Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-09-12, 16:53   #1
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2211
Standard

Sporttjänsten - Sportspelet Diskussionstråd 12/9 2013 - 31/12 2099


Nu är det bara att ösa på.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
therealfake (+10), maddmax (+10)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-13, 13:44   #2
i hate bunnies
 
booreds avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Akihabara
Inlägg: 1 452
Sharp$: 1188

mackapär ver.0.8.1
Stats: 2879 - 3456 - 618
ROI: 100.19%
Vinstprocent: 45.45%

Standard

Är det här man kan berätta vilka man ryggat?
__________________
active:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
old:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


"…a soccer match is equivalent to two teams throwing a dice. The number 6 means goal and the number of attempts of both teams is fixed already at the beginning of the match, reflecting their respective fitness in that season."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pacman (+3)
boored är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-13, 17:43   #3
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2211
Standard

Japp och vilka du inte du ryggat. Resultat, taskiga odds, oslipade skridskor, klåda i rectum och sena krogkvällar. You name it.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ingo73 (+10)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-13, 19:03   #4
 
Anonyms avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 225
Sharp$: 28334
Standard

På Torsdag nästa vecka ska jag inte rygga sportspelet för då ska jag till mormor på ärtsoppa och punsch. Förövrigt så kommer det vara så en torsdag i månaden.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+5)
Anonym är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-14, 07:49   #5
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2211
Standard

Jag kopierar över här så ni vet vad ni ska prata om. Börjar känna mig som en ordningsman.

SPORTSPELET lördag 14/9

svenska spel har hamnat helt fel på det i en rad matcher. Vi lyfter fram flera grymma skrällar som bara måste spelas!

25. Rotebro 2,80
/250

34. Selånger 5,50
/200

35. Sandviken 4,00
/400

45. Tvååker 5,80
/300

57. Brynäs 2,65
/300

60. Mora 3,15
/400

67. Motala 2,00
/500

73. Sunderland 4,90
/300

105. Evian 2,80
/300

114. Villarreal 5,50
/500
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-14, 09:59   #6
 
gesons avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 82
Sharp$: 900


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

3,5k... Skolboksexempel på spelmissbruk, högre insatser för att vinna mer. Jorå, så att...
geson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-14, 10:00   #7
 
Danilós avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 73
Sharp$: 33


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Inte för att var den som är den, men blir det inte exakt lika mycket onödiga kommentarer och larvigt snack här istället för i dom dagliga sportspelet-trådarna? ska den här tråden komma upp dagligen för att folk ska få inlägg och yttra det man försökt bli av med så ser jag det som en självklarhet att folk lika gärna kan dra sina ogivande kommentarer i dom dagliga trådarna, detta känns rätt meningslöst tbh. Eller har jag missat nått?

F.ö, postar du exakt de som står i den dagliga tråden? för att folk ska få kommentera det här när dom likagärna kan göra det där? Fan nått måste jag ha missat..
Daniló är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-14, 10:30   #8
 
Sandys avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 393
Sharp$: 2610

Tennis 2015
Stats: 81 - 118 - 5
ROI: 103.27%
Vinstprocent: 40.70%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Daniló Visa inlägg
Inte för att var den som är den, men blir det inte exakt lika mycket onödiga kommentarer och larvigt snack här istället för i dom dagliga sportspelet-trådarna? ska den här tråden komma upp dagligen för att folk ska få inlägg och yttra det man försökt bli av med så ser jag det som en självklarhet att folk lika gärna kan dra sina ogivande kommentarer i dom dagliga trådarna, detta känns rätt meningslöst tbh. Eller har jag missat nått?

F.ö, postar du exakt de som står i den dagliga tråden? för att folk ska få kommentera det här när dom likagärna kan göra det där? Fan nått måste jag ha missat..
Couldn't agree more! Precis min tanke.. h
Sandy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-14, 10:33   #9
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sandy Visa inlägg
Couldn't agree more! Precis min tanke.. h
Det är fan skönt-t.. det (utfyllnad lala)
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-14, 10:34   #10
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 1 941
Sharp$: 8331
Standard

asså det är så patetiskt att dom tar betalt för dessa spel så jävla patetiska är dom. spelar 10st högodds drag så dom menar att dom inte har hittat någon favorit på HELA lördagen att spela endast skrällar. Helt sjukt att folk luras av detta!
wallin1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-14, 12:01   #11
robust
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Tycker Brynäs är ett dåligt spel. De har ju tappat en del ledande spelare.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-14, 12:01   #12
 
NoobieClowns avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Himmelriket
Inlägg: 500
Sharp$: 5042
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av wallin1 Visa inlägg
asså det är så patetiskt att dom tar betalt för dessa spel så jävla patetiska är dom. spelar 10st högodds drag så dom menar att dom inte har hittat någon favorit på HELA lördagen att spela endast skrällar. Helt sjukt att folk luras av detta!
Berätta gärna hur dom lurar folk? Det gör dom kanske men skriv då vad dom skriver som lurar folk. Om jag varit en som spelade enbart för att det är skoj och inte själv kunde något eller inte hade tid att läsa in mig så hade jag gladeligen lagt några tior för att följa dom. Hade då förmodligen backat i längden men gårt bra mkt mindre back än vanliga hobbyspelare. Och hobbyspelare är väl målgruppen dom riktar sig mot dom jag förstår det.

Kom med konkret kritik på de spelen dom lägger som tex skador och annan vettig info som dom är fel ute på om du nu måste klaga på något som du som sagt inte ens behöver läsa!!

Ps. Att du bedömer något som dåligt för att man inte spelar favoriter säger mer om dig än om hur dåliga ST är Ds.
NoobieClown är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-14, 12:04   #13
 
Fyrans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 700
Sharp$: 160
Standard

Motala skulle jag inte röra till detta odds. Har en polare, som är assisterande i ett av lagen i serien, och han håller Arameiska/Syrianska högt...

Själv ryggar jag ingenting av ovanstående utan kör helt med hjärtat: HV, Öster, Forest..!
Fyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-14, 12:17   #14
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 1 941
Sharp$: 8331
Standard

jag bedömer att det är pinsamt av dom att bara ta ut skrälldrag på en lördag. om man har tillgång till allt dom har samtal till tränare skador hit o dit så måste man väl kunna få fram några mer rimliga spel dom blundar ju återigen och pekar på matcher verkar det som.


och deras målgrupp är hobbyspelare??? haha va snackar du om??
wallin1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-14, 12:35   #15
 
Danilós avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 73
Sharp$: 33


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av wallin1 Visa inlägg
jag bedömer att det är pinsamt av dom att bara ta ut skrälldrag på en lördag. om man har tillgång till allt dom har samtal till tränare skador hit o dit så måste man väl kunna få fram några mer rimliga spel dom blundar ju återigen och pekar på matcher verkar det som.
Blundar och pekar dom för att dom "letar" skrällar? Dom bjuder väl på spel med högt värde, eller är jag ute och cyklar?
Jag är ingen förespråkare av sportspelen men kom igen, lite mer kött får du bjuda på.
Daniló är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td