+2), Viggeborn (+1)
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-21, 19:39   #1534
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 6
Sharp$: 1812
Standard

Nivån på planket är hög som vanligt.

bajsan- 2011-08-21 20:43:43ohh finns inget skönare när en fet bajskrov lämnar rövhålet och sen plopp. älskar o bajsa. någon mer?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KP (+3), zeke (+3), Iamthelegion (+3)
TopSecret är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-21, 20:07   #1535
 
DamageINCs avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 861
Sharp$: 4014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av apekatt66 Visa inlägg
Ett lag som står består av enbart etniska basker står nog inte direkt överst på ETAs bomblista. Man måste alltså vara etnisk bask för att ens få spela i klubben, vilket är lite hårdare än vad den andra baskiska storklubben Real Sociedad har för interna regler...där räcker de nämligen med att bara vara icke-spansk


Vilket väl utan undantag har handlat om politiker och andra som har setts som medlöpare. Och en klubb som gör en så tydlig politisk markering ses nog inte som de...

EDIT: Tidigt
Har ingen aning om wikipedia har rätt på detta, men där står det faktiskt:
Citat:
While Real Sociedad still attempt to keep a core of Basque players, whether coming from their own teams or signed from other clubs, they also employ non-Basque Spanish players, as well as foreigners.
Fast nu kanske jag spårade
__________________
Following our instinct not a trend
go against the grain until the end
DamageINC är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-21, 21:16   #1536
 
apekatt66s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 543
Sharp$: 1129
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DamageINC Visa inlägg
Har ingen aning om wikipedia har rätt på detta, men där står det faktiskt:


Fast nu kanske jag spårade
Är ingen expert på fotboll(no shit) men kunskapen kom iaf ifrån att jag minns att de var så på de gamla FM-spelen(championship manager hette de nog sist den här åldringen spelade de ) . Mycket möjligt att det har ändrats sen dess
__________________
Finska killar sover de också!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
DamageINC (+1)
apekatt66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-22, 00:09   #1537
 
ricos avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 367
Sharp$: 499

Sharps.se VM-tävling 2014
Stats: 1 - 0 - 0
ROI: 183.30%
Vinstprocent: 100.00%

Standard

Det här är en av dom bästa trådarna på sharps. Ett viktigt dokument som borde kulturmärkas på något sätt. Detta dokument kommer så småningom att platsa på nationalmuseet, som ett stycke konst och viktigt minnesmärke av vår nutid.

Låt oss därför hålla oss till ämnet, dvs fortsätta att gräva fram sanningen om pajasarna på R&K.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Boone (+10), capital-pb (+5), Soap (+5)
rico är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-24, 15:35   #1538
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 92
Sharp$: 1575

Npower League Two 2011/201
Stats: 42 - 36 - 4
ROI: 110.15%
Vinstprocent: 53.85%

Standard

Citat:
Visst, jag kan vara helt fel ute i min analys, även om det händer oerhört sällan.
Citat Holms
ChippN är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-24, 17:50   #1539
 
Grovbenstommes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Så nära men ändå så långt borta
Inlägg: 562
Sharp$: 1665
Standard

__________________
"Selektivt minne innebär att man bara minns det man vill minnas. Detta kan vara medvetet eller undermedvetet. Som exempel kan nämnas att många personer bara minns när de har otur och inte när de har tur eller tvärtom."
Grovbenstomme är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-24, 18:37   #1540
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1
Sharp$: 6
Standard

Väldigt patetiskt tråd IMO varför inte lägga ner tiden på att göra layouten på eran site bättre istället för pajkastning luktar avundsjuka långväg, jävla 14tis fasoner
NoBrain är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-24, 19:13   #1541
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NoBrain Visa inlägg
Väldigt patetiskt tråd IMO varför inte lägga ner tiden på att göra layouten på eran site bättre istället för pajkastning luktar avundsjuka långväg, jävla 14tis fasoner
Du gjorde alltså ett konto för att meddela detta? Snyggt! Bra nickval förresten, passar perfekt!

