Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-06-06, 22:14   #106
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2202
Standard

Men det är väl som Reinfeldt sa, en debatt mot Jimmie Åkesson kan jag bara vinna om han kommer full och börjar slåss i studion.

Blev tvungen att googla och det stämde ju. http://sverigesradio.se/sida/artikel...rtikel=3479663

Har inte Stefan Löfven (Feministen ) sagt något liknande?

Ja herre djävlar vad det måste ha sprutats varmt kaffe rakt ut i bodarna när han läste innantill vad kärringarna i partiet formulerat ihop för att godkänna ännu en partiledare med defekt kön.

Om Margareta Winberg räckt fram en rostig sax så hade han knipsat av hela paketet i direktsändning.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-07, 06:51   #107
Cc
 
Ccs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Karon, Phuket - Thailand
Inlägg: 846
Sharp$: 11053
Standard

Fattar inte att den här inte blev speciellt uppmärksammad? En av sossarnas gamla chefsideologer som yttrat sig i ekonomiska frågor efter att ha blivit landshövding och vice riksbankschef. http://www.aftonbladet.se/nyheter/ko...cle18998985.ab

Dessutom bara omskriven i husorganet...
__________________
"Om det fanns en profitabel marknad skulle det just nu suttit ett team av insatta och tömt allt värde."
- matchingbetisover 2015-09-08
Cc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-07, 08:47   #108
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2202
Standard

Den som sagt att Tomas Östros skulle bli VD för Svenska Bankföreningen hade aspirerat på ett madrasserat rum.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-07, 09:56   #109
 
Melvins avatar
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 243
Sharp$: 1945


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

På tal om gullande..

Det här skriver en politiker inom F! under torsdagskvällen:
Citat:
Foujan Rouzbeh
‏@Foujan
Att skända flaggan imorgon är att säga att det får vara nog nu. Riv alla barriärer, krossa alla murar. Ner med nationalstaten! Länge leve vi
Och den här artikeln kan jag hitta idag, det är bara den artikeln jag kan hitta från någon av de stora morgon/kvällstidningarna efter en snabb googling. Men jodå, det är SD som det gullas med i media. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19014346.ab
Melvin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-08, 22:36   #110
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Utöver den mycket skicklige Åkesson är det inte mycket till debattörer som Sd förfogar över.

Du har inte lyssnat på Richard Jomshof då hör jag. http://karlskronabloggen.se/2014/02/...ard-jomshof-2/
Han hörs inte, syns inte, och ansvarar för frågor som verkar hamna rätt långt ned på dagordningen över viktiga ämnen i valrörelsen. Varför inte göra honom till gruppledare för Sd, eller sätta honom först på EU-valsedeln? Det är ju personer som får väldigt mycket exponering i media.
__________________
Alternativet till utveckling är förr eller senare avveckling.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-08, 22:45   #111
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zeke Visa inlägg
Däremot håller sådant som anställningsförhållanden, arbetsvillkor, arbetstider etc på att segla upp som en valfråga. Där tror jag inte att Alliansen har så mycket att hämta, men Fi kommer att älska den debatten eftersom kvinnor har sämst villkor.

Statistik från Arbetsmiljöverket:
http://www.av.se/dokument/statistik/..._1955-2010.pdf
Antalet dödsolyckor speglar väl inte riktigt det debatten handlar om. Det är mer delade turer, rätten till fast anställning och heltid, rätten att inte behöva söka om sina jobb varje gång någon ny aktör tar över verksamheten man arbetar inom etc.

Citat:
4-5-6% missnöjesväljare som vill proteströsta mot etablissemanget finns alltid, men uppåt 10% är mycket svårt att hitta i ett riksdagsval.

Så helt plötsligt skulle SD ha börjat överskattas i opinionsundersökningar? Tillåt mig tvivla, bara att studera VALU i EU-valet, 7 procent var 10 procent. Det är klart att många tvekar att uppge SD när någon snubbe från ett undersökningsföretag ringer och frågar om partisympati när det de facto kan innebära uteslutning från facket, problem på jobbet vilket kan vara mycket oroande för en arbetare med dagens många gånger osäkra anställningskontrakt, allmän social stigmatisering och i värsta fall Aschberg eller annan "journalist" bankades på dörren, med syfte att hänga ut dissidenten som vägrar att lyssna på etablissemangets förmaningar.
Sedan att samtliga röster på SD enbart skulle vara ett sätt att visa sitt missnöje på tror jag inte. Jag själv som har en konservativ ådra i mig anser att samhället har gått och går i helt fel riktning, inte bara när det gäller invandringen, ser SD som det naturliga alternativet nu när KD har blivit ännu ett liberalt parti bland alla de övriga. För övrigt är det underligt med alla dessa gaphalsar på SD:s torgmöten. Om nu SD:s politik är så dålig vore det väl inget svårt att debattera sakligt och sansat med partiets företrädare istället för att tysta dem. Partiets argument borde ju då lätt kunna smulas sönder...Men det är väl som Reinfeldt sa, en debatt mot Jimmie Åkesson kan jag bara vinna om han kommer full och börjar slåss i studion.
Sd och övriga partier diskuterar ju politiken utifrån två helt olika utgångspunkter. Sd ser inget värde i att folk från hela världen söker sig hit från krig, fattigdom och misär för att istället skapa sig ett bättre liv här. Övriga partier ser ett värde i att man väljer Sverige, precis som fattiga, svältande, förtryckta frikyrkomänniskor etc sökte sig till USA från Sverige för ett sekel sedan.

Debatter blir ganska meningslösa, det är bättre att konstatera att man har en väldigt olik syn i frågan. Jag tycker inte heller att svensk invandringspolitik i allt är bra, men det jag vill göra skulle förmodligen få varje Sd-sympatisör att vilja skjuta mig på fläcken...

