Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-09-18, 14:47   #106
robust
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sandy Visa inlägg
Du är ju helt blåst .. 2.55 motsvarar cirka 39% chans .. fattar ju vem som helst att chansen är < 39%
Vad kan du om fotboll, om man får fråga?
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-18, 14:49   #107
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 2 553
Sharp$: 5261
Standard

ursäkta...men e de här stora ryggdunkartråden...eller? ...
cochise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-18, 14:49   #108
 
Anonyms avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 225
Sharp$: 28334
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Värde kan ST inte ens stava till & grönt ROI vet de inte ens hur det ser ut.
Kan du backa upp dessa påståenden med fakta? Annars är ju din åsikt ovidkommande.
Anonym är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-18, 14:55   #109
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Anonym Visa inlägg
Kan du backa upp dessa påståenden med fakta? Annars är ju din åsikt ovidkommande.
Visserligen inte, men 1+1=2

Räcker att följa deras tips som läggs upp här samt deras kommentarer på text-tv (390 tror jag) så förstår även du att det inte är en vinnande tjänst.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-18, 14:56   #110
robust
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Anonym Visa inlägg
Ditt dumma jävla skåp!
Precis som att Juve spelade på resultat och var nöjda när dom kryssade igår...såg du ens matchen? Var ju bara ett mirakel (Wiland) som räddade FCK:s poäng. Innan matchen var spelad var nog de flesta överens om att allt talade för en klar Juveseger och ST var knappast ensamma om att reka den 2:an.

Och visa gärna den serviceplay-tjänst som endast lägger ut vinnande rekar!

De flesta av er gnälliga noobs fattar ju inte ens att ST oftast spelar högoddsare med värde och därför har relativt stora swings.

Vet inte om de har ett grönt ROI i längden men noobgnället är patetiskt!

Behövde inte ens se matchen för veta hur matchen troligen spelades. Wiland är ju Sveriges bästa målvakt.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-18, 14:57   #111
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Anonym Visa inlägg
Kan du backa upp dessa påståenden med fakta? Annars är ju din åsikt ovidkommande.
Bara det faktum att de har samarbete med SvS och inte jagar de bästa oddsen är ett tecken på att man inte förstår (eller vill att sina läsare förstår) 'värde'. När det gäller ROI så borde de ju bokföra sina spel om de nu är så pålästa.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-18, 15:00   #112
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Vad han myser nu Wagner, bara kastar in brandfacklan och sen är cirkusen i gång.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Vlad (+5), Wagner (+10), cloude (+5), boored (+5), SlimCharles (+5)
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-18, 15:04   #113
 
Danilós avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 73
Sharp$: 33


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

robust ska inte du börja sälja tips? Du verkar ju kunna veta vilka spel som är bäst (efter dom spelats iofs) och du hittar ju värde i alla spel som ligger kring 2.00, det vill jag också lära mig!! +Så ifrågasätter du varför dom inte spelar som du, så jävla rätt inställning!
Kosta vad det kosta vill att få dina tips, det kommer att löna sig!!
Daniló är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-18, 15:06   #114
 
Danilós avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 73
Sharp$: 33


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Måste be om ursäkt Wagner för att jag varit så skitnödig i tråden, innerst inne gillar jag den
Daniló är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-18, 15:08   #115
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tänkte ha lite åsikter om deras spel idag med. Igår hade jag rätt i alla deras förlustspel. Kul med lite diskussion om deras spel ju.



Helsingborg till höga 4.85 tycker jag är värt att testa också. Tingsryd som spelade i HA förra säsongen ser betydligt sämre ut denna säsong. Långt ifrån ett säkert/troligt spel men värt testa som sagt.

Jag tror inte Malmö besegrar ett Drott som gått vidare i CL-kvalet i höst. Men, men dom har väl någon intressant info där varför dom spelar dom.

Tycker inte 6.00 på Zenit ens är ett bra spel. Atletico Madrid har toppform och minns lika bra erfarenhet i Europa som Zenit. Men Sporttjänsten letar ju ofta högoddsare så.


Varför dom spelar Marseille mot formstarka Arsenal förstår jag inte. Men dom har väl en bra anledning till det.


Sen att riskera 1000-kr (maxinsats för dom) på att göra tripplar på ett toppspel som Åker (som dom påstår är ett så bra spel). Ja, det är ju lite typiskt dom.

Varför inte satsa 1000-kr till 1.60 på dom som singel?

Sen att dom lägger till Rögle till 1.40 är ju ett skämt med tanke på hur Rögle startat serien och hur deras lag ser ut denna säsong. Men även här har dom väl något som inte vi andra vet.

