Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-05-06, 12:03   #31
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2202
Standard

Bortser man från skivstången så är du dig lik.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-13, 09:52   #32
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard



Så sammanfattar jag mitt ställningstagande inför EU-valet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kusagwa (+20), zeke (+10), drickamicke (+1), bettingmaster (+10), Moffegrev (+8), linusjkpg (+1)
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-13, 19:38   #33
 
Moffegrevs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 278
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Känns det ens värt att slänga iväg en röst på piratpartiet? Det är möjligtvis det enda som skulle kunna få mig att masa mig ur soffan.
__________________
Fighting 2013:

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-14, 00:25   #34
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 17
Sharp$: 143
Standard

Tyckte jag såg att unibet hade 25 gånger pengarna på att F! skulla komma in i EU-parlamenten men verkar inte finnas kvar längre, med lite överslagsräkning så visade det sig att de behöver ca 150k röster för att komma in... och EU valet om är ett bajsval kan ju bli lite hur som helst verkar det som...hur troligt är det att de lyckas mån tro?
xanderr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-14, 07:00   #35
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 452
Sharp$: 1528
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Moffegrev Visa inlägg
Känns det ens värt att slänga iväg en röst på piratpartiet? Det är möjligtvis det enda som skulle kunna få mig att masa mig ur soffan.
"Kvinnan" som leder det där partiet känns ungefär lika förtroendeingivande som Mona.
semipro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-14, 08:11   #36
 
Reg.datum: jun 2012
Ort: Visby
Inlägg: 171
Sharp$: 3268
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hardballs Visa inlägg
Hur kan man påstå sig ha hjärtat åt vänster, och sedan säga, ska rösta blått igen?

Angående Fridolin, snubben var passionerad förut, typ 10 år sen. Nu är han bara en blek jämförelse av sitt gamla jag. Romson har karaktär, bättre än Fridolin.

Missade debatten, men dom är alltid ganska tråkiga. Blir aldrig något konkret, bara högavlönade svin som skyller på andra regeringar istället för att ta nåt jävla ansvar.

Jag håller helt med dig om jämförelsen Fridolin/Romson. Gustav Fridolin var en ung komet som numera tågar på mot medelåldern. Han är fortfarande en habil politiker, men det där extra har slipats ner. men jag tycker det är Romson som är den skickligare av de två. Efter hennes första inledande katastroftal i Almedalen fattade hon direkt vad det handlade om och har inte gjort någon plump. Skulle vara det där utspelet om bloggar härförleden.
faremisch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-14, 08:34   #37
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 452
Sharp$: 1528
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av faremisch Visa inlägg
Jag håller helt med dig om jämförelsen Fridolin/Romson. Gustav Fridolin var en ung komet som numera tågar på mot medelåldern. Han är fortfarande en habil politiker, men det där extra har slipats ner. men jag tycker det är Romson som är den skickligare av de två. Efter hennes första inledande katastroftal i Almedalen fattade hon direkt vad det handlade om och har inte gjort någon plump. Skulle vara det där utspelet om bloggar härförleden.
Vad är det ni röker för att uppskatta Romson? Det måste vara väldigt potenta grejer.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Cc (+10), zeke (+30)

Senast redigerad av semipro den 2014-05-14 klockan 10:56.
semipro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-14, 09:35   #38
 
Reg.datum: jun 2012
Ort: Visby
Inlägg: 171
Sharp$: 3268
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av semipro Visa inlägg
Vad är det ni rökar för att uppskatta Romson? Det måste vara väldigt potenta grejer.
Mitt intryck är att hon är en engagerad och kunnig politiker med stark moralisk drivkraft och inte en maktspelare, även om hon har lite för mycket akademiker i sig för att jag ska vara helt nöjd.

Men det var ju inte frågan:

När det gäller rökat la jag nikotinet på hyllan för 12 år sedan. Numera betraktar jag min omvärld med kristallklar blick.
faremisch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-14, 19:55   #39
 
Moffegrevs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 278
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av semipro Visa inlägg
"Kvinnan" som leder det där partiet känns ungefär lika förtroendeingivande som Mona.
Trist eftersom de driver viktiga frågor. Googlade opinionssiffrorna och ser att Bonniers/Schibstedt har beslutat sig för att FI ska in i EU-parlamentet den här gången istället för PP.
__________________
Fighting 2013:

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-15, 08:27   #40
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2202
Standard

Citat:
Vi har inte gjort någon beräkning. Vi kan inte ha pengarna i högsätet. Man får inte vara så fyrkantig, säger hon.
Citat:
Gudrun Schyman blir upprörd över frågorna om vad partiets olika förslag kostar.
- Vi håller på att få en debatt där man inte får öppna munnen utan att det kommer ut ett kvitto först. Det är absurt att man inte får prata visioner och idéer. En ekonomism har nästlat sig in i politiken.
Ja FI fan vad taskiga dom är. http://www.expressen.se/nyheter/val2...gon-berakning/
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-15, 10:00   #41
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6014
Standard

Haha jag ska också gå till val med "visioner" som jag inte kan finansiera. Alla ska ha minst en årslön på en miljon och F! ska utrotas. Man måste ju trots allt få drömma.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Seebbo den 2014-05-15 klockan 10:01.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-15, 10:02   #42
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 452
Sharp$: 1528
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Allt åt alla!
semipro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-15, 14:28   #43
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2202
Standard

Citat:
Men det organiserade tiggeriet går ju inte att stoppa – för det finns inte. Såvida man inte sträcker ut begreppet ”organisation” till att gälla en familj som försöker lösa den torftiga vardagens ofattbart tunga bestyr. http://www.unt.se/asikt/ledare/signa...5.aspx#comment

I en rad reportage, bland annat här i UNT, har myten om det ”kriminella” tiggandet krossats.
Som man frågar får man svar. Det är lika enkelt att krossa myten om trafficking. Men då är det ingen djävel som bryr sig om vad utövaren säger.

Krossad myt var det. http://www.svt.se/nyheter/sverige/sa-har-jobbar-de
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-16, 15:28   #44
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2202
Standard

På det en valfilm. http://youtu.be/Q9hXoM_3sRE
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
linusjkpg (+1), the_mirage (+2)

Senast redigerad av Wagner den 2014-05-16 klockan 15:30.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-17, 22:42   #45
 
martinssons avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 475
Sharp$: 5388
Standard

Kanske blir en röst ändå.

https://www.facebook.com/SatanistisktInitiativ

martinsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td