Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-09-22, 23:05   #1636
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 13
Sharp$: 119
Standard

brukade fråga han om tips o sen spela tvärtom hahaha skojar bara men killen måste tydligen vara omtyckt av tobbe. för jag blev bannad när jag skrev lite saker till baggio
Gimmi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-23, 01:44   #1637
 
eddiehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 266
Sharp$: 1732

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Simme
2011-09-23 01:09:33

Alltid lika skoj när man loggar in på ett bolag man inte lirat på länge hos och ser att där finns cash haha

Sedärja, det kan inte vara lätt att hålla reda på alla "tusenlappar" som ligger och skräpar...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Vlad (+5)
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-23, 06:03   #1638
 
Donalds avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: West Coast
Inlägg: 1 148
Sharp$: 181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gimmi Visa inlägg
brukade fråga han om tips o sen spela tvärtom hahaha skojar bara men killen måste tydligen vara omtyckt av tobbe. för jag blev bannad när jag skrev lite saker till baggio
Ja! Det är de pengarna han är ekonomiskt oberoende av
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
one (+2)
Donald är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-24, 11:17   #1639
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

När någon frågar om Baggio tänkt rätta gårdagens förlustspel i sin spelbok:

Citat:
R.Baggio- 2011-09-24 12:15:14nej klart jag inte ska rätta den ska ta bort den nu=)


-15 000 kr på rekordsnabb tid. Så antingen ljuger han om sina insatser, eller så spelar han bort pengar snabbare än en spelglad kärring på banditerna i Vegas. Sorgligt hur som helst!
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-24, 18:27   #1640
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eddieh Visa inlägg
Simme
2011-09-23 01:09:33

Alltid lika skoj när man loggar in på ett bolag man inte lirat på länge hos och ser att där finns cash haha

Sedärja, det kan inte vara lätt att hålla reda på alla "tusenlappar" som ligger och skräpar...
Jag kommer ihåg honom,det var han som skulle bevisa hur jävla bra han var och kom med ett spreadsheet med alla spel inlagda i efterhand. Tyvärr så tog han i lite för mycket på RoK-maner och fixade sig en ROI på 170% eller nåt sånt,classic
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+1)
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-25, 03:54   #1641
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 186
Sharp$: 1817


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Vlad Visa inlägg
Jag kommer ihåg honom,det var han som skulle bevisa hur jävla bra han var och kom med ett spreadsheet med alla spel inlagda i efterhand. Tyvärr så tog han i lite för mycket på RoK-maner och fixade sig en ROI på 170% eller nåt sånt,classic
Inte för att vara sådan men han har ett spreadsheet från Brasilianska ligan där han faktiskt gör riktigt bra ifrån sig. Där kommer ingenting i efterhand sålänge jag följt det.

http://www.spreadsheet.se/simme

Kollar man på RoK-planket så verkar det dock som han spelar en hel del annat inom brasse-fotbollen som inte läggs upp men de på spreadsheetet stämmer väldigt bra. Inget inlagt i efterhand osv...
vessl123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-25, 04:51   #1642
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av vessl123 Visa inlägg
Inte för att vara sådan men han har ett spreadsheet från Brasilianska ligan där han faktiskt gör riktigt bra ifrån sig. Där kommer ingenting i efterhand sålänge jag följt det.

http://www.spreadsheet.se/simme

Kollar man på RoK-planket så verkar det dock som han spelar en hel del annat inom brasse-fotbollen som inte läggs upp men de på spreadsheetet stämmer väldigt bra. Inget inlagt i efterhand osv...
Om inget är inlagt i efterhand hur kommer det då sig att så många spel saknar det gröna strecket?
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KP (+1)
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-25, 11:07   #1643
 
eddiehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 266
Sharp$: 1732

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Stoppoloss
2011-09-25 11:53:48

nån mer som har problemet att man loggas ut på Expekt ? sjukt irreterande när man ska lägga in en sexling typ

Mano
2011-09-25 11:59:25

Expekt begränsar tiden pga att de vill att man ska stressa fram spel och spelen ska läggas med detsamma eftersom man hela tiden går och tänker på att bli utloggad så blir de lagda spelen ej genontänkta. vips förlust. eller har någon annan förklaring


Så man loggar alltså in på en spelsida utan att veta vad man ska spela på?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Thore10 (+2), Vlad (+5), Romski (+5)
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-25, 13:25   #1644
 
DamageINCs avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 861
Sharp$: 4014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av vessl123 Visa inlägg
Inte för att vara sådan men han har ett spreadsheet från Brasilianska ligan där han faktiskt gör riktigt bra ifrån sig. Där kommer ingenting i efterhand sålänge jag följt det.

