Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-08-25, 08:02   #121
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 36
Sharp$: 577
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Morgan007 Visa inlägg
100% reloadbonus upp till 50 EUR hos LV Bet.

https://lvbet.com/en/sports/current-...volley-ace-en/
Du verkar verkligen ha koll på det här med bonusar... Har du några tips på hur man enklast lägger multiplar för att omsätta bonusar? Jag förstår hur man ska göra men det kan vara lite komplicerat ibland att veta hur mycket man ska satsa på match två, match tre osv ifall multipeln inte spräcks redan i första matchen.

Håller du koll på dina multiplar helt manuellt eller kär du kanske i nån spreadsheet eller nåt? Alla tips uppskattas!
donnie79 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-25, 08:20   #122
Super Moderator
 
dellgrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö
Inlägg: 1 163
Sharp$: 8661
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Morgan007 Visa inlägg
100% reloadbonus upp till 50 EUR hos LV Bet.

https://lvbet.com/en/sports/current-...volley-ace-en/
Inlagd!
dellgren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-25, 09:34   #123
 
mwickholms avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Ort: Finland
Inlägg: 455
Sharp$: 2100
Standard

Scandibet ger upp till 1000 kronor om du spelar på i vilken minut matchen mellan Mayweather och McGregor avgörs: https://www.scandibet.com/sv/promotion/knockoutbonus

Det är svårt att få ut något av denna kampanj då det beror ganska mycket på tur.

Citat:
Ursprungligen postat av donnie79 Visa inlägg
Du verkar verkligen ha koll på det här med bonusar... Har du några tips på hur man enklast lägger multiplar för att omsätta bonusar? Jag förstår hur man ska göra men det kan vara lite komplicerat ibland att veta hur mycket man ska satsa på match två, match tre osv ifall multipeln inte spräcks redan i första matchen.

Håller du koll på dina multiplar helt manuellt eller kär du kanske i nån spreadsheet eller nåt? Alla tips uppskattas!
Sitter den första matchen i dubbeln/trippeln/o.s.v. så är insatsen du går in med till den andra matchen den ursprungliga insatsen gånger oddset på den första matchen. Om du spelat 100 kronor på en dubbel där spelen har odds 1,95 och 2,23 och du har vunnit det första spelet sitter du därmed på 100*1,95 = 195 kronor på det andra spelet och bokar enligt det.
mwickholm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-25, 17:32   #124
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

"Spela säkert i helgen med Riskfritt Bet


Upp till 200 kr Riskfritt Bet
1. Börja med en insättning för att delta i kampanjen
2. Välj valfritt odds och aktivera RISKFRITT BET i spelkupongen
3. Du får upp till 200 kr tillbaka direkt om ditt spel inte vinner"

Mobilbet.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-25, 18:14   #125
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 103
Sharp$: 2234
Standard

Fastbet

Specialbonus för Mayweather vs McGregor!

Hämta din specialbonus för en mycket speciell sporthelg! Sätt in 200 KR och njut av vår prisbelönta sportbok med 300 KR att leka med.

Den ultimata höjdpunkten är boxningsmatchen mellan Floyd Mayweather Jr. och UFC-superstjärnan Connor McGregor i Las Vegas 26 augusti.

Använd bonuskoden MONEY när du sätter in så får du bonusen automatiskt. Detta erbjudande gäller till 2017-08-27 23:59 CET.


Vem hejar du på?

Regler och villkor:

Fastbets generella regler och villkor gäller.
Kampanjen gäller med koden MONEY.
Bonusen + insättningen måste omsättas 5 gånger innan ett uttag är möjligt.
Spel till odds 2.00 eller mer räknas mot omsättningen.
Endast ett spel per match/marknad/event tillåts.
Bonus samt vinster makuleras ifall bonusen inte är omsatt inom 14 dagar efter aktivering.
Minimi insättning för kampanjen är 200 kr och max bonus på 50% som betalas ut är 100 kr.
Kampanjen gäller mellan den 24.08.2017 18:00 CET och 27.08.2017 23:59 CET.
Kampanjen gäller en gång per spelare.
Detta erbjudande är endast tillgängligt för nyligen registrerade spelare som är bosatta i Sverige, Norge, Finland, Tyskland, Österrike, Schweiz, Kanada och Nya Zeeland.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
solum (+5)
daders är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-25, 19:10   #126
 
mwickholms avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Ort: Finland
Inlägg: 455
Sharp$: 2100
Standard

Folkeautomaten:

Använd bonuskoden FOLKEBOLL och placera ett spel för minst 150 kronor med minst 1.8 som lägsta odds på Premier League eller Norska Cupen så får du 10 gratissnurr på Football: Champions Cup.