Mina åsikter.
__________________
Varje dag är en ny speldag

Senast redigerad av patrik_g den 2013-09-18 klockan 15:10.
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-18, 15:11   #116
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Semicolon Visa inlägg
Vad han myser nu Wagner, bara kastar in brandfacklan och sen är cirkusen i gång.
Yup,tänkte samma sak. Han visste precis vad han gjorde den jäveln

Otroligt synd bara att jag inte är så "folklig" och uppskattar lyteskomik på denna nivån till max annars hade det här varit årets tråd
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-18, 15:25   #117
 
Anonyms avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 225
Sharp$: 28334
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Visserligen inte, men 1+1=2

Räcker att följa deras tips som läggs upp här samt deras kommentarer på text-tv (390 tror jag) så förstår även du att det inte är en vinnande tjänst.
Tyvärr vännen, det håller inte.
Säger inte att ST har grönt ROI i längden men dina amatöranalyser utifrån hur de marknadsför sig på text-tv ger jag inte mycket för, typiskt noobsnack!

Btw...det är inte alltid 1+1=2 bara så du vet.
Prova exempelvis 1dl vatten + 1dl etanol =
Spoiler:
ca 1,93 dl



Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
Bara det faktum att de har samarbete med SvS och inte jagar de bästa oddsen är ett tecken på att man inte förstår (eller vill att sina läsare förstår) 'värde'. När det gäller ROI så borde de ju bokföra sina spel om de nu är så pålästa.
Eller så är det ett tecken på att det är just det samarbetet som gör att de jagar de oddsen med värde som just SvS erbjuder. Inget tvingar spelaren (dig) att låta bli att spela till ännu bättre värde hos valfri bookie.
Och vad gäller ROI så är det bokförda spel jag efterfrågar, fakta... inte ovidkommande gissningar från noobs, så där är vi eniga men det svarar ju knappast på min fråga.
Anonym är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-18, 15:45   #118
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Vlad Visa inlägg
Otroligt synd bara att jag inte är så "folklig" och uppskattar lyteskomik på denna nivån till max annars hade det här varit årets tråd
Tja, det är ju lite buskisvarning på detta. Man måste dock fortfarande beundra tilltaget, välplanerat och helt rätt i tiden. Jag tror det här kan bli en uppskattad långkörare.
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-18, 15:45   #119
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Anonym Visa inlägg
Btw...det är inte alltid 1+1=2 bara så du vet.
Prova exempelvis 1dl vatten + 1dl etanol =
Spoiler:
ca 1,93 dl


Eller så är det ett tecken på att det är just det samarbetet som gör att de jagar de oddsen med värde som just SvS erbjuder. Inget tvingar spelaren (dig) att låta bli att spela till ännu bättre värde hos valfri bookie.
Och vad gäller ROI så är det bokförda spel jag efterfrågar, fakta... inte ovidkommande gissningar från noobs, så där är vi eniga men det svarar ju knappast på min fråga.
För det första är ett adderat med ett alltid två, åtminstone från en grundläggande matematisk synpunkt. Ditt exempel haltar extremt då deciliter är ett volymmått och molekylstorleken hos H2O och C2H6O skiljer sig från varandra. Om du har en deciliter finkorning sand och en deciliter stenar av olika form kommer det inte bli två deciliter total volym när du blandar de två.

Visst, "fakta" och absoluta siffror är alltid välkommet men ibland kan kontext hjälpa till om man använder sunt förnuft. Vi vet att 95~% av spelare förlorar pengar i längden. Det finns säkert källor på detta men rent logiskt hade inte spelbolagen existerat om det varit en förlustaffär. D v s, den stora majoriteten har inte ett grönt ROI. Det är ingen stor chansning att det även gäller billigare betalspel (särskilt de som samarbetar med spelbolag). Så vad är min poäng? Jo, att det är betydligt större sannolikhet att någon som säljer spel har en negativ ROI än en positiv. Vi kan inte utgå från att ST är gröna då ingenting talar för det.

If it looks like a duck, quacks like a duck and walks like a duck, it is most likely a...
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-18, 15:46   #120
 
Anonyms avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 225
Sharp$: 28334
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
Tänkte ha lite åsikter om deras spel idag med. Igår hade jag rätt i alla deras förlustspel. Kul med lite diskussion om deras spel ju.


Tycker inte 6.00 på Zenit ens är ett bra spel. Atletico Madrid har toppform och minns lika bra erfarenhet i Europa som Zenit. Men Sporttjänsten letar ju ofta högoddsare så.
Nej, ST letar värde och i det här fallet så värderar dom Zenits vinstchans som mer än 16,67% (6.00).
Sen ser det ut som att ST inte räds att spela om dom hittar värde i en högoddsare, förstår du skillnaden?

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Ipissonu (+10)
Anonym är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td