![]() |
Citerar en menings från Herr Holms blogg:
Citat:
|
Har man ingen bra film att se på så kan man ju alltid gå till planket för lite underhållning =)
|
"Planklaget
Dags för planklaget nummer 1. tillika davinskys fruar.. kaismora damer. Lördag så möter dom IKSU, och iksu har dominerat InnebandySverige ett par år nu och är giftiga i år med, men dom har tappat Anna Wijk till just Mora, anna är sveriges .. och förmodligen världens bästa center och är ett stort tapp för dom, och såklart ett lika stort plus för Mora. Alla vet hur mkt planerna spelar roll inom Innebandyn, Mora kör med det gamla Tv golvet medans IKSU spelar på parkett, dvs stor fördel bara där av Mora. Mora vinner SM guld i år och detta blir en fin skalp för detta tekniska lag. Kaismora - IKSU 1a 1.85 Betsafe lördag 15" Den där pajasen Wibbe som rekar. Han är riktigt dålig på innebandy och har noll koll kan jag börja med att säga. För det första så lirar Iksu INTE på parkett som han framhäver ganska tydligt i denna rek, kanske rent utsagt bygger reken på det. Man lirar i Iksu Sportcenter där det är matta. sen är oddset 1.87 och, svårt o skriva rätt direkt? Jag är riktigt less på denna sopa! USCH! |
Ska nog messa han och fråga om vi kan börja reka lite innebandy tillsammans då :whistling:
|
Citat:
|
R.Baggio- 2010-12-04 00:32:03helvetes jävlar la samma dubbel 2 gånger jag glömde att jag redan lagt frn hur i helvete kundr de hända avgå baggio
:whistling: |
Citat:
|
Idag rekade Holms Leicester, så jag spelade Watford. Står 2-0 till Watford i första halvlek.
Tackar Holms för de unitsen. :moneybag: Edit: Fan 2-1 på straff. |
Citat:
|
Citat:
Ska :holms: reka sin första vinst idag eller vad är det som händer? |
Fade Holms funkar bara på tvåvägsmarknader!
|
Citat:
Bra där Moffe :moneybag: |
Citat:
|
Jodå, det gick vägen.
Tack :holms: för de 3,6 Unitsen. |
Haha säg inte att han har betalt ca 250 000 kr för den sidan? :whoco5:
|
Kumla-Mjölby borde ju vara dagens bästa spel. Holms spelar en etta till 1.65 med motiveringen att "det här är Sveriges kanske svåraste div 1 serie att tippa då lagen (bortsett från suveräna Hästen och värdelösa Munkfors) är relativt jämna".
Självklart bör man då spela på underdogen, med det resonemanget? Inte Holms så klart som spelar Kumla, så Mjölby får en liten peng ikväll av mig. Bara för sakens skull! |
Citat:
|
6-1 Kumla an sa lange. :ohmy:
|
Citat:
|
Citat:
|
Banned again.
Idag länkade jag till Holms spreadsheet(från RoK.nu) på deras plank. 1 minut senare blev jag bannad i 1 månad. :p
I lördags utmanade jag Holms på ett tre månaders spreadsheet race via deras plank, fick som svar att jag var bannad i 1 dygn. Detta var nog för att jag kunde bekräfta de mindre smickrande uppgifterna om RoK som florerar. Har dock mkt svårt att förstå hur merparten av Rok´s användare verkar ta Holms parti i vått och torrt. Finns det ingen här med kontakter till Aftonbladet/Expressen som kan få en journalist att skriva om detta bondfångeri? Jag har hört uppgifter om att RoK´s sida har +10000 unika besökare per dag. Så vi snackar svindel i storklassen. Tror i och för sig aldrig att man kan få Holms fälld i rättslig instans, men det skulle åtminstone ge mig bättre nattsömn om antalet besökare sjönk till ett par hundra. :holms::rant::KO: |
Citat:
:holms: |
Du ha en poäng, men kom gärna med förslag på media som skulle kunna ta upp det.
Uppdrag granskning vore ju No1, men kanske inte är alltför troligt. |
Citat:
|
Jag säger bara Sverker Sverker!
" Ska det vara så här? Är det verkligen så här det ska vara?" [ame]http://www.youtube.com/watch?v=WObUTiPSM_Q[/ame] God Jul |
Har ni tråkigt på jobbet, eller bara inget att göra hemma. In på planket, det är ett riktigt guldkorn.
ashmed - 2010-12-07 19:11:07 Citat:
|
Någon som ryggar?
NASHVILLE -1.5 2.20 SUPERMEGATILTBET H** ISLANDERS MÅSTE FÖRINTAS INATT ANNARS ÄR JAG GUUUUUUUUUUUUUUUUL TACK VALENCIA NI SUGER STINKANDE TAPAS K** PUTAS SaintTropezStar - 13 December, 2010, 23:19 -------------------------------------------------------------------------------- |
Citat:
|
Citat:
|
0-5 Preds den satt :ohmy:
|
Idag rekade Holms Njurunda i Bandy till 1,65, så då spelade jag motståndarlaget Örnsköldsvik till 2,65. Blev 9-2 till Örnsköldsvik. Börjar tro att Holms är något av en guldgruva.
|
Citat:
|
Citat:
Citat:
|
Jag blev bannad i kväll.
Skrivit flera mejl till den ansvarige - utan att få svar. Mycket märkligt. |
Citat:
|
Citat:
Nja... du ska nog inte anta så mycket. Du har nämligen fel. |