Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-06-30, 18:05   #151
Cc
 
Ccs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Karon, Phuket - Thailand
Inlägg: 846
Sharp$: 11053
Standard

Medhåll, Isländska spelare uttalade sig om att drömmen var att få möta England efter gruppspelet och nu har de gjort det och dessutom slagit dem. Det har varit lite firande och en hel del sena ankomster till middag/lunch osv. Den tändning som krävs ytterligare en gång har jag väldigt svårt att se dem fixa mentalt efter den förra urladdningen.
__________________
"Om det fanns en profitabel marknad skulle det just nu suttit ett team av insatta och tömt allt värde."
- matchingbetisover 2015-09-08
Cc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-30, 21:15   #152
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6015
Standard

Jag håller med om att Italien - Tyskalnd känns målsnål men OM De Rossi är out, det är ju inte bekräftat än så tycker jag Tyskarna -0.25 strax under 1.90 är bra.
De Rossi har ju varit som en stor sköld framför deras trebackslinje och att då byta ut han mot Sturaro som är en väldigt begränsad spelare tror jag inte räcker till.
Enligt italienska medier kommer Conte också gå över till ett 3-4-3 istället för ett 3-5-2 om De Rossi skulle vara out.
Seebbo är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-01, 15:43   #153
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 052
Sharp$: 5299
Standard

Tycker att Wales känns väldigt överskattade just nu. Att Belgien står i 1.91 känns helt fel. Visst Wales har gått bra men de har haft enklaste resan hit också.

Har köpt Belgien nu så får vi se om det droppar. Men annars sitter jag nog kvar på det och håller tummarna för att Bale inte trycker in en tidig frispark igen :P
__________________
Citat:
"Before I do anything I ask myself: Can an idiot do that? And if the answer is yes, I do not do that thing." -Dwight Schrüte

Senast redigerad av linfre den 2016-07-01 klockan 15:45.
linfre är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-01, 17:28   #154
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6015
Standard

Stora avbräck i Belgien då Vermaelen är avstängd och Vertonghen skadad. Hazard har också problem med ljumskarna och är osäker.
Seebbo är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-01, 17:55   #155
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Hazard är spelklar.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-01, 21:58   #156
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 052
Sharp$: 5299
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Seebbo Visa inlägg
Stora avbräck i Belgien då Vermaelen är avstängd och Vertonghen skadad. Hazard har också problem med ljumskarna och är osäker.
Ja den backlinjen kostade Belgien matchen. Tur att de gjorde första målet iaf
__________________
Citat:
"Before I do anything I ask myself: Can an idiot do that? And if the answer is yes, I do not do that thing." -Dwight Schrüte
linfre är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-03, 21:27   #157
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4927
Standard

Tema: Känsla

Tänkte lira Frankrike med något sorts handikapp men ville så gärna att det skulle gå bra för Island, så jag avstod. Tänker inte göra samma misstag igen även om inte här är känslor inblandadade. Alla lag gör för eller senare en dålig match under en turnering. Wales har ännu inte gjort det även om man förlorade mot England. Segern mot Belgien var bra men där var det ändå mer att Belgien var dåliga än att Wales var bra. Här behöver man inte ens vara insatt för att se att det var en dålig tränarinsats som mycket riktigt avgick efter fadäsen. Lukkako på backplats, var det bästa alternativet? Portugal har mer eller mindre samlat ihop till sin dåliga insatser. Och jag lägger definitivt mina pengar på Portugal och jag blir förvånad om dom inte står som segrare efter 90 minuter. Går nog att hitta runt 2,22 i odds för tillfället.
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-04, 05:56   #158
 
mwickholms avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Ort: Finland
Inlägg: 455
Sharp$: 2100
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lobo Visa inlägg
Lukkako på backplats, var det bästa alternativet?
Du vet väl att det var Jordan Lukaku som spelade i försvaret, Romelu spelade anfallare som vanligt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
jaroiten (+2)
mwickholm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-04, 09:38   #159
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4927
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mwickholm Visa inlägg
Du vet väl att det var Jordan Lukaku som spelade i försvaret, Romelu spelade anfallare som vanligt.
Ja, det visste jag. Han spelade inte ens i sidled utan snett bakåt hela tiden.
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-04, 12:07   #160
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lobo Visa inlägg
Tema: Känsla

Tänkte lira Frankrike med något sorts handikapp men ville så gärna att det skulle gå bra för Island, så jag avstod. Tänker inte göra samma misstag igen även om inte här är känslor inblandadade. Alla lag gör för eller senare en dålig match under en turnering. Wales har ännu inte gjort det även om man förlorade mot England. Segern mot Belgien var bra men där var det ändå mer att Belgien var dåliga än att Wales var bra. Här behöver man inte ens vara insatt för att se att det var en dålig tränarinsats som mycket riktigt avgick efter fadäsen. Lukkako på backplats, var det bästa alternativet? Portugal har mer eller mindre samlat ihop till sin dåliga insatser. Och jag lägger definitivt mina pengar på Portugal och jag blir förvånad om dom inte står som segrare efter 90 minuter. Går nog att hitta runt 2,22 i odds för tillfället.
Om vi nu ska in på känslospåret, "känns" Portugal verkligen som ett lag? Wales gör det definitivt...

Har synnerligen svårt att värdera oddsen här, rätt vad det är sitter spelet för Portugal... eller krackelerar...

Edit: och så sent som i vänskapsmatchen mot Sverige innan EM var Wales bland det virrigaste man kunde tänka sig när de släppte 0-3 mot urusla Sverige, men självklart, matchen saknade betydelse.

Senast redigerad av ExtremtRik den 2016-07-04 klockan 12:10.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-04, 16:31   #161
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Trading ökar i popularitet antar jag.

Borde inte alla dessa traders försök att profitera på och förutsäga marknadens rörelse hämma densamma eller rent av vända den förväntade rörelsen?

Och Portugal Wales.... vad väger tyngst, lagens rank o status eller formen och resultaten på dem?
Edit: frågan gäller vad public kommer anse väga tyngst...

Senast redigerad av ExtremtRik den 2016-07-04 klockan 19:59.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td