Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-06-17, 22:50   #76
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 56
Sharp$: 428
Standard

Hur tror ni oddset på Sverige i Belgienmatchen kommer ändras efter morgondagens kamp? Funderar på om man skall tradea ut vinsten redan nu? Känns ju som att det kommer bli en måstematch för båda lagen oavsett resultatet i Belgien-Irland.
char är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-17, 22:57   #77
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 053
Sharp$: 5300
Standard

Vad har du spelat i den matchen? Men måstematch kommer det vara oavsett eftersom det alltid kommer vara kamp om att gå vidare som 3a även om Belgien mot förmodan skulle torska imorgon.
__________________
Citat:
"Before I do anything I ask myself: Can an idiot do that? And if the answer is yes, I do not do that thing." -Dwight Schrüte
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-17, 23:08   #78
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 56
Sharp$: 428
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av linfre Visa inlägg
Vad har du spelat i den matchen? Men måstematch kommer det vara oavsett eftersom det alltid kommer vara kamp om att gå vidare som 3a även om Belgien mot förmodan skulle torska imorgon.
Spelade Sverige till 5.95(tack till CC för tipset!). Boka sidan ligger just nu på 5. Är ju som du säger kamp om trejedplatsen oavsett hur det går i morgon. För Belgien lär väl knappast slappna av mot Sverige även om man skulle vinna imorgon? Man vill ju inte förlita sig på Italien för att ta sig vidare. Men svårt att veta om man skall avvakta morgondagens match. Nån som har en fundering hur Sveriges odds kommer röra sig vid olika resultat i morgondagens match?
char är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-17, 23:19   #79
Cc
 
Ccs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Karon, Phuket - Thailand
Inlägg: 846
Sharp$: 11053
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av char Visa inlägg
Hur tror ni oddset på Sverige i Belgienmatchen kommer ändras efter morgondagens kamp? Funderar på om man skall tradea ut vinsten redan nu? Känns ju som att det kommer bli en måstematch för båda lagen oavsett resultatet i Belgien-Irland.
Jag gick ur på 4,70 faktiskt..tyckte efter Irlandsmatchen att det var det bästa jag kunde få...
__________________
"Om det fanns en profitabel marknad skulle det just nu suttit ett team av insatta och tömt allt värde."
- matchingbetisover 2015-09-08
Cc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-18, 00:27   #80
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av char Visa inlägg
Nån som har en fundering hur Sveriges odds kommer röra sig vid olika resultat i morgondagens match?
Om Belgien vinner och imponerar stiger Sveriges odds, stiger även en aning vid X. Toksjunker om Belgien åker på storstryk då de i praktiken är chanslösa på avancemang inför Sverigemötet i så fall
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-18, 00:39   #81
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4927
Standard

Det är väl klart Belgien vinner. Behövs ingen trading.
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-18, 16:05   #82
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 168
Sharp$: 579
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cc Visa inlägg
Är det ingen mer än jag som tradar u2,5 mål på Exchange regelbundet?
Minns att Peter Dahlenmark en gång sa, tror det var Oddsakademin 2008? Att över/under 2.5 saknar logik.

Saknar Peter
anre24 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-18, 16:52   #83
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2929
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av anre24 Visa inlägg
Minns att Peter Dahlenmark en gång sa, tror det var Oddsakademin 2008? Att över/under 2.5 saknar logik.

Saknar Peter
Saknar logik? Utveckla!
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-18, 18:03   #84
Cc
 
Ccs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Karon, Phuket - Thailand
Inlägg: 846
Sharp$: 11053
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av anre24 Visa inlägg
Minns att Peter Dahlenmark en gång sa, tror det var Oddsakademin 2008? Att över/under 2.5 saknar logik.

Saknar Peter
Minns inget sånt, men det är säkert möjligt. Men Peter hade ingen direkt koll på trading! Indirekt var det ju det som gjorde att han hamnade i den trassliga situation som uppstod med Sportinginvest...
__________________
"Om det fanns en profitabel marknad skulle det just nu suttit ett team av insatta och tömt allt värde."
- matchingbetisover 2015-09-08
Cc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-18, 22:49   #85
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4927
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av anre24 Visa inlägg
Minns att Peter Dahlenmark en gång sa, tror det var Oddsakademin 2008? Att över/under 2.5 saknar logik.

Saknar Peter
Kände inte killen, men saknar också skribenten Dahlenmark och Allt Om Spel. TV-programmet Rookies & Bookies var också ett trevligt inslag i tillvaron.
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-18, 23:00   #86
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 658
Sharp$: 5535
Standard

CC, du var väl med där på slutet? Liksom Jimmy ? På sportinginvest? Eller missminner jag mig?
hatten1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-18, 23:07   #87
Cc
 
Ccs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Karon, Phuket - Thailand
Inlägg: 846
Sharp$: 11053
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lobo Visa inlägg
Kände inte killen, men saknar också skribenten Dahlenmark och Allt Om Spel. TV-programmet Rookies & Bookies var också ett trevligt inslag i tillvaron.
R & B var jäkligt kul att göra! Tyvärr så lyckades produktionsbolaget radera servern programmen låg på, jag hade gärna haft tillgång till dem. Och vi hade säkert fortsatt om bara inte Expekt köpt Svenska Fans, det låg inte i deras intresse att ha en extern produktion som inte promotade just dem. De snodde konceptet rakt av och producerade en egen variant internt. Faktum är att vi nådde 15-16000 nedladdningar som mest, på en så "smal" produktion är det faktiskt många. Vi gjorde totalt 38 avsnitt och hade som sagt gärna fortsatt.

Vi får se, jag har fått en lös förfrågan om att hitta på något där ev. Web-TV kan vara en del. Lite sugen är jag, men det är mycket som måste klaffa om det skall kunna bli något seriöst av det!
__________________
"Om det fanns en profitabel marknad skulle det just nu suttit ett team av insatta och tömt allt värde."
- matchingbetisover 2015-09-08

Senast redigerad av Cc den 2016-06-18 klockan 23:14.
Cc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-19, 18:45   #88
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaroiten Visa inlägg
Läge för kryssoddset i Swi-Fra att droppa en del. Schweiz säkrar andraplatsen och avancemang och Frankrike säkrar gruppsegern (förutsatt att inget oväntat sker ikväll mot Albanien).
Sjunkit från 3.55-3.6 till 3.05-3.1 på Betfair nu 75 minuter innan kick-off.

Är förvånad att inte kryssoddset i Rumänien - Albanien inte är högre (3.65-3.70 just nu på BF). Ett kryss hjälper ju inget av lagen. Kan knappast tro att rumänerna tar sig vidare som en av de bästa treorna om de slutar på 2 poäng.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
the_mirage (+2)
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-19, 19:28   #89
Cc
 
Ccs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Karon, Phuket - Thailand
Inlägg: 846
Sharp$: 11053
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hatten1 Visa inlägg
CC, du var väl med där på slutet? Liksom Jimmy ? På sportinginvest? Eller missminner jag mig?
Varken jag eller Jimmy var kvar till slutet, jag hoppade in som vikarie 2 månader när Jimmy hoppade av. Jag såg vilket håll det var på väg ganska fort och ville inte hamna i skottlinjen för något jag inte var en del av..
__________________
"Om det fanns en profitabel marknad skulle det just nu suttit ett team av insatta och tömt allt värde."
- matchingbetisover 2015-09-08
Cc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-19, 19:58   #90
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 530
Sharp$: 1294
Standard

Berätta gärna mer om Sportinginvest i någon annan tråd, CC!
ChrisWaddle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td