Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-06-22, 15:52   #121
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 053
Sharp$: 5300
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ExtremtRik Visa inlägg
Hehe nu ger svenska spel 1.90 på belgien, stigande ?
Ja, inte droppar det fort iaf. Men tickar sakta nedåt på börsen även om det inte är något man blir uppspelt av precis
__________________
Citat:
"Before I do anything I ask myself: Can an idiot do that? And if the answer is yes, I do not do that thing." -Dwight Schrüte
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-22, 15:56   #122
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av linfre Visa inlägg
Ja, inte droppar det fort iaf. Men tickar sakta nedåt på börsen även om det inte är något man blir uppspelt av precis
Ber om ursäkt om jag "spammar" en smula, men nu stiger omsättningssiffrorna och atm ser det ut att ticka ned iaf ett hack

Edit: blir dock lite förvirrad när jag kikar på Coolbets odds och omsättning...

Senast redigerad av ExtremtRik den 2016-06-22 klockan 15:57.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-22, 16:03   #123
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 053
Sharp$: 5300
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ExtremtRik Visa inlägg
Ber om ursäkt om jag "spammar" en smula, men nu stiger omsättningssiffrorna och atm ser det ut att ticka ned iaf ett hack

Edit: blir dock lite förvirrad när jag kikar på Coolbets odds och omsättning...
Som sagt i andra tråden. Coolbets omsättningssiffror stämmer inte alls när man kollar utan att vara inloggad. Är bara slumpade nummer som exempel
__________________
Citat:
"Before I do anything I ask myself: Can an idiot do that? And if the answer is yes, I do not do that thing." -Dwight Schrüte
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+10)
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-22, 16:55   #124
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4927
Standard

Ett scenario som kan gynna Sverige är om Italien tar ledningen över Irland samtidigt som Sverige gör 1-0 mot Belgien. Belgien är ändå före både Turkiet och Albanien på målskillnad. Frågan är då hur mycket de vill riskera i slutet på matchen och kanske få ännu ett mål till i baken. Ett scenario, alltså....
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-22, 18:03   #125
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

"Det finns ingen garanti för att tre poäng räcker för Portugal" säger kommentatorn. Vad har SVT anställt för mongon egentligen?
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-22, 21:02   #126
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
"Det finns ingen garanti för att tre poäng räcker för Portugal" säger kommentatorn. Vad har SVT anställt för mongon egentligen?
På vilket vis är det inlägget relevant i den här tråden?

Men för att besvara din fråga så är väl bara att kolla upp vem det var som kommenterade. Borde stå på SVT.se. Kanske han menade att det inte var garanterat att 3p räckte till gruppseger för övrigt, citatet är taget ur sin kontext.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-22, 21:40   #127
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lobo Visa inlägg
Ett scenario som kan gynna Sverige är om Italien tar ledningen över Irland samtidigt som Sverige gör 1-0 mot Belgien. Belgien är ändå före både Turkiet och Albanien på målskillnad. Frågan är då hur mycket de vill riskera i slutet på matchen och kanske få ännu ett mål till i baken. Ett scenario, alltså....
Tjaba Lobo nu hittade jag människan i dig tror vi skulle komma bra överens.

Du kommer på dig med "Ett scenario, alltså"och jag har bara efterkloket i stunden.

Nåja vi kämpar vidare,
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-22, 23:36   #128
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaroiten Visa inlägg
På vilket vis är det inlägget relevant i den här tråden?

Men för att besvara din fråga så är väl bara att kolla upp vem det var som kommenterade. Borde stå på SVT.se. Kanske han menade att det inte var garanterat att 3p räckte till gruppseger för övrigt, citatet är taget ur sin kontext.
Det kom i början på andra halvlek, han sade något om att man kunde räkna med en forcering av Portugal (ställning 1-1 och Portugal var garanterade minst en tredjeplats med ett oavgjort resultat och lustigt nog så var man i det läget snarare tvärtom mer nöjda då man visste på förhand att tredjeplats skulle innebära den enkla halvan och Kroatien som motstånd, en seger hade kunnat innebära en andraplats (England och den tuffa halvan) i värsta fall och i bästa fall troligtvis Belgien om man kunde vinna gruppen mot Island på målskillnad, gjorda mål eller fair play). Kommentatorn erkände senare under matchen att han inte hade någon koll på tabellen, haha

Det är många inlägg som inte är relevanta för tråden, men det finns inget annat ställe till allmänt EM-snack här.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-23, 15:19   #129
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 053
Sharp$: 5300
Standard

Ok då har vi lite andrum inför åttondelen. Belgien droppade inte som jag hoppats igår så gick faktiskt lite back. Hann som tur var kliva av innan oddset hoppade upp flera kliv precis innan matchstarten.