Erbjudandet går att hämta en gång om dagen fram till söndagen den 27:e augusti för totalt 30 gratissnurr.
mwickholm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-25, 19:24   #127
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 452
Sharp$: 1528
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nicksson Visa inlägg
Måste slå ett slag för Olybet, otrevliga jävlar i supporten men snabbast utbetalningar i branschen
Funkar Skrill?
semipro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-25, 19:55   #128
 
Reg.datum: jun 2016
Inlägg: 572
Sharp$: 1712
Standard

Unibet erbjuder 100 kr riskfritt på boxningen. Dessutom har jag liksom förra helgen 100 kr riskfritt live om jag satsar 250 kr (finns bland "mina bonusar"). Ser dock inte varför jag har det...

Även 50 kr freebet per mål ens lag gör på Arsenal Liverpool om man satsar 250 kr.


https://se.unibet.com/promotions

Ladbrokes kör något på boxningen också, 2 gratis livespel på PL på söndag om man satsar pengar på boxningen.

https://m.ladbrokes.com/sv-se/#!promotion?promoId=240

Än mer intressant kan detta vara: oddsboost på match man själv väljer, varje dag. Insats upp till 2000 kr. Oklara villkor och supporten sa att de i hade tekniska problem och därför inte fått igång det än:
https://m.ladbrokes.com/sv-se/#!promotion?promoId=230
Morgan007 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-25, 19:57   #129
 
Reg.datum: jun 2016
Inlägg: 572
Sharp$: 1712
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
"Spela säkert i helgen med Riskfritt Bet


Upp till 200 kr Riskfritt Bet
1. Börja med en insättning för att delta i kampanjen
2. Välj valfritt odds och aktivera RISKFRITT BET i spelkupongen
3. Du får upp till 200 kr tillbaka direkt om ditt spel inte vinner"

Mobilbet.
Tror den är riktad, jag fick den också. Fick också 500 kr gratis live hos Bet365 om jag satsar 500 kr på Liverpool Arsenal.
Morgan007 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-25, 20:06   #130
 
Reg.datum: jun 2016
Inlägg: 572
Sharp$: 1712
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av donnie79 Visa inlägg
Du verkar verkligen ha koll på det här med bonusar... Har du några tips på hur man enklast lägger multiplar för att omsätta bonusar? Jag förstår hur man ska göra men det kan vara lite komplicerat ibland att veta hur mycket man ska satsa på match två, match tre osv ifall multipeln inte spräcks redan i första matchen.

Håller du koll på dina multiplar helt manuellt eller kär du kanske i nån spreadsheet eller nåt? Alla tips uppskattas!
Såg att du fått svar ovan som stämmer: se till att spel 1 är slut innan spel 2 börjar. Insatsen på, spel 2 som ska matchas är insatsen*odds på match 1,om match 1 vanns. Förlorade du på spelbolaget på match 1 är du klar. Odds tenderar att röra sig, dock inte så mycket på tex amerikansk baseball så kan vara bra att välja som spel 2.

Jag brukar alltid underlägga rätt kraftigt vid multipler. Säg att jag lägger ett spel med först 5.0 i odds och 5.3 på smarkets och satsar 1000, då väljer jag ändå att bara lägga typ 850 på smarkets så ligger jag plus 1000*4-4.3*850=345 kr om jag vinner hos spelbolaget och måste fortsätta krångla där.
Morgan007 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-25, 20:50   #131
 
mwickholms avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Ort: Finland
Inlägg: 455
Sharp$: 2100
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Morgan007 Visa inlägg
Jag brukar alltid underlägga rätt kraftigt vid multipler. Säg att jag lägger ett spel med först 5.0 i odds och 5.3 på smarkets och satsar 1000, då väljer jag ändå att bara lägga typ 850 på smarkets så ligger jag plus 1000*4-4.3*850=345 kr om jag vinner hos spelbolaget och måste fortsätta krångla där.
Beror ju dock på förutsättningarna hur man ska vikta insatserna. Förra veckoslutet hade ju Scandibet en kampanj där man skulle få en bonus om man satte en trippel (min trippel föll på att Sevilla kryssade) och då viktade jag så att om trippeln levde vidare förlorade jag lite, medan om bokningen vann blev det ett litet, litet plus. Hade trippeln suttit hade jag ju fått tillbaka det jag förlorat "under resans gång".
mwickholm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-25, 21:18   #132
Super Moderator
 
dellgrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö
Inlägg: 1 163
Sharp$: 8661
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av daders Visa inlägg
Fastbet

Specialbonus för Mayweather vs McGregor!

