Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-09-17, 17:43   #76
 
Danilós avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 73
Sharp$: 33


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Helt riktigt.
Skönt att du håller med, då kanske vi slipper det framöver blir så mycket tjat/spam och helt ärligt är ju inläggen som kom i "dagens"-trådarna (det du vill flytta hit) sånt som folk bevisligen vill bli av med. Det sänker så mycket av standarden på detta fina forum, diskussioner är alltid trevliga men alla omotiverade spel och spam kan vi ju försöka vara utan.
Daniló är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-17, 17:53   #77
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melvin Visa inlägg
Intressant att du tycker att AIK har ett dåligt lag den här säsongen. Själv skulle jag säga att det är den starkaste upplagan sedan återkomsten till Elitserien. Fast(h) Viktor Fasth skulle jag byta mot Daniel Larsson varje dag i veckan. Skulle inte misströsta om en till back kom in men om vi ska prata om vad dom har nu så är det klart okej. Nya NHL-meriterande Joslin spelade runt 28 minuter senast och var riktigt stabil. Josefsson och Liwing är av god ES klass och gör sitt jobb. Carlsson och Svensson har sin styrka i egen zon. Sen när migrationsverket väl får tummen ur arslet är även Carson, också med meriter från NHL förhoppningsvis en back av högre ES-klass. Det man kan efterlysa är backar med mer potential framåt men i PP så spelar oftast 4 forwards.

Just forwards är den lagdel där AIK är bäst rustade. Kedjan med Janmark-Ramstedt-Melin kommer att vara en av seriens absolut bästa kedjor samtidigt som andrakedjan med Nilsson-Pirnes-Sandberg kanske ligger i mittenskiktet angående kvalitén om man jämför med övriga lags utpräglade andrakedjor, det har inte riktigt klickad där ännu men det finns stor potential där. Ni som kan er hockeyallsvenska vet vad Marcus Nilsson kan uträtta. Sen är det en checking-lina med tre herrar som alla har sin största kvalité i defensiven och lär matchas mot övriga lags toppkedjor (Blomdahl-Steen-Hynning). Sen har vi en kedja (Ahlström-Hurtubise-Ahlström) som är duktiga på att hålla pucken i motståndarnas försvarszon och lätta på trycket om AIK skulle vara under press. Kan göra en del poäng också, svagare defensivt.

I boxplay har jag för mig att AIK var ett av seriens bästa lag ifjol och det har sett riktigt bra ut där under försäsongen och mot HV. I PP tror jag att dom låg någonstans i mitten, lär hoppa upp något snäpp även där i år.

Sen startar man inte säsongen med en totalt inkompetent tränare som man gjorde ifjol, klart plus.

Sen att AIK, oavsett sport alltid är som bäst när dom är utdömda på förhand är en annan sak man kan tacka journalisternas briljanta tips för. Sen om dom vinner ikväll är en annan femma men det kommer inte spelas kvalseriehockey på Hovet i vår där AIK är ett av lagen.

Så då undrar jag, varför har AIK ett dåligt lag? Kom inte med något löjligt Tomas Ros argument bara
Du verka ju känns till AIK bra du. Men jag tycker det gått utför sedan Melin lämnade laget. Från två raka semifinaler till att missa slutspel. Det är ett rätt stort steg det. Man byter tränare för ofta och svårt få in rätt tränare efter Melin. Sen är inte trupp så bred och även om man inte ska kolla för mycket på en försäsong så var inte den så bra för AIK. Jag tror dom får kämpa med Leksand om att slippa bli näst sist (sist blir Örebro tror jag).
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-17, 21:43   #78
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
Tänkte jag komma med lite åsikter om dagens spel.

Skulle aldrig spela AIK. Dom har dåligt lag denna säsong. Modo ser intressant ut och 3.35 på dåliga AIK inget extra bra odds. 1X på PP för mig.


Visst LSK har bra form och Sundsvalls vanliga svaga höst form är här. Men Sundsvall har ju betydligt mer att spela för och är bättre i grunden. 2.75 på LSK inget extra enligt mig.

Visst Juve ska vinna lätt mot FCK men 1.37 på bortaplan i CL. Nä det är inte värt att spela för mig iaf.
3-1 Modo

0-1 Sundsvall

1-1 FCK-Juventus

Lite rätt i mina tankar där


Men Sporttjänsten ska ju vara glada. Dom satt ju 3 av 4 i sitt trippelsystem.
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-17, 21:52   #79
robust
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Var fan hittar de sina skittips...???
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-17, 22:09   #80
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robust Visa inlägg
Var fan hittar de sina skittips...???
Dom har nog lagt 8-timmar (en arbetsdag) på att få fram dom bästa spelen n från Svs utbud. Och denna tisdag blev det dessa
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-17, 22:27   #81
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6012
Standard

Någon som har en aning om vad dom omsätter?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-18, 02:11   #82
 
Shell Peppes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blue Berry Hill
Inlägg: 1 045
Sharp$: 987

NHL Grind 14-15
Stats: 19 - 31 - 3
ROI: 93.74%
Vinstprocent: 38.00%

Standard

Jag bajsar ymnigt efter morgon kaffet var dag...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
maddmax (+1)
Shell Peppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-18, 07:49   #83
 
