Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-05-30, 12:48   #91
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Solna
Inlägg: 103
Sharp$: 1084
Standard

Ladbrokes har kvar oddset. På sin svenska sajt.
BraOdds är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-31, 00:47   #92
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2200
Standard

S&M till 100 ggr hos Unibet. http://henrikalexandersson.blogspot....te-risken.html
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-31, 10:45   #93
i hate bunnies
 
booreds avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Akihabara
Inlägg: 1 452
Sharp$: 1188

mackapär ver.0.8.1
Stats: 2879 - 3456 - 618
ROI: 100.19%
Vinstprocent: 45.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
bitches

__________________
active:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
old:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


"…a soccer match is equivalent to two teams throwing a dice. The number 6 means goal and the number of attempts of both teams is fixed already at the beginning of the match, reflecting their respective fitness in that season."

Senast redigerad av boored den 2014-05-31 klockan 10:46.
boored är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-31, 12:38   #94
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2200
Standard

300! Du är fan galen!! Klart dom fattar att du sitter på insideinfo direkt från Rosenbad då.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-31, 14:36   #95
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2200
Standard

Dom tacka åtminstone för tipset och sänkte till 75 ggr.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-31, 16:09   #96
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2200
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Just den biten ska du inte hoppas allt för mycket på då vi väntat många år på att "journalisterna" ska granska miljöpartiet. Inget talar för att Galne Gudrun och anhanget kommer behandlas annorlunda. Dom stod ju och skanderade AFA-ramsor på valvakan utan att "media" reagerade. Finns på tuben men hittar inte länken nu.

Om nedanstående gällt ett annat parti som börjar på S så hade varje enskild händelse renderat i multipla löpsedlar. http://petterssonsblogg.se/2012/12/3...ranskar-vi-mp/

Unibet har för övrigt 1,72 på samma spel.
12:50 in. http://beta.svtplay.se/video/2054844...llt/26-5-21-00
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-05, 18:19   #97
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Kikade på Unibets utbud av spel till riksdagsvalet, och hittade en del intressant.

1,40 på att Kd resp C skall sitta kvar i Riksdagen tror jag är säkra spel. M håller på att implodera, och borgerliga väljare kommer se till att de här partierna blir kvar.

Fp ger 1,40 på att de får under 7%. Mycket säkra pengar. Faktum är att jag tror Fp blir minst av de borgerliga partierna. De är helt väck i de flesta frågor.

M ger 1,35 på att de får under 25% av rösterna. De borde nog sätta ribban på 20% för ett mer spännande spel.

Sd har någon satt hela 2,90 på att de skall få under 9,5%. Det är ett mycket felaktigt odds i mina ögon, 1,90 hade mer speglat det hela. De kommer att få det jobbigt i valrörelsen med sin närmast obefintliga organisation, sina mycket oerfarna lokala politiker som kan tala med folk och de vanliga grodorna som plägar slinka ur dem om en journalist ställer några tuffare frågor än vilket väder det är.

Mp har jämviktsodds 1,85 på både över och under 9,5%. Jag tror de kravlar sig över det.

V ger 1,55 på över 7%. Bara att tacka och ta emot, för de ligger väldigt rätt i opinionen.

S klarar inte 35%, det ger 1,60 i odds.

Fi kommer inte in i Riksdagen, det ger 1,82 i odds.

Eftersom allianspartierna troligen åker på mycket däng i valet så är de knappast sugna på en koalition med S, därför blir det en S+Mp+V som får egen majoritet (2,40), och Sd blir inte vågmästare (inte spelbart).
__________________
Alternativet till utveckling är förr eller senare avveckling.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-05, 20:46   #98
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Kikade på Unibets utbud av spel till riksdagsvalet, och hittade en del intressant.

1,40 på att Kd resp C skall sitta kvar i Riksdagen tror jag är säkra spel. M håller på att implodera, och borgerliga väljare kommer se till att de här partierna blir kvar.

Fp ger 1,40 på att de får under 7%. Mycket säkra pengar. Faktum är att jag tror Fp blir minst av de borgerliga partierna. De är helt väck i de flesta frågor.

M ger 1,35 på att de får under 25% av rösterna. De borde nog sätta ribban på 20% för ett mer spännande spel.

