Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-10-10, 15:58   #181
 
Reg.datum: aug 2017
Inlägg: 178
Sharp$: 912
Standard

Redeye körde en "gambling seminar" nyligen, där diskuteras detta bland flere olika representanter från spelbolagen. Reglerna är inte dirket tydliga, men väldigt resktriktiv marknadsföring verkar gälla. Istället verkar fokus bli knyta personliga kontakter (fokus telefonkontakt, speltips, etc).
https://www.redeye.se/live/online-gambling-2018
magfa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-10, 17:40   #182
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 34
Sharp$: 131
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av matchingbetisover Visa inlägg
Nä jag vet, vet inte riktigt om jag förstod allt där.

Någon som vet om man ska omsätta eventuell vinst på comeons 500 spel.


Blev lite ledsen här i horögat nu när jag funderar över nästa år. Inga fler gratisspel, det är en dyster bild ni målar upp. Vet att här sitter åtminstone några personer som lever på detta då de har satt i system att använda flera identiteter för att hora, då måste detta var big news, tänker jag.

ComeOn och närstående bolag (Cherry, Mobilebet, Folke etc) har inget omsättningskrav på vinster från gratisspel såsom tex Betsson-bolagen har. Alla freespins på dessa bolag är också omsättningsfria.
Fredde007 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-10, 21:53   #183
 
Reg.datum: okt 2018
Inlägg: 6
Sharp$: 40
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av matchingbetisover Visa inlägg
Blev lite ledsen här i horögat nu när jag funderar över nästa år. Inga fler gratisspel, det är en dyster bild ni målar upp. Vet att här sitter åtminstone några personer som lever på detta då de har satt i system att använda flera identiteter för att hora, då måste detta var big news, tänker jag.
Du får flytta till Norge och köra där istället. De ska tydligen ha antal gånger större bonusar än oss svenskar på många bookies.
BatchedMetting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-11, 07:10   #184
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 560
Sharp$: 3177
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av matchingbetisover Visa inlägg
Nä jag vet, vet inte riktigt om jag förstod allt där.

Någon som vet om man ska omsätta eventuell vinst på comeons 500 spel.


Blev lite ledsen här i horögat nu när jag funderar över nästa år. Inga fler gratisspel, det är en dyster bild ni målar upp. Vet att här sitter åtminstone några personer som lever på detta då de har satt i system att använda flera identiteter för att hora, då måste detta var big news, tänker jag.

Yrkesstoltheten kan inte vara speciellt hög i den gruppen
Nicksson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-11, 07:38   #185
 
Reg.datum: jun 2012
Ort: Visby
Inlägg: 171
Sharp$: 3266
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Mobilbet ger 100x2 SEK gratisspel att använda på NHL när man lägger en kombo om minst 100 SEK på 2.0 i odds.
Tack för tips. Dubbeln satt och ett gratisspel trejdat. 250:- in och och ett gratisspel kvar. Har varit helt borta från spel i två år, men tittade in i veckan för att börja krama ur de lågt hängande bonustrasorna fram till årsskiftet.
faremisch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-11, 17:13   #186
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

250 SEK riskfritt spel hos Comeon utbetalas 15:00 15/10 om man lägger 5x 200 SEK (1.80+) på NHL eller SHL från och med idag fram till och med Devils- Sharks på söndag.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-11, 21:01   #187
 
matchingbetisovers avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 450
Sharp$: 1642


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nicksson Visa inlägg
Yrkesstoltheten kan inte vara speciellt hög i den gruppen
Det känns som att det är ett genomgående drag i vårt samhälle, stolheten i grejerna försvinner. Nu är kanske inte horjobbet det första man tänker på när man talar om yrkesstolthet men är det något jag har efter några års horande så är det faktiskt stolthet. Alla horor förmedlar en känsla, nu är det en jävligt bra fråga vad det är vi horor här inne förmedlar, för inte är det garanterad vinst för spelbolagen. Den plockar ju vi hem.

Känslan vi horor förmedlar till dessa torskslaktare är att de tror att de har fisk på kroken, och i den falska symbiosen har jag levt i 3 års tid nu och jag är faktiskt stolt. Lite stolt. Kommer allt då upphöra vid årsskiftet? Kommer horkrämen att ta slut? Huruvida det är på detta fasansfulla sättet låter jag faktiskt vara osagt, för det är inte min uppgift att spekulera.

MEN om det är på detta mindre roliga sättet (främst för att det finns så många jag skulle vilja föra in i branschen) kommer jag ÄNDÅ att bli en vinnare, hur kan jag någonsin förlora med mitt namn? Jag säkrade till och med upp min sorti där för 3 år sedan när jag valde namnet, det ni.