NoobieClowns avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Himmelriket
Inlägg: 500
Sharp$: 5042
Standard

Jag försvarar inte ST eftersom jag inte har en aning hur deras siffror ser ut. MEN man ska ha i åtanke att dom spelar med odds ifrån SVS vilket gör att man kan hitta bättre odds i 90% av fallen hos andra bolag. Om dom har en ROI som ligger nära 100% så bör man kunna göra lillplus om man spelar hos andra bolag. Snittoddsen på deras förslag är höga vilket givetvis gör att deras svängningar är betydligt större än vad dom flesta andra har. Att dom sedan är tvungna att leverera spelförslag varje dag är något som gör att dom kommer ha lägre ROI än vad dom skulle haft om dom inte varit tvungna att sälja rekar dagligen. Allt detta ska man ha i åtanke innan man dissar dom för hårt.

DU BEHÖVER INTE KÖPA/FÖLJA DERAS REKAR. Du behöver inte heller skriva jävla skittips etc efter att du ryggat några lir som torskat, då det var du själv som spelade! Blir så j-vla irriterad på alla okunniga wannabes som med glädje läser deras tips (när dom får det gratis), direkt lägger in slantar på rekarna för att sedan spy galla när det inte blir vinst...

Jag delar med mig av ST dom ggr som jag får tillgång till dom från andra. Det gör jag för att det kanske finns någon/några som vill veta vilka drag dom har och om dom vill följa eller inte följa är upp till var och en. Men att börja dissa deras förslag är bara tröttsamt att läsa då anledning i 99% av fallen är "jag tror mer på lag A då lag B är dåliga". Dvs inga som helst konkreta anledningar utan svenne-banan rekar som inte hör hemma på ett så bra forum som sharps. Man kan ge ris & ros men då ska man göra det nyanserat och när man verkligen har något att säga!
Eftersom patrik_g m.fl. verkar inte ha något annat liv än att följa ST-spel för att jubla när dom torskar så kommer iaf jag aldrig mer lägga upp ST. Brukar lägga upp spelarservice och TT ibland och där är i princip alla tacksamma för det och oavsett hur dåliga deras rekar är så slipper man iaf höra TT suger, SS kan inte ens stava till häst m.m.

Over and out i denna tråden, morsning!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Seebbo (+10), Alanya (+5), boozty (+5)
NoobieClown är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-18, 08:38   #84
 
Danilós avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 73
Sharp$: 33


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NoobieClown Visa inlägg
"jag tror mer på lag A då lag B är dåliga".
Klockren sammanfattning av nivån på tråden!
Daniló är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-18, 08:58   #85
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 2 553
Sharp$: 5261
Standard

det här e ju sharps roligaste tråd ju
tråkigt om den dör ut....
cochise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-18, 09:06   #86
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2201
Standard

Jag skapa den här tråden för att dom som lägger sportspelet framfört önskemål om en ren tråd under spelförslaget.

Här kan allt som rör tjänsten och dess följder avhandlas. Vill man berätta om sin morgontömning så är det helt okey. Själv sätter inte mina egna reflexer igång förrän jag stoppat tandborsten i käften. Oftast hinner jag borsta klart men inte alltid.

Det här är nivån och det är bara att suga i sig. Vill man ha en renodlad idrottstråd så kan man med fördel skapa en sån själv.

KP eller någon kunnig får gärna flytta tråden till offtopic. Inte för att jag tror det hjälper.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-18, 09:07   #87
robust
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Klart att man har rätten att dissa dåliga spelförslag... Inte fan ska man lägga ut dåliga tips så att folk ska förlora pengar. Vi spelare ska vinna pengar och helst varje dag och gång! Helt otroligt att man lyckas välja det sämsta alternativet av alla Champions League matcher genom att lägga sitt spel på bortaspelande Juventus. Italienska lag är ju kända för att spela på resultat på bortaplan. Nästan alltid nöjda med ett kryss. Riktigt bra tippare spelar även på kryss.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-18, 09:17   #88
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robust Visa inlägg
Klart att man har rätten att dissa dåliga spelförslag... Inte fan ska man lägga ut dåliga tips så att folk ska förlora pengar. Vi spelare ska vinna pengar och helst varje dag och gång! Helt otroligt att man lyckas välja det sämsta alternativet av alla Champions League matcher genom att lägga sitt spel på bortaspelande Juventus. Italienska lag är ju kända för att spela på resultat på bortaplan. Nästan alltid nöjda med ett kryss. Riktigt bra tippare spelar även på kryss.
Här ska Sportspelet ha credd för ovanlighetens skull. Att spela på X hos SVS är som att be om idiotförklarad med tanke på att SVS brukar sänka oddsen på X för att kunna oddset på 1 och 2.
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-18, 09:30   #89
robust
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Credd för missa sitt spel? Du måste ju var tom i bollen!
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-18, 09:39   #90
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 301
Sharp$: 2658
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robust Visa inlägg
Credd för missa sitt spel? Du måste ju var tom i bollen!
Hade du velat ge dom cred ifall dom satt X:et i matchen till 2.05?
kingofding är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td