Sd har någon satt hela 2,90 på att de skall få under 9,5%. Det är ett mycket felaktigt odds i mina ögon, 1,90 hade mer speglat det hela. De kommer att få det jobbigt i valrörelsen med sin närmast obefintliga organisation, sina mycket oerfarna lokala politiker som kan tala med folk och de vanliga grodorna som plägar slinka ur dem om en journalist ställer några tuffare frågor än vilket väder det är.

Mp har jämviktsodds 1,85 på både över och under 9,5%. Jag tror de kravlar sig över det.

V ger 1,55 på över 7%. Bara att tacka och ta emot, för de ligger väldigt rätt i opinionen.

S klarar inte 35%, det ger 1,60 i odds.

Fi kommer inte in i Riksdagen, det ger 1,82 i odds.

Eftersom allianspartierna troligen åker på mycket däng i valet så är de knappast sugna på en koalition med S, därför blir det en S+Mp+V som får egen majoritet (2,40), och Sd blir inte vågmästare (inte spelbart).

Ja om media bara skulle kunna sluta dalta med SD och börja försöka sätta åt dom.
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-05, 22:31   #99
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2200
Standard

Kan bara hålla med. Nu får det vara slut på gullandet med Åkesson.

Värst av alla är ju ändå bruntungorna på SVT som äventyrar hela public services existens.

På vissa inlägg är det annars lätt att lista ut färgen som avsändaren har på kostymen.

Intressant (läs förvånande) att Unibet höjt oddset på FIsarna under 4 % och har alltså fått spel på baksidan. 1,72 sist vi stämde av. https://www.sharps.se/forums/345367-post79.html
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sskssk (+5)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-06, 09:47   #100
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 794
Sharp$: 2499
Standard

Gullande med SD?
Hänger inte med - är det inte precis tvärtom? Dom får ju fan inte ens ha sin demokratiska rätt att prata med folket då det flyger fram demonstranter hela tiden och stör deras valkampanjer.
Det om något är väl "rasistiskt" att folk inte får ha sin egna åsikt i detta land.

Har ni barn så har ni sett utvecklingen på tex den svenska skolan, den är patetisk idag jämfört med 20år sedan. Alla har "sin" rättighet att bära burka, äta specialmat för att det är mot deras religion etc, TA SEDEN DIT MAN KOMMER!

Nej gör om och gör rätt, gör som Finland så blir det ordning på landet.

Är helt politiskt ointresserad egentligen men bra trött på att folket i detta land inte får hjälp om man inte är första klassens invandrare eller dyl.
Pensionärerna får flytta från sina hem och får fan snart ingen medicin för att det är för dyrt - men alla är välkomna!

Blaah säger jag..
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-06, 10:09   #101
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2200
Standard

Är du också ironisk?
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-06, 10:29   #102
 
Moffegrevs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 278
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Sd har någon satt hela 2,90 på att de skall få under 9,5%. Det är ett mycket felaktigt odds i mina ögon, 1,90 hade mer speglat det hela. De kommer att få det jobbigt i valrörelsen med sin närmast obefintliga organisation, sina mycket oerfarna lokala politiker som kan tala med folk och de vanliga grodorna som plägar slinka ur dem om en journalist ställer några tuffare frågor än vilket väder det är.


Fi kommer inte in i Riksdagen, det ger 1,82 i odds.

Angaende SD sa tror jag det behövs ett nytt husby eller liknande för att de ska komma upp över 10%. Händer det inget sadant tror jag absolut det är värde i det spelet.

Fi borde ta mig fan inte komma in i riksdagen, vi sag ju att de överskattades enormt av opinionsundersökningarna och har medvind iom att majoriteten av alla journalister är ett gäng lagpannade kretiner som inte ställde en kritisk fraga under hela valrörelsen. Skulle nagon ens uppmärksamma faktumet att deras valmanifest är ett stort aprilskämt och ställa de mot väggen skulle de fa 1,05% av rösterna (vilket ungefär motsvarar Södermalms befolkning) istället för att krypa nära riksdagsspärren.
__________________
Fighting 2013:

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-06, 11:31   #103
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Kan bara hålla med. Nu får det vara slut på gullandet med Åkesson.

Värst av alla är ju ändå bruntungorna på SVT som äventyrar hela public services existens.
Haha...