Vad är mer patetiskt, att ha en tråd där man kastar paj på andra sidan eller att så fort man skriver andra sidan så plockas det bort och man blir bannad?

Layouten är vi väldigt nöjda med också dessutom, men jag är såklart villig att ändra på den tills du blir nöjd, jag antar att är reklamen du saknar så jag gjorde ett snabbt utkast på hur vi kan få in lite mer reklam:

https://i.imgur.com/tyLbo.png

__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+10), HG (+10), performance (+4), DamageINC (+5), Kalle (+5), Stekel (+3), Soap (+1), Soap (+1), Soap (+1), qwerty125 (+5)
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-24, 19:19   #1542
 
sirmickes avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 96
Sharp$: 195
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Du gjorde alltså ett konto för att meddela detta? Snyggt! Bra nickval förresten, passar perfekt!

Vad är mer patetiskt, att ha en tråd där man kastar paj på andra sidan eller att så fort man skriver andra sidan så plockas det bort och man blir bannad?

Layouten är vi väldigt nöjda med också dessutom, men jag är såklart villig att ändra på den tills du blir nöjd, jag antar att är reklamen du saknar så jag gjorde ett snabbt utkast på hur vi kan få in lite mer reklam:

https://i.imgur.com/tyLbo.png

Tack!, satte kaffet i halsen!


Denna sida är snygg o bra
Rok är ju rena julgranen, fyfan dom borde skämmas
Hur kan man göra en sida där det EGNA NAMNET SKYMS AV ALL REKLAM!

Det säger sig självt vad skaparna av RoK prioriterar.
sirmicke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-24, 21:50   #1543
 
Persas avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 474
Sharp$: 3963

Persas fotboll - 2013/2014
Stats: 6 - 2 - 0
ROI: 158.91%
Vinstprocent: 75.00%

Standard

Är det bara jag som tycker RoK sidan ser ut att vara ihopsnickrat av en 14-åring? Personen bakom webbkoden verkar inte så kunnig då varje gång ett citationstecken skrivs, läggs även ett backslash in. Hur snyggt är det när det blir \"citat\"? Det finns funktioner i både php och i asp att ta bort sånt.

Edit: Det ska tydligen vara fixat, men problemet fanns för ett par veckor sen.

Senast redigerad av Persa den 2011-08-24 klockan 21:56.
Persa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-24, 22:25   #1544
 
Fishjuttas avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 130
Sharp$: 599


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hmm tycker Sharps är mycket bättre än rekat i allt, utseende, personer och nivån på forumen. När man är inne på rekat så känns det som att alla är i kiss och bajsåldern, skriver saker som skulle stängt av dom för längesedan på dom flesta sidor. Finns inte många seriösa personer på den sidan och dom som är seriösa klankas det ner på där.

Sharps är superb!
__________________
Det är bara jobbigt att gå när jag måste någonstans!
Fishjutta är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-24, 23:34   #1545
 
sirmickes avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 96
Sharp$: 195
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fishjutta Visa inlägg
Hmm tycker Sharps är mycket bättre än rekat i allt, utseende, personer och nivån på forumen. När man är inne på rekat så känns det som att alla är i kiss och bajsåldern, skriver saker som skulle stängt av dom för längesedan på dom flesta sidor. Finns inte många seriösa personer på den sidan och dom som är seriösa klankas det ner på där.

Sharps är superb!
Har inte ens varit inne på deras forum alls
Inte klickat på länken

Sidan liknar ju nått fjortis comunity
sirmicke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara


LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: https://www.sharps.se/forums/boones-corner/2122-rekat-och-klart-far-storhetsvansinne-och-bevisar-varfoer-vi-aer-mycket-baettre-rekatochklart-se/
Postat av For Type Datum
Twitter / Tjalanizle: @AxelFranzen http://t.co/I2pIZ8ki This thread Refback 2012-08-19 21:47
• Mediatippen • Kalmar • KALMAR • Reklambyr This thread Refback 2011-03-19 00:01
Fragbite - Den svenska sidan f This thread Refback 2010-12-02 08:17
Fragbite - Den svenska sidan f This thread Refback 2010-12-02 08:15

td