Hursom, tror du på Sd i valet så är det väl bara att belåna kåken till max och lasta in?
__________________
Alternativet till utveckling är förr eller senare avveckling.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sskssk (+10)
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-09, 01:21   #112
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Antalet dödsolyckor speglar väl inte riktigt det debatten handlar om. Det är mer delade turer, rätten till fast anställning och heltid, rätten att inte behöva söka om sina jobb varje gång någon ny aktör tar över verksamheten man arbetar inom etc.



Sd och övriga partier diskuterar ju politiken utifrån två helt olika utgångspunkter. Sd ser inget värde i att folk från hela världen söker sig hit från krig, fattigdom och misär för att istället skapa sig ett bättre liv här. Övriga partier ser ett värde i att man väljer Sverige, precis som fattiga, svältande, förtryckta frikyrkomänniskor etc sökte sig till USA från Sverige för ett sekel sedan.

Debatter blir ganska meningslösa, det är bättre att konstatera att man har en väldigt olik syn i frågan. Jag tycker inte heller att svensk invandringspolitik i allt är bra, men det jag vill göra skulle förmodligen få varje Sd-sympatisör att vilja skjuta mig på fläcken...

Hursom, tror du på Sd i valet så är det väl bara att belåna kåken till max och lasta in?
Stort att hålla nivån och inte kasta paj!

// SD-sympatisör
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-24, 12:18   #113
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2202
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg

”Jag vill bryta ­blockpolitiken – den är fördummande” http://www.dn.se/nyheter/sverige/jag...r-fordummande/

55 ggr nu efter tunga bets. https://www.sharps.se/forums/346022-post93.html
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-24, 22:49   #114
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2202
Standard

Svårt att hitta en vettig tråd för detta. Rolig bild är det ju inte. Att den skulle hamna i min egna anekdottråd? Skulle inte tro det. Så det fick bli här.

Först en kort bakgrund. Mobbad i skolan och säkert hemma också. Inga framgångar hos damerna (surprise...) och psykvården i princip nedlagd. Kvar blev dom här godingarna. http://figoteborg.se/

__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Moffegrev (+14), semipro (+10)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-25, 10:10   #115
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 452
Sharp$: 1528
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Svårt att hitta en vettig tråd för detta. Rolig bild är det ju inte. Att den skulle hamna i min egna anekdottråd? Skulle inte tro det. Så det fick bli här.

Först en kort bakgrund. Mobbad i skolan och säkert hemma också. Inga framgångar hos damerna (surprise...) och psykvården i princip nedlagd. Kvar blev dom här godingarna. http://figoteborg.se/

Helt surrealistiskt. Det känns som en dålig parodi. Men det och Fi väl är ungefär samma sak?
semipro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-25, 13:12   #116
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2202
Standard

Helt surrealistiskt. Det känns som en dålig parodi. Men det och Fi väl är ungefär samma sak?

Inte inlagt på synonymer.se än men det kommer. Fast mest kuvad är stackaren längst bak i högen. Man kan riktigt ta på hans rädsla.

Tänk en gång i tiden var vi fruktade Vikingar som härjade runt i Europa. Men det är nog bara en väl underblåst skröna för att kunna sälja hjälmar i Gamla stan.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
the_mirage (+1)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-25, 14:22   #117
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2202
Standard

Mycket intressant på den där sidan! Upplysningsvis kan jag nämna att sittkissarn i klänning jobbar inom hemtjänsten i Göteborg.

Då ser han ut så här. Hoppas jag åtminstone!

Han där bak jobbar som lärare i Borås. Det där med fler "män" i skolan kanske inte var någon bra idé ändå...

En till som haft lite oflyt i det genetiska lotteriet. Spoilar den för allas bästa.
Spoiler:


Vet inte hur det är med era skärmar men min var så barmhärtig att den beskar bilden. Men här kommer resten. http://figoteborg.files.wordpress.co...dscn0134-2.jpg
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-25, 15:05   #118
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Mycket intressant på den där sidan! Upplysningsvis kan jag nämna att sittkissarn i klänning jobbar inom hemtjänsten i Göteborg.

Då ser han ut så här. Hoppas jag åtminstone!

Han där bak jobbar som lärare i Borås. Det där med fler "män" i skolan kanske inte var någon bra idé ändå...

En till som haft lite oflyt i det genetiska lotteriet. Spoilar den för allas bästa.
Spoiler:


Vet inte hur det är med era skärmar men min var så barmhärtig att den beskar bilden. Men här kommer resten. http://figoteborg.files.wordpress.co...dscn0134-2.jpg
Hade ändå inte tvekat på tjejen till vänster. De övriga kan FI gott ha för sig själva.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-25, 17:16   #119
Cc
 
Ccs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Karon, Phuket - Thailand
Inlägg: 846
Sharp$: 11053
Standard

"Det var med stor glädje vi tog emot beskedet att F! fick 5,3% igår och att vi skickar Soraya till Bryssel!"

Låt oss alla minnas det här när nästa EU-val är på gång, då kan vi skicka varenda FI medlem till Bryssel genom att rösta på dem! Så slipper vi se och höra dem i Sverige!
__________________
"Om det fanns en profitabel marknad skulle det just nu suttit ett team av insatta och tömt allt värde."
- matchingbetisover 2015-09-08
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
the_mirage (+1)
Cc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-26, 06:50   #120
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 452
Sharp$: 1528
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Hade ändå inte tvekat på tjejen till vänster. De övriga kan FI gott ha för sig själva.
När du sett henne naken tror jag du hade gjort det... Om du nu inte har nån sjuk hår-fetisch?
semipro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td