Jag tror att det här med att bemanna valstugor, knacka dörr, kunna svara trovärdigt på hur olika politiska frågor skall lösas etc betyder en del sista veckorna när de osäkra skall bestämma sig. Utöver den mycket skicklige Åkesson är det inte mycket till debattörer som Sd förfogar över.

Media behöver inte trycka ned dem och göra dem till martyrer, låt dem redovisa sin politik. Den är ganska häpnadsväckande usel på många områden, eftersom man i stort är ointresserad av annat än att minska invandringen. Nästan allt de säger i politiska frågor går ut på det. 4-5-6% missnöjesväljare som vill proteströsta mot etablissemanget finns alltid, men uppåt 10% är mycket svårt att hitta i ett riksdagsval. I synnerhet som Fi lockar en hel del missnöjda kvinnor att rösta på dem.

Idag kom en opinionsundersökning som Demoskop gjort för Expressen. De visar att S går ganska knackigt, men V+Mp går bra. M tokrasar, övriga borgerliga partier ligger över 4%. Sd ligger och skvalpar, Fi får bra siffror. Jag tror inte "kick-off-konventet" får Alliansen in i någon medvind. Däremot håller sådant som anställningsförhållanden, arbetsvillkor, arbetstider etc på att segla upp som en valfråga. Där tror jag inte att Alliansen har så mycket att hämta, men Fi kommer att älska den debatten eftersom kvinnor har sämst villkor. Även våra vägar och järnvägar är ständigt bubblare i debatten, och de flesta väljare verkar överens om att det får vara nog med usla vägar fyllda med tjälskott och nedrivna kontaktledningar. Inte heller där låter Allianspartierna så övertygande.

Det går att tjäna mycket pengar på att tolka valrörelsen rätt.
__________________
Alternativet till utveckling är förr eller senare avveckling.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-06, 12:35   #104
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2200
Standard

Utöver den mycket skicklige Åkesson är det inte mycket till debattörer som Sd förfogar över.

Du har inte lyssnat på Richard Jomshof då hör jag. http://karlskronabloggen.se/2014/02/...ard-jomshof-2/
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-06, 19:17   #105
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 75
Sharp$: 2013
Standard

Däremot håller sådant som anställningsförhållanden, arbetsvillkor, arbetstider etc på att segla upp som en valfråga. Där tror jag inte att Alliansen har så mycket att hämta, men Fi kommer att älska den debatten eftersom kvinnor har sämst villkor.

Statistik från Arbetsmiljöverket:
http://www.av.se/dokument/statistik/..._1955-2010.pdf

4-5-6% missnöjesväljare som vill proteströsta mot etablissemanget finns alltid, men uppåt 10% är mycket svårt att hitta i ett riksdagsval.

Så helt plötsligt skulle SD ha börjat överskattas i opinionsundersökningar? Tillåt mig tvivla, bara att studera VALU i EU-valet, 7 procent var 10 procent. Det är klart att många tvekar att uppge SD när någon snubbe från ett undersökningsföretag ringer och frågar om partisympati när det de facto kan innebära uteslutning från facket, problem på jobbet vilket kan vara mycket oroande för en arbetare med dagens många gånger osäkra anställningskontrakt, allmän social stigmatisering och i värsta fall Aschberg eller annan "journalist" bankades på dörren, med syfte att hänga ut dissidenten som vägrar att lyssna på etablissemangets förmaningar.
Sedan att samtliga röster på SD enbart skulle vara ett sätt att visa sitt missnöje på tror jag inte. Jag själv som har en konservativ ådra i mig anser att samhället har gått och går i helt fel riktning, inte bara när det gäller invandringen, ser SD som det naturliga alternativet nu när KD har blivit ännu ett liberalt parti bland alla de övriga. För övrigt är det underligt med alla dessa gaphalsar på SD:s torgmöten. Om nu SD:s politik är så dålig vore det väl inget svårt att debattera sakligt och sansat med partiets företrädare istället för att tysta dem. Partiets argument borde ju då lätt kunna smulas sönder...Men det är väl som Reinfeldt sa, en debatt mot Jimmie Åkesson kan jag bara vinna om han kommer full och börjar slåss i studion.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+50), the_mirage (+10)
zeke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td