Riktigt trist att det blev ett så tråkigt EM för Sverige och ett så tråkigt avslut på Zlatans landslagskarriär :(

Men nu får man fokusera på matcherna till 100% utan känslor så det är bra. Jag funderar nu på vad man ska satsa på inför nästa omgång. Polen står just nu i 2.72 mot Schweiz och jag har svårt att se att det står så högt vid matchstart.
__________________
Citat:
"Before I do anything I ask myself: Can an idiot do that? And if the answer is yes, I do not do that thing." -Dwight Schrüte
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
the_mirage (+2)
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-23, 23:50   #130
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av linfre Visa inlägg
Ok då har vi lite andrum inför åttondelen. Belgien droppade inte som jag hoppats igår så gick faktiskt lite back. Hann som tur var kliva av innan oddset hoppade upp flera kliv precis innan matchstarten.

Riktigt trist att det blev ett så tråkigt EM för Sverige och ett så tråkigt avslut på Zlatans landslagskarriär :(

Men nu får man fokusera på matcherna till 100% utan känslor så det är bra. Jag funderar nu på vad man ska satsa på inför nästa omgång. Polen står just nu i 2.72 mot Schweiz och jag har svårt att se att det står så högt vid matchstart.
Jag är lite besviken på att jag inte spelade Belgien som jag var inne på, satt på Ö2.0 till 1.85 istället, ett spel som jag absolut inte ångrar. Blev ändå rätt bra i slutändan då jag livade över 0.5 i både den matchen och Italien - Irland. Det som också var bra var att jag hade Irland sist i gruppen till 2.20 sedan början av turneringen, ett spel som jag stängde med vinst samtidigt som jag spelade Sverige sist i gruppen till 2.30 inför den sista omgången.

Jag spelade ganska hårt på att Belgien skall göra fler mål än Frankrike över hela turneringen (tvåvägsspel dessutom) inför Belgiens sista match, 4.35 kändes riktigt bra när det bara krävdes ett mål av belgarna för att de skulle ligga lika inför att slutspelet skulle börja och med vetskapen om att de troligtvis skulle få den lättare halvan. Är lite besviken över att de inte fick in något extra mål där i slutet, vilket dessutom hade givit ytterligare vinster då jag även livade Ö1.5 mål.

Jag har inte varit extremt förtjust i Zlatan, och tycker att det är tråkigare att bli av med Källström, men att bli av med alla tre kuggar samtidigt kändes ändå riktigt vemodigt, speciellt då vi som är födda under tidigt nittiotal har sett dessa spelare i landslaget under hela vår uppväxt. Störst var saknaden när Mellberg la av och Henke, Ljungberg, Allbäck, Lucic och Majstorovic var det också tråkigt att bli av med. Det är lustigt att tänka på att en lirare som Majstorovic som var något av en backup-spelare hade varit fullständigt gjuten i dagens svenska lag, det säger en del om hur bortskämda vi har varit. Hamrén har jag alltid ogillat starkt och jag har knappt hejat på Sverige de senaste åren, så jag hoppas på en återgång till defensivt inriktat lag som spelar en effektiv kontringsfotboll, som Sverige skall spela för att åstadkomma mycket med små medel.

Italien +0.5 mot Spanien gillas definitivt till 1.80+, sedan så finns det helt klart värden i något av alla skyhöga odds på överspelen, frågan är bara i vilka matcher. Ö2.0 i Ungern - Belgien tog jag till 2.04, men bortsett från dessa matcher så har jag inte hittat så mycket vettigt. Nordirland +0.5 mot Wales lockar lite, problemet är att jag inte är speciellt imponerad av dem heller. Jag tycker Wales är riktigt dåliga och anser att de har haft en satans tur med Bales mongo-frisparkar, även fast jag inte tittade på matchen mot Ryssland. Jag har sedan tidigare spel på att Belgien går till semi och final och de kommer garanterat att sälja av ytterligare om de ställs mot Wales i kvarten.