Ta hand om er horvänner! Det förtjänar ni.
__________________
Gambla inte med din plånbok
-Matcha spelet

Senast redigerad av matchingbetisover den 2018-10-11 klockan 21:09.
matchingbetisover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-12, 13:23   #188
 
Thuernmans avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 104
Sharp$: 1306
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nicksson Visa inlägg
Yrkesstoltheten kan inte vara speciellt hög i den gruppen
Nu känner jag mig inte så värst träffad, då jag bara kör matched betting som en liten sidoinkomst (och enbart i mitt eget namn, iaf hittills), men OM jag skulle levt på det så skulle jag ändå ha en bra mycket högre yrkesstolthet än om jag jobbade åt ett spelbolag.
Thuernman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-12, 13:47   #189
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 560
Sharp$: 3177
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Thuernman Visa inlägg
Nu känner jag mig inte så värst träffad, då jag bara kör matched betting som en liten sidoinkomst (och enbart i mitt eget namn, iaf hittills), men OM jag skulle levt på det så skulle jag ändå ha en bra mycket högre yrkesstolthet än om jag jobbade åt ett spelbolag.
Det jag syftade på var just det att det inte kräver något som helst mer än basala matematiska kunskaper. Lägg därtill en förmåga att parasitera på sina vänner och bekanta genom att använda deras identitet samt betalningsvägar, då har du ett "jobb" som jag inte skulle berätta om på en fest för någon obekant.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Robsessed (+10)

Senast redigerad av Nicksson den 2018-10-12 klockan 13:51.
Nicksson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-12, 13:48   #190
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 560
Sharp$: 3177
Standard

Dubbelpost **

Senast redigerad av Nicksson den 2018-10-12 klockan 13:50.
Nicksson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-13, 11:24   #191
 
Thuernmans avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 104
Sharp$: 1306
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nicksson Visa inlägg
Det jag syftade på var just det att det inte kräver något som helst mer än basala matematiska kunskaper. Lägg därtill en förmåga att parasitera på sina vänner och bekanta genom att använda deras identitet samt betalningsvägar, då har du ett "jobb" som jag inte skulle berätta om på en fest för någon obekant.
Absolut, håller helt med om det, min poäng var nog mer den att starta företag som som har som affärsidé att uttnyttja idioter och folk med beroende är ännu värre.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Nicksson (+100)
Thuernman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-14, 13:44   #192
 
matchingbetisovers avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 450
Sharp$: 1642


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Först och främst måste jag få lov att säga att det finns så många nivåer på det här och egentligen kokar allt ner till frågan om huruvida det finns en fri vilja eller inte. Det är svåra frågor det här, på ett sätt. Men jag kan väl välja en nivå och svara utifrån den. MEN före det att jag gör så måste jag få lov att erkänna att jag själv tjänar pengar på speltorskar, utan dem skulle det inte ha funnits spelbolag som vi kunde ha sugit horkrämen ur. Tänk på det innan ni stiger upp på den ursinniga lilla ponyn. Även vinnande spelare utnyttjar speltorskar. Det går inte se de direkta överföringarna lika enkelt som i poker men det krävs förlorande spelare.

Angående den valda nivån då, jag anser att det ska finnas en fri marknad och anser INTE att spelbolagen bör förbjudas, och givetvis har jag egna känslor som känner sig triggade av det faktumet att torsktrålandets effektivitet kan ha lett till ett evnetuellt slut på mina pengar. FÖR jag är fullständigt övertygad om att dessa människor bara kommer gå till ett annan område där de kommer göra dumma saker för att sedan buhuhuhuh-skrika om hur samhället ska stoppa dem. Sorry för hårda ord, försökte verkligen pressa fram empati genom att läsa trådar om spelmissbrukare, och jag har empati för de enskilda berättelserna men i allmänhet? Njaaaa


Läste förresten att Zlatan var involverad i Bethard, var någon artikel om dem då en person hade spelat bort 15 miljoner över 1 års tid. Den VDn kunde veeerkligen smöra för media, han var såååå förstående, undrar om han var lika förstående när det hände. Ja jag är oerhört cynisk gällande detta.

Mitt bästa tips efter 3 års horande och 2 års hobbyspelande mikropoker: SPELA INTE
__________________
Gambla inte med din plånbok
-Matcha spelet

Senast redigerad av matchingbetisover den 2018-10-14 klockan 15:36.
matchingbetisover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-14, 14:51   #193
 
Reg.datum: apr 2017
Inlägg: 14
Sharp$: 151
Standard

Hej, jag är en norsk matchad bettor. Jag har gjort en översikt för norska / skandinaviska spelare som är intresserade av att lära sig mer om Matched Betting. Jag har gjort en bonuslista med nuvarande bonusar för oss spelare

Länk till sida: www.sofapenger.com
Länk till bonuslista: www.sofapenger.com/bonuslist

(beklager min dårlige svensk )
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hechnik (+40), faremisch (+20)
kalleklov är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-14, 18:35   #194
 
Reg.datum: maj 2018
Inlägg: 30
Sharp$: 143
Standard

Inte för att vara sån men kan ni inte diskutera bonustrading i bonustrading-tråden och hålla rent här med bonuserbjudanden?

ONT:
Betway
NFL-special: Spela för 100 och få 100
Placera ett spel för 100 kr eller mer på NFL matchen Tennessee Titans - Baltimore Ravens, så ger vi dig ett gratisspel på 100 kr.
Matchen börjar 14/10 kl 22:35.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Nicksson (+55)
ZlatanVM18 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-15, 10:51   #195
 
Reg.datum: sep 2017
Inlägg: 17
Sharp$: 128
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanVM18 Visa inlägg
Tog det här tidigare men gick att hämta ett nytt 200kr riskfritt på NHL idag. Står inget i reglerna om det ska gå att hämta flera ggr så kanske är en bugg. Funkar det för er?
Verkar gå att ta en gång i veckan. Tog det idag igen, tredje gången. Dock fruktansvärt dåligt insatt i hockey. Vad spelar man på? Finns det något värdespel på Snabbare eller är det bara vilken lågoddsare som helst?
nudelmasta är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td