Hämta din specialbonus för en mycket speciell sporthelg! Sätt in 200 KR och njut av vår prisbelönta sportbok med 300 KR att leka med.

Den ultimata höjdpunkten är boxningsmatchen mellan Floyd Mayweather Jr. och UFC-superstjärnan Connor McGregor i Las Vegas 26 augusti.

Använd bonuskoden MONEY när du sätter in så får du bonusen automatiskt. Detta erbjudande gäller till 2017-08-27 23:59 CET.


Vem hejar du på?

Regler och villkor:

Fastbets generella regler och villkor gäller.
Kampanjen gäller med koden MONEY.
Bonusen + insättningen måste omsättas 5 gånger innan ett uttag är möjligt.
Spel till odds 2.00 eller mer räknas mot omsättningen.
Endast ett spel per match/marknad/event tillåts.
Bonus samt vinster makuleras ifall bonusen inte är omsatt inom 14 dagar efter aktivering.
Minimi insättning för kampanjen är 200 kr och max bonus på 50% som betalas ut är 100 kr.
Kampanjen gäller mellan den 24.08.2017 18:00 CET och 27.08.2017 23:59 CET.
Kampanjen gäller en gång per spelare.
Detta erbjudande är endast tillgängligt för nyligen registrerade spelare som är bosatta i Sverige, Norge, Finland, Tyskland, Österrike, Schweiz, Kanada och Nya Zeeland.
Citat:
Ursprungligen postat av mwickholm Visa inlägg
Scandibet ger upp till 1000 kronor om du spelar på i vilken minut matchen mellan Mayweather och McGregor avgörs: https://www.scandibet.com/sv/promotion/knockoutbonus

Det är svårt att få ut något av denna kampanj då det beror ganska mycket på tur.



Sitter den första matchen i dubbeln/trippeln/o.s.v. så är insatsen du går in med till den andra matchen den ursprungliga insatsen gånger oddset på den första matchen. Om du spelat 100 kronor på en dubbel där spelen har odds 1,95 och 2,23 och du har vunnit det första spelet sitter du därmed på 100*1,95 = 195 kronor på det andra spelet och bokar enligt det.

Inlagda!
dellgren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-25, 21:18   #133
Super Moderator
 
dellgrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö
Inlägg: 1 163
Sharp$: 8661
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mwickholm Visa inlägg
Folkeautomaten:

Använd bonuskoden FOLKEBOLL och placera ett spel för minst 150 kronor med minst 1.8 som lägsta odds på Premier League eller Norska Cupen så får du 10 gratissnurr på Football: Champions Cup.

Erbjudandet går att hämta en gång om dagen fram till söndagen den 27:e augusti för totalt 30 gratissnurr.
Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
"Spela säkert i helgen med Riskfritt Bet


Upp till 200 kr Riskfritt Bet
1. Börja med en insättning för att delta i kampanjen
2. Välj valfritt odds och aktivera RISKFRITT BET i spelkupongen
3. Du får upp till 200 kr tillbaka direkt om ditt spel inte vinner"

Mobilbet.
Länkar till dessa två?
Eller de är personliga?
dellgren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-25, 21:31   #134
 
mwickholms avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Ort: Finland
Inlägg: 455
Sharp$: 2100
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dellgren Visa inlägg
Länkar till dessa två?
Eller de är personliga?
Testa att skriva kampanjkoden, fungerar det så är det inte personligt. Det kom med ett mail, mer vet jag inte.
mwickholm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-25, 21:36   #135
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dellgren Visa inlägg
Länkar till dessa två?
Eller de är personliga?
Jag har tre konton hos Mobilbet i olika identiteter och alla tre fick samma erbjudande idag via mail, så jag tror många har fått erbjudandet även om det inte ligger uppe.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td