Ungern har varit otroligt effektiva framåt, men jag anser att de har fått alldeles för bra utdelning. Österrike, Portugal och Island har liksom inte gjort några bra matcher, Österrike borde ha fått in ett antal bollar under första halvlek mot Ungern i den första matchen och då hade förmodligen den gruppen kunnat sluta helt annorlunda. Lagerbäck-faktorn är fruktansvärt stark, den mannen fortsätter att uträtta storverk med små medel genom en ytterst effektiv defensiv fotboll och en del flyt.

EDIT: Såg att Polen TQ stigit till 1.84 igen, så jag testar det. Jag är lite besviken på Schweiz och Polen är nog det lag som har överraskat mest positivt på mig. De har uppvisat ett mycket stabilt försvarsspel och om man blir bättre på att förvalta de lägen man skapar offensivt så kan de förmodligen slå ut Kroatien eller Portugal också. Jag vill ge dem strax under 60% chans mot Schweiz.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Cc (+10)

Senast redigerad av Slurf den 2016-06-24 klockan 00:03.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-24, 01:30   #131
Cc
 
Ccs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Karon, Phuket - Thailand
Inlägg: 846
Sharp$: 11053
Standard

Jag har köpt Island +0,5 @ 2.79 på Pinnacle. Lite svårbedömt hur oddsrörelserna blir där men om inte annat tror jag oavsett det blir en bra trade. Tror engelsmännen får probs att slå hål på Lagerbäckvallen åtminstone i 1:a halvlek.

Av outrightspelen jag har levande är nog vinnarspelet på Kroatien det som ser bäst ut. Köpte till 29.00 efter 2:a gruppspelsmatchen och det går att sälja till 11.00 typ. 4,70 på dem att ta sig till final just nu också så det finns "luft" i den traden. Har inte bestämt om/när jag går ur eller inte, mycket hänger på Modric närvaro eller ej.

2,70 på ö2,5 i Frankrike-Irland är nog riktigt bra också.

I övrigt så kan man väl konstatera att GULD-traden i gruppspelet, dvs u2,5/u1,5 inte längre finns... oddsen är rent av löjliga.
__________________
"Om det fanns en profitabel marknad skulle det just nu suttit ett team av insatta och tömt allt värde."
- matchingbetisover 2015-09-08
Cc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-24, 11:28   #132
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cc Visa inlägg
Jag har köpt Island +0,5 @ 2.79 på Pinnacle. Lite svårbedömt hur oddsrörelserna blir där men om inte annat tror jag oavsett det blir en bra trade. Tror engelsmännen får probs att slå hål på Lagerbäckvallen åtminstone i 1:a halvlek.

Av outrightspelen jag har levande är nog vinnarspelet på Kroatien det som ser bäst ut. Köpte till 29.00 efter 2:a gruppspelsmatchen och det går att sälja till 11.00 typ. 4,70 på dem att ta sig till final just nu också så det finns "luft" i den traden. Har inte bestämt om/när jag går ur eller inte, mycket hänger på Modric närvaro eller ej.

2,70 på ö2,5 i Frankrike-Irland är nog riktigt bra också.

I övrigt så kan man väl konstatera att GULD-traden i gruppspelet, dvs u2,5/u1,5 inte längre finns... oddsen är rent av löjliga.
Köpte 2.86 på ö 2.5 Kroatien-Portugal, var det bra eller anus ?

Senast redigerad av ExtremtRik den 2016-06-24 klockan 16:57.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-24, 11:32   #133
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 053
Sharp$: 5300
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ExtremtRik Visa inlägg
Köpte 2.85 på ö 2.5 Kroatien-Portugal, var det bra eller anus ?
Det är två målglada lag med ojämn defensiv och jag tror marknaden kommer att spegla detta och det känns som att den bör droppa tills imorgon.
__________________
Citat:
"Before I do anything I ask myself: Can an idiot do that? And if the answer is yes, I do not do that thing." -Dwight Schrüte
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+1)
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-25, 15:01   #134
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Polen Ö1.5 till 2.25 på Unibet (2.22 på Pinnen) kan aldrig vara dåligt. Har seriöst svårt att se den missa om matchbilden fortsätter och det borde kunna bli ännu mer kontringar i andra när Schweiz måste framåt mer och mer. 1-1 tidigt vore ju såklart förödande för spelet dock.

Senast redigerad av Slurf den 2016-06-25 klockan 15:02.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-25, 15:14   #135
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Borde ha varit klart redan
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td