Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-09-14, 12:35   #16
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 2 553
Sharp$: 5259
Standard

tänk OM det är så att sporttjänsten ÄR allierade med svs?!
naturligtvis tjänar svs på att allmänheten spelar på högoddsare (som sällan går in)....
cochise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-14, 12:42   #17
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 1 882
Sharp$: 8168
Standard

ja köttet har du ungefär kl18 när dom har bränt av de mesta!
wallin1 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-14, 12:50   #18
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2200
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av cochise Visa inlägg
tänk OM det är så att sporttjänsten ÄR allierade med svs?!
naturligtvis tjänar svs på att allmänheten spelar på högoddsare (som sällan går in)....
Dom är åtminstone partners. Till skillnad mot dom som köper tjänsten då. http://www.dmh.se/

Sen finns det inget som heter onödiga kommentarer och larvigt snack. Jag skapade den här tråden för att behovet fanns, som synes, och folk ville ha rent och snyggt under spelförslaget. Och eftersom jag skapat tråden är allt tillåtet att dryfta.

I värsta fall flyttar jag tråden till min egna grotta aka Offtopic.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-14, 12:59   #19
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 1
Sharp$: 122
Standard

Jag ryggar Villarreal-reken utan att blinka. Vet ens inte vilka de möter, men räknar kallt med att inte gå under 100% roi på sikt med en sådan placering. 0.3 % av rullen ska in till marknadens högsta pris där ute.
perestroika är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-14, 13:06   #20
 
Danilós avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 73
Sharp$: 33


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av perestroika Visa inlägg
Jag ryggar Villarreal-reken utan att blinka. Vet ens inte vilka de möter, men räknar kallt med att inte gå under 100% roi på sikt med en sådan placering. 0.3 % av rullen ska in till marknadens högsta pris där ute.
Satt och vägde om jag skulle gå in på villa eller inte, känner mig mer säker nu
Daniló är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-14, 13:44   #21
 
NoobieClowns avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Himmelriket
Inlägg: 500
Sharp$: 5042
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av wallin1 Visa inlägg
och deras målgrupp är hobbyspelare??? haha va snackar du om??
Ingen i min spelkrets som är minst semipro skulle ens få en tanke att följa ST och jag har mkt svårt att se andra seriösa och vinnande spelare vända sig dit som köpare. Därav att jag anser att deras målgrupp är hobbyspelare och det inser dom nog själva också. Med över 25 års spelande och 15 år som hel och halvtidsspelare så är man luttrad och vet att det är väldigt få personer som man kan luta sig mot om man söker andras tips. Och de flesta av dom finns inte ute på den "öppna marknaden"
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+5), maddmax (+5), SlimCharles (+1)
NoobieClown är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-14, 16:40   #22
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 1 882
Sharp$: 8168
Standard

här har du ditt kött på benen vi kan börja lite lugnt med deras fem första skrällar:

1-4 tvååker
1-4 sandviken
0-1 selånger
0-0 rotebro
1-3 sunderland

kanondrag verkligen!!! och man kan knappast påstå att det är nära. det menar jag med att man blundar och pekar det är liksom pinsamt ok om det är jämnt i alla fall men dom är ju helt ute och cyklar
wallin1 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-14, 16:48   #23
 
Pacmans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 769
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Deras marknad är ju dom som fortfarande kollar resultaten på text-tv samt lämnar in långenkupongerna i närmsta tobaksaffär.


Citat:
Ursprungligen postat av NoobieClown Visa inlägg
Ingen i min spelkrets som är minst semipro skulle ens få en tanke att följa ST och jag har mkt svårt att se andra seriösa och vinnande spelare vända sig dit som köpare. Därav att jag anser att deras målgrupp är hobbyspelare och det inser dom nog själva också. Med över 25 års spelande och 15 år som hel och halvtidsspelare så är man luttrad och vet att det är väldigt få personer som man kan luta sig mot om man söker andras tips. Och de flesta av dom finns inte ute på den "öppna marknaden"
__________________
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-14, 17:00   #24
 
Danilós avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 73
Sharp$: 33


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av wallin1 Visa inlägg
här har du ditt kött på benen vi kan börja lite lugnt med deras fem första skrällar:

1-4 tvååker
1-4 sandviken
0-1 selånger
0-0 rotebro
1-3 sunderland

kanondrag verkligen!!! och man kan knappast påstå att det är nära. det menar jag med att man blundar och pekar det är liksom pinsamt ok om det är jämnt i alla fall men dom är ju helt ute och cyklar
Kom igen nu grabben häng med lite, när du säger att deras spel är pisamma för att dom "plockar skrälldrag" bara för att du anser att andra spel är mer "rimliga", är inte mer "kött" (som f.ö va ett uttryck som föll dig väl)

att dom har fel tvivlar jag inte på, har fått bilden av att dom typ alltid har fel, mest ditt resonemang som är lite... ja...
Daniló är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-14, 17:01   #25
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3615
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av wallin1 Visa inlägg
här har du ditt kött på benen vi kan börja lite lugnt med deras fem första skrällar:

1-4 tvååker
1-4 sandviken
0-1 selånger
0-0 rotebro
1-3 sunderland

kanondrag verkligen!!! och man kan knappast påstå att det är nära. det menar jag med att man blundar och pekar det är liksom pinsamt ok om det är jämnt i alla fall men dom är ju helt ute och cyklar
Vad är problemet egentligen?

Bara till att spela tvärtemot deras förslag så har du pensionskassan & ålderdomen tryggad!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
perestroika (+5)
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-14, 17:13   #26
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2200
Standard

Deras marknad är ju dom som fortfarande kollar resultaten på text-tv.

Funkar alldeles utmärkt.

Men i ärlighetens namn så har jag inte så stort utbyte av den funktionen längre. Hela konceptet dog när uppdaten försvann (ni som hängt med ett tag vet vad jag talar om). Därför jag satt kvar med tjock-teven när varenda White trash bytt upp sig för länge sen.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Shell Peppe (+5), SlimCharles (+5)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-14, 17:55   #27
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 1 882
Sharp$: 8168
Standard

allin motala 1-1 grym speldag för skämttjänsten
wallin1 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-14, 18:50   #28
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 148
Sharp$: 1045
Standard

Rotebro och Motala vann väl? Iaf enligt Goalwire!!?
zerberus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-14, 18:57   #29
 
fxstc98s avatar
 
Reg.datum: dec 2011
Ort: Pga jobb, lite här och där
Inlägg: 379
Sharp$: 3168


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zerberus Visa inlägg
Rotebro och Motala vann väl? Iaf enligt Goalwire!!?
0-0 resp 1-1


fxstc98 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-14, 18:59   #30
 
NoobieClowns avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Himmelriket
Inlägg: 500
Sharp$: 5042
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zerberus Visa inlägg
Rotebro och Motala vann väl? Iaf enligt Goalwire!!?
Rotebro och Motala vann, så inte ens rättning klarar tomten av.
NoobieClown är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td