Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-05-03, 17:44   #76
 
Reg.datum: okt 2018
Inlägg: 135
Sharp$: 503
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lumiere Visa inlägg
Nej vart och vartannat bolag har inte dessa regler. Har du inte ägnat dig åt bedrägeri eller annat fusk så får du dina pengar som du har vunnit precis som jag fick av Bet365 innan de förklarade mig för icke önskvärd och slängde ut mig.

Casumo tar sig rätten att konfiskera dina vinster helt efter bevåg trots att du inte har gjort något som helst fel och det är ju en jävla skillnad. Hade någon korkad medlem rekommenderat detta så hade det inte gjort så mycket men när en administratör på ett som det påstås seriöst spelforum gör det så är det helt uppåt väggarna. Snacka om att vara köpt, det är ju för fan pinsamt...
Förstår inte varför du fortsätter kackla om bet365 och jämför det med Casumo? Har du fått några vinster konfiskerade på Casumo ens? Nepp, dåså, kom tillbaks och gnäll när du har fått det vettja, hur låter det?
De tar sig rätten att konfiskera vinstern på grund av ditt spelmönster, ja, det kan låta sjukt, men har som sagt själv fått ut flera större uttag, och då har jag haft sjuhelvetes galna spelmönster, så har svårt att tro det händer speciellt ofta, om ens alls.

Läs andra sidors villkor och du ser liknande på säkert 9/10. Ta t.ex. Betssons regel (20:3 om jag minns rätt), där det står klart och tydligt att de i princip kan göra vad de vill så fort de misstänker något, deras beslut är dessutom slutgiltigt och kan ej ändras, du godkänner alltså i grund och botten att du är deras slyna om du väljer att spela där.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+10)
Memorize är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-03, 18:26   #77
 
Reg.datum: jan 2019
Inlägg: 80
Sharp$: 204
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Memorize Visa inlägg
Vart och varannat bolag har i princip en sådan regler, men precis som nämnts ovan så är det annorlunda formulerat. Bara för att de har en sån regel så betyder det inte att de kommer missbruka den och konfiskera pengar hej vilt.

Har blivit uttag på 3 personer på cirka 80-100k vardera, inte haft några problem alls att få ut dom, och då har jag kastat in hela slanten, t.ex. ett 6-8k bet på en högoddsare, vunnit den, kastat in hela den vinstsumman (20-30k) på högre odds och vunnit den med. Har då börjat safta in en massa skumma 4k bets bara för att omsätta klart (en drös 4k bets på Otroligt udda matcher om jag får säga det själv), inga konstigheter.
Värt att nämna är att jag har spelat samtliga konton från samma enhet. Har också varit snabba uttag utan verifiering samt trevligt bemötande, positivt överraskad, Casumo verkar riktigt softa jämfört med många andra bolag ändå.
Låter som att du förstått litegrann iaf
Kraemaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-08, 13:31   #78
FAman
 
samans avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 183
Sharp$: 3186
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Memorize Visa inlägg

Har blivit uttag på 3 personer på cirka 80-100k vardera, inte haft några problem alls att få ut dom, och då har jag kastat in hela slanten, t.ex. ett 6-8k bet på en högoddsare, vunnit den, kastat in hela den vinstsumman (20-30k) på högre odds och vunnit den med. Har då börjat safta in en massa skumma 4k bets bara för att omsätta klart (en drös 4k bets på Otroligt udda matcher om jag får säga det själv), inga konstigheter.
Värt att nämna är att jag har spelat samtliga konton från samma enhet. Har också varit snabba uttag utan verifiering samt trevligt bemötande, positivt överraskad, Casumo verkar riktigt softa jämfört med många andra bolag ändå.
Hur lyckas du spela för 3 olika personer från samma enhet då det bara går att logga in med bankid?
saman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-08, 14:53   #79
 
Reg.datum: okt 2018
Inlägg: 135
Sharp$: 503
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av saman Visa inlägg
Hur lyckas du spela för 3 olika personer från samma enhet då det bara går att logga in med bankid?
Har spelat dessa efter varandra, inte samtidigt om det är det du syftar på.
Överlag så är det bara att be personen om ett bank id klick för att logga in på sidan i fråga, svårare än så är det inte. Behöver alltså inte logga in på enheten där personen har bank id om det var så du menade, funkar fint med min lur.

Senast redigerad av Memorize den 2019-05-08 klockan 14:54.
Memorize är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-08, 17:59   #80
 
Reg.datum: sep 2015
Inlägg: 260
Sharp$: 1394
Standard

borde inte Casumos bonus ha pressat andra bolags uppåt verkar inte ha blivit någon skillnad
MikeHaggar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-09, 09:09   #81
FAman
 
samans avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 183
Sharp$: 3186
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Memorize Visa inlägg
Har spelat dessa efter varandra, inte samtidigt om det är det du syftar på.
Överlag så är det bara att be personen om ett bank id klick för att logga in på sidan i fråga, svårare än så är det inte. Behöver alltså inte logga in på enheten där personen har bank id om det var så du menade, funkar fint med min lur.
Tänker också på att man ganska snabbt blir utloggad i appen och det är en hyfsad stor summa som ska omsättas så måste det varit ett väldans velande fram och tillbaka med att be folk logga in åt dig.
saman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-09, 14:22   #82
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ni som blivit limiterade på andra Kambi sidor, har ni haft något problem med limit här?
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td