Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-09-16, 17:01   #61
 
htsolna08s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 980
Sharp$: 1987


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
Jag fick detta på mailen av dom för att locka mig köpa.

Vad är problemet med att jag delat med mig av detta i en diskussionstråd?
99% av dina inlägg handlar om denna pajastjänst man skulle nästan kunna tro du jobbar för dem..
__________________
# 27 Ivan Turina 1980-2013
htsolna08 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-16, 17:24   #62
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2201
Standard

Full fart och ändå finns det inget spelförslag att kivas om. Underbart.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-16, 17:43   #63
 
Danilós avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 73
Sharp$: 33


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Det var väl det som var poängen när du starta tråden? Inget snack om spel utan ta allt oseriöst nonsens alla stör sig på från dom dagliga trådarna och samla här
Daniló är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-16, 17:54   #64
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2201
Standard

Man får snacka spel också. Dom som lägger tjänstens förslag vill, oftast, varken ha snack om spel eller nonsens som du säger. Utvecklingssamtal kallar jag det.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-16, 19:09   #65
 
Sandys avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 393
Sharp$: 2610

Tennis 2015
Stats: 81 - 118 - 5
ROI: 103.27%
Vinstprocent: 40.70%

Standard

Men vad spelar det för roll om det snackas i originaltråden eller inte? fattar inte varför den måste hållas ren? vad vinner man på det ??
Sandy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-16, 19:36   #66
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sandy Visa inlägg
Men vad spelar det för roll om det snackas i originaltråden eller inte? fattar inte varför den måste hållas ren? vad vinner man på det ??
Du vinner inget på att hålla den ren, såklart.

Sen är ju frågan hur kul det är att se "lars" skriva: "jag spelar Övertorneå" i en kommentar nedanför spelförslaget...

Tycker det är vettigt med denna tråd, är ju som travet, inte fan ser du en massa egna system/vinnartankar efter snokens förslag ex, det hålls i travforumet ist.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1), flambeaudespines (+5), Alanya (+1)

Senast redigerad av robfri den 2013-09-16 klockan 19:56.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-16, 22:11   #67
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2201
Standard

Ojojoj, vilken djävla tur att Tyresö kvitterade. SS var högst i världen med 10:50 på Umeå och det är sinnessjukt. Jag missade det för att jag i princip är spelpensionär och vad ni andra ska skylla på det vet jag inte.

Nu blev det vinst på torsken och ingen skada skedd. För er som inte följer med kärringbollen lika bra som jag kommer en snabbgenomgång.

10 augusti och seriefinal. Tyresö gör 2-1 hemma mot Malmö med 19 minuter kvar som dessutom fått en gub..kärring utvisad strax innan. Dom vet givetvis läget och leder i detta nu med, i princip, ointagliga 6 poäng och ser i det ögonblicket medaljerna framför sig runt varandras halsar.

Med 12 minuter kvar kvitterar Malmö och det får bara inte hända och det vet dom om.

Som om inte det var nog så avgör Malmö med 6 minuter kvar. Det fick absolut inte hända och det vet dom om.

Så när dom kommer ut ut duschen efter 14 raka hemmaseg...blev visst bara 13! så står det inte 33-27 i tabellen utan 30-30. Den här avslutningen på matchen kommer dom bära med sig varenda minut resten av säsongen och det vet dom om.

Oavsett vad som händer så var det här och då ett eventuellt guldtapp ägde rum och det vet dom om.

Okey det börjar bli tjatigt nu men så här ligger det till. Det är vad man på ren svenska kallar en pungspark och den reser man sig inte från. Möjligtvis om man är tjej och inte heter Pia Sundhage men ni vet vad jag menar och behöver inte ta allt så djävla bokstavligt.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-17, 07:42   #68
i hate bunnies
 
booreds avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Akihabara
Inlägg: 1 452
Sharp$: 1188

mackapär ver.0.8.1
Stats: 2879 - 3456 - 618
ROI: 100.19%
Vinstprocent: 45.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Ojojoj, vilken djävla tur att Tyresö kvitterade. SS var högst i världen med 10:50 på Umeå och det är sinnessjukt. Jag missade det för att jag i princip är spelpensionär och vad ni andra ska skylla på det vet jag inte.
:( inte strö salt i såren nu. Tappa ledningen två gånger dess björktanter.
__________________
active:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
old:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


"…a soccer match is equivalent to two teams throwing a dice. The number 6 means goal and the number of attempts of both teams is fixed already at the beginning of the match, reflecting their respective fitness in that season."
boored är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-17, 09:49   #69
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08 Visa inlägg
99% av dina inlägg handlar om denna pajastjänst man skulle nästan kunna tro du jobbar för dem..
99% är det så pass alltså? Jag tycker att jag rekar med ibland här också.
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-17, 09:51   #70
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Gårdagen Måndag 16/9


Såg kul ut på måndagen då både Björklöven och 10,50-taggaren UIK ledde, men inget av Umeålagen lyckades tyvärr hålla. Dubbeln Västerås/Köln 4,24 gav i alla fall tillbaka halva insatsen
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-17, 15:23   #71
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2201
Standard

Sportspelet Tisdag 17/9
Singlar:

19. AIK 3,35
/200 kr.
27. Ljungskile 2,75
/200 kr

Trippelsystem 200 kr på varje:

37. Juventus 1,37
45. Bournemouth 1,95
54. Leyton Orient 1,60
62. Lincoln 1,70
/800 kr

Total insats: 1200 kr.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-17, 15:35   #72
 
Danilós avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 73
Sharp$: 33


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Herregud sånt spammande när du ska dra det två gånger, totalt onödigt. Poängen var väl att dom som läser i dagens-tråden sedan (av nån outgrundlig anledning) skulle kommentera här. Finns ju inget syfte att kopiera-klistra in samma text igen, för att verkligen söka dom irrelevanta kommentarerna...
Ända som händer är att det blir en väldans massa spammande.
Daniló är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-17, 15:47   #73
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tänkte jag komma med lite åsikter om dagens spel.

Skulle aldrig spela AIK. Dom har dåligt lag denna säsong. Modo ser intressant ut och 3.35 på dåliga AIK inget extra bra odds. 1X på PP för mig.


Visst LSK har bra form och Sundsvalls vanliga svaga höst form är här. Men Sundsvall har ju betydligt mer att spela för och är bättre i grunden. 2.75 på LSK inget extra enligt mig.

Visst Juve ska vinna lätt mot FCK men 1.37 på bortaplan i CL. Nä det är inte värt att spela för mig iaf.
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-17, 17:13   #74
 
Melvins avatar
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 243
Sharp$: 1945


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
Tänkte jag komma med lite åsikter om dagens spel.

Skulle aldrig spela AIK. Dom har dåligt lag denna säsong. Modo ser intressant ut och 3.35 på dåliga AIK inget extra bra odds. 1X på PP för mig.


Visst LSK har bra form och Sundsvalls vanliga svaga höst form är här. Men Sundsvall har ju betydligt mer att spela för och är bättre i grunden. 2.75 på LSK inget extra enligt mig.

Visst Juve ska vinna lätt mot FCK men 1.37 på bortaplan i CL. Nä det är inte värt att spela för mig iaf.
Intressant att du tycker att AIK har ett dåligt lag den här säsongen. Själv skulle jag säga att det är den starkaste upplagan sedan återkomsten till Elitserien. Fast(h) Viktor Fasth skulle jag byta mot Daniel Larsson varje dag i veckan. Skulle inte misströsta om en till back kom in men om vi ska prata om vad dom har nu så är det klart okej. Nya NHL-meriterande Joslin spelade runt 28 minuter senast och var riktigt stabil. Josefsson och Liwing är av god ES klass och gör sitt jobb. Carlsson och Svensson har sin styrka i egen zon. Sen när migrationsverket väl får tummen ur arslet är även Carson, också med meriter från NHL förhoppningsvis en back av högre ES-klass. Det man kan efterlysa är backar med mer potential framåt men i PP så spelar oftast 4 forwards.

Just forwards är den lagdel där AIK är bäst rustade. Kedjan med Janmark-Ramstedt-Melin kommer att vara en av seriens absolut bästa kedjor samtidigt som andrakedjan med Nilsson-Pirnes-Sandberg kanske ligger i mittenskiktet angående kvalitén om man jämför med övriga lags utpräglade andrakedjor, det har inte riktigt klickad där ännu men det finns stor potential där. Ni som kan er hockeyallsvenska vet vad Marcus Nilsson kan uträtta. Sen är det en checking-lina med tre herrar som alla har sin största kvalité i defensiven och lär matchas mot övriga lags toppkedjor (Blomdahl-Steen-Hynning). Sen har vi en kedja (Ahlström-Hurtubise-Ahlström) som är duktiga på att hålla pucken i motståndarnas försvarszon och lätta på trycket om AIK skulle vara under press. Kan göra en del poäng också, svagare defensivt.

I boxplay har jag för mig att AIK var ett av seriens bästa lag ifjol och det har sett riktigt bra ut där under försäsongen och mot HV. I PP tror jag att dom låg någonstans i mitten, lär hoppa upp något snäpp även där i år.

Sen startar man inte säsongen med en totalt inkompetent tränare som man gjorde ifjol, klart plus.

Sen att AIK, oavsett sport alltid är som bäst när dom är utdömda på förhand är en annan sak man kan tacka journalisternas briljanta tips för. Sen om dom vinner ikväll är en annan femma men det kommer inte spelas kvalseriehockey på Hovet i vår där AIK är ett av lagen.

Så då undrar jag, varför har AIK ett dåligt lag? Kom inte med något löjligt Tomas Ros argument bara

Senast redigerad av Melvin den 2013-09-17 klockan 17:20.
Melvin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-17, 17:13   #75
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2201
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Daniló Visa inlägg
Herregud sånt spammande när du ska dra det två gånger, totalt onödigt. Poängen var väl att dom som läser i dagens-tråden sedan (av nån outgrundlig anledning) skulle kommentera här. Finns ju inget syfte att kopiera-klistra in samma text igen, för att verkligen söka dom irrelevanta kommentarerna...
Ända som händer är att det blir en väldans massa spammande.
Helt riktigt. Men händerna på ändan blir det mindre spammande.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td