Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-06-09, 18:26   #31
 
kruks avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 87
Sharp$: 978

kruk2011
Stats: 34 - 22 - 0
ROI: 117.08%
Vinstprocent: 60.71%

Standard

Om jag vinner blir det SP för pengarna som läggs ut i forumet självklart
kruk är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-06-09, 18:27   #32
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Portugisen Visa inlägg
Ni borde lägga till en regel om att man inte får lägga samma bet flera gånger. Eller får man det?
Enligt reglerna får du inte satsa mer än 500 per spel, du kan lägga 2 st 250 spel på samma t.ex. om du skulle välja att satsa mer än du ursprungligen gjorde. Att totalt satsa mer än 500 är inte tillåtet.. men du kan såklart spela 500 på 1a å 500 på over osv även om det är samma match - det är ju olika spel.

Citat:
Ursprungligen postat av hetsarn Visa inlägg
Jag råkade spela för 5000 istället för 500 i insats. Tycker det borde finnas något filter som kontrollerar insatsen så man inte kan fuska.
Lagt in en fix för detta nu.

Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08 Visa inlägg
Hur mycket ska startkassan och unitsstorleken vara?
0, det enda som kommer avgöra tävlingen är ditt netto. Du kan ligga hur mycket back du vill.. men det kommer nog inte gynna dina chanser

Citat:
Ursprungligen postat av boored Visa inlägg
över/under spelet har felaktig odds

tex uru-fra
över 2 @ 2.020 och under 2 @ 1.885 är egentligen 2.25 linans odds


förstnämnda för högt, de andra för lågt.... för 2 linan


gäller säkert samtliga då jag inte ser andra lines än jämnt 2 el 3
råkade såklart göra total-linan till heltal, åtgärdat, ska se vad vi gör med lagda spel nu.

Citat:
Ursprungligen postat av lodmajster Visa inlägg
Jag kan bara välja insats när jag ska lägga till spel?
Korrekt, använd infoga!
__________________
Sköter det tekniska - för andra ärenden kontakta Boone eller KP!
mars är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-06-09, 18:40   #33
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Hur kommer det sig att AH-linorna inte skrivs ut? Spelade just nu ett spel på +0.5 men i kolumnen står det bara "2" som att spelet är rakt.
Nu har vi redan löst detta på chatten men skriver det här ändå så alla ser, för att spela på AH måste ni klicka på det som står inom parantesen, korrekt hcp fylls då i i rutan bredvid laget, om rutan är tom har man klickat fel!
__________________
Sköter det tekniska - för andra ärenden kontakta Boone eller KP!
mars är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-06-09, 19:07   #34
 
onsongs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 96
Sharp$: 416

2-6
Stats: 76 - 62 - 12
ROI: 104.41%
Vinstprocent: 55.07%

Standard

Riktigt kul initiativ, jag är game!
onsong är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-06-09, 20:18   #35
 
Portugisens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 145
Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

När man talar om trollen har jag, tack vare en bugg i Chrome lagt samma spel två gånger. 500kr på båda. Är jag diskad nu eller vad? Det måste gå att ta bort spel? Lär ju hända fler personer?
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-06-09, 20:25   #36
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Portugisen Visa inlägg
När man talar om trollen har jag, tack vare en bugg i Chrome lagt samma spel två gånger. 500kr på båda. Är jag diskad nu eller vad? Det måste gå att ta bort spel? Lär ju hända fler personer?
DISKAD! Tack för ditt medverkande.

Haha nä, men vi letar lösning på det just nu.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-06-09, 20:49   #37
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4292
Standard

Kul tävling och bra reklam från sidan? Gäller tävlingen för nyreggade också för har tipsat lite folk som gillar fotboll/betting att vara med så vi kan tävla emot varandra också. Okej?
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-06-09, 20:51   #38
 
papaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 2164
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rejs Visa inlägg
Kul tävling och bra reklam från sidan? Gäller tävlingen för nyreggade också för har tipsat lite folk som gillar fotboll/betting att vara med så vi kan tävla emot varandra också. Okej?
Yes tävlingen gäller för nyreggade, enda kravet är väl 20 inlägg före tävlingens slut så dina polare har ca 1 månade på sig att skriva 20 inlägg - spam undanbedes (men om det står att dom älskar mig i varje inlägg så kan vi göra ett undantag ...
papak är uppkopplad nu   Ge poäng
Gammal 2010-06-09, 21:02   #39
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Portugisen Visa inlägg
När man talar om trollen har jag, tack vare en bugg i Chrome lagt samma spel två gånger. 500kr på båda. Är jag diskad nu eller vad? Det måste gå att ta bort spel? Lär ju hända fler personer?
Det kommer aldrig gå att ta bort ett låst spel, det hade ju tagit bort hela poängen. Rätta bara ett av spelen och låt det andra ligga kvar som levande. Du kan skicka ett pm till mig med länk till ditt spreadsheet och vilket id spelet har (gå in på ändra och titta på bbkoden) så tar jag bort det.
__________________
Sköter det tekniska - för andra ärenden kontakta Boone eller KP!
mars är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-06-09, 21:12   #40
 
Portugisens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 145
Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Ska bli sjukt kul detta - tänker personligen köra riktigt hårt spelande. Efter 500 sidor VM-specialtidningar och DVD-tittande och internetläsande fotbollsporr tror jag mig nu veta hur varje match i VM slutar. Får se vilka skrällar det bjuds på.

Bra att det gick att ordna, förstod inte att man skulle rätta själv. Lycka till alla som är med, men Portugisen kommer ta hem detta
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-06-09, 21:46   #41
 
Kattberts avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 355
Sharp$: 54

Spreadsheet 1
Stats: 80 - 117 - 17
ROI: 97.42%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Hur fungerar denna spreadsheet egentligen. Har inte använt någon förut. När jag skriver något infogafältet kommer ett antal val undertill och jag antar att det är de spelalternativ som finns för tillfället. Men när jag klickar på något av dem så händer inget. Jag försöker tex. klicka på Uruguay mot Frankrike och ja som sagt sen händer inget. Finns det några speciella inställningar man måste göra innan?
Kattbert är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-06-09, 21:52   #42
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kattbert Visa inlägg
Hur fungerar denna spreadsheet egentligen. Har inte använt någon förut. När jag skriver något infogafältet kommer ett antal val undertill och jag antar att det är de spelalternativ som finns för tillfället. Men när jag klickar på något av dem så händer inget. Jag försöker tex. klicka på Uruguay mot Frankrike och ja som sagt sen händer inget. Finns det några speciella inställningar man måste göra innan?
läs första posten..
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-06-09, 21:53   #43
 
Kattberts avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 355
Sharp$: 54

Spreadsheet 1
Stats: 80 - 117 - 17
ROI: 97.42%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kattbert Visa inlägg
Hur fungerar denna spreadsheet egentligen. Har inte använt någon förut. När jag skriver något infogafältet kommer ett antal val undertill och jag antar att det är de spelalternativ som finns för tillfället. Men när jag klickar på något av dem så händer inget. Jag försöker tex. klicka på Uruguay mot Frankrike och ja som sagt sen händer inget. Finns det några speciella inställningar man måste göra innan?

Nu ser jag att det nedaför finns flera spel på Uruguay redan.

Går det att ta bort några spel?
Kattbert är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-06-09, 21:54   #44
 
Qirrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 169
Sharp$: 421

Hi-diddly-ho
Stats: 770 - 730 - 56
ROI: 110.07%
Vinstprocent: 51.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kattbert Visa inlägg
Nu ser jag att det nedaför finns flera spel på Uruguay redan.

Går det att ta bort några spel?
Alla spel du lägger är låsta och går inte att ta bort.
__________________
Hard work takes the gamble out of gambling.
Qirren är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-06-09, 22:00   #45
 
Kattberts avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 355
Sharp$: 54

Spreadsheet 1
Stats: 80 - 117 - 17
ROI: 97.42%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Qirren Visa inlägg
Alla spel du lägger är låsta och går inte att ta bort.
ok då har jag med mitt övande redan brutit mot reglerna. Jag testade med att spela för 100, märkte inte att något haände. Försökte sedan med ditt och datt och till slut försökte jag med en femhundring. Nu har jag tydligen spelat på Uruguay till både 100 och 500.
Kattbert är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne



td