http://www.spreadsheet.se/simme

Kollar man på RoK-planket så verkar det dock som han spelar en hel del annat inom brasse-fotbollen som inte läggs upp men de på spreadsheetet stämmer väldigt bra. Inget inlagt i efterhand osv...
Inte så svårt att visa 117% i ROI om man får välja ut vilka spel som ska vara med i sheetet och vilka som inte får vara med. Och det är ju som sagt bara att hålla musen över oddsen så ser man att väldigt många är inlagda långt efter matchen spelats.
__________________
Following our instinct not a trend
go against the grain until the end
DamageINC är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-25, 14:23   #1645
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 186
Sharp$: 1817


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DamageINC Visa inlägg
Inte så svårt att visa 117% i ROI om man får välja ut vilka spel som ska vara med i sheetet och vilka som inte får vara med. Och det är ju som sagt bara att hålla musen över oddsen så ser man att väldigt många är inlagda långt efter matchen spelats.
Att vissa spel är inlagda någon timma efter matchen spelats ser ju väldigt suspekt ut för de som inte "vet bättre". Har man följt honom så vet man dock att han hängt på andra ställen än RoK och gett ut tips, där tipsen kommit ut långt före matchstart. Däremot slarvat med spreadsheetet någon gång ibland och lagt till dom där efteråt. Men jag förstår dom som ifrågasätter det.. Ger ju inte ett särskilt seriöst intryck.

"Inte så svårt att visa 117% i ROI om man får välja ut vilka spel som ska vara med i sheetet och vilka som inte får vara med"... Varför skulle det vara "lätt"? Han har ju bokfört sina tips där. Sen om han har ett annat sheet med spel från alla olika ligor o har 75 % i ROI där har jag ingen aning om.
vessl123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-25, 14:54   #1646
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 95
Sharp$: 1037
Standard

Simme har även rekat på GenuineBetting som "Håkan". Vet inte hur hans resultat där såg ut men enligt Luckystrike ska han innan han börjat reka på GB haft 15% ROI på över 500 spel
Overcome är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-25, 15:38   #1647
 
Pohjans avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Båstad
Inlägg: 419
Sharp$: 1704

Crusher
Stats: 177 - 177 - 12
ROI: 97.88%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Håkan på Gb hade faktiskt riktigt bra resultat så är det simme som är Håkan så är han helt ok.. Kommer dock inte ihåg hur många spel han la på gb
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Se där Sveriges bästa, Stolt och stark, Och när stormen river, Ger vi allt, Ända sedan gamla dagar
Under våran ljusblå fana,står vi upp, För himmelsblått
Heja Malmö
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Pohjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-25, 15:54   #1648
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Äh det nya sheetet var inte lika kul som det andra när han gästspelade här i tråden och var bitter. Sen är det skitsamma om han är Håkan på GB-Glace eller whatever jag vill bli underhållen i den här tråden

eddieh vet iaf vad det hela går ut på
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+5), Phibes (+1)
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-25, 15:58   #1649
 
NHL Gamblers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm!
Inlägg: 218
Sharp$: 241
Standard

Pinsamt av personen som startade diskussionen om Simme här inne

Han brukar alltid skriva och säga vad han spelar inne på olika forum, så det är inga efterhandare han bokför!

Har verkligen Luckystrike sagt att han hade 15% i ROI på över 500 spel?! Var det inte "Håkan" som räddade en minus månad för GB genom att vända minus till plus?

"Håkan" var väl Simme eftersom jag såg inne i nhlchatten att spelen var identiska med GB´s
__________________
NHL ÄR INTE LOTTO!

[§2.01 länk borttagen /admin]

Senast redigerad av NHL Gambler den 2011-09-25 klockan 16:02.
NHL Gambler är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-25, 16:02   #1650
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NHL Gambler Visa inlägg
Pinsamt av personen som startade diskussionen om Simme här inne

Han brukar alltid skriva och säga vad han spelar inne på olika forum, så det är inga efterhandare han bokför!

Märkligt att Luckystrike har sagt att han hade 15% i ROI på över 500 spel?!

Var det inte "Håkan" som räddade en minus månad för GB genom att vända minus till plus?
115%

Sluta vara gnällig och tråkig i tråden nu tack
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara


LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: https://www.sharps.se/forums/boones-corner/2122-rekat-och-klart-far-storhetsvansinne-och-bevisar-varfoer-vi-aer-mycket-baettre-rekatochklart-se/
Postat av For Type Datum
Twitter / Tjalanizle: @AxelFranzen http://t.co/I2pIZ8ki This thread Refback 2012-08-19 21:47
• Mediatippen • Kalmar • KALMAR • Reklambyr This thread Refback 2011-03-19 00:01
Fragbite - Den svenska sidan f This thread Refback 2010-12-02 08:17
Fragbite - Den svenska sidan f This thread Refback 2010-12-02 08:15

td